- Mobil flották
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Motion_Blur #45993 üzenetére
Pedig még nem is jártál a Vácin Hogy Csepelről már ne is beszéljek...
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #45984 üzenetére
Nyögvenyelős közlekedés? Tudod mikor volt nyögvenyelős? 2008 év végén amikor ~230ft volt a nafta. Boldog boldogtalan az utakon baszta a rezet ha kellett ha nem. Volt, hogy a Kőbányai úttól az M3 felüljáróig állt a sor akkora dugó volt. Ehhez képest manapság napközben simán keresztülszeled a várost 40perc alatt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #46002 üzenetére
Most ahhoz képest csak 65%-l több kedves póóógártársak.
több drón kell ;P
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #46002 üzenetére
Azóta épült egy pár M0-ás szakasz.
-
nagyúr
-
Vangelis
nagyúr
Eladó a banki visszavett autóm: [link]
Hát ez van, sikerült neki eladni ár alatt....
1,4 re értékelték fel.. és ennyiért adják. Hajrá.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
DeadMeat
veterán
[link] ez miért ilyen ócsó?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dízelracer #46002 üzenetére
Az lehet, de napközben az emberek általában dolgoznak 8 7-8 óráról és 17-18 óráról van most szó konkrétan.
-
Pörp
senior tag
Hi!
Autó: Mitsu Carisma 1.9 DID. Menet közben egyszercsak elkezdett fémes hangot adni, csörögni, 2000-en fulladni, erőtlenné vált, és bekapcsolt a hűtőventi is, folyamatosan ment. Egy szervízig elevickélt, ahol kiderült, hogy a vezérműszíjból hosszirányban levált egy darab, elugott 2 fokkal, leállt és szétesett a vízpumpa, egy szíj elszakadt és feltekeredett a tárcsára, 2 henger nem működik. Azt mondták a szervízben, hogy akkor nagy a baj, ha az elállítódott vezérlés következtében a szelepek összeértek. Ha összeértek, akkor hogyan tovább, mire lehet számítani? THX!
-
hobizoli
nagyúr
Akkor hengerfej csere. Ne javittasd meg, mert ha osszeertek a szelepek es elgorbultek, akkor elhuzhattak az hengerfej otvenyeben a szelepvezetoket is. Es utana hiaba cserelik ki azt is ujakra, mindig ferden fog allni, mert mar nem az eredeti sikban all a luksi...
Meg a gorbe szelepek csereje, szelepvezetok mar kerul annyiba amiert kapsz egy jo hengerfejet ra. Igaz, sikoltatni azt is kene, de a te regi felujitottad max csak lehet hogy jo lesz, a masik meg szinte tuti hogy jo.Erdemesebb nezni egy komplett motort es abbol levenni a hengerfejet. Nem szokott sokkal dragabb lenni, mintha csak az kell belole.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #46010 üzenetére
Miért nem egyből egymillió? Az sokkal szebb szám.
"A gépkocsi üzemképes, de az automata váltó visszaváltásnál esetenként rángat!"
Ez sok mindentől lehet. Lehet, hogy csak szoftveres probléma azt könnyen orvosolják. Ha nem akkor sincs nagy gáz. Mivel a váltó működik és csak visszaváltáskor rángat itt biztosan csak valami használatból eredő kopás lesz. Bevallott 220k-t futott. Lehet valójában 350-et. Ez idő alatt még ha csak pályázik az ember akkor is elhasználódnak a dolgok. Valami filléres kis alkatrész megkopott amit cserélni kell. Lehet a munkadíj többe kerülne mint maga az alkatrész. Ha nem és valami miatt kuka a váltó (ezt mondjuk kizárhatjuk) akkor is veszel egy bontott váltót 50ezerért, szétszedeted, ha szükséges felújíttatod. Pár tízezerért berakatod a másik helyére és kész. 200k -ból megvan cakk pakk minden és van egy felújított váltód ami soktízezer kilométeren át hibamentesen teszi majd a dolgát. De ha sikerül kimákolni egy keveset futottat, bontásra ítélt (például kiégett) kocsiból akkor ennek a töredéke.
Nem kell egyből szakszervizben gondolkodni. Ott simán elképzelhető, hogy tényleg annyi lenne a végösszeg még ha csak pár darab megkopott filléres szart cserélnének ki de az meg is érdemli aki oda hordja garancia időn túl a kocsiját. Úgy lehúzzák az embert ahogy csak lehet.
-
Prego
senior tag
Részvétem. Nekem is vezérműszíjas az autóm, nincs egy hónapja hogy vettem. Szerelő megnézte, azt mondta hogy semmi baja a vezérműszíjnak, de toyota fórumon meg riogatnak hogy cseréltessem azonnal, mert sose lehet tudni.
Gondolom használtan vetted az autót, nem tudom hány km vanbenne, a vezérműszíjról is hallottam már hogy 60 meg azt is hogy 120e km-enként kell cserélni (valami 30-50e Ft görgőkkel együtt), mert ha elszakad akkor meg motorcsere 400-ért (legalábbis az én 14 éves corollámban).Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
hobizoli
nagyúr
Nyilvan occsobb kidobni, nem? 100-120k.
Fater 1.3 8v Swift-jebe ~58k volt a papiros motor, 4-5 ora alatt kicsereltek benne neki egy maszeknal. Delutan felhivtak, hogy kesz es melo utan mar mehettem erte. 28k volt a csere plusz oil legszuro meg asszem a gyufak...9x-t fizettem asszem ki szumma ott
Akitol vettuk motorhibasan meg 200k-t azonnal leengedett ra, hogy jaaaaaaaaaaaaaj mennyibe kerul felujitani, jaaaaaaaaaaaaaaaaj
Minek felujitani ha hegyekben allanak a torottekbol a motorok (Swift-nel legalabbis)?
Amugy vicces, hogy egy tomegmodell Swift-be is 1.5x annyi egy motor, mint nekem a PGT-be a gyari B6000-s motorkodu egyseg. A sima szivokat amit szinten lehet hasznalni erre, csak az nem papirozhato be, meg 1/3 ar alatt is meg lehet venni.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Prego
senior tag
válasz hobizoli #46022 üzenetére
Hát reméljük minél kevesebb embernek kell megtudnia mennyi egy motorcsere valójában.
Én sem parázok hogy elszakad (bár úgyis akkor romlik el egy eszköz, amikor pont szükség is lenne rá), szaki azt mondta hogy működik, akkor működik. Ha egy doki azt mondja semmi bajom, akkor semmi bajom. Ha meg mégis beledöglök, akkor utána már rohadtul nem ezen fogok agyalniAki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #46022 üzenetére
Azért még mindig pöppet olcsobb egy szíjcsere amire ha jól emlékszem Prego tipusára futott kmre 6évenként van (idő miatt) hivatalosan szükség, mint egy motorcserére. Ráadásul ha veszel egy használt motort sanszosan lehet azonnal cserélni rajta szíjat is....
A történethez még add hozzá azt, hogy bár Suzuki is Japán de Suzukiból 20+* annyit adtak el és legalább 20+* annyi áll bontóban.... röhelyes áron szerzel motort is hozzá. Toyotahoz nem annyira röhelyes áron.
+
te benne vagy ebben az iparban. Aki nincs... annak megint minden sokkal drágább.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
copperhead
aktív tag
Sziasztok! Tönkrement a kocsim kuplungja (járó motornál nem tudtam sebességet válltani), de szerencsére 3. seb-ben haza tudtam jönni. Milyenre cseréltessem? A Sachs 2x annyiba kerül, igaz a garancia is 2 év rá. Egy kuplungcserének mennyi a normális munkadíja? Nekem 20k-ért vállalják.
[ Szerkesztve ]
-
tomic
addikt
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46031 üzenetére
Tökéletes lenne a Valeo is.
De ez a hiba nem kuplung hibára utal, vagy ha igen, akkor a ritkábbak közül való, mint pl. eltört a szerkezet. Először vegyétek le a váltót, mielőtt megveszed a kuplungot
Vagy írhatnál bővebben is a hibáról...[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
copperhead
aktív tag
Köszi tomic, zoo8800! A következő történt. Ezt az autót (1999 évi gyártmány, 105.000 km van benne, főleg városban vezetjük) a feleségem használja, sajnos nem tudom megérteni vele, hogy piros lámpánál ne benyomott kuplunggal álljon. Én ritkán vezetem, de néha régebben is volt olyan, hogy nehezen tudtam sebességbe rakni, de azért sikerült. Most viszont olyan erősen kellett nyomni, hogy már attól féltem, eltörik a váltókar, 10 perc után már meg sem tudtam mozdítani. A kuplung pedált viszont szerintem könnyebben tudom kinyomni, mint idáig. Félreálltam, felhívtam az ismerősömet, aki azt mondta, hogy tönkrement a kuplung. Úgy tudok hazajönni, hogy leállított motornál (ilyenkor vajpuhán megy )tegyem 3.-ba majd utána indítsam el. Kérdeztem, mennyibe fog kerülni azt mondta a munkadíj 20k anyag 80k, ezért gondoltam, hogy megnézem milyen árak vannak. Egyébként a kuplung szettben minden szükséges dolog benne van? Nehéz laikusként kitalálni, mi lehet az igazság?
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46034 üzenetére
Vagyis nem emel ki, és ha jól tudom, hidraulikus a működtetés, nem bowdenes.
Én első körben a hidraulika és NEM a mechanika környékén nézelődnék, pl van-e benne elég olaj... aztán, ha van benne olaj, akkor miért nem emel ki, lehet a munkahenger vagy a főhenger a rossz, és csak ezután gyanakodnék a mechanikára (szerkezet, tárcsa).
99%, hogy nem a pirosnál kinyomott kuplung miatt romlott el, de ettől még okolhatod érte talán a csapágy átesik a szerkezeten, de olyat csak 1x láttam, besült csapágy miattA kuplung szett = szerkezet + tárcsa, hidraulikusnál általában külön van a csapágy.
itt nézelődj, hogy legyen egy kis fogalmad, hogy is müxik a kuplung.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Rick4
félisten
Még felrakok egy gázos szerelős video-t, mert sokan azt hiszik, hogy a gázos kocsi egy halálos ítélettel egyenlő. [link]
Ez meg asszem mindent elmond, milyen veszélyes dolog a gáz: [link] A sutyerákok ilyet még úgyse láttak...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
copperhead
aktív tag
válasz zoo8800 #46035 üzenetére
Köszi! Csak az a gond, hogy az ismerősöm mindenképpen ki akarja velem fizettetni a magával hozott alkatrészekért (ha kell ha nem kell) a 80k+20k munkadíjat. Arra az esetre, ha nem tudom vele megérteni, hogy javítás előtt nézzük meg, mégis mi a hiba, tudtok a XIII. kerületben tisztességes autószerelőt ajánlani?
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46038 üzenetére
Milyen jó kis ismerősöd van A 20e javítási díj nem olyan sok, de szerintem nem kerül rá sor. A kuplung szett egyébként 35e...
Budaörsön tudok jó szerelőket. De, mivel nem valami komplikált technika a Lanos, a szerelők többsége meg fog bírkózni a feladattal.rip and tear, until it is done
-
phaet0n
tag
válasz copperhead #46038 üzenetére
A családunkban volt egy lanos, és ugyanezt a jelenséget produkálta. Abban valami, a kuplungkinyomásban szerepet játszó kis kar tört el, 2000 forintért meghegesztették, és utána utána még legalább egy évig tökéletesen ment, csak eladtuk az autót, úgyhogy nem tudom, mi vele azóta a helyzet. (remélem, nem a tiédről van szó. )
[ Szerkesztve ]
-
copperhead
aktív tag
Köszi zoo8800, phaet0n! Lehet, hogy nekem is a kinyomócsapágy ment tönkre? Sajnos az a gond, hogy az autószerelők bármit be tudnak magyarázni. Elviszem máshová, azt mondják óriási gond van, akkor mi tudok csinálni, megyek tovább? Talán jár erre valaki, aki tud egy jó autószerelő ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz copperhead #46042 üzenetére
Sajnos nem tudom a nevét annak az alkatrésznek, aminek a mi autónkban volt baja, de nem magával a kinyomócsapággyal volt gond. Konkrétan egy kis kar, ami mozog a motortérben, ahogy nyomjuk a kuplungot.
(Elnézést a laikus, pongyola megfogalmazás miatt, de így hátha valaki, aki jobban ért az autókhoz, felismeri. )
-
zoo8800
veterán
válasz phaet0n #46043 üzenetére
kiemelővillára gondolsz talán... ez tolja a kinyomócsapágyat a szerkezetre.
#46042
szerintem nem az ment tönkre.
óriási baj a tünet alapján nem lehet. De miután szétszedte a kocsit (vagyis leszedte a váltót) már nem érdemes máshova vinni[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
trassher
addikt
válasz copperhead #46038 üzenetére
Kérdezd már meg tőle hogy minek vett alkatrészt ha szét se szedte? Normálisan úgy megy a dolod hogy hibafeltárás aztán elhozzák a boltból ami kell majd összerakják, kipróbálják, az ügyfél meg fizet a szerelőnek.
Redmi Note 7
-
copperhead
aktív tag
Nem vett még semmit, hiszen szombaton beszéltem vele. Csak látatlanban közölte előre, hogy ennyi lesz a várható költség. Ezért kérdeztem, hogy tudtok-e megbízható autószerelőt ajánlani, mert ha már szétszedte bármit mondhat.
-
zoo8800
veterán
válasz copperhead #46046 üzenetére
Ez nem visszaélés egyszerűen csak annyi, hogy nem 2 perc visszarakni a váltót. Ha már le van szedve, legyen is megcsinálva a kocsi. De mielőtt leveszik, csak megnézik előtte a többi hibaforrást.
rip and tear, until it is done