Hirdetés
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
-
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35705 üzenetére
aranyhalat is ki lehet fogni. Csak nem egyszerű
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35704 üzenetére
[link][link] itt már leírkáltam.
azért mert 100%-os használat mellett, etanolból több kell mint benzinből, és amit látszik 50% használat mellett is, csak azt még magától tudja úgy ahogy korrigálni a kocsi.
persze hogy kell csak mondjuk etanolnolos átérés esetén 3e km alatt 3-at érdemes, de persze ez függ attól is hogy mennyire dzsúzos az ü.a. rendszer.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ALI_G
veterán
Utoljára pls, ne a dízel vs benzinről akarjatok meggyőzni, lebeszélni.
zoo8800: olvastam róla, jó alternatíva, de tegyük fel, hogy nekem még ennél is olcsóbb a gázolaj.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #35707 üzenetére
Nem értem, miért kellene 1000Km-enként szűrőt cserélni. Áttéréskor cserélek egyet, aztán pedig akkor, amikor különben is kéne.
A 2000-2005 környéki FIAT-okban nincs is benzinszűrő.
Kicsi benzin az etanolban is van, kb 10-20%aláírásod büntet
ALI_G
jó rendben, éljen és égjen a dízel[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
A Totalcar Népítéletet ismered? Az írások fele szemét, de akad köztük hasznos
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35709 üzenetére
há me az alkohul kimussa az idők során lerakudott koszt a tankból-csövekbűl, és az el tömíti igen gyorsan a befecsiket.
újabb ok hogy olasz autó közelébe se menjek.
no igen de a Te autódat, meg az enyémet is benzinre tervezték (sőt az enyémet még olmosra )
jah szokott lenni néha 1-2 jó arány köpése
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #35713 üzenetére
Ha te mondod akkor cserélem a szűrőt.
Köpdössél le, de pl a Stilo jó autó. (1.6-ost vezettem) Ajánlani nem merem, mert szétesik, de klassz. Jó vezetni. A motorjának benzines motor hangja van, és nem villanymotor hangja mint pl. az Opel benzineseinek. Az ülőlap pedig majdnem a térdemig ér, és nem a combom közepéig, mint anyám Corollájában. Megfogott, na
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #35715 üzenetére
azt nem mondom hogy nem élmény őket olykor olykor hajtani, de hogy magamnak nem vennék, az biztos.
maradok a régi és már talán elfeledett hatch back-eknél.
nem azért mert én mondom, ha akarod pl keresd meg rob210 ő is tér át etanolra, és poénból szét vágott egy szűrőt, szerintem ő pontosabb képet tud adni arról hogy milyen is egy kis etanol után a benga szűrő.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #35702 üzenetére
Etanol evek ota van a 95-s benzinben, ha jartal mar valaha OMV kuton, akkor ott rajta is van a sima blokkon is, hogy 4.x% a bioetanol tartalma.
A RON az az US szabvany szerinti oktanszam, itt az E85 az 105
Oldalt van egy tablazaticsku is, abban ott az energiatartalma, lathato hogy kb -30% a benzinhez kepest. Aki tudja nezni a lambda jelet, vagy AFR-t, az lathatja mi tortenik amikor beer a rail-be az E85 akar meg alapjaraton is, azonnal beszegenyedik az AFR, az ECU persze egybol nekiall korrigalni ezt es radusitani, de nyilvan csak egy bizonyos szintig mehet el %-ban, utana hibakodot köp, akar mar alapjaraton is. Terhelesen meg siman csutkara jarathatja a benzinnel csucsra sosem kijarathato injektorokat, mert a duty cycle kitoltesi ido x<85% lehet -es nyilvan a fordulattal csokken ez az idoablak-, nyilvan ha ennel a 85%-nal kell tobb a megfelelo AFR-hez 30%-l, akkor siman tul fog csordulni. Ekkor eltompul az auto menetdinamikaja, szelsosegesebb esetben a dugok azt is mondhatjak jonapokkivanok, mert az injektoroknal is kell egy kis piheno ido, ez lenne az a 15% a 85% felett
Szoval esszel az E85-l 50% hasznalat felett, en nem mondom, hogy nem lehet hasznalni, mert en is probalgatom, meg tobbeket is ismerek akik szinten, van aki 90-10 E85-95 aránnyal jar gyari ECU-val, de o 40%-l nagyobb injektorokkal megy a gyarinal, meg a benzinhid nyomasa se a gyari 3bar, hanem 3.5bar.
Injektort siman lehet venni nagyobbakat, azt kell tudni mekkora gyari es nyilvan aranyosan nagyobb kell hozza. A benzinnyomas-szabalyzo is lehet megoldja ezt, hiszen nagyobb railnyomason egysegnyi nyitasi idore tobb anyag fog bekerulni az egesterbe, de akarmeddig ezt se lehet emelni, mert visszaterheli a szivattyut, meg romlik a porlasztasi kep is, 0.5bar nyomasemeles csak kb 10% pluszt er, szoval...na most az altalaban alap 3bar-s nyomast lehet nem kene ezert felturni 4.5bar-ra, mert... khm...izeAz injektor nyitasi idok amugy baromi rovidek, a minap pont neztem a notebook-n, alapjaraton 1.238msec-t jelzett ki (azaz 0.001238sec volt)
hobizoli
több drón kell ;P
-
Ck.
addikt
Jövő héten úgynézki meglesz az új verda, a mostanira becserélve. Viszont még nem küldte meg a KÖBE a második negyedéves csekket... Ha a jövő héten megküldik, mi lenne a teendő? Befizessem a csekket vagy nem? A bónuszom nem akarom hogy díjnemfizetés miatt elvesszen, de azt se szeretném hogy most az új kocsira is és a mostanira is együtt kifizessem a második negyedéves kötelezőt és ezzel kidobva az ablakon egy halom pénzt... Mi ilyenkor a bevált módszer?
Khelben:
Köszi a vagyonadós választ.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zoo8800 #35719 üzenetére
mindehol ezvan törvényi előírás.
toalcaron téma volt. [link]
Toyotaknal pedig 50-50ben már bevillan a szervízlámpa. 60-40ami tuti.
zoli: és mennyire éri meg? én 20-25%os többeltfogyiról (50%ban 10-12%) ról olvasok, így össz ~10%ot lehet fogni?
btw megvan az elmúlt év statisztikája:
átlagfogyi 5.7l/100km össz út: ~11000km = 630l benya.idén is ez amrad akkor 330Fts benyával számolva 210.000Ft a benya. És ugye én keveset megyek, meg benzinsporolósan vezetek. horror. 20.000Ftt viszont meg lehetne sporolni E85el... kárhogy baranyában csak komlón van E85
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #35721 üzenetére
Mindekinek mas a celja, en az etanolt inkabb a magasabb kompresszio turese miatt hasznalnam, mert batrabb elogyujast lehet adni neki es nem csorog be, igy ki is lehet hasznalni a 105-s oktanszamat is, nem csak azt, hogy olcsobbabb
Ezert szoktak paran azt is erezni hogy jobban megy tole az auto, mert valoban igy van, ha az ECU ad neki elogyujtasi szoget is, mert van ollyan, ami allandoan probalgatja egy %sav-ban eltolni a kopogas hatarig, es mivel ez a hatar E85-l magasabb, a magasabb oktanszama miatt, nagyobb lesz/lehet az elogyujtasi szog is es ez miatt fog jobban menni, lehet tobbet is elbirna egybekent, mint ahol megall az ECU a korrekcios savja szelen.
Ha nem csinal ijet, akkor csak vmivel olcsobban jarsz es csak annyi ami tortenikhobizoli
több drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #35724 üzenetére
akkor egy eszköz ami meg szűri az adott üzemanyagot ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz Dare2Live #35721 üzenetére
Nos, a 8L fogyasztás felugrott 8,5-re ez pesti belváros+autópálya, semmi kímélő üzemmód nincs, ahol kicsit lejjebb menne.
felesben keverve kb. 280Ft egy liter, és nem 330. Ez -50 Ft. A túlfogyasztást számolva is bőven megéri.
Évente kb. 10000 km-t megyek /hűdesok /.rip and tear, until it is done
-
KrAt
veterán
[link] Ez vajh' igaz?
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35737 üzenetére
Olyan nincs
Tolom neki, de nem gyilkolom. Egyben is van a vas"jobb láb a gázon
bal láb a jobb lábon" (egy teherkocsin láttam ezt a matricát)[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
dízelracer
senior tag
Majd egy Alfa/Fiat kereskedő rácsap és beállítja a szalonba dísznek. Amúgy ha lenne egy kis sütnivalója az eladónak Olaszországban hirdetné meg az autót. Pillanatok alatt rácsapna valami hazafias érzelmű Alfa mániás tésztaevő fószer. Ha igaz amit leírtak akkor az a kocsi jóval többet és "szaros" 900e -nél.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz dízelracer #35740 üzenetére
Jobban megnézve a számlákat teljesen vicces..
Mennyit javítottak rajta, állásban, mi?
LOOOL ott a munkalapok alaján, h az összeset egyidőben nyomtatták
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Na igen . De hiszékeny emberek mindig vannak.
Ahogy átfutottam a listát ezt a motort gyakorlatilag generálozták. Vezérlést felújították, hengerfejet javítottak rajta, lakatolták stb... Mindezt 2000km alatt. Szégyen az ilyen kereskedő wazze. Vagy átfordult az órája és 1millió 2ezer kilométert futott...
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz dízelracer #35742 üzenetére
Vagy generálozták a motort, és úgy van benne 2k km.. bár belülről is egész jól néz ki..
Csak mondjuk csúnya, ha 200 km alatt ennyi mindent kell csinálni, ami a szervízkönyven van
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #35717 üzenetére
En is gondolkodom, hogy ki kene probalnom az etanolt, igaz az en autom gyarilag "tudja" mivel flex fuel-es. A gondom, csak az hogy meg egy kutat nem lattam arult volna etanolt
Szerintem rakersek googlbe, de lehet olyan arba lesz mivel ritka, hogy nem eri meg vele foglalkozni.
3,3 V6 szinte csak autout/autopalyan jarok vele igy fogyaszt 9-11 korul, ha nagyon finoman banok vele, viszont olcso a benzin, lehet ezert nincs a kutakon etanol, egyenlore.
Azt viszont rairjak a blokkra minden kuton, hogy 10 % etanolt tartalmaz.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz gaborbol #35745 üzenetére
Igen, csak itt nem olyan olcso az, es nem mind1, hogy a kelet-europai jovedelmebol pl OMV100-t tankol-e a juzer 370Ft-ert vagy az ennel meg 5 oktannal erosebb E85-t a 30% tobbletfogyival benzinre atszamolva 280Ft-ert. Igy a diffi 90Ft akkoris, ha az E85-nek is csak 100-s lenne az oktanszama... de nem annyi az
hobizoli
több drón kell ;P
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #35747 üzenetére
Hat igen az azert mindjart mas.Brutalisan draga.
Atszamitva jelenleg itt a benzin 146 ft az etanol meg talan 120 ft korul van igaz a legkozelebbi kut a google szerint 16 kilometer es utolso adat 2009-bol.
Nekem nem az hogy annyira draga itt a nafta, de nagyon sokat megyek, ha jol szamolgatok egy ev alatt siman mentunk 30-35K merfoldet a kocsikkal osszesen.[ Szerkesztve ]
-
sosperecek18
senior tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
Alfa 145 2.0 TD STD vs. Golf 3 1.9 TDi?
Alfa mellett:
500-600k-ért lehet kapni, elég jó állapotban.
Jobb felszereltség, jobban kialakított belsőtér, és jobb ülések.
Jobb forma, feszesebb futómű.Golf mellett:
Sok elégedett egyén, de-drágább, lágyabb és billegős futómű, gyenge felszereltség
illetve
'98-99 vs. 94-97 évjárat.
Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
dízelracer
senior tag
válasz sosperecek18 #35749 üzenetére
Utóbbira 1 voks.
Aktív témák
Hirdetés
- Szólánc.
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Fűzzük össze a szavakat :)
- E-book olvasók
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Elden Ring
- Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen