-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #116052 üzenetére
Venni egy másik motort biztosan nem fog már közölte, akkor inkább robogózik tovább. Az az egy viszont biztos szintén, hogy baromira tetszik neki és élvezte...
Szvsz igen, ezt szívesen javítaná vagy javíttatná meg másikat meg nem akar venni. Valahol igaza is van 500 élből egy GS és el kellene rá locsolni még isten tudja mennyit, hogy tudjuk mi van rendben és mi nem. Ezen a kis "csodán" legalább tudjuk nagyjából mihez mikor hol miért volt hozzányúlva.
A CB-t is elhoztam 600-ba és miután összeszámoltam most mennyiben állok azért összeszaladt a szemöldököm és egy hűb*meget elengedtem. Pedig az első komoly gond most jön, hogy Güntherék fogták és a fékmunkahengerbe (első) beleverték a csavart mint egy csapot. Lazítani, finoman ütni, kencézni, melegíteni, hűteni mind tök felesleges úgy beleszorult / szakadt a menetbe. Ezt a nyüves Brembo munkahengert meg csak 6 évig tették az olasz CB szériára meg valami Vigor650-re.... ilyenkor ezeken a kis szarokon fog el a menten felgyújtom mind a két motort a ..ba érzés.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116054 üzenetére
Az a baj ez a blokk is kuka lassan kezelésbe vétel nélkül.
Ide látni, hogy a hátsó hengerfej alól már orrán száján dől a korom.Innen már import jegesmedvét is hoznék.
Hmm ha MOL kút vagy MOL kártyás kút van megfelelő mennyiségben legalább a cseh oldalon ezt azért nem vetném el teljesen...Mod.: nem tudok németül... de ez valami korcs? 250-es blokk de a villa az hót biztosan a 125-ösből van, a 250-es a 650-es USD-jét kapta gyengébb rugókkal.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116055 üzenetére
Haggya ma, hogy egy ilyen kepbol te megallapitod, hogy szar az egesz :D
Annyit ir, onindito nem mukodik, es fojtott verzio. Gondolom a 125 az A1 lenne. A suzukinak nincs 125 v2 levegose, az csak a hondanak van, tuti az nincs belekendacsolva. Ugy megtobbet erne :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116057 üzenetére
Nem de mikor a hátsóhenger elkezdi átégetni a tömítést akkor ott borulni szokott a dolog mert szartak a motorra. Ezt a márkacsoportban látottak alapján lehet borítékolni ahol a hátsó a vezérlés felől kezdett kifújni ott valamiért mindig előjött az a probléma is mint nálam, hogy a motor szó szerint felzabálta a vezérlésben a fogaskerekeket a veztengelyeken.
És nézd meg jól azt a hátsó hengert, az olyan kormos a henger és a fej illesztésénél mint a jó pogácsa.
+ez a motor a 125-ös, az egész kasztni, az óra csoport, a villa, a hátsó féknyereg.
A 125-ös Inti szerintem levegős blokk btw de hiába állítják közük nincs egymáshoz.
Kezdve azzal ha jól rémlik az Inti 60 vagy 65 fokos hengerszögű ez meg 75. És az inti szerintem 3 szelepes.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116058 üzenetére
Nem pontosan ertem most mi a cel, en amugy sem mennek egy ilyenert sehova, mint ahogy mondtam neked, nem erdemes ilyenbe belevagni :D
Azert egy keprol igy eljutni a hatso vezerlesig, a kifujassal egyetemben, aminek amugy nincs koze a vezerleshez, az egy kisse nekem mar tavolbalatas, tudom, hogy neked ilyen problemaid voltak, de helyesen lebeszelted magad rola most :D
Mondjuk szerintem ahhoz, hogy barmit mondj, ott kene lenned, de ezen nem veszunk ossze :DExplosión de dos tiempos
-
veterán
Sziasztok!
Ducati Monster900 géppel kapcsolatban van valkinek itt tapasztalata? Vagy esetleg tudtok adni linket, ahol találok róla ezt-azt,? Kerestem, de annyira nagy a szórás, mire átnézem mind. Esetleg valami konkrét oldal, ami segít eligazodni ezen a csodás, olasz gépsárkányon.
HARLEY-DAVIDSON
-
tboldi
nagyúr
válasz TheBikerider #116061 üzenetére
Magyarországon szerintem viszonylag kevés Ducati futkározik, és a legtöbb magyar oldalon csak előítéleteket olvashatsz.
Nagyobb sikerrel jársz a külföldi (márka)fórumokkal. -
Geresics
addikt
-
veterán
válasz tboldi #116062 üzenetére
Pedig már mellette tettem le a voks-omat.
SV1000 és a Monster között választottam az utóbbit. Mindenképpen V2-t akartam már csak.
Tudom, olvastam/hallottam negatívumokat, de pont az ellenkezőjét is. Pro és kontra...
Nagyon régóta, évek óta Ducati-t szerettem volna, de most megléptem. Szóval megvan, már az enyém, majd tanulmányozom. Srác, akitől vettem, magának végezte el mindig a karbantartást, azt mondta, nem bonyolult és ha kell, segít a jövőben nekem is.
Ha gondoljátok, teszek fel majd képet róla.SV1000s is nagyon tetszik, de egy batár állat a Ducati-hoz képest. Kipróbáltam mind a kettőt egy napon, szóval össze tudatm hasonlítani őket. A Monster egy "nyers" motor, azonnal megfogott. Az SV nem nagyon. Túl tökéletes.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
kisninja
őstag
No megvan az új motor egy 19-es z1000sx.
Voltam Székesfehérváron az ivanicsnál is. Hát egy nagy csalódás volt az hagyján, hogy csupa kosz volt a motor és a képekkel ellentétben az oldaldobozon mély karcok amik valószínűleg ott kerültek rá. Mikor rátértünk az árra egy forintot nem engedett, mert ennek akciós az ára és ha nem viszem ennyiért majd vissza emeli és csak úgy elkapkodják. Persze mérgemben is írom ezt de ennyire egy unszimpatikus szalonvezetőt. Majd akciósan vehetek náluk ruhát. Na ide én a büdös életbe nem megyek. Elgondolkodtam egy új mocin is csak 800k val lett volna drágább, és az nincs szétbaszva, de itt inkább semmit. Persze 18/07 es motorra garit nem adnának csak szavatosságot mert a 3 év gari a régi tulajé volt. Kegyesen a 6000 es olajcserét ingyen adták volna.... persze ha a faszin múlik talán csak bepecsételnek és azt se cserélik ki.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Micsurin
nagyúr
Ennyi kép cserét... a végén még a héten össze is kell tegyem és meg is kell szegjem a korlátozást egy bolt előtti fotózás végett.
Mondjuk a végén lehet abból páros kép lesz... nagyon bujtogatom fatert, hogy sárga + robesz elad és vegyen egy CB vagy CBF500-at.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz TheBikerider #116065 üzenetére
azert evvel ovatosan, marmint az otthon szerelessel, mert a ducatikhoz, kell(het) egyket specko szerzam nah meg a vez szijat hz-re is le kell huzni, es ahogy en tudom 2evente 20k kell(ene) cserelni
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #116075 üzenetére
Na, jó, csak azért, hogy tényleg rosszul legyél, egy másik kép
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Kormánystab téma: Mennyire kell feszesnek, lazának lennie, van e valami támpont a beállításkor? Nincs tapasztalatom ezekkel. Előre is köszi!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
dellfanboy
őstag
válasz fattyu #116078 üzenetére
viszont a matrica egyre tobb
amugy lehet jo dolog az a doboz (csak en vagyok regimodi), itt volt az a srac aki egykerekezni probal[t]? lehet felkene rakni egy dobozt, kionteni betonnal, ugy hatha hamarabb feljon az eleje
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Debilon
addikt
válasz dellfanboy #116075 üzenetére
Nekem például így sokkal kényelmesebb, nem igazán szeretem motoron a hátizsákot
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topiccsendőr
addikt
-
Varoz
addikt
válasz tboy93 #115945 üzenetére
Autószerelő vagyok, semmit se hordok szervizbe.
geresicsRáfér az enyémre is egy frissítés. Köszi.
[Varoz Hornet]hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Micsurin
nagyúr
Kis off de jó lenne pár ötlet, coporoller robogó:
Szigorúan nem pörgetett 60 ezer alatt felismerhetetlenné kopott az egyik oldalt a motor felfogatása ezt, hogy lehetne javítani? Hidegen préselt nem hiszem ez szétjönne talán még préssel sem ennyi idő után úgy, hogy nem törünk zúzunk. Szétfűzni nem opció többe lenne arányaiban a művelet mint amit egy 250-es honda robesz ér 24 évesen.Vagy bakelitből vagy T6-os aluból tudnánk oda esztergáltatni plusszos belső perselyt a gyári 3 vájatos O gyűrűs helyett. Előbbi félünk gyenge, utóbbi meg túl erős lenne.
Van bármi ötletetek?
Érdekes, a balos nem kopott el annyira sőt.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Czimby #116088 üzenetére
Jó ötlet köszi elvileg abból is tudnak haveromék alkotni hasonló darabot.
Annyival előrébb vagyunk, hogy sikerült kiszedni a perselyeket. Igaz elég barbár mindent vagy semmit módszerrel. Bontott tengely kapott egy anyát a végére tengely elvágtuk, anyát rápöttyöztük, ha ütjük ne mozduljon el.
Vascső a fagyóba 35-40percre + kapott szárazjeget a persely és mivel nem volt jobb ötletünk a segédeszközzel ami a bontott tengelyből vált kiütöttük őket.
Most megint megy az agyalás mivel lehetne pótolni, fém + az említett bronz belülre? Vagy vajon sima mezei szilent blokk fém-gumi-fém is jó lehet e oda.
Oemparts elvileg talán árul de ennél a fotelrobesznál többször futottunk bele, hogy már nincs hozzá x-y.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116087 üzenetére
Deszep az a rengeteg repapaszta :DDD
Milyen agyazasa volt gyarilag? Valami gumi? Mert ha az, attol semmikepp nem ternek el a kemenyebb fele.
(Biztos van sok szilentsuto az orszagban, egy kis guglizassal tuti talalsz, en tavaly kerestem, azonnal talaltam 3at pest megyeben)
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116090 üzenetére
[link] 4-18-18-2 ilyen sorrendben.
Ez a gond technikailag ez nem szilent szerintem (ha igen javíts ki)de pont az lenne a célja végső soron.A 2-es amit ha nem tudunk pótolni de maradnánk a gyárias megoldásnál akkor T6-os aluból tudnék esztergáltatni. Elég kemény lenne vajon?
Vannak itt sokkal szebb ragacsozott gányolások is nyugi, nem kell szerintem egy 22* éves robeszt bemutatni amit anno a Honda Wilker vagy 3-4-ből tett össze. Mégis lassan 10 éve futkorászik.
-------
És itt jön a kérdés nem érné meg e jobban gyártatni ide 1-1 szilentet. Egyszerűbb könnyebb lenne a jövőben a cseréje ha elfáradna.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz dellfanboy #116076 üzenetére
Persze, tudom. Azért nem vagyok már mai gyerek, nem eszetlenkedünk.
A vez szíj 2 éve volt cserélve, nincs benne 2000km.
Ezelőtt közvetlen Hona NTV650 -em volt, azt is "normális" szerelő kezelgette, nem is volt semmi gond soha. Szóval biztos nem esek nekiHARLEY-DAVIDSON
-
prannk
őstag
Hali.
Van egy ktm sxf 250 2011.
Hidraulikus a kuplung. Az a probléma,hogy fog a kuplung vagy nem tudom. Ha berakom 1 esbe lefullad behuzott kuplungal. Meg ha megállok behuzott kuplungal is lefullad.
Mi a probléma?
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #116095 üzenetére
jajj már. tucatmotor azt így kevésbé ülök fel máséra részegen.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #116091 üzenetére
Dörzsár+Esztergályos. A belső persely is elég kemény anyagból van.
Kézi dörzsárral pár óra volt mire kb egy tizedet kikapartam
Végigjátszottam én is az enyémmel.
A perselybe zsír futam és a két végére meg O gyűrű.
Tized alatti illesztéssel raktam össze.
Utána egy másik motorrá változott. Már én is a gumi mánia ördögi körébe kerültem majdnem, mert rendre olyan érzés volt megcsúszik a hátulja. De semmi ilyesmi. A szilenteknél mozdult be, egy adott feszülési érték felett.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #116098 üzenetére
Igen, nekünk rángatással kezdődött mintha a blokk kiszeretett volna sétálni a váz alól majd mint ami oldalazva akarta venni a körforgalmat.
Elvileg sikerült most fogni gyáriakat, remélem meg is jönnek. Odaát még kérdeztem.
Utána jöhet a másik projekt alátámasztani a CB blokkját mert abban meg teljesen elrohadt gyakorlatilag az első motortartó tengely és nem akarom megkockáztatni amit páran tapasztaltak, hogy egyszerűen eltört nekik, nem nagy tétel csak idegesítően macerás a dolog a bukócső miatt...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
prannk
őstag
válasz Topiccsendőr #116096 üzenetére
lamellák?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AGM Pad T2 - fapad alumíniumból
- Sorozatok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest