Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zsolt19900 #59951 üzenetére

    Itt a hasznalat modjan van a hangsuly. Ha nem forgatta sose 7000 fole, kb felmillio km belemegy problema nelkul. Ha mindezt ugy csinalta, hogy egyszuszra nagy tavokat ment vele, tehat a megtett km ek szamahoz elenyeszo hideginditas jarul, az megjobban kimeli.
    Nem feltetlen kell lemondani a sokat futott motorokrol, de azert megkerdeznem, mikor volt fekbetet es kuplung cserelve. Ha tenyleg kimeltek, es gyokkettovel mentek vele mindig, kb minden gyari. Meg a fekbetet is akar.

    Az teny h nem jarsz jobban egy ugyanilyen futasteljesitmenyu de visszatekert motorral, es a kulfoldrol behozottakat mind visszatekerik. Szoval meg kell nezni
    A hasznalat modja nagyon fontos. Ami tapasztalatom van, az egy z750 08 as kawasaki, kulfoldrol behozott. Palyaztak vele, volt benne 18 000 km, (amit vagy elhiszunk vagy nem) a szelepeket mar allitani kellett.
    Fekbetet cserelni kellett, uszonyereg, hullamos tarcsa volt, ennek ellenere jo fek volt, bar dognehez acelvazas motor, egy sport motorhoz kepest legalabbis. De nekem tetszett.
    Aztan egy gs 500 ast szedtem darabokra 35 e km el. A fotengelycspagy hezag a hataron volt. A vezlancfeszitonek vege volt, atugrott a vezerlese, a szelepek beleertek a dugattyuba, de meguszta. A vezermutengelyhezag meg okes volt. A dugattyu-henger illesztes is rendben volt, szelepek tomitofelulete mar a veget jarta. Ezt viszont szaz szazalek hogy visszatekertek.
    Szoval hogy hanykm van egy motorban, az cdak egy tajekoztato adat. Es nem csak azert, mert visszatekerik, hanem a hasznalat modja miatt is.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák