- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dond
csendes tag
Pedig az alvázszám a mérvadó, kevesen veszik elő ezt a táblát vásárláskor, egyébként én is ez alapján ellenőriztem vásárláskor mi az igazság Nálad lehet, hogy a szalonban állt a motor eladásig és ezért az üzembe helyezést írták bele a szervizkönyvbe. Egyébként az alkatrészes oldalakon 2007-esben már Piaggio blokkosok szerepelnek, 2006-ban még van mindkettő féle 2T blokk.
Minimális 3-5mm különbségek vannak, nekem ez bevált, megnéztem, hogy a gyári kuplungomon szépen kifut a 751-es szíj, uh nem variáltam, nyilván a sokkal rövidebb végsebesség is csökkenést okoz. -
dond
csendes tag
Van tapasztalata ötlete valakinek, van egy 16"-os Scarabeo hátsó kerekem, sajnos elég nagyot üt a felni oldalirányban, lehet ezt egyengetni/görgőztetni? Nézelődök bontott után is, de tárcsás mina sokkal ritkább mint a dobos.
-
dond
csendes tag
Kompresszor helyett könnyebb és egyszerűbb egy elektromos kerékkulcsot használni vario/kuplung/hátsókerék-hez. Én ezt javaslom, még ha az aksid rossz is, egy autóról minden megoldható és befér egy hátizsákba
-
dond
csendes tag
válasz macilaci78 #72384 üzenetére
Nem kell hozzá 12V aljzat, én a szerelt robogó akkujára szoktam csíptetni a csipeszeit.. az autós szivargyújtós aljzat csak egy hozzá adott kiegészítő. Mindenki azt használ amit akar, de villany és kompresszor nélkül nehéz "levegőzni" így engem már sokszor kisegített az utcán, ezért ajánlottam. Autómon még nem használtam, én sem amiatt vettem.
-
dond
csendes tag
válasz Rivaul #73223 üzenetére
Tavaly hasonlóan szívatott engem is a gép átépítés után, miután minden fúvókát és tűállást kipróbáltam egy hónapra félre is tettem, aztán lenyugodva újragondoltam. Első hiba a gyári membránházba tettem karbon lapokat, tapasztalatom szerint sose lesz jó, még ha nem is látsz át rajta, tedd a szádhoz és próbáld ki.. második, a kézi szívatóm "pöckét" kicseréltem, mert talán nem zárt tökéletesen, gyak. állandó dúsítás lehetett, és így jó lett egyből
-
dond
csendes tag
válasz vtechun #73271 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, nekem csak a minarellisekkel van /jó/ tapasztalatom, a régebbi 2005-2006 előtti scarák ilyenek, utána mikor felvásárolta a piaggio az apriliát kerültek bele a pigi blokkok, amik szintén nagyon elterjedtek és nagyon sok robogóban megtalálhatóak.
Itt egy kis infó a minarellikről. -
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73296 üzenetére
-
dond
csendes tag
Ezt a fajtát használjátok ti is? Idén lesz a második szezonja, kíváncsi vagyok az elem meddig fogja bírni..
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73721 üzenetére
Ezen sehogy alvázszám alapján ez nyilván pigis.
Legalább az első fék felfogatása (kotyogása) megoldva és talán a teló is "jobb", én pont ezt a két dolgot nem kedvelem a régi scaráimban.. -
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73726 üzenetére
Nekem az 50-es Scara első villakonstrukciója nem szimpatikus.
A bal oldalban van egy zárt olajos patron /gátló/ ami általában belerohad a felső szárba ha nem volt bezsírozva összerakáskor. A jobb oldali szárban csak egy rugó van. A régebbi (mindegyik minarellis) bal szárán egy kockán csücsül a féknyereg (~15 éves gépekről beszélünk) minden fékezéskor koppan és egyre jobban kopik a kocka, ha nem ismered a típust azt hiszed kormánycsapágyas. Én eleinte teflonszalaggal tekertem körbe, ideig jó csak, idén egy új sufnidolgot találtam ki mert már csattant. Az újabb gépeken ha megnézed már "normális" 2 csavaros rögzítésű az első féknyereg. A szimeringeket az alsó szárakban érdemes időben cserélni, mert bár nem tartanak bent semmit a szárakban, gondolok itt pl. olajra, azok vezetik meg a krómos becsúszószárakat, ott is lehet lógás koppanás és ha úgy használod elkopik a króm villaszárad, ami nem is cserélhető, nem vehető ki a villahídból. Röviden ennyi -
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73732 üzenetére
Akkor szerencséd volt, vagy már mindegyiken cserélve volt a villa alja új típusúra.
Ez az "eredeti" minarellis megoldás, pirossal a tömb ami pozicionálja a nyerget:
Ok, természetesen a keréktengely tartja, de attól még billegni/kottyanni tud sajnos.[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz piaggionrg #73894 üzenetére
Gyári légszűrőház van fent? (Avval kéne belőni)
-
dond
csendes tag
-
dond
csendes tag
válasz macilaci78 #73992 üzenetére
Na igen, ezek alap dolgok egy átgumizásnál, + a km spirál meghajtóra is érdemes ilyenkor rápillantani, bezsírozni ha még működik Szerencsére van a közelemben gumis, ha nem tudom lekapni a gumit akkor majd elsétálok a kerékkel.
-
dond
csendes tag
válasz macilaci78 #74476 üzenetére
A régivel behúzod/bevezeted az újat, ducttape
-
dond
csendes tag
válasz macilaci78 #74480 üzenetére
Igen, utólag már látom.. szívás.
-
dond
csendes tag
válasz Vismajor01 #74633 üzenetére
Alap 70-es (vas)hengerrel is dinamikusabb a gép, pl. emelkedőn gyorsul, nem csak szenved felfele.
Nem ismerem a típust, h gyárilag mekkora rajta, de egy 17,5-es karbi némi hangolás, a meghajtásban is, és nagyobb lesz a mosoly vele mint 50-eseként, szerintem igaz a fogyasztás sem fog 3 liternél megállni.. -
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #75119 üzenetére
A kuplungharang rögzítésére szolgáló nagy falvastagságú anya:
M10 x 1,00 x 6,00mm[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #75158 üzenetére
Akkor lehet egy ilyen skálázott flaskával jobban jártál volna
-
dond
csendes tag
válasz body007 #75160 üzenetére
Van pumpa, csak levettem a közlőkereket a végéről (fekvőmina
Egyébként több évig ő adagolt, de aztán elegem lett az "olajsárból", valahol mindig könnyezett a cső vagy a csatlakozó. A másik dolog, hogy gyári állapotban kb. 1:45-nyit adott a benzinhez (~3 literes fogyasztással), de azóta megnőtt a henger/dugó/karbi/étvágy uh gyorsan megszorulna ha nem én keverném.. -
dond
csendes tag
válasz vadászcsiga #75422 üzenetére
Én már jártam úgy, hogy ez a lemez nem szorította le megfelelően a betéteket, kotyogtak a csapon, így enyhe fékezésnél berezonáltak >> visítottak, görbítettem rajta és azóta csend van
-
dond
csendes tag
válasz energy4ever #75726 üzenetére
Nem volt fekete kormos benzines a gyertya?
Én arra tippelnék, hogy a vízpára amit felver menet közben a kerék bejut a légszűrőházba és lassan eltömíti a szivacsot, ettől túldúsul a keverék, nekem legalábbis volt ilyen, esőben 4-5km után elkezdett darálni, a végén már csak alapjárat környékén vánszorgott, este letettem, másnap szárazon gond nélkül ment.[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz CartmanLand0 #76145 üzenetére
Többször találkoztam már olyannal, hogy a leeresztős (és túlfolyós) úszóházas karbi szelepén /elzáró csavarjának végén/ az o-gyűrű megöregedett nem zárt, ettől szépen elcsöpögtette leállítás után az úszóház tartalmát.
-
dond
csendes tag
válasz CartmanLand0 #76235 üzenetére
Erre írtam korábban ezt. Megnézted zár-e az o-gyűrű?
Egyébként ha biztos vagy benne h nem folyik be a benya, akkor teszel a leeresztő/túlfolyó végére egy csövet visszahajtod+gyorskötöző és ezzel elzártad..[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz CartmanLand0 #76241 üzenetére
Nekem kb. 2 éve egy tun'r phbn 17,5-es van fent (70-es vas hengerhez), akkoriban akcióban 8500,- volt, viszont már itt figyel a polcon az új dello, jövőre azt teszem rá, különösebb problémám egyébként nem volt a tun'r-el sem.
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #76387 üzenetére
Üdv a "scara klubban", látok rajta pár finomságot az 50-esekhez képest.
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #76390 üzenetére
A képek alapján a helyzetjelzős első fényszóró és a csavaros rögzítésű féknyereg tűnt fel, (igaz utóbbi talán a késői 50-eseken is volt).
-
dond
csendes tag
válasz HermannG #77930 üzenetére
Kuplung pont olyan amit előbb le/szét kéne szedni és megnézni milyen van benne most, hogy a harangodhoz passzoljon az új, szerintem fekvő minákban 105 mm vagy 107 mm kuplung szokott lenni alapból, ha belövöd a típusod szűrését a webshopokban akkor is ezeket fogod látni. Alap géphez nekem a 3 pofás 107mm-es Brenta bevált, Malo haranggal és fehér kontraszttal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- E-roller topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- További aktív témák...