- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #51835 üzenetére
Érdekes az a GS500. Én is azon (is) tanultam motorozni, de annak semmi baja nem volt a váltójának, simán megtalálható volt az üres. A kuplungot meg kell szokni, nagyobb erőhöz erősebb szerkezet kell. Nem olyan vészes forgalomban.
A váltónál az a trükk, hogy ne egyhelyben állva próbáld visszaerőltetni üresbe/egyesbe, hanem lassítás közben válts vissza lehetőleg (ha ez nem sikerül, akkor is lassan guruljon a motor, miközben pakolod a váltót, illetve a kuplung picit kiengedése is helyre lökheti a rossz helyen lévő makacskodó váltót, rá lehet érezni), valamint hogy induláskor kuplungolás után ne egyből dobd az egyest, hanem csak egy picivel később.A Gladiussal tényleg nagyon vigyázz majd, a GS500 egy lomha dög hozzá képest, főleg egyesben. Tanulómotornak sem biztos, hogy nagyon erőltetném, elég finom gázkezelést igényel, meg kell szokni. Amúgy imádnivaló az a V2 blokk, nagyon élvezetes és takarékos is, a váltó is príma. A járása is sokkal kultúráltabb a GS500-nál, legalábbis annál, amin én ültem.
Mondjuk bátor volt az oktatód egyből az 500-asra tenni, engem motoroztattak vagy 2 órát egy 250-esen előtte, hogy szokjam, és jól tették.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Engem is egyből GS500-ra dobtak. Ha nagymotor jogsit csinálsz, akkor semmi értelme pöcsölni (kivéve ha béna vagy és az oktató is látja ezt, és félti a motorját). Főleg hogy az elején az ember örül, ha megszokja azt a technikát, amit alá raknak, nem hogy még cserélgesse is. Szerintem ha az ember nem csavargatja ész nélkül, akkor bármelyik motor jó kezdőmotornak. Simsonnal is meg lehet dögleni...de ezt százszor átbeszéltük.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Itt nincs 250-es gép: A1-re van egy YBR125 (két éve ezen tanultam-vizsgáztam), A2-re a GS, korlátlan A-ra meg a Gladius. Fosok tőle már előre is, a 125-ösön szerzett rossz szokásaimat nagyon gyorsan el kell felejtsem (gáz hirtelen rángatása, gázfröccsökkel való "látványos" visszagangolgatás egyesével, stb.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Bogyó bá' #51838 üzenetére
Ha már rutin,akkor 3-ra megyek rutinra Nem engedtek felülni az ern6-ra Iszonyat szar volt a kis ybr vagy mi a rák. Remélem ma megkapom a gs-t,szépen fokozatosan nyomjuk. Viszont ezt az 50 km/h-ról megállást nem nevezem jó ötletnek. Oktató bemutatta a tényleg 50-nél fékezést,hát csak lestünk
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #51853 üzenetére
Az oktató engem (és nyilván a motorját is) féltette, én ültem volna egyből az 500-ra, de ő ragaszkodott a fokozatossághoz. A fórumtárs története is jól bizonyítja, hogy okozhat meglepetéseket egy ilyen erős gép. Én óvatos vagyok, nekem nem volt ilyen gond, de azért tanulni jó, ha megvan a fokozatosság elve. Pedig én is megszívhattam volna, mert én is jól megszoktam már jogsi előtt az 50-es robogóval az ON/OFF gázt...
(#51855) bogyo112: A gázfröccsökkel visszagangolás még akár működhet is, de felesleges, nem fogod úgy pörgetni a Galdius, hogy ilyesmi praktikára legyen szükség. A gáz rángatást viszont nagyon erősen verd ki a fejedből, a Gladius azt bünteti. Amúgy ha tisztelettel bánsz a gázzal, akkor semmi gond nem lesz.
Én még anno a korlátlan A-t csináltam a GS500-al, akkoriban az Ak jogsihoz voltak még a 250-ek.
(#51856) FIREBLADE78: Szép apránként kell gyakarolni, és menni fog. Szükség lesz rá a forgalomban.
-
Outlander
addikt
válasz FIREBLADE78 #51856 üzenetére
És ha valami miatt vészfékezned kell, akkor is mondogatod magadban, hogy "á inkább hagyjuk, nem jó ötlet" és belerongyolsz a "bármibe"?
Olyanokat írtok, h a hajam égnek áll, Bogyo is mit össze matekozik a témán... nem tudom hány ezer kmt és órát ült motoron, még ha kisebb is... most meg ahogy leírja az van elöttem, h egy 13 éves szűzkislány módjára viselkedik.
Engem 0 tapasztalattal , egyből ültettek fel egy 600-as Fazerre, nem mondom első óra engem is meglepett, de feleennyit nem "nyavalyogtam", tettem amit mondtak, és azóta is ésszel motorozok egy 600-as Thundercaten.
Nem nagyképűsködés, meg nem is nézlek le titeket, csak valahogy olyan nevetséges dolgokról beszéltek h hihetetlen.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
canniball
nagyúr
Engem kapásból az ER6N-re ültetett az oktató, azt mondta egy év 125 után nem kell t*kölni. Nincs azzal semmi gond, csak óvatosan kell hozzáállni.
A másik meg hogy az A2 bevezetése óta szerintem már nem nagyon tartanak 250-ket.bogyo112!
Én is így voltam a kuplunggal az elején, fél óra után majd leszakadt a kezem. Idővel majd jobb lesz, a forgalomban meg már fel sem fog tűnni.FIREBLADE78!
Miért nem engedtek? Nem mondtad nekik, hogy ezen már rég túlvagy?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Outlander #51858 üzenetére
A 600-as Fazer abszolút ártalmatlan, hülyebiztos motor. Pörgetés nélkül semmi meglepetés nincs benne, szépen tolerálja a tiszteletlen gázkezelést is. Ellenben egy Galdius csúnyán büntet ilyenkor az alacsonyan ébredő nagy nyomatéka révén.
Mind1, én csak ezt kívántam hozzátenni a témához, hogy a Gladius gázkezelését csak ésszel.
(#51859) canniball: Igen, itt az új jogsi-szabályokban lehet a kutya elásva.
-
Burt1793
veterán
Én a rutin előtt nem ültem motoron, de mivel nagy darab vagyok, mondtam, hogy köszi, de az 500-assal szeretnék menni rögtön és nem mondta, hogy nem lehet. Sokat biciklizem, a motorozás rutinpályán egyáltalán nem nehezebb egy ER-5-össel nekem. Igaz, sosem ültem 125-ös motoron, lehet, hogy ott rángatni kell a gázt, én úgy fogtam fel a motorozást ott a rutinpályán, mintha a nagy túrabiciklimen ülnék, de a kezelőszerveket úgy kezeltem, mintha autóban ültem volna és bevált. Egyedül az egy pálya volt az elején szívás a folyamatos ide-oda indexelés, közben néha kuplungozás miatt. Persze a másik két pályán is van az első pár körben nehézség, a kettesben a 8-as leírása, a 3-asban meg a kopott gumikkal való vészfékezés, illetve az, hogy kikerülés előtt ne villanjon fel a féklámpa.
(#51858) Outlander: Igen, valahogy én is így gondolom. Rutinpályán, illetve forgalomban 50-nel gurulgatni úgy, hogy már van B jogsid és egy kicsit érzed a dolgot, egyáltalán nem nehéz. Jó persze most jöhetnek a nagy motorosok azzal, hogy nem ez a motorozás és ez igaz is.
(#51856) FIREBLADE78: Az 50ről vészfékezés még jobban amortizálja majd a tanulómotorokat, de persze egy nagyon fontos dolog, szóval szerintem helyes dolog, hogy ezt belevették a rutinba. Én csak a motorokat sajnálom.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #51861 üzenetére
Nagyon más egy kismotor, mint egy nagy. Az 50-es robogó pl. nekem az első pár hát után már kb. ON/OFF gázkezelésű volt. 125-ből ugyan csak 2T-vel mentem, de ott is a 30 lóerő és alul gyenge konstrukció miatt masszív gázzal kell indulni, és utána is lehet rángatni majdnem büntetlenül a gázkart. Ugyanakkor ha ezt elsütöd egy Gladiuson pl., aminek jó nyomatékos a blokkja kis fordulaton, olyat ugrik alólad, hogy minimum becsokizol. Poros aszfalton SV650-el sikerült úgy indulnom (mérgesen, kövér gázzal), hogy kb. 60-ig kapart alattam a kerék.
A túrabicaj hozzáállással vigyázz, sok a hasonlóság, de a motoron kicsit más szabályok érvényesek a +200kg és a nagyobb sebességek okán. Sokminden van, amit a motoron tudatosan másképp kell csinálni. Szerintem nagyon jó befektetés pl. egy vezetéstechnikai képzés, nagy segítség a biztonságos közlekedéshez szükséges technika és mentalitás elsajátításában. Legalábbis nekem az volt, én a Hondás srácoknál voltam. -
Daywalker
addikt
Úgy beszélsz a Gladiusról, mintha valami 1600-as V2-es lenne, ami tudom hogy büntet, de azért itt egy 650-esről beszélünk, ami ráadásul nem egy erőgép, noha a tesztelők szerint is nyomatékos ugyan, de inkább csak 6000-nél kezd veszélyes lenni. Ott meg már a fazer is ébredezik bőven. Hiba azt gondolni, hogy a fazer hülyebiztos.
Egyébként egy 250-essel is meg lehet szívni hülye gáz- és kuplungkezeléssel, ergo az is kerékre lehet állítani. Pont ezért rossz példa a robogó, mert ott az automata miatt teljesen más világ az egész. Szóval egyetértek Outlanderrel, én sem értem ezt a nyavalygást...alapszabály, hogy új, ismeretlen motorral elsőre finoman bánunk, főleg ha az nem a sajátunk. Minden más hozzáállás hülyeségből, nem pedig a fokozatosság hiányából fakad. Tényleg nem bántásként mondom, de túl sokat agyaltok ezen, és amiket leírtok, az csupa user error, ami simán kiküszöbölhető lenne logikus gondolkodással és egy kis óvatossággal. Én messze nem voltam pro amikor tanultam, de az oktató azzal szórakozott, hogy jött utánam pitbike-kal és amikor megfordultunk a pálya végén, akkor ki tud jobban gyorsulni, én a GS-sel vagy ő Mindez ősszel, nyálkás időben...A fokozatosság elvéről meg annyit, hogy nem lehet olyan sok órát vezetni manapság, hogy ráérjen pöcsölni az ember. Ok, aki nagy jogsira megy mondjuk ne üljön egyből ER6-ra, de mondjuk a GS500 bőven belefér már elsőre is...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #51866 üzenetére
Hááát.... Mit veszünk veszélyesnek... Nézd meg ezt a képet, kb. mindent elárul: [link]
Az FZ6-al vagy FZS600-al vígan elgurulsz kezdőként is 2-3000rpm között, ha megnézed az olyan max 34NM.
A Gladius szóba se fog állni veled ilyen alacsony fordulaton, 2000rpm a minimum, de érdemesebb inkább 3000rpm körül tartani, hogy szépen járjon a V2. Namost 3000rpm-en a Gladius már közel 50Nm. Azért nagyon nem ugyanaz. (Egy kép, ugyan SV-ről, de itt látszik 4000rpm alatt is, amit tud ez a blokk: [link], a Gladius kicsit több nyomatékot tud alul)
Ezekben az esetekben nagyon nem mindegy az a másfélszeres erő, ami a V2-ben van.Persze, fel lehet így is fogni, hogy "hülyeségből" fakad, szerintem meg a rossz megszokásból elsőre lehetnek meglepetések, amin sokat segíthetne a fokozatosság. Oké, kevés óraszám, de amíg az ember tanulgatja úgyis csaka pályát, semmi vesztenivaló nincs, ha 1-2 órát más motorral megy.
Persze, lehet így poénra fogni, de volt az oktatómnak olyan esete, hogy beparázott a tanítvány, és belehajtott a gumifalba, mert a nagy parájában leblokkolt, és nem húzta be a kuplungot csak húzta tovább a gázt.... Hülyeség? Nem, szerintem ez a tapasztalatlanság, és ha engem kérdezel, inkább egy 250-esen történjen ez, ha az illető tapasztalatlan, mint egy 500-ason.
Arról nem beszélve, 1-2 óra ára semmi, akinek nincs párezer forintja ennyire, az utána mégis miből akar motorozni? Sajnos nem a szeretet hajtja a szekeret hanem a benzin.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51868 üzenetére
12m az az "öt méter", eddig meg 24 volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
Tudtam, hogy ezeket a grafikonokat fogod előhúzni. Sajnos ahány pad annyi mérés. A számokba ne menjünk bele mert én is láttam méréseket a gladiusról, ahol 50 nm-t még közelről sem látott (nem csak 3000-nél, de feljebb sem). [link]. Szóval hagyjuk a számokat. Ráadásul ezek csak számok, amik kismillió dologtól függenek még - például az áttételtől, hanyas fokozatban vagy stb. Nem 10 Nm különbségtől függ, hogy meghalsz-e vagy sem, leesel-e a motorról vagy sem.
De: az FZ6 sem arra való, hogy 2-3000 körül forgasd. Sőt jobbat mondok: egy ezres sor 4 sem arra való, az sem fog onnan repülőrajtot venni. Sőt mindegyik motornak megvan az a tartománya, ahol jól működik. Ahogy a gladius sem szereti az alacsony fordulatot, a Fazer sem. És attól, hogy valami elvánszorog ilyen alacsony fordulaton, az nem azt jelenti, hogy ott érdemes vagy ott kell használni - konstrukciós dolog, hogy a sor 4 ott nem rángat, de ettől még nem optimális. Szóval almát a körtével hasonlítunk ez esetben. Kismilliószor lefolytattuk már ezt a v2-sor4 vitát, nem kell túlkomplikálni, és a Gladius sem egy dízelmozdony, max neked szokatlan az ereje - idővel elmúlik, ezt garantálom
A lényeg, hogy ha az ER6n-nel megtanul, akkor a Gladius már nem lesz neki meglepetés (ha már dnyofetiszita vagy: [link] )."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51868 üzenetére
Nem értem...de az oktató jobban tudja.
Daywalker!
"...inkább csak 6000-nél kezd veszélyes lenni."
No senior; ott nem veszélyes hanem bulis kezd lenni."...én is láttam méréseket a gladiusról, ahol 50 nm-t még közelről sem látott..."
No offense, de a linkelt grafikonra ft-lbs van írva, nem nm.Ami pedig a témát illeti csak ismételni tudom magam: ésszel kell hozzáállni és nem lesz gond. Én sem törtem még össze magam sem a tanulómotor ER6-on sem az SV-n mint első nagymotoromon. Annyi volt a trükk hogy az elején nem úgy használtam mint most (nem mintha most perfekt lennék). Meg persze volt hogy a szerencsén múlt, de ez más kérdés.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Polemius
senior tag
válasz FIREBLADE78 #51868 üzenetére
A 24 m-en lazán meg lehetett állni. De szerintem a normálisabb vizsgabiztosok nem fognak nagyon szívózni, hogy volt-e 50 a sebesség, meg 12 m volt-e a táv, netán egy méterrel előbb kezdtél fékezni...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #51872 üzenetére
Igaz! Meg is büntetem magam a figyelmetlenségemért De a lényegen nem változtat, hogy nincs akkora különbség, és a fazert máshol kell használni. [link] és [link].
Polemius: persze, a normálisabb...de inkább arra megy a többség miért vághat meg. Nekem is sikerült sokkal rövidebb úton megállni és kivágott, mondván, hogy előbb fékeztem (nem igaz) vagy lassabban mentem (szintén nem igaz)...de ebből is láthatod, hogy ő sem tudta, csak rámondta...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Burt1793
veterán
válasz Daywalker #51874 üzenetére
A 12 métert gondolom figyelni fogják, eddig is ennyi volt ott, ahol én csináltam, viszont elég volt 40-nel menni. Azt most se fogják nézni, hogy mennyivel mész, szóval egy erősebb fékezésre lesz csak szükség mindkét fékkel, lehetőleg úgy, hogy a hátsó ne álljon meg menet közben.
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #51870 üzenetére
A mértékegység ugye megvan, hogy a Nm és a ft-lbs között a váltószám ~1.35? A linkelt képeden mondjuk olyan 35ft-lbs 3000-en, ami 47.4NM, amiről én is beszélek. Az áttételt megnéztem, közel azonos a Fazer és Gladius egyesben.
Én arról beszélek, hogy amikor az ember TANUL motorozni, akkor nem fogja forgatni a gépet, hanem úgy vált, ahogy azért kényelmesen elmegy a motor. Egy sor4-nél ez 2-3000rpm, egy V2-nél inkább 2500-3500rpm.
Mivel az FZ6 féle sor4 blokkok magas fordulatra vannak belőve, így ebben a "kényelmes" üzemmódban elgurulsz velük. A Gladiussal viszont nem tudsz a motorkarakterisztika miatt ennyire "erőtlenül" motorzni, tehát sokkal jobban kell vigyázni a gáz adagolásával.Egyáltalán nem szokatlan az ereje (így 2 év után bőven elviselném az ezres erejét, de nem kell a fogyasztása/hőtermelése miatt ), sor4/v2 flémet kelteni sem szeretnék, csak azt mondom, tiszteletlen gázkezelésre a Gladius sokkal jobban büntet, mint egy FZ6, hiába papíron gyengébb motor.
Igen, az ER6 hasonló erejűnek tűnik, bár az nem jön át a képről, mennyire reagál hevesen a gázra. A V2 suzuki elég érzékenyen, az első kilométereken vagy 3 parkolóba is megálltam anno, hogy egyáltalán felfogjam, mi történik... Pedig előtte a GS500, meg egy sor4 400ccm masinát már gyönyörűen vezettem, azokhoz képest elsőre ez egy vadló volt.
No, mindegy, szerintem már így is 3X annyit beszéltünk erről, mint amennyit érdemel az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Az első bekezdés felesleges(en béna szurkálódás) volt, mert ha nem vetted észre, már felhívta rá a figyelmem a kolléga és reagáltam rá, korrigáltam is - és ezt szerintem te is észre vetted. De kaptál másikat grafikont, csak hogy kielégítsem ezen irányú fétisedet, ahol egyformák a mértékegységek (de egyébként sem a maximum értéken volt a hangsúly, hanem a különbségen). Na mindegy, túlbeszéltük. Azt hiszem eladom a szaromat és veszek egy Gladiust, ha élvezni akarok...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz canniball #51877 üzenetére
No, én meg 4 - 5,5L között járok el a 650-el. A 6-8L ennek éppen a másfélszerese. Sokat megyek városi forgalomban, ott nekem pont jó, hogy a 650 nem egy kazán (így is melegem van a legtöbbször), az 1000-es mindenki szerint sokkal jobban "fűt".
Jó ez nekem. Utas nélkül amúgy elég fürge, csak utassal szoktam idő előtt elfogyasztani az erejét, de ennyi kompromisszum nekem belefér az előnyökért.
A fogyasztásnál azzal is számolj, hogy a 17L-es tank túra üzemmódban nem éppen nagy még a 650 étvágyához sem, ráadásul nem túlzottan szeretek tankolni megállni.(#51878) Daywalker: Ne szívd már annyira mellre. Ne vegyél Gladius-t, sírnál a futóművétől.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Na látom megy a szájjal brummogás.
Xaels-el ma délelőtt toltunk egy 360km-es karikát a Mátrába.
Azért a végére elfáradtunk. A bocim új csúcsot produkált...4,4l/100km-
-
canniball
nagyúr
Az én (1.5 éves, 49 tankolásból álló) statisztikámban két db 5l alatti érték szerepel (szintén 650). Az is biztos tévedés.
Átlag 6.5l körül kér.Daywalker!
Jahogyja! Azt hittem a robesz is a tiéd...V.Stryker!
Milyen volt az út?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #51884 üzenetére
Én bringázom inkább. Csak ha nagyon sok dolgot kell nagyon gyorsan elintézni, akkor megyek robesszal.
V.Stryker: már ne is haragudj, elhiszem, hogy ez neked vicces, de én három hete folyamatosan melózom hétvégét is beleszámítva...(és itthon sem voltam ebből másfél hetet, tehát még esélyem sem volt motorra ülni).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
Direkt szabit vettem ki én is ezért. Amugy se sokat veszek ki... Meg a hétvégi nagy forgalmat se akartam, gyakorolni akartam.
Az út egész jó. Kivéve a csúcs és Pásztó között... Az elég gáz volt. De másfele is sok a kisebb gödör repedés. Nem tükör, de motorozható ha nem versenytempóba méssz.
-
-
válasz polimorf #51883 üzenetére
Én például 4-ből 3 vasárnap is dolgozom egy hónapban. Össze-vissza kapom a pihiket. 1hétvége és egy fél hétvége a kötelező a többi esik ahogy puffan.
Amúgy bitang jó guriga volt. Hazafelé már kicsit szenvedős, de megérte korán kelni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FIREBLADE78
addikt
Ma sem engedtek nagy motorra Már csak 2 alkalom,hogyan vizsgázzak le így?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #51892 üzenetére
Ilyen melegben nem biztos, hogy irigyellek. Mi inkább ázunk majd a Párkányi strandon.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #51896 üzenetére
Csak nehogy hőgutát kapjatok a motoron és valahol izland környékén kössetek ki.
4.-re azért érjetek haza a Bősi gurira[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #51885 üzenetére
Hát ha nem kell messze menni és/vagy bírod akkor valóban praktikusabb.
HSM!
Na látod, az már úgy csak 1liter difi (köztünk)!V.Stryker!
Hétvégén úgyis mindenki a strandra megy, nem a Mátrába.bogyo112!
Összekeversz valakivel!zoltanz!
Nem sportmotorról volt szó, hanem SV-ről.FIREBLADE78!
Az öccázasra sem?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs