- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #74692 üzenetére
Az a baj, hogy nem nagyon van alternatívám:
- midnenképp "dual sport" sisakot szeretnék, ami ugye
-> nem felnyitható,
-> és napellenzős,
- fontos, hogy "jól látható" legyen,
- legyen benne beépített napszemüveg,
- és bele tudjam tenni a SENA 10S-t,
- de nincs 200eFt-om rá, hogy vegyek egy Arait/Shubert/Touratech/stb. márkát.A CABERG XTRACE LUX-on kívül maradt még
- az AFX 41DS,
- és az LS2 Pioneer, de mindkettőnél jobban tetszik!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #74692 üzenetére
Hmm, köszi!
A tied amúgy milyen méretű volt?
Kommunikációt (hangszórót) raktál bele?Azt tudom, hogy ami szellőzik, az hangos is, itt nem lehet nagy csodát elérni. Alternatíva sincs túl sok: AFX 41DS, és LS2 Pioneer. Előbbit szerettem volna, de mióta 48eFt-ról felment az ára 65eFt-ra, azóta nem kell, utóbbi pedig egyszerűen nem győzött meg, és a hangszóró sem fér bele.
...Mondjuk a hangszóró a Cabergnél sem biztos, ezért kellene próbálnom...Létezik még Arai, meg AGV, meg mittudomén, de nem szeretnék 100eFt feletti összegeket kifizetni egy sisakra...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
TommyGun
őstag
válasz V.Stryker #74776 üzenetére
Nem lebaszni akartam én másokat, én is közelekedek 6-8 fokban, csak többen írták hogy télen is mennek vele, fagypont közelében szerintem az már több mint bátorság, mert már most odakell figyelni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #74782 üzenetére
most nincs meg pontosan de egy idomgarnitura siman lehet 2-3 kilo, annyiert meg mar nemcsak 50es gepet lehet venni. de ha meg 5 kiloert veszel valamit es nem a nagyvasad koptatod meg akkor is megeri.szvsz
azt nem tudom hany ember jar ma/ mostansag budapesten 50-es geppel de nem lehetetlen misszio meg ha nehez is az elet. nyilvan nem vagyunk egyformak van aki krosszmotorral jar endurozni is nah meg olyan is aki szerint x ccm alatt nincs elet.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
imibogyo
veterán
válasz V.Stryker #75147 üzenetére
De miért kell ennyire komolyan venni az egészet...
Én sem értek vele egyet, de ez van. Nekem ott kibukott egy WTF a számon, amikor leírta azt, hogy motoron még nulla tapasztalata van ABS-el, de amit "tud róla a kocsik alapján" (????), aszerint szar. És ezek után ő hozza fel a fotelfizikát. No comment. De ettől még én nem leszek ideges. Átpörgetem amit írt és annyi. Túl rövid az élet ahhoz, hogy már egy fórumozást is stresszesen végezzek...
-
imibogyo
veterán
válasz V.Stryker #75252 üzenetére
Engem egy-egy ember általánosságban nem zavar nagyon, de az ami az elmúlt időben itt megy, az már sokkal inkább. Tehát én pont nem konkrétan HSM miatt, vagy ellenében nem járok szép lassan ide, hanem a kétoldalú EGYMÁS b@aszogatása miatt, oldaltól függetlenül.
Akármikor benézek, hogy ki töltött fel valami érdekeset, vagy ki mit írt, mit látok? Hogy oltjátok HSM-et, vagy előhozzátok valami régi dolgát, vagy csak simán beszóltok neki. Ő meg természetesen vissza (neki is joga van hozzá). Egy szóval sem mondom, hogy legtöbbször nem veletek értek egyet, de azt igen, hogy ez az állandó oda-vissza csesztetés/témázás megöli az adott topikot.
Hagyjátok egymást békén, ha zavar bárkit egy másik illető, akkor ignoráljátok. Komolyan mondom amennyit itt drámáztatok az elmúlt időszakban már én gondolkodtam egy Prémium előfizetésen, hogy mindenkit letiltsak. Csak egyedül kurva unalmas lenne...
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #75259 üzenetére
Ez lett volna a másik kiválasztott. Csütörtök -Pénteken jön meg Budaörsre amit megrendeltem,majd rá nézek. Bár lehet rosszul értelmezem amit te nézel azt mez/rövidnadrág alá hidegben /esőben is felvehető pl focihoz. Kérdés, hogy müxik motoros nadrág alatt. Van ilyen opció is. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #75329 üzenetére
Kora reggel késő este próbáld ki ne ilyen melegben. Van felső ilyenem,eléggé szita - nekem-, ugye én nem hordok még bélést sem.
Kipuff.
Elment,mivel nyitottabb a rendszer. FR.szám is alacsonyabb lett gondolom, azt lehet feljebb kéne csavavarni,meg össze kéne hangolni. Hidegebb van, szivató + a hang miatt a csuklód kicsit máshogy viselkedik.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #75353 üzenetére
A karburatoros r6 nem volt erzekeny ra, de mentem egy ttr600assal, ami ugyanugy fulladt a dobtol, illetve initasi nehezsegek fordultak elo. Drz 400 nal ugyanigy inditasi nehezsegek, hirtelen nagygazra leboffenes elofordult sima nyitottab vegdobtol.
Fuvokazni kellene, esetleg emulzioscso csere is kellhet, vagy tuhelyzet valtoztatas. Ez attol fugg, hol vagja agyon, es hogyan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #75356 üzenetére
Karburatoros motornal nem tud a fogyasztas novekedni attol, ha valamit lecserelsz a kipufogonal. Csak muszaki hiba okozhatja a keverekkepzesnel, vagy ha a szivotraktusnal olyan atalakitasok lesznek, ami miatt a a karburatoron athalado legoszlop lepattan, majd meg ketszer athalad a fojtoszelepen, tehat egyszer oda, egyszer vissza, ezaltal ketszer annyi benzint felveve, vagy mert jobban huzod neki.
Nincs semmi szabalyzas, es allitasi lehetoseg. Egy fuvokamereted van, ami allando, egy levegomennyiseghez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #75402 üzenetére
Megpróbálom nagyvonalakban összefoglalni az idei szezont a számomra új st1100-al.
Idén nagyon nagy távokat nem mentem kb.12000km az összes. Ebben volt egy 4 napos Erdély, egy 2 napos Cseh ország. A többi rövidebb távok itt a környéken Osztrák, Magyar és persze Szloták utacskák.
Pár szó a motorról: Jól mondják a leirásokban ez egy "jóindulatú úthenger" Ez alatt a 12000km alatt nem tudok beszámolni hibáról problémáról. Hosszabb rövidebb állás után is szivató és pöcc röff. Semmi nyafogás kinlódás Szinte már picit unalmas is, főleg a mosógéphez hasonlitható hangja. 5.ben 50-től 180km/h-ig simán megy 160-nál még olyan erő van benne, hogy szinte ijesztő 180 egy kellemes utazó számára, még messze nem a vége csak én nem húztam tovább.(Végre nem én vagyok a kézifék a csapatban.) A v4 nagyon simán jár mindenféle rezgés remegésmentesen. (Az előző v2 után ez nagyon tetszik) Szivesen mondanék negativ dolgokat is de a hátsó rugóstag elgyengülésén kivűl mást nem tudok mondani. A rugóstag elgyengülésén nem lepődtem meg nagyon hisz mégiscsak 20 éves a masina.
Úgy gondolom, hogy a súlyát is kezdem megszokni (közel 350kg), Az elindulásnál és megállásnál kér picivel több odafigyelést, de amint elindúl minden súlyát elveszti, hihetetlen könnyen vezethető. A súlypontja nagyon alacsonyan van az ülés alatt elhelyezett 28 literes tank miatt. (Sokkal könnyabb ezzel a bálnával motorozni mint a 100kg-al könnyebb Deauvillel volt)
Ráadásul a fogyasztásával is meg vagyok elégedve a Deauvillnek 5l volt az átlaga, ennek 5-6 liter bár ez a szám normális motorozásra vonatkozik. (160 fölött akár a 8 litert is meg lehet etetni vele)
Szóval egy percig sem bántam meg a motorcserét.!Jövőre már remélem több nagyobb hosszabb út is ősszejön. Tervek elképzelések vannak. Annyi varilással, hogy ezeket az utakat szeretném Bye Ferkóhoz hasonlóan videókkal dokumentálni (hátha lesz rá érdeklődés).
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
-
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #75790 üzenetére
Ahogy a többieknek is, Neked is köszönöm az építő jellegű kritikát!
Tudom, hogy 1000+ motoros youtube csatorna van, amik között sok a már régóta futó, és valamit az asztalra letevő, és sok olyan is van, amik értékelhetetlenül rosszak. Ebbe a hatalmas halmazba tettem én +1 csatornát, ami olyan amilyen, de legalább próbálom folyamatosan javítani a minőséget. Van aki szerint ez sikerül, és van aki meg sem nézi. Nincs ezzel baj.
Az sem titok, hogy egy amerikai srác csatornája motivált végig, és azt az irányvonalat próbálom követni, mint ő: gyenge (de lassan, mégis folyamatosan fejlődő) motoros tudással terepen motorozva csinálok videókat, ahol a videó készítésébe energiát ölök, nem csak kivágom a felesleget, és csókolom. Tudom, hogy sosem lesz fele akkora motoros tudásom, mint itt a fórum lakóinak 90%-ának, és sosem lesz olyan hozzáértésem, mint persu tudásának 1%-a. De legalább tudom a korlátaimat is...
A közelmúltban nagyon sok visszajelzést kaptam itt, amik nem csak egyszerű fikázások voltak, hanem volt bennük értékelhető kritika, amikből sok tanulságot levontam. Aminek pl. mindenki a legjobban örült, az az, hogy nem fogom eszetlenül tolni ide a videókat. Eddig úgy gondoltam, hogy akit nem érdekel, az nem kattint rá, és csókolom. Sajnos úgy látom, hogy emberek azt érzik, hogy én erőszakkal akarom letolni a torkukon a videóim, pedig ez távol álljon tőlem. Mostantól ide csak az olyan videókat fogom belinkelni, amikre úgy érzem, hogy érdekelhet benneteket, mert valami olyat kreáltam, ami sokkal jobb, mint eddig. Tudom, sokan akkor is sértésnek veszik majd, de tudom, hogy nem mindenki...
Győzike-színvonalat akkor sem vagyok hajlandó csinálni, ha annyit fizetnek érte, mint neki, és én is Lambóval járhatok majd. Nem és kész. Akkor inkább legyen összesen 100 nézőm, és csókolom...
A Tourateches videókon jól látszott, hogy a szervezők sem voltak felkészülve, legalábbis ami a kezdő csoportot illeti. Túl kezdő volt a társaság, és alkalmatlan volt a motorok jó része is, ráadásul nem voltak olyan infók, amik alapján komolyan fejlődhettek volna. Azért jelentkeztem kezdőbe, mert annak gondoltam magam. Mikor átmentem a haladóba rögtön jobban éreztem magam, csak sajnos betapadt a sár/agyag az első sárvédőbe, és befékezte a kerekem. Mikor rájöttem, és kipucoltam, utána már tömény élvezet volt a motorozás, csak lemerült a kamera. Persze változatosság ott sem volt nagyon: mentünk a homokos, löszös terepen. Mondjuk szerintem ez sem kevésbé változatos, mint aszfalton motorozni, sőt...
A felvonulásos videók (pláne a MOTaMOT tréning, amire remélem nem kattintottál) azoknak szól, akik ott voltak. Mindenki másnak szerintem dögunalom. Ezt ilyenkor igyekszem rögtön a videó elején közölni is egy felirattal. Ezzel szemben ha valaki el akar menni jövőre a Touratech Travel Eventre, akkor a két videóm szerintem igenis hordoz annyi infót, hogy tudja melyik csoport való neki. Aki pedig pályázni szeretne, nos, neki 0 hasznos tartalommal bír bármely videóm... A magyar motoros közösség túlnyomó többsége számára szerintem életidegen a terepezés, akkor is, ha tótágast állok...
Byferko videóit köszönöm, majd meglesem őket, már más is említette munkásságát! Biztos tudok onnan is tanulni valamit!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #75790 üzenetére
Most, hogy megemlitetted a By Ferkó videóit igy büszkén mondhatom, hogy A by Ferkó csapatába tartozok én is. Sokat túrázunk együtt, és elmondhatom, hogy ő nem csak a videókészitésben jó hanem a túrák megszervezésében is profi. Emberileg érdekes figura de nagyon tud motorozni, túrát vezetni, szervezni és videót késziteni. Pár videóban én is szerepelek a feleségemmel főleg még a régi Deauvillemmel. Szeretek vele motorozni, túrázni bár nagyon feszes tempót diktál úgy sebességben mint napi etapban. Nem ritka a napi 7-900km sem. De minden túrára nagyon felkészülten indúl el, szinte nincs eltévedés, mindent pontosan tudunk előre. A túrákat minimál költségvetéssel szervezi. Én nagyon sokat tanultam tőle (szinte majdnem mindent ) 19 csapattag van ebből 5-6 tartozik a keménymagba (én is) Nagyon összetartó csapat vagyunk. Pl mikor Erdélyben elestünk és a feleségemnek elrepedt 2 bordája iszonyú sokat segitett mindenki aki akkor ott volt, persze ha bárki bajba kerülne én is azonnal ugranék bármelyiknek segiteni bármiről legyen is szó.
Szóval büszke vagyok, hogy a csapatába tartozok!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Francia91
veterán
válasz V.Stryker #75881 üzenetére
Leírtam, hogy mi volt a probléma. Ha jobban odafigyelek a karburálásra, akkor semmi gond nincs. Januárban lesz második éve, hogy MZ-zek, kell még tapasztalat, hogy mikor milyen jelre figyeljek. Arról nem beszélve, hogy a karburálás majdnem külön művészet
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz V.Stryker #75928 üzenetére
Szegeden vagy Pesten mikor lámpától lámpáig tötymörgök, nem tudok mit tenni... Ha nem tudok előrébbmenni, akkor nemtudok... Szerencsére egyik városban sem vagyok túl sokszor, de ha igen, majdnem mindig kifogok valami szar helyzetet.
Erdélyben Brassónál is kifogtunk egy útépítést, ott is 1-esben haladtunk előre, aztán Lacival meguntuk, és a sorok között elmentünk, de dobozokkal és csomagokkal határeset volt, a szembejövőkkel is elég közeli viszonyba kerültünk... Ott is éppen csak megtudtuk oldani, hogy a sorok között jussunk előre"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
TommyNagz
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #76033 üzenetére
mielott felraknam a szokasos, motorradonline.de lemezem, leirnam ide kedvenc online szellemi taplalekom hasznalati utmutatojat.
alapvetoen az 50 000 es teszt zsenialis, a legobjektivabb modja egy motor maximalis futasteljesitmenyenek meghatarozasara. mivel itt mindent mernek, es ertekeket irnak, ezert ennel jobb alternativa jelenleg nem all rendelkezesunkre. osszehasonlitva egy forumos, vagy sertodott tulajdonosi velemennyel, vagy harmad, negyedkezbol kapott informacioval, ahol a legegyszerubb kerdesre sem tud minosegi reflektaciot nyujtani senki, mivel semmyilen adat nincs senki kezeben.
a baj az 50 000 es tesztnel viszont, a hasznalat modja, illetve egy gyar ket egyforma motort nem tud legyartani, a beszallitok alkatreszei ugyanugy hullamzo minosegben kerulnek beszerelesre.
jozan paraszti elgondolasbol a szoras miatt minimum 2 motort kellene tesztelni, szetszedni. es ezek ha ket kulonbozo kepet mutatnak, akkor megint ott vagyunk, ahol a part szakad.mindannyian hallottunk mar millio km es futasteljesitmenyekrol.
a legextremebb szamomra egy simson, amiben 100 000 km van, bontatlan blokkal. elmebetegnek kell lenni hozza, hogy igy hasznalj egy motort, sztm a tolozar az also 1/3 nal jobban nyitva sosem volt. mashogy NEM LEHET ennyit belerakni.
nem tudom elegge hangsulyozni, hogy a hasznalat modja tulsagosan nagy szerepet jatszik 50e km soran.
ha nyelezel egy motort, teljesen mindegy, milyen marka, EL FOG KOPNI nagyon hamar.(most nem szeretnek belemenni abba sem, hogy kinel mit jelent a nyelezes, de inkabb megis: mert ez sem egyertelmu, illetve befolyasolo tenyezo tobbek kozott a nyelezesnel, a fogyasztasnal es a motorunkra matyizasnal a kognitiv disszonancia - ezt szeretnem a kepletbol teljesen kiszurni, ami egy laikusnal a reszrehajlosagot okozza - , epp ezert a nyelezest szeretnem bevezetni, mint 100% os, vagy harom harmad gazallas, nagyon-nagyon sokaig kiatartasa ertekkent, a fordulatszammutato hattere pedig ilyen esetben piros. remelem tiz even belul SI mertekegyseg lesz - koszonom a figyelmet)
Kovetkezo aspektus szociologiai - vegyunk egy reteget. Ez a reteg celofanozza otthon a tevetaviranyitot, az okostelefonjan vedofolia vedo van, tokkal, es a kocsiban huzatvedo huzaton ul, ha eppen autoval menne motor helyett. Buszke az autoja es a motorja meghibasodasi statisztikaira, plane a fogyasztasra. Tobbszor burkoltan henceg ismeroseinek ezzel kapcsolatban. Fel a hamis olajtol.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, kuldtuk a gepeknek, de zokszo nelkul birtak.Ennek a csoportnak a predatora egy masik csoport. Lemennek bandaban orkenyre, vagy hungaroringre (a fentebb emlitett nyelgazhoz igen kozel) 250 el. Ott mennek egy delelottot, es hazamennek 250 nel. Alapvetoen joval igenytelenebbek az elobbi csoportnal, karbantartas es technikai megoldasok tekinteteben. A rendszamtarto konzolt nem tudja elviselni egyik sem, (igazabol a rendszamot sem), azonnal lecsereli egy joval igenytelenebb es esztetikailag is tamadhato atfurt laposvasra.
A gyari kipufogo termeszetesen egetoen ciki, meg akkor is, ha a cserejevel masodpercekig kell koszorulni a motort, hogy beinduljon.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, igazabol mindig igy szoktunk menni, semmi kulonos nem tortent.Vajon melyik reteg fogja vasarolni a papiron erosebb motorokat? A ket reteg nyelezese kozott mekkora kulonbseg van? Mennyire hat ki ez a meghibasodasi statisztikara?
tehat honnan tudjuk, hogy mennyire volt kozel a teszt alatt a motor hasznalatanak modja a mi motorozasi stilusunkhoz? sehonnan. a teszt tovabbi gyengesege meg a sportmotorok es mondjuk a tura motorok hasznalatanak teljesen mas modja is, a sportmotorokat ki fogjak vinni palyara, a turamotorokat nyilvanvaloan nem. Es akkor a versenypalyan tesztelesnel is hatalmas kulonbsegek vannak a lehetseges terhelesek kozott. Pl egy 2 perces hungaroring idovel viszonylag sokaig lehet gyari motort hajtani. De egy kb 55 os idonel barmelyik motor elso tarcsaira csomot kotunk fel ora alatt a hoterheles miatt, ami azt jelenti, hogy 30 perc alatt osszehoztunk egy szazezres szamlat.
tehat mielott az ertekeket kozolnem, szeretnem megerositeni mindenkiben a hatarozatlansag erzeset, es megkerek mindenkit, orizze meg bizonytalansagat, bizonyos esetekben ezeket az ertekeket akar a hajunkra is kenhetjuk.
es az eheti ertekek a kovekezok:Triumph Tiger 800 XC
veszteseg: 6%-10%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes kipufogoszelep kisse tomitetlen, szelepulekek kisse nagyobbodtak, kipufogo vezermutengelyen pittinges kopas.
henger-dugo: eros kopasnyomok, de az illesztes rendben van
fotengely: hajtorud oke, a fotengely jobb oldali csapagyazasaban eros kopasnyomok. a kartelban maradek tomitoanyagot talaltak. (mint amikor kinyomja sziloval a gyoker, csak ez a gyarban)
eroatvitel: egy lamella meghullamosodott, egyebkent a valto es a kuplung is jo allapotban van.
vaz/futomu: a labtartoknak es a valtokarnak megnagyobodott jateka vananomaliak: kozponti allvany gyenge, csere, elrepedt szelvedo, valtokar visszahuzo rugo tores, korrodalt trafocsatlakozo, tul kis lancvedelem, lerakodas a szelepeken a jobboldali hengernel - valoszinuleg a korrodalt trafocsatlakozas miatt.
Triumph Trophy SE
veszteseg: 8%-16%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes szelepen gyenge lerakodasok, kipufogo szelepek tomitetlenek, a kipufogo szelepulekek beverodve, erosen megnagyobbodva. Nehany vezermubutyok pittinges.
henger-dugo: az illesztes rendben van, kifogastalan hengerek
fotengely: az egyik hajtorudcsapagynal eros serules, idegen test. Az osszes hajtorud szem eros kopast mutat (ettol fuggetlenul a radialis jatek erteken beluli)
eroatvitel: egy lamella vetemedett, kuplung jo allapotban, kardannal nehany fog mutat kopast.
vaz/futomu: minden tokeletes, lakkozas, vaz, villa, hatso fektarcsa kopottanomaliak:
visszahivott motorvezerlo, cserelt hengerfej, gyenge kozponti allvany, es nehezen allvanyra huzhato motor, cserelt kormanykapcsolok, tomitetlen villaszimmering,Triumph Daytona 675
veszteseg: ?%-?%-?% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: ket szivo es az osszes kipufogoszelep tomitetlen, a kipufogo szelepek uleken egesnyomok, de alig nagyobbodtak meg.
henger-dugo: alig eszlelheto kopas
fotengely: nehany hajtorudcsapagyazasnal egyertelmu kopasnyomok, de erteken beluli minden
Eroatvitel: harmadik fokozat kerekei kopast mutatnak, a kuplunglamellaknal nincs vetemedes, a valtotengely korrodalta hengerfej neha csuny, de ezeknek a hibak tulnyomo reszet eszre sem lehet venni hasznalatban.
ez alapjan nem gondolnam szoporollernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #76271 üzenetére
Az első motorom vásárlásakor én is megkértem valakit, hogy hozza el nekem. Egyszerűen fostam. Fostam attól, hogy elesek, fostam attól, hogy lefulladok, fostam attól, hogy forgalmi akadályt képzek, de leginkább fostam attól, hogy "valakik" előtt leégek. Fiatal voltam, na. Persze a srác, akit megkértem, mondta, hogy hozzam csak én el, ne parázzak. Remegő lábakkal ültem a motorra, és utána meg nem akartam leszállni! Az 5km-es hazaútból 96km lett!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
TommyNagz
senior tag
válasz V.Stryker #76274 üzenetére
Hah ne viccelj en forg vizsga elott turazni mentem, gazolas lett belole. Nem en voltam a saros (foutvonalon reszegen kitancolt elem a gyalogos) es komoly baj se lett (zuzodasok neki, motoron pici horpi), 90ezres birsag, de nem tiltottak el mert jofejek voltak. Aztan levizsgaztam ket hetre ra es azota a budira is motorral. Mkst is csak akkor megyek valahova autoval ha vasarolok vagy a paromat kell hozni vinni vagy esik valami gyasz. De ha szaraz minden, a hideg nem erdekel, feloltozok.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
KrAt
veterán
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #76487 üzenetére
Van egy csettegőm ami egy Honda 5.5 robikapa, nem jó hozzá konzol, egyenes terepen nagyon szeretem használni.
Könnyen szállítható vele minden, van hozzá nagyon jó utánfutóm.
Viszont a domboldalaknál bajban vagyok vele, ki kell találnom rá valamit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen