- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Villany kell, akarom mondani 1000 lovas GT-R. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #94056 üzenetére
Belül is van egy kis hangja.
Csak villanyozzatok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #94040 üzenetére
Most szálltam ki egy 4.2 S8 quattro-ból, igen, manuális váltós, szerintem az egyetlen az országban... Legyen nektek villany. Megtarthatjátok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szabonagyur #93895 üzenetére
Lehet megdöglött az akku pakk.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] A szar dízel audi. AFN.
Szerintem tekert. A minap volt nálam egy ilyen. 400k-val az órájában, azon is tekertek 100-at.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #93734 üzenetére
Akármennyire is vékony az olaj, ez rögtön felpörgeti, úgy indul.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #93729 üzenetére
233km-re tankoltam 26 litert. 1.4i Cordoba. Csak városi kilométerek sok lámpával, sok kigyorsítással, sok hidegindítással. Naponta legalább 4 hidegindítás van.
Az octavia fogyasztása bement 6 liter alá, mivel 1 indításra jut 100km átlagban.
Saint_ Itt-ott azért taposd meg, hogy beinduljon a benzimotor is. Amúgy most azon töröm a fejem, mennyire egészséges ez a benzinmotornak. Ugye csak akkor indul be, ha szükség van rá, de akkor hidegen fogja pörgetni és terhelni. Mivel nem melegszik át a villanymenettől. Vagy melegszik valamennyire, akkor is ha nem jár?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szentkuti11 #93583 üzenetére
Már a favoritom sem enged ráindítani(még mad max használta üldözésre 90-es)...mennyire régi autóra gondoltál?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #93492 üzenetére
Ez gyárilag is erős. Kétturbós. A 3.0 V6-hoz szokták mérni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #93320 üzenetére
Befér a 20 literes kanna, ha ki akarnál menni Pestről.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #93278 üzenetére
Nem a klíma hűtő van elől?
kisza25 Csendes és elég jól is megy, de török szedán.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csipszikutya #93266 üzenetére
Nem éri meg, de csináld, jó buli. Senki nem fogja ezt megfizetni, tapasztalatból írom, viszont tapasztalatszerzésnek sem utólsó dolog és még mindig jobb, mintha elinnád.
Én inkább a B7-es paszulyt venném, de ha meg akarod csinálni, úgysem lehet róla lebeszélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #92943 üzenetére
Lehet a nem csaló szoftos ilyen buta. Az enyém még csalós, és marad is olyan, amíg nem kötelező frissíteni.
2500-300 körül, akkor is meg kellene indulnia
Ott kezt lejteni a nyomaték görbe, de a legnagyobb teljesítményt 4200 körül adja le, érdemes megforgatni.
4500-ig nyugodtan forgasd el a 3-ast, 4-est(4.-ben bőven a sebességhatár felett lesz).
6000km után már bátran meg lehet próbálni, ha azután is azt mondod, hogy lusta, akkor ez ilyen. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #92933 üzenetére
Passaton ha 80-100-ról akarsz megindulni, vissza kell pattintani 3-asba és padló, azt leforgatod, ráküldöd a 4.-et és máris 170-el hasít. Arra van a sebességváltó, hogy használják. Hosszú a váltója, hogy kevesebbet fogyasszon, de nehéz, mint a sár, szóval meg kell forgatni és azt általában menéssel díjazza.
Megy az, csak nem tudják használni, inkább fojtogatják alacsony fordulaton. 16 szelepes, kell ennek is a fordulat.
Nem 6.-ból kell kezdeni 100-ról gyorsítani 1700-as fordulatról, hanem mnimum 4.-ből, de akár a 3-as is mehet, az 120-ig hamar felrántja.
Az astrában rövidebb a váltó, amiatt indul meg jobban.
Az enyémről mindig azt hiszik, hogy RS, pedig csak meg van forgatva, ahogy kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #92806 üzenetére
5370-nél veszi el a naftát, viszont 1700-2700 között 320Nm.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #92799 üzenetére
Az a váltó egyáltalán nem hosszú. Nálam 1600@100, na az már hosszúnak számít.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #92170 üzenetére
Ha egyenes a tárcsa, oda nem jut be víz, mert ezt az üreget letakarja a betét.
Az a tácsa minden, csak nem egyenes, de az új tárcsával mérve sem lett sokkal jobb a helyzet, aztán megmértem a kerékagyat is és már tudtam, hogy zsebbenyúlós lesz... Az indikátor óra úgy forgott, azt hittem időgép.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Tanulságos videó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #91996 üzenetére
Az eleje nyúlós a hátulja meg ideges, de nem elég feszes. A motorban több van, mint amit a gyári futómű enged kiautózni. Ezért is törik halomra a Miatákat. Erre jön még nyáron a JR kompresszor.
Féket nem én választottam hanem a tulaj. Állítólag bevált kombó. Lesz hozzá komolyabb csövezés. Majd kiderül, mit tud.
Elférek benne, bár koppra van az ülés húzva,nem kényelmes, de meg lehet szokni. A szerpentinen elfelejted, hogy térdben szűk. A tulaj tőlem magasabb.
Utaskén félek benne, ha meg én vezetek állítólag keményebben hajtom, mint a tulaj. Elég sápadtan szokott kiszállni. Napi használósnak nem jó választás, viszont hétvégi autónak tökéletes, ha van hol hajtani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #91992 üzenetére
Majd meglátjuk, tetszeni tetszik, de ez a konkrét példány nem eladó. Egyenlőre féket kell csinálni rajta. Csövek, tárcsák, betétek, féknyergek. Red stuff lesz elől, hátul. Elől fúrt zimmermann tárcsa, hátul teli. Majd csinálok képeket.
Ez 1.8-as, a váltója kéne, a futóműve gyárilag egy rakás szar.
-
Mágus2
Közösségépítő
Megtapogattuk tegnap. Egy lapon sem szabad említeni az A5-el. Olyan illesztéssel vannak rajta az elemek, hogy gyári új korában is szarabbul néz ki, mint egy A5, amit 3x összecsuktak.
Ajtó tetején 8mm alul 3mm a sárvédő és az ajtó között. Az ajtó alsó sarka beljebb van, mint a sárvédő. Ránézni is rossz volt és ez csak egy ajtó volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #90882 üzenetére
Meg is bántam, de lassan tanulok.
EQMontoya Ide nem kell pályanap, hogy érezzem, hogy kevés. Baska-Kassa távon ha két egyforma autó megy egymás után, és az első 4-5 másodpercet a másikra akar verni, az -2mm a fékbetétből.
[link] Itt kezdődik a tánc a Kassa tábláig.
Visszafelé meg motorból kell megoldani, nem fékből, szóval onnan nehezebb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #90879 üzenetére
Nekem a 2.0 dízel is kevéskének érződik, ha tényleg ki akarom autózni a futóművet egy családi kombiból. Legutóbb a 2.0TFSI passatban éreztem azt, hogy ez kell nekem közlekedésre.
Most lehet hogy focvis meg fog sértődni, de nem szeretem a kisautókat, bár az ő golfja is elég motorerőben.
Következő autóm biztosan 200 ló fölötti lesz, csak kérdés milyen nehéz legyen hozzá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #90878 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #90875 üzenetére
Van olyan, aki megveszi városba, nem fog vele soha 100-nál többet menni, neki mindegy, fölösleges lenne nagyobb motor. De ez egy fiatal srác, aki szeret vezetni, szeret hajtani, szeret utazni, kirándulni. Érdemes-e chippelni... Komolyan, majdnem leestem a székről.
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt megértem, ha valakinek nem kell bőr, vagy tempomat egy autóba, de hogy mind1 legyen, milyen motor van benne, ezt nehezen emésztem meg.
Most hozta haza egyik ismerős a vatta új, szép fekete jettáját. 1.2TSI
És az volt az első kérdése, idézem: Szerinted érdemes chippelni?
Ő választotta, szalonból, előtte próbálta, szóval tudta mit vesz, mégis megvette. Egyszerűen nem értem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintetek mi készteti arra az embereket, hogy adott autót a legkisebb motorral vegyék. Komolyan érdekel a dolog. Az új autók vásárlóira gondolok, emberünk besétál a szalonba, beül valami jó nagy bódéba és nem érdekli, milyen motor lesz benne vagy hogy van ez?
Még mindig ennyire él a tévhit az emberek fejében, hogy a kisebb motor kevesebbet fogyaszt?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Motion_Blur #90752 üzenetére
Carlson vagy a Sheron termékeit szoktam használni, már vagy 5 éve nem kapartam jeget.
Az OMV téli -60 fokig kevert szélvédőmosója nem kristályosodik. -15 fokban is rá merem fújni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Motion_Blur #90711 üzenetére
Akksi milyen állapotban van? A saruk nincsenek beoxidálva? Lekötni, megcsiszolni, hátha csak ennyi. Bárhol lehet kontaktos az akksitól a gyujtáskapcsolóig.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csipszikutya #90313 üzenetére
Nembiztos, hogy a jeladó a szar, ezért kértem a kódot. Elektromos csatlakozási hibát írt, vagy nem értelmezhető jelet? A hibakód ezért volt fontos. Lehet feleslegesen cseréled a jeladót, mert magával a jeladó gyűrűvel van a baj azaz mechanikus probléma. Szóval mi a pontos kód? A kód nélkül csak találgatás lesz, de persze azt írta a diag, akkor biztos az.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csipszikutya #90274 üzenetére
A pontos hibakód?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csipszikutya #90269 üzenetére
Milyen autó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #90163 üzenetére
Asszonyra nem jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #90103 üzenetére
Az nem jelent semmit. Volt itt egy fábia, azon is átment vagy 3 liter és mindig gumi volt a pedál. Aztán alulra a váltónál feltoltam a vákuum pumpát a légtelenítőre, csak az szívta ki a bubikat a munkahengerből. Nehéz őket onnan kib@szni, mert a légtelenítő messze van a munkaheneger végétől és néha nem is arra lejt a henger.
A másik módszerem a cső a légtelenítőre és egy fékolajos tartályba bedugni a végét, megnyitni a légtelenítőt és addig pumpálni a pedált, amíg csak buborékol.
Két alap szabály van, ha nem akarod tönkretenni a pumpát.
1. nem szabad gyorsan mumpálni.
2. nem szabad tövig nyomni nyitott légtelenítővel, szoktam a pedál alá tenni valami vékony deszkát, elég 1cm. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #90096 üzenetére
Közös az autók nagy többségénél, de külön kell légteleníteni a kuplung kört. Ha nem oldja meg, akkor munkahengerek cseréje. A váltónál lévő szokta hamarabb feladni a harcot, de ha csere, legyen mind a kettő, onnantól 10 évig nyugi van.
Ha ilyen kis bizonytalansággal mindenki foglalkozna, nem lenne ennyi rom az utakon. Lerohadás elfolyó fékolaj miatt...
MunezXBK A tiéd csak levegős szvsz, ha a motorkiszerelés után lett ilyen.
Valahogy vonzod az ilyesmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #90086 üzenetére
Folyadékcsere, légtelenítés, és ha nincs baja egyik munkahengernek(szivárgásra ellenőrizni kell) sem, akkor jó lesz. Ha nem oldja meg, kezdődő munkahengeritisz. Előbb-utóbb csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #89898 üzenetére
Vagy parkolón.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #89713 üzenetére
Nagy kedvencem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Richard! #89703 üzenetére
Nem is egy kategória...
Mondeo nagy, de az értékvesztése is nagyobb. Insignia belül kicsi, az octavia meg egy ligával lejjebb játszik, bár az Insigniától nagyobb belül. A három közül én a B7 passatot venném. 2.0cr dsg-vel, 140 vagy 170 lóval.
Az csendes, nagy és megbízható, és jól tartja az árát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest