- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz stargazer #80843 üzenetére
Kis autó maximum városban fog kevesebbet enni az önsúlya miatt.
Országúton, autópályán nincs már lényeges előnye egy nagyobbhoz képest, miközben mind biztonság, mind komfort terén alaposan elmarad a nagyobb modellektől. Persze a nagyobbak fenntartási költségei is magasabbak (gumi, kopóalkatrészek, adó, stb.), de valamit valamiért.Viszont ne csak rám hallgass, mert én hagyományosan kisautó-ellenes vagyok.
-
-
nagyúr
válasz stargazer #80948 üzenetére
A +1 liter az a kocsi fenntartasi koltsegeihez kepest kb. nem oszt, nem szoroz. Kerdes, hogy mennyit mesz vele, de a fenntartasi koltseget mondjuk 5%-al megdobja a +1 liter...
Ahogy emlekszem. relative ujakat nezel, itt mondjuk az eves szerviz, idonkent gumik, neha egy-egy nagyobb javitas utan lesz mondjuk benzinen kivul egy 400-500e rendszeres kiadasod (rendes gumik, mondjuk BMW-n legalabb 17" felnid lesz, rendes nagyszervizek evente, es mondjuk ket-haromevente valami aprosag megadja magat meg pluszban). Ha emelle meg mondjuk mesz 20k km-t, akkor az 1500 liter benzin, az szinten olyan 500e korul van. 1.2 liter minusz az megsporolna kb. 100e penzt, az 10%... nem tippeltem elsore teljesen jol, de szerintem 10% sem olyasmi, ami eldonti egy auto sorsat..
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
BlacKSouL
addikt
válasz stargazer #80946 üzenetére
Én írtam egyet..
- csendes (szerintem 110-ig kifejezetten, fölötte nem annyira)
- fürge (0-100: 9s, és tipikusan nyomatékra hangolták, köpködik is a márkafanok, de 7000-nél még nem tilt)
- nagyoknak is kényelmes (ha a 173 centimmel a vezetőülést koppig hátratolom, akkor a lábujjammal nem érem el a pedálokat)
- hosszútávon is kényelmes (tempomat) (pipa)
- kis autó (hát...4.5 hosszú...mondjuk pont nem, de mihez képest)
- relatíve alacsony fogyasztással (5,5 - 6,3 az relatíve alacsony? 1.8l szívóbenzin 140Le -höz képest)
- megbízható (jobban az, mint az 5D tesója)1194 kg, alsó-közép.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kornel
veterán
válasz stargazer #80972 üzenetére
Az 5 év alatt is zsugorodó újautó-felár jól mutatja: aki hosszú távra tervez autót venni, s meg tud finanszírozni egy újat, az jobban jár, ha nem használt példányokkal keseríti az életét, az autózás legfőbb költsége ugyanis nem más, mint az üzemanyag.
ha van annyi pénzed, akkor vegyél egy 5 év garis dízelt, olcsón is jársz, és addig be vagy biztosítva.
-
Kornel
veterán
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz stargazer #80972 üzenetére
Én olyannyira kipróbáltam egyet, hogy közel 100k km-t tettem már bele, és mikor átvettem a kulcsot még csak 4 km volt benne. Négy.
Úgyhogy engedelmeddel belinkelném a szerdán, menet közben készített fotómat. Azt mondanám, hogy a 9000 km amit itt épp mutat, talán már releváns eléggé ahhoz, hogy ne lehessen ráfogni hogy nem vegyes közlekedés. Ebben benne van a téli, és a tavaszi mostanáig.
Aztán tudjuk, hogy csal a comp. Kb. 0,5-öt. Tehát legyen, a valós érték 6,2 l/100km az elmúlt 9000 km-re mérve.De 7,2-nél feljebb akkor sem tudtuk tornázni a céges ugyanilyet (hosszú távra), mikor tapostuk, kínoztuk, pörgettük, ütöttük-vágtuk.
De tudodmit? Hogy kellően ellensúlyozzam a spiritmonitort :
Horvátországba leérkezve; hazaérkezveÉS még mondok jobbat. Ha kicsi kell, és ennél is kisebb fogyasztás, akkor Jazz 1.4 i-DSI.
Ugyanis faterom a Cityvel (az a sedan Jazz ugyanolyan motorral) 4,1 körül járkál el, benzin, 1339 ccm, 83 ló.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bdanyy
addikt
válasz stargazer #214143 üzenetére
Helló, szerintem érdemes írni egy keretet mert különben jönni fognak a 30m+-os ajánlatok (azok mondjuk még biztos nem is rohadnak)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
vzsryl
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest