- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Magisk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz VR6-Fan #35299 üzenetére
Tyűűű basszus, ezt se mondta még senki. Én még öregnek tartottam a 2006-ost is, de gondoltam, hogy ha a clio 2004-es, akkor ha váltunk csak nem veszek már idősebbet.
Megfontolom, de nem sok esélyt látok ezekre. Már most 10 évesek, 5 év múlva meg már 15, húúú, az nagyon sok. Ja és a 2000-es motorra már kicsit húzósabb a biztositás is, azért az se mindegy.
Azért köszönöm.Impossible is nothing
-
dragonfx
veterán
válasz meroly #35301 üzenetére
nem sokkal.főleg a 170 lóra figyelj de gondolom olyan autot ugyse szándékozol venni.
amugy igaza van régebbi auto kifizetődőbb jobb konstrukciok olcsóbb hozzáminden.jobban értenek hozzá.nem sok a 15 év ha karbantartod és jo autot veszel.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #35300 üzenetére
mentél már olyan toledoval, akinek arra kell hogy mamit, meg a gyerköcöt bepakolja, beálljon vele 60-100-140-es tempóra néha előzőn vele, bőven elég az 1,6 SR.
nem mindenkinek arra kell hogy lámpától lámpáig gyorsuljon.
de ha leosztód kb 11,x kg/le az arány az meg azért vállalható.
82-ba volt a VW-nek 1,6-os szívója 194le-vel, tessék....
de utcára is volt 1,6-os 136le-se szitén 82 körül.
sőt a 90-es években volt 2l-s 150le-se (G3 GTI)
tudna de minek ott a turbos....
a VR6-ra gondolsz Te, mérnők szemmel az sem egy helyes konstrukció, az más kérdés hogy életképesés és kultusz tárgy...
meroly:24éves autóval rohangálok de van olyan ismerősőm aki 34évessel, jó mi lehet nem a megfelelő alanyok vagyunk a példához
dragon kivételesen leírta a tutit.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz VR6-Fan #35299 üzenetére
1,6-os automata Borához volt szerencsém - ha ablakon szórnám ki két marokkal a tankolásra szánt pénzt, az sem lenne haszontalanabb...
Vegyesben, inkább városon kívül megette a 10 litert úgy, hogy tojás volt a pedál alatt - szteppelhettem én akárhogy a gázpedálon, akkor sem úgy váltogatott, ahogyan szerettem volna
Kényelmesnek kényelmes volt, csak a tankoló nyílás fedelének nyitógombját ne dugták volna el a két ülés közötti konzol csücskébe - extra méreg volt megtalálni a bérautón
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #35303 üzenetére
ok nem kell versenysporttal példálozni.
de az a 150 lovas 2.0i maradhtott volna kínálatban.
turbo csak dízelre menő, benyásba hogy hozzák ki a 150 ló körülit.??jo akkor enyém is 1190kg 102 ló tolom neki megy,de emlékszem mennyien fikázták, hogy fu ekvés meg nehéz..miközben rengeteg más márkából is van haosnló paraméterekkel rendelkező auto.
de ilyne alapon tessék a jövendőbeli m43b18 116 ló....egy 4es leömlős rendszerrel kb 125-130 ló...és ha klíma nélküli az auto akkor 1210kg.ot nyom..na akkor csak versenyautom lesz
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
meroly
veterán
válasz dragonfx #35302 üzenetére
Áhhh 170 lovas nem kell, főleg hogy már nem súlyadó, hanem teljesítmény adó van/lesz. Az igaz, hogy olcsóbb, de ha több minden romlik el, akkor ugyanott vagyok, csak máshol van a képletben a szorzó
VR6-Fan: ez kb olyan mint egy hobbi. Akit érdekel és szereti csinálni az vegyen régebbit, foglalkozzon vele. Én is így vagyok a telefonokkal. Simán bemernék vállani egy 10 éves modellt, mert értek hozzá. Sajna autókkal nem. Megveszem, használom, tankolok. Aztán ha szól hogy olaj, akkor csere, ha valamit érzek, ami nem jó, akkor irány a szerelő.
Bora-ból nagyon keveset árulnak, biztos jó konstrukció, meg volt főnökömnek is olyan volt céges és mikor cserélték a flottát, minden áron meg akarta venni, de úgy felárazták hogy már nem érte meg. Igazából ahogy hallom a Focusoknak is sok baja van, jó ezek dieselek és hajtják őket mint az őrült, nem foglalkoznak vele, hisz céges.
Ami legjobban tetszik az az Astra H. Főleg ez pl. Bár az 1,6-os meg talán még jobb. Nagyon szép és tágas autó. A komputer hibákon kívül még mire számítsak ha esetleg e mellett döntök? Fogyasztás pl hogy alakul? Általában városban használjuk, a clio télen városban 6l-t evett, azért az dícséretes. Most hogy számolom igazából ha 2-3 literrel többet is eszik benzinből, akkor is havi 3000 Ft-ról beszélünk, ami éves szinten is "csak" 36k, tehát nincs miről beszélni. Nem is értem miért vettünk anno dieselt. Nem mintha most jobban értenék a kocsikhoz, de belátom hogy teljesen felesleges volt, ahogy ti is mondtátok éves szinten 10000km-re dieselt venni.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz dragonfx #35309 üzenetére
Mit értesz kmbiba alatt?
A Honda Jazz nagyon kicsi, nem?Igazából ha külső alapján kellene dönteni az Astra H, az Octavia vagy a Focus között, akkor az Astra H győzne. Ha kényelem és vezetés szempontjából akkor meg a Focus. Mindkét kocsit használtam intenzíven, és a Focust élvezet volt vezetni, jobb volt mint az Astra.
Impossible is nothing
-
Dare2Live
nagyúr
válasz meroly #35308 üzenetére
legtöbb kocsi nem szól olajcserénél.... és évente egyszer illik őket elvinni, még akkor is ha csak évi 12.000kmet msz
Jazzba 395les csomagtér van hasonló méretű kiskocsikban jellemzően 220-280. és még a hátsó ülés alá is bezsuppolhatsz vmit ha vészhelyzet van. Az új Jazz ráadásul beüről is rendben van. A baj vele, hogy nem esik az ára egy 2008 decemberi trendline 3misi+.... az sok érte.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
meroly
veterán
válasz Dare2Live #35311 üzenetére
Hát a clio szólt, aztán néztem, fél évvel el is voltunk csúszva. Csere után meg mintha új motort kapott volna, megfiatalodott. Na én ennyire figyelek egy autóra kb.
A lélektani határ 2MFt, mert a Clio talán 1,2-ér elmegy (1,4-2 között van fenn).Tényleg be tudná nekem valaki árazni úgy rendesen a Cliot?
2004/11
1,5dci 5 ajtós
Extreme a felszereltsége
Mit mondjak még?Impossible is nothing
-
Calogero
addikt
válasz meroly #35314 üzenetére
Astra H 1,4 Enjoy Easytronic
Az aláírásomban lévő linken van a váltóról van fotó is.
A váltónak van egy teljesen automata módja, és van egy manuális módja. Ha felfelé váltasz akkor + irányba pöckölsz, a lefelé akkor - irányba (külföldön rendelt autóban ez történhet kormányon elhelyezett váltó fülekkel).
Valamint 1 pedállal kevesebb.
A legtöbb gyártónak már van ilyen típusú váltója, csak más az elnevezése (Honda,VW...)Kevés ilyen váltóval szerelt H Astárval találkoztam. 200 000-al került többe az autó rendeléskor.
A H Astrát nézzel akkor ajánlatos ezt is meg nézni az autón
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettõt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts, mert meg fogsz lepõdni )
4) ha hibakód van a rendszerben, a mûszerfalon a kilométerkijelzõn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg (vagy egyáltalán nem jelenik meg semmi)A hibakódokat 15-20 indítózás után törli a rendszer. Tapasztalataink szerint csak a 2006-os évjárattól mûködik.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #35305 üzenetére
"turbo csak dízelre menő," omfg azért én töröm a fejem hogy a nagy ccm helyet marad az 1,8 feltőltve a golfba, már ha nem haragszol, bár tudom nem leszek menő, ez van.
"benyásba hogy hozzák ki a 150 ló körülit.??"<-ezt nem teljesen értem.
minek ott az 1,4-es 120-170le közt.
"jo akkor enyém is 1190kg 102 ló tolom neki megy" menniről akkor kicsit más az elképzelésünk, egyszerűen egy ilyen autó nem raccsingra van, tökmindegy hogy BMW VW Opel, stb...
meroly:persze ez nálunk hobby vagy életforma
viszont sajna az Opelos kérdésedben nem tudok én választ adni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #35318 üzenetére
jo és van leonba, octavia 1.4 turbo motor nincs???
innen bezsélhetünk róla ugy mintha nem lenen alternatívájuk arra a szegmensre.
1.6i 105 ló 1.8 turbo 180...kicsit nagy a szakadék nem érzed....nem azt mondtam nem jo csak nincs a kínálatban.
persze más biztos van jobb erősebb és lesz is
menő egy 2es golffal....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #35319 üzenetére
az jelenleg piacon lévőkben van.
az akkoriakban volt még 2.0 116le, volt 20VT 150le-vel és 2,3 V5 150le-vel(180, majd 217 és 225) ha a leon-t nézzük, szerintem azért elég jól le van fedve benzines aggregátokban.az emberek nem véletlen vesznek hatch back-et meg csinálnak sleeper-t a kocsijukból dragon, mokás lehet amikor jön egy öreg vas és palyán rád előz, nem bírod tempot, te meg csak pislogsz hogy ez mi volt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Enton
addikt
Valaki mondjon már erre valamit:
Tul ocso, hogy igaz legyen, így képekből ami nekm lejött hogy a vezetőoldali kilincs nincs meg. más ne.
Valaki lakik Nyíregyházán?"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
dragonfx
veterán
nem ezeknek ennyi az ára.
azért mert tudja a tulaj ha valami fő dolog bexarik az a kocsi ára lesz.
igen a kilincs törött.igaz ha csak eza gond jöhet.
vonoszem takaró hiányzik, ergo vontatták valami baja volt, vagy törték.én utobbira tippelek a lökösön mintha lenne sok karc....és eléggé mosás utáni állapotunak tünik.a rács nme gyári hanem tuningrács, gondolom ilyet vett bele ha már volt valami ez is megerősíti a felvetést.Persze egy 14 éves bmw.től ne várjuk el nem volt törve.egész egyének tünik.jol felszerelt.felni klassz.hátsó dob is eléggé ujnak tünik.
a szárny mega tükör nem gyári széria, de még az elmegy kategória szerintem."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Dorian
félisten
Egy 2 l-es Focust nézegetek...
Automata váltó mennyivel eszik többet, mint a manuális?
Egyáltalán, mennyit eszik ez kb? Mondjuk 70-80%-ban országúton használva...Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
meroly
veterán
Fabia-t direkt hagytuk ki a körből? Abból is van kombi, 1,4-es. Egész jó árban.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Az már eléggé. Ha nem clio lett volna az előző és nem kellett volna már ezt is jelzáloggal kiváltani, akkor bevállalnám, de igy még egy kölcsönt nem akarok, ehhez meg már kéne, nem sok félretett pénzünk van.
Tothgera30: versenyautót nem akarok, de gyengét se hogy pörgetni kelljen és sokat egyen. Nehéz a választás. Eddig az Astra H a befutó.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Tothgera30 #35331 üzenetére
Az meg gondolom 9-10et eszik. Ami egy akkora autóhoz nem is olyan vészes, de mi a clio-val rengeteget megyünk (5,5-et eszik) és nagyon "furcsa" lenne ha a dupláját kéne tankolni. Vagy mennyi egy ilyen nagy autónak a normális fogyasztása?
Igaz az, hogy a diesel nem éri meg az árát, mert alkatrész, meghibásodás stb többet ráköltesz mint amennyivel kevesebbet eszik?Impossible is nothing
-
t1
addikt
-
Khelben
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Pécs vagy nagyon közelében nem rendelkezik vki aknával? 15percre kéne olajcseréhez.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #35335 üzenetére
Na ez LOL.
Ezt a fajta kormányt használta a BMW az E36-tól kezdve az E46-on át az E39-ig sokmindenben - még a 850-ben is ilyet találsz
Ettől függetlenül a linkelt jószág visítva menekülős...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
sosperecek18
senior tag
válasz meroly #35343 üzenetére
Fogyasztás tekintetében úgy sem lesz jobb...benzines 1.6-os bármelyik 7-8 körül fogyaszt, sosem lesz dizel fogyasztása...még az új FSI, TSI motoroknak sem (sőt ezeknél ha csak városban ide oda mész és csak annyit hogy nem melegszik fel a motor, akkor még 10-12 liter is kijöhet). Szval ha a fogyasztást hasonlítgatod akkor inkább egy nagyobb dizel felé kacsintgass, mert ennél jobb nincs ekkora kocsiknál és benzin esetében...
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
meroly
veterán
válasz sosperecek18 #35345 üzenetére
Persze nem is várok el annyit, a 7-8 teljesen jó lenne, de az a baj - ahogy irtad - csak városban 10-12 is lenne, az meg már sok. Viszont - remélem - mellette szól, hogy kevesebb egy benzines szervizköltsége mint egy dieselé. Vagy tévedek? Mi határozza ezt meg? Úgy tudtam hogy a diesel kényesebb motorikusan, ilyen-olyan csere gyakrabban van, stb, stb. A benzines úgymond igénytelenebb ilyen szempontból. Szeretek úgy menni a kocsival, hogy a fogyasztás eddig sose számitott, azzal nem kellett foglalkozni. Megmondom őszintén nagyon kiábránditó lenne, ha azért nem mennék a szép új nagy családi autóval, mert sokat eszik, akkor inkább már a clio. Elférünk végülis és ahogy nagyobb a gyerek egyre kevesebb a cucc. Eleinte járóka, babakocsi, halom pelenka ruha stb (nyaraláskor pl), most már csak babakocsi, az is ritkán, aztán egyszer majd az se kell, akkor meg minek van relative nagy autónk. Vagy hülye felfogás?
Mod: ha csak matematikailag nézem (mert ahhoz legalább értek, nem úgy mint a kocsikhoz ), akkor egy benzinesre tankolás szempontjából éves szinten kb 50-60 ezerrel többet költenénk (plusz mivel 1,6-os igy a biztositás is drágább lenne az 1,5 dci-hez képest). Ezt behozza egy dieseles autó ilyen kategóriában?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
sosperecek18
senior tag
válasz meroly #35346 üzenetére
Én korábban számoltam és még az 1.8-as benzinesre is 8k-val kevesebb jött ki mint a jelenlegi 1.6-os dieselre. (Lassan végzek az egyetemen - rem. a nyáron - és utánna meló én is nézegettem igaz nekem mivel korábban csak motor volt a kötelezőm, így 0-ról indulok, de sztem neked is kevesebb lenne a benzines, vagy ha kiszámoltad már akkor nem szóltam).
Hogy mennyi a diesel költsége...nekünk van 2006-os Peugeot 307, és mióta megvettük csak a műszaki és zöldkártya díja ami volt, illetve kiment a hátsó stabilizátor ami 14k volt...uh ezt is ki kell fogni...szinte eddig (lekopogom) semmit nem kellett cserélni...és emellett megy is mint a golyó, és fogyaszt 5-6-ot (városban, országúton, bárhol)...uh én ha csak a fogyasztást nézzük, akkor semmi féleképpen nem vennék benzinest, de annak is megvan az előnye, de elsősorban régebbi típusoknál, ahol a dízeles kocsik meghibásodása magasabb (persze ha olyan volt a tulaj)...és akkor többet költesz, mint amennyit hozna...
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
meroly
veterán
válasz sosperecek18 #35347 üzenetére
Ezt most nem teljesen értem. Tehát szerinted attól függetlenül hogy éves szinten 50-60k-val többet tankolok a benzinesbe, még mindig megéri mert a dieselre mondjuk 70-80k költök pluszba egyéb (diesel miatti) meghibásodásra - kategóriákat és tipusokat leszámitva, csak azt nézve, hogy autó?
Hogy jött ki jobban neked az 1.8-as benzin mint az 1.6-os diesel, nem értem?Ja ha a biztositásra gondoltál, akkor ezt a tényezőt is zárjuk ki mivel elenyésző B10-es bónusznál már.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
sosperecek18
senior tag
válasz meroly #35348 üzenetére
"Vagy veszel egy benzines és 50-60kval tankolsz többet, vmint mivel eszi az olajat (Astra ha kifogod - környezetemben volt...) és még egyéb nyűgjei is előjönnek akkor még ráköltessz még ennyit hogy ideiglenesen jó legyen...eközben a dízelnek semmi baja (mert ilyet fogsz ki - mind idősebb, mind újabb kocsik esetében - )és akkor elmondhatod hogy megérte..."
Ha így állsz hozzá, hogy meghibásodik ez meg az akkor sztem maradjon a jól bevált Clió aminek nagyjából minden nyűgjét ismered...
Én a helyedben meggondolnám, hogy van-e 50k-val több évente a zsebemben...ha van keresel egy elég nagy kocsit, ami tetszik, benzines (mondjuk 1.6), elmész, átnézed és megveszed...és (ha kifogod), lesz egy tökéletes családi autód, melyben mindenki boldog, nem lesz feszültség az örökös pakolászás miatt...
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
meroly
veterán
válasz sosperecek18 #35349 üzenetére
Hát ezaz. Pont ma döbbentem rá, hogy basszus minden megcsináltattam a clion az utóbbi 4 évben ami nyűgje lehetett és fél évesen vettük, szóval szinte a miénk volt végig. Egy 5 évig most remélem nem kell hozzányúlni a szokásos dolgokon kivül és akkor rendben van. Ha lecserélném egy 2-3 éves akármire, akkor ott előről kellene kezdeni az egészet. Úgy jó ezt csinálni, hogy 3-4 évente cserélgetni de új autóra, mert akkor még vagy garanciában megcsinálják ami van, vagy nem lesz baja, csak a következő tulajnál.
Mindenesetre igaz a mondás, hogy az autó nem jó befektetés.
Meg aztán megnéztem és ha öt év múlva akarom eladni akkor is 2-300k-val kapok érte kevesebbet, mert 2001-es ugyanilyen van 1,2MFt-ért, 2004-es meg 1,5MFt-ért. Szóval a nagy "bukást" már elszenvedtük, mert 2,2MFt-ért vettük 2005-ben.
Fáj a szivem egy szép nagy astráér, de nem biztos hogy ez most jó befektetés lenne, mert többe kerülne a leves mint a hús.Impossible is nothing
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 11
- ASUS routerek
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)