- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Élőben is megcsodálható a Vivo V50
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ludsimon #147332 üzenetére
Alapvetően kettéválasztanám azért, ne mossuk össze a kettőt. A vezetéstechnikai tréning és a driftelés célja nem ugyanaz. A vezetéstechnikai tréning a váratlan veszélyhelyzeteket mutatja be, ahol a lényeg az, hogy mielőbb urald az autót és visszahozd a veszélyhelyzetből (csúszás). Mindkettőnél szándékosan idézed elő a csúszást (ha olyan a feladat), de más az ok. Driftnél pont az a lényeg, hogy csúszásban tartsd az autót, míg a másiknál az, hogy mielőbb megszüntesd ezt. Azt egyik bíró sem enné meg, hogy azért jöttök össze a haverokkal egy madaras teszkó parkolóban egy halom RWD-s géppel, hogy vezetéstechnikai tréninget tartsatok.
A különbséget ezen felül jól látod: forgalomtól elzárt terület, megfelelő mennyiségű bukótérrel, megfelelő minőségű aszfalttal, műgyantával, akár mentős készenléttel is.
Én nem ítéllek el azért, mert driftelni akartok egy játszós autóval, főleg, hogy nem egy forgalmas úton akarjátok próbálgatni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AutoCAD
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Autós topik
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- Gaming notebook topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest