Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz Mobi28 #33699 üzenetére
Vagy hivatalból betiltják a chiptuningot?
Nem kell betiltani, mert már most is tilos. Legalábbis a forgalmiban bejegyzett teljesítmény átírása nélkül. Csak eddig szabálysértés volt, most meg már adócsalás is.
A sufnixenonosokat se zaklatták még tavaly, most meg már nem egyet küldtek új forgalmiért.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #33700 üzenetére
akkor lehet pelrelni hogy mi pöcsért molesztáltak
na jah de nekem szívó gép nem fújó.a kapcsolós dolog is csak korlátozottan müködik, mert 300le-ből vissza menni a gyári 54le-re kicsit combos lenne, mondjuk abban az esetben az 1,3 R4<->2,8 V6 is csúnya fejtörést okozna, nem baj két gyertyakábelt le kell húzni meg kitámasztani a westgatet.
Mobi28:épp arró van szó hogy ahol fent áll a gyanú küldik őket padra megnézni hogy mi a szitu...
az Astras barátod meg csak úgy kaphatta vissza a forgalmiát, ha az amit ezek a jó madarak sérelmeztek vissza állította gyárira.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
válasz Khelben #33701 üzenetére
Ellenőrizhetetlen a dolog. Ha nincs semmi szembetűnő átalakítás az autón (értsd: minden gyári) akkor senkit nem fognak teljesítménymérésre küldeni. Miért is tennék? Bár engem ez abszolút nem érint mert egy 60lóerős szívódízelt veszek ha minden összejön.
vr6: Kapott egy listát, hogy mit találtak szabálytalannak és azt kellett orvosolni. Annyira pitiáner dolgok szerepeltek rajta mint pl. kisebb átmérőjű a kormány ami balesetveszélyes mert nehezebb tekerni. És ez így le volt írva. Nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #33704 üzenetére
az tényleg "balesetveszélyes" és valóban nehezebb tekerni.
t1:ha a kormány agyon nem kellett változtatni illetve a gti-i egyezik a tiedével akkor nem para.
ha meg ami épp az aktuális kerékméreted volt valamelyik azonos futóművű kocsin az se gond.
olbeteam: látom ez egy cseppet sem zavar...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
Kíváncsiságból beírtam használt autóra Suzuki Swift Gti.....
Lehet csemegézni az biztos.ps.: Persze azért van aki rendesen rendbe tartja a stiftjét..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Mobi28 #33704 üzenetére
Nem ellenőrizhetetlen hanem sanszosan sz* fognak a +20Lere. Ha mégsem akkor viszont szivás van ha ez innen tényleg nem szabálysértés hanem okirat hamisítás. Az uis óriási szívás.
Khelben: A sufni xeon ellenörzésnek viszont örülök, teli a város vele és egy szarul beállított xeon életveszély. És csak pakolják meg a hátulját vagy legyen a tulaj "okos" és állítsa feljebb...
Tibi: GT nem alapból 180 vagy 205lovas? (ja esik le te azt huzod tovább...)
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
m3tr0
senior tag
válasz olbeteam #33707 üzenetére
Találni Swiftet 200 ezer Ft-ért?
Nekünk van egy a családban egy 1.0 Swift I , de ez nagyon halott.
Inkább akkor 1.3 -ast vennék ha lenne.Bár..kisebb undorral...de a szükség nagy úr.
mod: amúgy az utólag beszerelt xenont én sem szeretem. eléggé zavaró tud lenni. De,hogy az autós embertől,akinek netán az a hobbija, vagy rajongó és tuningolt és ezért büntessék ez egy nem is tudom mi.
Meg egy nyomorult felnit nem tehetsz fel majd az autódra,hogy jobban nézzen ki, esetleg jobban fogja az utat...Szánalom b*zmeg.
Bezzeg külföldön...Mind1 én már nem idegesítem magam ezeken a remek törvényeken és húzásokon.
De tényleg nem kocsit kéne vennem,hanem távcsöves puskát.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
A gyári méretnél egy mérettel tehetsz fel nagyobbat minden gond nélkül, (mod: ez műszakin sem gond, minden probléma nélkül átmegy) persze mint Tibi írta, váltóméretnek megfelelőt. Egyébként meg lássuk egy 14-es felnihez, meg ballonosabb gumikhoz méretezett motorú, fékű futóművű autóra nincs értelme 17-est feltenni. Az utak annyira szarok, hogy az az egy váltóméret felfelé valójában tényleg lefedi azt a maximális peresítést, amit minden kocsinál van értelme még megcsinálni. Ha a kocsid attól néz ki, hogy 18-as felnit tettél fel, akkor meg az már régen rossz....
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Be vagy tépve bammeg? HOL írtamén, hogy Te teszed fel a 14-es helyett a 18-ast???? ÁLtalánosságban leírtam egy példát...Nyugodtan forgasd ki a szavaimat... Komolyan, hány éves vagy?
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
m3tr0
senior tag
Ha a kocsid attól néz ki, hogy 18-as felnit tettél fel, akkor meg az már régen rossz....
Először a 14-est hoztad fel példának, erre mondtad,hogy egy mérettel nagyobbat lehet feltenni...és utána írtad azt amit kimásoltam.
Az,hogy hány éves vagyok az meg nem tartozik rád és ne kóstolgass légyszíves.
-
_Voyage_
aktív tag
Komolyan, hány éves vagy?
Már megint kezdődne a személyeskedés...
Komolyan szánalmasok vagytok mindannyian akik mindig ezt a hány éves vagy dumát hozzátok fel...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
hobizoli
nagyúr
" A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni"
Muha. Ezen mar akkoris felrohogtem, mert akkor sem volt igaz, 16.3-s ideje volt 1/4-n Buxy-nak (akkor), lasd a cikk is
5gen VTI gyari allapotban megy 15.2-t, meg az en fosom is pont ennyit ment mindenfele buzera nelkul koppgyarikent, egy forint rakoltese nelkul, ahogy siman az utcarol begurultam vele a gepatvetelre, mint masfel liter alatti turbos vas
hobizoli
több drón kell ;P
-
Khelben
nagyúr
Ezt a "bezzeg külföldön" dolgot sürgősen felejtsd el. Sokkal szigorúbb szabályok vannak ott az autók módosítására és sokkal komolyabban is veszik a rendőrök. A büntetési tételek is 10-szers szorzóval számolhatók a magyarhoz képest.
És igen, tőlem módosíthatod a kocsidat, ahogy akarod, csak utána ne menj ki vele a forgalomba. Ugyanis azt az autót olyan emberek tervezték, akiknek ez a szakmájuk és jobban tudják, hogy mit bír a futómű meg mekkora teljesítményt bír a váltó meg a fék, mint a sok önjelölt tuner hülyegyerek. És semmi kedvem olyan barommal egy úton közlekedni, aki másfélszeresére emeli a motorteljesítményét, a fék meg marad gyári, aztán csodálkozik, hogy nem tud megállni és a lengéscsillapítója se kezeli le a nagyobb kereket a peres gumival.
[ Szerkesztve ]
-
_Voyage_
aktív tag
válasz trassher #33736 üzenetére
Amiket egy swift gti lever egy m3-at, akkor az már a világ vége.
Az a gond, hogy a 316i-re is kiteszi a sok hülye az M3 feliratot, meg van rajta jobb esetben egy m packet, aztán annyi. Sok hozzánemértő meg valódi m3-nak hiszi. Egy 316i-t m3 felirattal gyalog legyorsulok, nemhogy gti-vel...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
bezzeg külföldön szöveg felejtő, ott sokkal jobban és sokkal zsebe nyúlósan molesztálják az embereket a rendőrei, jah meg a rendőrők is rendelkeznek egy picike tipus ismerettel.
DE ott azt ami műbizonylatos vagy TÜV minősített cucc betudod vezetettni forgalmidba (persze tételesen, de még sem horror összegért, fizetnve), ezt szépen le is ellenőrzik majd a vizsgádon, és ha megfelelsz kapsz egy kilométeres papirt ahol ezek neked belesznek írva és mindenki elmehet a francba.
még itthon tételezzük fel hogy rendelkezel egy 2-es golf G60-al amiből VR6-ot szeretnél csinálni (+8% teljesítmény nővekedés). Ehhez se féket se, féltengelyeket, se hűtőt, se semmit nem kell cserélned (kábelköteget meg ECU-t igen..) és azért nem kell cserélned mert a talpas gömbfejektől kezdve az utolsó motortató bak csavarig minden egyezik a kettőnél.
környezeti osztályod nem romlik.
le kell terveztetned mindent az utolsó csavarig egy mérnőkkel, egy mérnőknek 80e-200e közt van a napi díja.
Magyarország én így szeretlek!?
Khelben:és az aki meg ért hozzá az miért ne csinálhassa, aki nem csak belerak egy 2,5x akkora teljesítményű motort hanem mondjuk a karoszériát meg a futóművet-féket is hozzá alakítja?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Khelben
nagyúr
válasz VR6-Fan #33739 üzenetére
és az aki meg ért hozzá az miért ne csinálhassa, aki nem csak belerak egy 2,5x akkora teljesítményű motort hanem mondjuk a karoszériát meg a futóművet-féket is hozzá alakítja?
Csinálja, most is megcsinálhatja, ha átviszi a hivatalokon. Nem egy autó jár hivatalos módosításokkal. Én azonban továbbra is kételkedem abban, hogy aki hobbi szinten alakítgatja a kocsiját, az jobban ért hozzá, mint az autógyár mérnökei.
-
Khelben
nagyúr
válasz VR6-Fan #33741 üzenetére
kibeszélt itt hobby szintről?
Miért, hogyan máshogy? Az autód minden fő szerkezeti elemét mérnökök csoportja tervezte, akik évek óta ebben dolgoznak. Hány önjelölt tunernek van ehhez fogható végzettsége, tapasztalata, eszközei, hogy felülbírálja, amit azok összeraktak? Egynek sem.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Khelben #33742 üzenetére
oké, nincs több mondandóm illetve kérdésem
de azért ilyenek:[link][link] még készülnek, és egyik se hullott szét 2000km után, vagy tört el egy féltengelyt sat...
vagy akkor mit mondjon az RS tuning? (hogy itthon maradjunk)
vagy meg még egy pár külföldi kisebb/specializálodott tuning cég..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Khelben #33742 üzenetére
Azok a mérnökök, akiknek az van kiadva, hogy a lehető legolcsóbb, legszarabb anyagokból, hogy minél hamarabb tönkre menjen garancia lejárta után, és lehetőleg ne lehessen javítani, csak cserélni, meg éppenhogy a minimális elvárásokat teljesítse, nehogy túl legyen méretezve bármi, azokban én inkább nem bíznék.
Nagyobb nevek, akik szerinted mind szarok: 9ff, Hamann, Brabus, GReddy, AC Schnitzer, ABT, stb....
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz SaNyEe #33745 üzenetére
Erre már nem is tudok mit mondani.
Inkább ezzel a postoddal te égeted magad...Jah és persze az OFF gombot se ismered.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #33748 üzenetére
Én meg pár olyat, akik a legnagyobb tuningcégek.
És tudok olyat esetet, aki pl az itthoni abt-hez elvitte az audiját, megcsinálták neki, majd pedig nkh-nál probléma volt, párszázezer forint büntetést kellett lenyomni, és mindent gyári állapotúra vissza kellett csinálni(tatni), nkh nem fogadta el.
Pedig abt nem noname...hobizoli: Hopp, akkor pont egy rossz példa...
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
hobizoli
nagyúr
válasz Khelben #33740 üzenetére
Aza baj, hogy NKH iroasztali meg a még a 60-s evekben elo kekopenyes jomunkasembere meg nala is jobban ert hozza, kb lehetetlen atvinni barmit.
Pl tarcsas hatso hidat ha tipusazonos autorol is van -ugyanezen gyarto ugyanezen modelljenek gyarilag erosebb motoru valtozatarol-, akkor sem teheted fel, pedig csavarkompatibilis az egesz. Mert kell hozza csillio papir meg mernoki Q anyja, hogy de biztos nem szakad le. Nyilvan a gyari mernok gyarda elQrta, ha az erosebben jo ugyan, de a gyengebben majd szetesik, az NKH logika szerint legalabbis.
Nezd meg Anglia-t, ott amin van fek meg futomu es vilagitas az kap forgalmit es rendszamot. Legyen az akar egy motorizalt kanape vagy egy sitt szallito kontener, akkor is. Itthon probald meg ugyanezt.
hobizoli
több drón kell ;P
Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- VoIP telefonálás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen