Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VR6-Fan #34338 üzenetére
"tibi már leírta a frankót az 1,4-esről, ugyan annyit vagy kevesebbet eszik a 2l-s hengerenkénti befecskendezős 8V-s motor, mert kb harmad annyira kell nyomni benne a gázt, de ha épp szükséged van rá akkor ott az erő meg a "nyomaték"."
Nem is tudom mért nyomják az átkinst meg a turbot... a sok hülye gyártó nemtudja szívó 2L ugyan annyit vagy kevesebbet eszik....
Megkérdezem mennyit zabál a 2Les régi Astra már látom 5Lből eljár Pécsen... hisz annyit vagy kevesebbet eszik mint a Yaris.... Még súlyra is kb egyenlő a kettő.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
izomhod
senior tag
válasz VR6-Fan #34338 üzenetére
köszi a választ!
az a bajom ezekkel a linkelt golfokkal, hogy szerintem pont ezek azok, amiket széthajtanak,mint a gép, aztán csak a szívás van vele. egy 4-es golfot azért nem kap mindegy frissjogsis autóbuzi, ott nagyobb az esély arra, hogy jobb állapotút kapsz (koránál fogva is). bár igen, az zsebbenyúlósabb kicsit.
ehhez, vagy ehhez mit szóltok? itt mát több a le, mint a 4es alapgolfnál. meg ezek csak családi autók,ami nekem 2-3év múlva szempont lehet.
és 4-5 ajtósok. a második csúnya béka-corolla, de annyi kell -
Dorian
félisten
válasz Dorian #34346 üzenetére
Megnéztem, vidéki lakcímmel nem olyan vészesek a sarcok, és hogy nem megyek annyit, főleg nem városban, a nagyobb fogyasztás sem nyom annyit a latban.
Viszont még kérdés, hogy odaadja-e 1 gurigáért.Ha nem, akkor ezért az összegért milyen irányban nézelődjek? Kor (futott km) és típus relációjában?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Khelben
nagyúr
válasz Dorian #34360 üzenetére
Átírás autótól függően 60-100k ft.
Olyan jó állapotút nem fogsz találni, amiben nem kell rögtön olajat+szűrőket+vezérlést cserélni. Ezeket mindenképp meg kell lépni, különben nagyon nagyot bukhatsz. Hacsak nem családtagtól veszel kocsit. Ez rögtön megint egy 100-as. Aztán majd jönnek az apróságok.
Ha 1millió ft van kéznél, én max 700-ért néznék autót.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Yaris-nál fogyasztásban mennyi különbség van az 1.0-ás és az 1.3-as között?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
chungee
addikt
Hallottam vmi (vissza)változás az eredetet vizsgálatról. Mit jelent pontosabban
Jelenlegi 1999-es gyártmányú sz.g.kocsim, melyet 2007-ben vettem. Műszakiztatáskor kell vagy nem kell az eredetvizsgálatot csinálni rajta Ami ugye egyértelműen többlet kiadás
-
lsc
nagyúr
válasz Motion_Blur #34363 üzenetére
Nem sok, 1,3-ast nem kell annyira "taposni", pontos értéket nem tudok de szerintem max egy liter.
Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Motion_Blur #34363 üzenetére
átlagban 0.4-0.5l =~+15%al többet fogsz benzínre költeni.
2009től sztem csak 1.33at szabad venni az új 1.0nak csúnya a hangja.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dare2Live #34352 üzenetére
elnézést, kimaradt hogy szívó! (az egész hozzá szólásom golf 3 illetve 4-es 1,4 ill 2l-s motorjára vonatkozott).
a kis ccm-es feltöltős motorok teljesen más tészta, de ha ott használod rendszerint ahol már a turbo áldásos hatása is nagy részt érvényesül légy nyugot az is kajálni fog elég szépen.
Khelben:
1. szöveg környezetből kiragadva kb bármibe azt magyarázol bele amit akarsz.
2. mint már írtam Golf 3/4-re vonatkozik a poszt.
3. majd ha rendelkezel az adott 1,4-es és 2.0-s motrú 3-as golf meg felelő típus ismeretével, nagyon szívesen vitázok veled a két motor fogyasztásáról, de amennyiben ennek birtokában vagy, állok rendelkezésedre!Köszönöm!
izomhod: 1éves kocsiból is találsz szét hajtottat. 800k ért tudod milyen 1,4 16V/1,6 16V negyest kapsz? olyat amit annak idején céges kocsinak vettek meg és csillió km van benne (itthon is a legtöbb ilyen céges, a németországból behozottak jelentős része is az) avagy a sokadik tulaj kezén esik át aki megunta hogy nem megy, eszik, és egy pénz temető ennek ellenére és szabadulni akar tőle.
de linkeltem egy 5 ajtós kombit is ezzel a motorral, az nem pont a fiatal boy racerok állom autója....
az első linkeden lévő corollához volt szerencsém vagy is olyanhoz, 2 személlyel üresen BP-n még egész jó de forgatni kell és hajlamos kajálni, de ba beraksz két nagyobb táskát plusz klíma akkor vége, eszik és nem megy....
PumPi:áhh, mindegy... kisebb szívó ccm= kisebb fogyasztás, válóban!
Dorian: a 2,3-as V5-ös motor nem épp a VW legjobb benzines konstrukciója és drága fent tartani.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Khelben
nagyúr
válasz izomhod #34371 üzenetére
"nehezel lehet vele parkolni, ilyesmi, és nő is használná"
Pont ezért. Feleségem is ezt mondta, mikor először meglátta a Mondeo kombit, aztán mikor megnézte, hogy mekkora a csomagtartó, meg elkezdte használni és nem kellett legózni, hogy beférjenek a cuccok, akkor inkább megtanult parkolni.
Minden autóméret csak megszokás kérdése. -
VR6-Fan
veterán
válasz izomhod #34371 üzenetére
dízel lóerő megint más, mondhatni dizel lóerő nem póni lóerő.
de ott 1900 fordulattól 202nm áll rendelkezésedre, cserébe le-ben "kevés" (gyári programmal módosítható 110le-re és 235nm-re).
a 2l-s benzinesnél meg 2600/3200 Rpm-től áll rendelkezésre 166nm.
az 1,4-esnél meg 2800-tól 107m áll rendelkezésre.
de évi 10-15e-s futásra még mindig nem vennék dizelt, még ha egy elég egyszerű TDI motor van benne.
Golf 4-nél meg 3300-tól 128nm, csak előtte nézd meg hány kg a golf 3 és a golf 4.kombi vs nem kombi. télen az öreg kettesem helyet egy B3-as/malac passat kombit hajtottam, nem nagyon tűnt fel hogy nehezebb lenne parkolni vele, de az egész csak meg szokás kérdése, párszor ki kell menni vele egy üresebb parkolóba és gyakorolni, ha nagyon nem megy.
és ha a közeljövőbe tényleg gyerek a cél akkor tényleg van létjogosultsága a kombinak, mint ahogy mondták, már ha nem bő 1 évre vennétek kocsit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hoffman_
veterán
válasz VR6-Fan #34376 üzenetére
Olyan is van, hogy bpm mod: igen, tudom, itt én sem értettem
Isc #34366:
Hát, szvsz egy liter nem olyan kevés különbség. A "láb súlyától" függően lehet, hogy nincs is annyi, de az, hogy 1 liter plussz fogyasztást hoz 300kcm, az nem kevés
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #34383 üzenetére
falura biztos.
700k-ért meg talán nem szépség alapján kellene válogatni, plusz nem vén turbós autókat... a dupla kipufogó+morcosítás gondos, vigyázó tulajdonosra utal.alfáról ennyit: [link]
[ Szerkesztve ]
-
izomhod
senior tag
válasz tibi666 #34384 üzenetére
hoppá, a duplacsövet észre sem vettem.
valami tuti kisgyerekes családtól kellene szerezni, de már mindenki azt mond, amit kar, hogy mire és hogy használták a kocsit sajnosezek a hitelátvállalásos dolgok hogy mennek, érdemes ilyen kocsit venni, vagy belebukhat az ember?
-
_Voyage_
aktív tag
válasz izomhod #34382 üzenetére
2000 előtti 156-ot semmiképpen, 1.6-os motorral meg végképp ne, olyan lesz mint egy döglött hintaló, cserébe sokat eszik, és a 2000 előtti évjáratokkal elég sok a baj is.
A4-et inkább felejteném, S40 meg nagyon hülyén néz ki.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #34384 üzenetére
Ezt bármiről lehetne írni, a nagyszervizek nem vészesek, többi dolog(pl szélvédőcsere, ablaktörlő csere, durrdefekt, stb előfordulhat akármivel, ahol ugyanannyiba kerül)pedig minden egyes autóra érvényes, lehetne toyota jel is az orrán, akkor is ugyanennyibe kerülne. Üzemanyag is kell minden autóba, kopó alkatrészeket is kell cserélni, stb, ezt minden autónál el kell játszani. Akinek erre nem futja, ne vegyen autót.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #33906 üzenetére
Nos... úgy néz ki, hogy sikerült megtalálni az igazit. Suzuki kereskedésből szólt a srác, hogy van egy teljesen sérülésmentes 4 éves Swift. GLX felszereltség + klíma, metálkék és tip-top állapotban van. Órában garantáltan 60e km, remélem ez már tényleg összejön
Ma dől el, drukkoljatok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kickass
őstag
-
Zewa
senior tag
válasz Motion_Blur #34391 üzenetére
Ha ez segít akkor: Drukk-drukk!
Én tuti nem alfát, volvot, audit vennék 700e ft-ból...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Motion_Blur #34397 üzenetére
4 éves suzukiért én nem adnék 1.5M ft-ot, akármilyen szuper állapotban is van, de te tudod.
Használd egészséggel.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Motion_Blur
félisten
válasz _Voyage_ #34398 üzenetére
Átírással, külön felnin nyári/téli gumik, 60e km-s szerviz után. És kívül/belül
hibátlan állapotban.
Egyébként mi a baj a 4 évvel? Egy autót 2 év alatt is szét lehet verni, akkor is ha 20e km van benne. Nem ez számít.Egyébként a hasonló felszereltségű és korú autók hasznaltauto-n is ilyen árba mennek, csak ott a legtöbb törve volt (én kb. 30-at néztem meg, mindegyik volt már fújva!), és nem tudtam az előéletét. Ennek tudom és nyugodt szívvel veszem meg.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Motion_Blur #34399 üzenetére
Törve....Pfff.
Az autón ha van egy karc, mert a bokor túl közel volt, és valaki el akarja adni, lefújatja, mert a kereskedő bele köt, lealkudja az árát a sárga földig, természetesen lassan, hogy szinte minden autó fújva van.
Nem a 4 évvel van baj. Egyébként a teljes autó palettára vetítve, amelyiket 2 év alatt széthajtanak, az 0.1% alatt van, 4 év alatt max 5%, de az 50-60-70%-ot 10 évesen sem hajtják szét.
Az a gond, hogyha egy 10 éves Astra ér 800.000-et, ugyanolyan felszereltséggel, akkor egy 4 éves suzuki hol ér másfélszer annyit?
Vagy egy 5 éves S40 2.5 millió, a 4 éves Suzuki szintén hol 1.5 millió?
1.5-et kb az SX4 érne 4 évesen.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Aktív témák
Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Ford topik
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az új LOGOUT!
- Zseniális!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen