Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #66874 üzenetére
Nem is tapad 100%-osan a gumi már. De bőven lehet kompenzálni kis óvatosssággal, szóval használható. Ahogy a futómű is használható, meg a fék is, hiába bukik azon is csomó fékutat az ember (szerintem még többet, mint a gumin) egy komolyabb technikával szemben. Csak azt úgy annyira nem divat emlegetni... Ez van.
(#66875) Kroni1: Csak elvi szinten... Ha valaki nem tart rá igényt, az miért fizesse ki? Szerintem sokkal jobb lett volna, ha hagyják ezt a vásárlónak eldönteni, a piac úgyis kialakította magának a keresletet. Egy olcsóbb motor árához képest ráadásul nem is olyan kis tétel.
(#66877) canniball: No, meg hely kell a vezérlőjének, pumpának, tárcsának, felfogaási pontok...
[ Szerkesztve ]
-
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #66923 üzenetére
Elég szép lenne, ha eladnák a motoromat Elvileg ez a roncsérték meghatározásához kell, hogy a biztosító tudjon kalkulálni és "hiteles" legyen a roncs értéke.
Mert a biztosító mondhatja azt, hogy 600.000-et ér a roncs, a különbözetét kapom meg, mert a valós a 300.000 lehet és annak a különbözetét kapom meg.Na mindegy, az a lényeg, hogy 1 hónap és valszeg motoron leszek :-)
Addig meg elmegyek 2x kakucsra és kibérlem a yamaha r125-öt, aztán csapatom -
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #66982 üzenetére
+1
Fel kell próbálni! Nekem is M lett a jó, 178 cm vagyok!
Bár nekem a kabátból is M lett, tapasztalatok alapján tágul picit, így a passzosat választottam!Más: olvasgattam cikkeket a téli tárolásról és a legjobb, legkényelmesebb megoldásként a stabilizáló adalék felé hajlok. A kérdésem: ez az adalék okozhat valami "gondot" a motorban? Igazából azért kérdezem, mert ha nem, akkor elvileg használhatnám gyakrabban is a szezon vége felé és akkor biztosan ezzel bekevert benzin lesz a karburátorokban!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #66982 üzenetére
Na a shoxos méretezést inkább hagyjuk...
Az viszont igaz, hogy csak próbával vásárolunk.Symbi!
Az de csúnya sztori, nem szívesen lennék a srác helyében...
Az ER-t most vetted, máris a búcsút tervezed?bob.zxr!
canniball nem tiltotta meg, ahhoz nincs semmi joga; csupán megfogalmazott egy kérést mindannyiunk lelki békéje érdekében. És ezúton köszöni azoknak akik ennek eleget téve írnak (vagy nem).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #66879 üzenetére
Erről a cikkről lemaradtam... De legyen igazad, én sem bánnám!
(#66688) Kroni1!
Nekem nincs MRA, nálam annyi a vario hogy van screen/nincs screen.
A naked meg már csak ilyen hogy fúj rajta a szél meg jönnek az ízeltlábúak, de aki igazán kemény az állja.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #67083 üzenetére
Mint írtam +10 nálam is belefér. De nem több.
A záróvonalat átlépheted, ha akadályt kerülsz ki.Oktatók meséltek pár ilyen sztorit, hogy a tanuló mikor ilyen helyzetbe került, nem tudta mi legyen és csak ment tovább az akadály felé lefagyva. Oktató taposott a fékbe, hogy most akkor mi volt az elképzelés...
Bocsi a sok hsz miatt, telóról írok.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #67083 üzenetére
Miért röhögnének körbe? Én ugyan így vezetek, mint te!
Haverom szokott rajtam mosolyogni, azzal a szöveggel: "azt hittem, hogy jössz te is" Persze ő előre tör folyton zárovonalon, mindenen keresztül. Én meg kullogok a kocsik között!
Városban jobban figyelek a sebességre, a sok fékezés miatt ilyenkor a kezem a fékkar fölött van. Pesten haladós a forgalom (csak néhányszor vezettem ott kocsival), de itt vidéken általában betartják a sebesség határokat. Sőt, nemrég beálltam este egy rendőr kocsi mögé ami 35 -el haladt, nem előztem, csak vártam, hogy mi lesz?! Erre indexelt, hogy előzzem meg! Viszont Pesten mikor 50 re beálltam, még a rendörök is leelőztek!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
#79335424
törölt tag
-
félisten
válasz Bogyó bá' #67455 üzenetére
fél órája értem haza, ez folyamatosan jár kb. Ebben az időben már most baszki. Ez a kiba sok lámpa halál neki... HA nem mész süti a lábad. Ehhez jön a típusra jellemző jelenség, hogy kissé határozottan indul meg gázra, annyira finom gázadás mint a GS-nél nincs és rögtön azzal szembesülsz, hogy illik húzni ha lehet.
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #67455 üzenetére
Dehogynem, tavaly Pesten araszoltam vagy másfél órát, olaj-léghűtés (GSX-F) a végén már füstölt, a kuplung alig fogott... azt hittem vége a motornak... Aztán kiértem a pályára, negyed óra múlva semmi baja nem volt
De egy sima felvonulás alkalmával is lehetett érezni, hogy melege van...
Mondjuk nem is tudom, hogyan gondolják ezt így, ventilátor nélkül, majd a menetszél lehűti...
Ha nem adnám el, akkor barkácsolnék rá ventit, egy kapcsolóval megoldva, manuális szabályozással. Láttam ilyet Alsóörsön, nem eredeti az ötlet"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #67631 üzenetére
Egyszer próbáld ki, de ne a GS500-al!
Én nagyon irigykedek rájuk, rohadt jó dolog leküzdeni ezeket a természet által állított akadályokat. Még csak 3-4 alkalommal voltam terepen, de nagyon rákaptam az ízére, persze azért a jelenlegi tudásommal, és az inkább utcainak mondható gumimmal nem ilyen helyeken, de egy egyszerűbb földutas, homokos, füves terepezést is iszonyatosan lehet élvezni! Terepen minden másodpercben koncentrálni kell, hogy ne legyen esés belőle, itt aztán tényleg elfelejted a mindennapok gondjait! Kicsit az első rafting élményemre emlékeztet, nem tudsz másra koncentrálni, csak arra h elkerüld a következő sziklát! Edzésnek sem utolsó mert megizzaszt rendesen, a lábakat is rendesen megdolgoztatja a kiállva motorozás, és kondinak se volt rossz a 250kg-os GS-emet emelgetni amikor párszor eldobtam, de szerencsére nem vagyok egy gyenge legény..
Közutakon amúgy már nekem kezdtek unalmassá válni az elmúlt 10-15 évben annyiszor bejárt (és nekem Bp-ről könnyedén elérhető) dobogókő - visegrád - esztergom - szlovákia - mátra - bükk - bakony-on át vezető népszerű útvonalak. Ahhoz, hogy közúton új ingerek érjenek elég messzire el kell mennem, arra meg egy évben max. 2-3x van csak elegendő időm, hogy hosszabb külföldi túrára menjek. A legutóbbi csepel szigetes Off-road túrán viszont olyan helyeken barangoltunk, ahová közúton esély sincs eljutni, szóval ez is nagy érték. Olyan tök király helyeken motoroztunk, amikről nem is tudtam, és mind itt van egy köpésre!
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #67636 üzenetére
Hát nyilván nem többmillás motorral érdemes kezdeni a terepezést, de amúgy ha homokban- földúton mész és van egy rendes bukócső a gépen akkor azért még esés esetén sem igen tudsz kárt tenni benne, amig épp ésszel és értelmes sebességekkel közlekedsz.. Persze ha fizikailag is vannak már korlátok, az más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #67648 üzenetére
Hatalmas fazon. De a piát nem bírja. Ezért természetesen mindíg megpróbálunk beletölteni egy-két Jager -t, mert ami azután jön, attól szem nem marad szárazon. Egyszer leugrott a klubházba az új barátnőjével. Persze, e nemes alkalomból innunk kellett. Nyár volt, épp volt egy hatalmas dinnyénk behűtve. Kerestük a nagykést, amivel felszeletelhetjük. Csabi közölte, hogy felesleges, mert kellő erőt és lendületet alkalmazva a tenyér éle is tulképp egy penge. Ezt bizonyítván, erős rákészülést és koncentrációt követően hatalmas lendülettel hasított bele a dinnyébe. A hatás leírhatatlan volt. Még az ablakról is dinnyemaradványok csorogtak lefelé, de akkor mi már térdeltünk a röhögéstől. Hát lehet egy ilyen arcot nem szeretni?
-
félisten
-
Trub
tag
válasz Bogyó bá' #67526 üzenetére
Ma kipróbáltam ezt a fals levegő dolgot. Teli fújtam, tocsogott, de nem változott az alapjárat. Úgyhogy ezt kihúzom.
Másik tippem a gyertya. Elvileg 60.000 km van benne, és még biztos nem cseréltek ki.
De addig is mit szóltok a 100-as benzinhez? Hátha kiold pár piszkot a karbiból. Ugye ennek nincs semmi mellékhatása, hogy nem ajánlott? Olvastam olyat, hogy régi motoroknál nem kedvező, mert minden dzsuvát kiszed a rendszerből
[ Szerkesztve ]
-
-
Grillo
őstag
válasz Bogyó bá' #67812 üzenetére
Itt Bp-en az az iskola be is zárhatna, ahol van motoros oktatás, de nincs elég gép. SOS-nél volt legalább 2-3 motor kategóriánkként, tehát egy időben tudtunk 4-5-6-an is rutinozni, forgalomban meg úgyis max. 2-en mentünk. És annyira lerobbanva sem voltak a motorok, legalábbis műszaki hiba miatt soha nem kellett megállni, vagy várni.
És bérlési díjról sem volt szó, bár gondolom ez be volt építve az árba. -
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #67838 üzenetére
Hát ez elég érdekes úgy látszik változtak a dolgok.
Van egy kis rálátásom a dologra ( 26 évig én is ezt csináltam többek között ) és akkor úgy működött a dolog,hogy mivel a gépkocsi,motorkerékpár stb. kilométer órája nem egy kalibrált hitelesített műszer 10%-al a megengedett sebességhatár fölé kellett állítani a trafit. Pontosan a perek elkerülése miatt. Lakott területen belül 55 km/h -tól 63 km/h-igy meg kellett állítani a delikvenst 63 km/h felett elég volt a kép ment automatikusan a bírság. De úgy látszik nagyon kell a pénz az államnakMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #67845 üzenetére
"... mert ugye a fakabátok leszoktak a helyszíni megállítós traffizásról.. "
Hogy, hogy? Kb 3hete itt trafiztak nálunk a Kamaraerdőnél. Trafi [link] majd 1km múlva a Demján lakópark lámpás kereszteződés után volt a stop n go. Nem szoktak le erről. Autós/motoros és néha a polgárőr motorosok is besegítenek. Szóval ameddig szóban pl figyelmeztet a rendőr, hogy kösd be az övet mert te elfelejtetted és legközelebb elkefél vagy ilyen levelet küld, hogy enyje benje bünti nélkül addig ne b@xd magad pofán, szerintem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
félisten
válasz Bogyó bá' #67848 üzenetére
Én azt látom a motorosokat nem szórják annyira mint a kocsikat. Akkor kell észnél lenni ha a képben motoros rendőr is van vagy elfogó autó. Egy itteni kolléga - biztosan olvassa - megkérdezte, hogy nem kaptál még csekket? Hát nem. Várok egy kis jó időt és bemérem a Km órát mennyit csal. Ulysse Speedometer
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #67845 üzenetére
Ha megnézed a dátumot láthatod, hogy már két hónapos a cikk (bár gyanús mintha már korábban is olvastam volna) és azóta nem özönlöttek a hasonló beszámolók, így nem hiszem hogy különösebben rá kéne parázni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #67838 üzenetére
Szerintem ez kamu. Ahogy én tudom - legalábbis büntettek meg már párszor - a műszereknek van egy 3km/h-ás hibahatára. Tehát 1km/h az még ebbe simán benne van. Egyrészt.... másrészt szintén úgy tudom,hogy helyszíni bírság esetén 5km/h -val kell túllépni, nem helyszíni esetén 15km/h -val... Tehát ez sehogy se állja meg a helyét. Szerintem ez a egy rohadt nagy trollkodás.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #67858 üzenetére
Ez érdekes, most nem azé de sok új típúsú motoron van már menetfény és a tompítottal együtt világítanak, azokkal mivan? Merugye a joszabály azt írja - legalábbis a cikk szerint - hogy a menetfény nem éghet a tompítottal együtt Micsoda marhaság ez? Mellesleg nekem a burgmanon volt menetfényem, ráadásúl olyan helyre és úgy volt felszerelve hogy az akár gyárinak is simán elment, honnan kéne tudom hogy nem gyári? És most nem arra gondolok ha vki 3M kétoldalassal felrakja de vannak igényes megoldások...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gyúrósok ide!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen