- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125635 üzenetére
Hőfokmérő igazából nem kell.
Csak zavarna ha állandóan 110fok környékét mutatna
Benzin szint nyűgösebb. Benzincsap kitakarít, és helyes pozícióba kell használni.
Tartalékon még marad 2-3liter. Azzal azért 50km-t el lehet menni egy benzinkútra.
Ez mondjuk egy elég sprűd spórolás volt a Honda részéről, ha már túra motor -
csongi
veterán
-
-
runner 125
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #125658 üzenetére
Én évente cserélem. Ha sokat mennék, max. 10ekm-enként cserélném, de inkább 8. Sokan a gyári előírást felezni szokták, ami egy közel 20 éves vasnál nem biztos, hogy indokolatlan. (Persu meg szerelő, őt nem zavarja, ha kopik a bele! )
Amúgy pedig irány "a inteenet", csatlakozz márka-csoportokhoz, márkafórumokhoz, és olvasgass sokat vissza! Igaz, ilyen helyeken egy kicsit mindenki szeret szépet mondani, de ha sokat visszaolvasol, akkor megtalálod mindig a típushibákat! Pl. KTM csoportban is ha valaki megkérdezné, hogy mi a hibája a 950-nek, jönne a sok válasz, hogy "semmi", meg hogy "az enyémben már 100ekm van, épp most járatódott be", stb. De ha visszaolvas az ember pár hónapnyi kommentet, akkor elég sok az ilyen-olyan hiba, ami azért sokaknál előfordul, és mikor valki konkrétan egy hibára rákérdez, rutinból jönnek az "így kell megcsinálni" válaszok.
A márka-csoportokban ráadásul szinte 100%, hogy be tudod szerezni az Owners manual és Service manual doksikat, amik együtt már mindet is tartalmaznak. Kezdheted rögtön a kardánolaj cseréjével belőlük, és meglátod, mégy a csavar-nyomatékok is benne lesznek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125667 üzenetére
Ki lehet huzni vele a csere intervallumot. :). A gyarto sem velelten irta oda.
Inkabb bizonsagi rahagyas a surubb csere.
En ugy vagyok vele, inkabb veszek olcsobb olajat, es evente lecserelem..Sosem lesz kerek mennyiseg :).
Kb Fel liter mindig a polcon marad.Vannak olyan gyartok autoknal, hogy megatarozza a 30ezres etapot. Hat a 4. cserenel nagyon gyakori a motor general .
Nem mindegy milyen korulmenyek kozott megy bele a km.A hajtomuoljnal meg a 3/4 alapbol ki fogod dobni. Kell bele kb 2 deci
Mire benne lesz 36 ezer km, tonkre megy a sajat dobozaba. :).A boci konnyebb volt, de a deauvile kormany fogas pontja es magasaaga miatt erzed konnyebnek. Mashol terheli az izmokat.
Igen fordulekonyabb a fent irtak miatt is.
Azt nem tudom, utana kellene nezni, de sztem a GSX utamfutasa nagyobb, es meg csapott a kormany is.
A kicsi ivu kanyaeokban nehezkes.
A dovinak meg feljebb van a sulypontja.
Ha mar kurulsz akkor mar nem erezni anyira.A kombinalt feket szokni kell, kanyarban mashogy viselkedik mint az oaztott fekes.
Egyenes uton meg ugy bele ul az utba, mint egy matrac. '). -
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125670 üzenetére
A hatso feket osztja meg. A pontos aranyokat nem tudom, de kb 70/30.
A hatsot nyomod es az elsot is fekezi.
Plusz az elsokerekre tovabb novelheted az elso fekkel.
Nem nagyon kell az en kozledesemmel az elso feket huznom. Biztonsagi rahagyasnak van a kezem a fekkaron.
Motorfek es labfek. Kb igy nekem jo.
Szelid motoros vagyok:).Majd a "kigyorsitast" elvezem.
Kb 100-120 ig erzem biztonsagba a dolgot.
Oregszem, afelett erzem a reflekszeimen, hogy nem a regi. Valtozott a tavolsag, es sebesseg megitelesem is.
Pedig evente kb 30ezert vezetek. :).
Nagyon tetszik ez a fek rendszszer. Erezni lehet ahogy huzza maga ala hatso kereket. Nem orra bukas vagy a megcsuszo hatso kerek a reakcioja. Persze ez is csak addig mukodik, amig van tapadas. -
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125729 üzenetére
Ha idoszeru csereld, ha nem, akkor tedd vissza es hasznald.
Egy rakat dolog befolyasolja a gyertyakepet.
Kicsit talan benzinszegeny az elso henger.
De szinek homerseklet es levego paratartalom hatasara megvaltoznak.A benzin kora adalekolas is befolyasol.
Sztem jo ahogy van. -
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #125803 üzenetére
Egyébként ettől a motornak nem lesz felegyenesedhetnéke mikor kanyarban szűkítenél az íven a hátsóval?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #125808 üzenetére
Toltsd le a manualt, es mielott barmit csinalnal nezd at azt a reszt belole.
Bar szerintem ez nem faszsag. Es nem hulyen talaltak ki.
Inkabb az, hogy egy fek ekkora problemat tud okozni, es a gyartot szidod. Mintha az lenne a hulye, nem pedig ti. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
pakfong
tag
válasz V.Stryker #126134 üzenetére
A japán már csak ilyen.
egy korábbi hozzászólásomEgyébként tavaly nyár óta hidegen is, melegen is teljesen jó az index, de addigra vagy 5x szétszedtem és kitakarítottam a kapcsolót.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #126142 üzenetére
Szétszerelésnél óvatosan, nehogy elrepüljön valami kis eleme.
Fújj be valamilyen kontakt olajzós sprayt. Kapcsolagasd jópárszor.
Ha van fecskendőd azzal tudsz benyomni zsírt, vagy szilikon zsírt.
Nekem a féklámpa kapcsolóm szokott kontaktos lenni hosszú állás után. -
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #126146 üzenetére
Szilikonzsir muanyag es gumi alkatreszekhez kell.
Ez egy kis fem tarcsa egy rugo es vasgolyo.
Sima litiumbazisu zsir hasznalhato, de szet kell szedni, alaposan megtisztitani, a regi 20-30 eves bekemenyedett zsirt eltavolitani.
Elektromos kabeleket en szemely szerint nem aztatnek javareszt petroleumot tartalmazo sprevel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #126318 üzenetére
Én gyűjtöttem volna, de a feleségem elzavart motort venni... szóval, ez van.
Álszent megfogalmazás ez nem?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #126336 üzenetére
Karasna, mindent megszereztek nekem eddig 3 nap alatt max. Imi nagy mágus néha cikkszám nélkül is kitúr eltérő évrjárat és típusból egyező alkatrészt amit a rendszer nem is hoz magától.
persuader
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #126341 üzenetére
Ne írj, fent van Imi száma a lapon hívd fel jövő héten.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #126600 üzenetére
7 éves, de az anyja
mélységétmagasságát örökölte, és csak mostanra éri el biztonságosan a lábtartót, ezért nem vittem eddig (pár kör a platzon nem számít). Tavaly szezonzáróra már eljött velem, de az lassú tempós városi gurulás volt, ezen kívül vittem egyszer suliba motorral. Ezeken a "próbákon" megtanítottam neki a biztonságos kapaszkodást, a jelzést, ha bármi volna, stb, de most először mentünk valóban motorozni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest