- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gzbotii #65720 üzenetére
Mindenkire ez vonatkzik szlovákiában, csak a magyar nem tudja, ezért veszik ki a sorból. A tanulópénz euróban lesz.
. Semmi nem lóghat tükörről, nem csípik az ablakra tappancsolt navit. Semmi nem lehet a látómezőben ami a kilátást befolyásolja. Telefontartó is csak a műszerfalból lóghat, ablakon tilos. A gyári navi a tuti, az be van építve. nem vesz el a látómezőből.
A sebességhatároknál 10%+ belefér, több nem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Memóriás ülés úgy teszi el a helyzetet, hogy megnyomod a számot és megtartod, míg jelzi, hogy eltette. Amikor jelzi hogy eltette, csak oda állhat vissza az a szám, máshová nem, ezért memóriás. Ez lenne a lényege.
Ha minden kísérlet csődöt mond, olvasd el a használati útmutatót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #64092 üzenetére
Akkor derül ki, ha leszerelik a tárcsát. Nem lehet érezni. ha nem csúszott meg a kuplung, nem lesz megégve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #64075 üzenetére
Fix lendkerekes az autó, de ha megégett a felület, akkor cserés. Nagyon ritka esetben kell cserélnia fix lendkereket.
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt Inform és Invite van csak. Egyiknek az alapára
Inform 13500 eur Ebben vannak ülések + kormány, tényleg 0 felszereltség.
Invite 15000 eur Itt már van rádió, meg bőr csomag, meg fél multi kormány, mert a másik fele, a tempomatos az üres.Ehhez feláras mindegyik metálfény +500 euró, és aztán lehet alkudozni. Az árából nem fognak itt engedni, inkább valamit hozzá dobnak, mondkjuk téli kerék készlet, vagy szőnyegek... És ennyi pénzért nem lehet megfogni a csomagtér ajtót, ha ki akarod nyitni....de, akkor sem, ha be szeretnéd csukni. Lemaradt a belső fogó is.
Motorja egy megbízgató darabnak tűnik, nem is tudom mikor látam új autón öntvény kuplung munkahnegert a műanyag vackok helyett...meg nem autümata generátor szíjfeszítőt... faternak a stilon láttam ilyet, de az 2002-es
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #63895 üzenetére
17000 euró volt a jobbik felszereltséggel a Lancer. Annyiért már kapni közepes felszereltségű octaviat is. Mellesleg az egyém egy 2012- es autó...
Ültem low budget octaviaban(1.2TSI Amgiente O3, 2014), 15500 euró volt és az egy csendesebb és komolyabb autó benyomását keltette.13600 vot az enyém 2,5 évesen 127000km-vel a háta mögött, de az egy fullos verzió dízel motorral.
-
Mágus2
Közösségépítő
Volt itt téma az új Lancer. Tegnap hozott ki a szalonból egy újat. (1.6 Mivec) Motorja, váltója jó. A hátsó futómű szigetelése viszont silány. Rossz úton hangosan dobol. Új autótól jobbat vártam. Hangosabb, mint a 160 000km-t futott skoda octaviam, pedig annak is híreden gyenge a futómű hangszigetelése. Majd a megbízhatóságára leszek még kíványcsi. Motorja még nyers, szóval nem teszteltem, csak krúzolás volt. Majd ha bekopik, meghajtom, hogy mit tud... A felszereltség enyhén szólva gyengus. Tempomat nincs, utólagosan sem lehet az 1.6-hoz.
2017-ben ez azért gáz.
Kékfog feláras lenne a navival, bőr nincs is, nem is volt, nem is lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #61584 üzenetére
1. hidraulikus cuccra nem bízzuk az életünket. Mindig kell 3 láb alá.
2. ez sem bolond biztos. Innen a díszes társaság fele mellé állna, vagy nem tudna rá felmenni. Nagyon csalóka, de brutális emelkedő, ha fel kell menni. Nem kaparhat, mert akkor maga alá húzza, ha meg lassan mész, nem megy fel. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #61322 üzenetére
70-el belerongyolt 3 álló autóba. És egyik utas sem volt bekötve. Ezért egyik lufi sem durrant. Ez az autó üresen 1.7 Tonna. De amint látod, van benne anyag. Sérülések nélkül megúszta mindenki.
Ha be lettek volna kötve, a légzsákok széttépik a kocsi belsejét és akkor már nem is raktuk volna össze, elment volna alkatrésznek.
Ennek arra volt tervezve az eleje, hogy szarrá menjen, de felvegye az ütközés erejét.
Emberünk is beleállt a fékbe,szóval lassult is, de olyan súlyt nem könnyű megállítani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #61315 üzenetére
Ezen talán látni, hogy nem fekete.
Szóval nem csak pofázni, meg okoskodni kell, hanem ha meló van, akkor meg lehet mutatni.
Laikus szemmel nagynak tűnik a sérülés, de semmilyen teherviselő elem nem görbült, torzult, csak ezek a puhatestű külső elemek.
Mappa Rendőr volt a tulaj, előkapta a jelvényét, meglengette és ment tovább. Nem véletlenül sötét minden ablak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #61310 üzenetére
A márkaszerviz 10 000 euró kárt írt rajta össze. 2000 euró volt a vége. Karosszéria elemek gyári használtak, 4 új hűtő, új homlokfal, új géptető zsanérok. 2.0TFSI, 200ps DSG, igazi ritkaság, amúgy kidobtuk volna.
Ha én a garázsban ilyet tudok, akkor a karosszériások embereljék meg kicsit magukat.
B-L-A-C-K Ez még mindig csak hobbi.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #60998 üzenetére
Az összes fóbia közül a kettes a legcsúnyább kívül-belül. Ha ez nem zavar, más baj nincs vele.
EQmontoya: ha csak magadnak szerelsz, akkor is megéri, és akkor nem kell sok típust kitanulni, elég a sajátodat.
Én sem lakatolok, fényezek, műanyagozok. A klímát sem töltöm itthon, és a gumikat is mással rakatom fel, de a többi megoldható.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #60986 üzenetére
Ne a szerelőnek vegyél autót, hanem az igényeknek megfelelőt válassz.
Ez nálatok nagy divat, hogy olyat kell venni, amiz még a Pistabácsi meg tud szerelni.
Mindjárt jönnek az okosok, hogy de én könnyen beszélek, mert meg tudom javítani magamnak, de erre azt stoktam mondani, hogy a lehetőség mindenkinek adott. Ha érdekel megtanulod. Éjszakánként hem a himbilimbit kell húzgálni a monitor előtt, hanem a motorok, váltók lelkivilágát is lehet tanulmányozni.
tanulmányozni
-
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #60532 üzenetére
Akartam én honda accordot. k20-al, az is 140 ló, csak szerényebb nyomaték. A kolléga meg is vette. A két év alatt 1400 euróval tankolt bele többet, mint én a skodriba. Az azért már elég markáns különbség.
10 liter alá nem lehet vinni itt a dimbes-dombos hegyvidéken. A skodri 6 alatt marad. Ha elég fiatal dízelt vesz az ember, nem kell állandóan lendkerekezni, turbózni, meg DPF-ezni. Még két év és megy a levesbe az octavia, veszek valami fiatal dízelt.
Eddig mindkét autón csak a kopólat cseréltük, fékek olaj, szűrők, gumik. Én cseréltem vezérszíjat készletben(a honda láncos, nem birizgáljuk), ő meg felújította a hátsó futóművet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
norrberth #60516 üzenetére
Csak nem rövid és vékony?
Megyek leporolom azt a kristályt, mert valami nem OK.
Csápájev három okból lehet párás,
1,behordod a havat, vizet a cipőddel, ami a melegben nem tud elpárologni, csak lecsapódik a szélvédőn.
2,beázik valahol
3, lyukas a fűtőradiátor. (ha eléggé ereszteni fog, akkor fűtés közben is párásodni fog). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Evil Snowman #60500 üzenetére
Tudom, ez is végig ki van fizetve, mint a fékbetét, de 70% alatt jelentősen romlik az úttartás. Nagy sebességnél jön ki, városban mindegy, de volt itt olyan, aki elhozta az autót átvizsgálásra, és nem mertem vele 120 fölött menni. Több ilyen Passat b5.5 is volt. A 4 gátló csere után 180-nál meg se rebbent a szemem. Pedig egyik sem volt kifolyva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
norrberth #60497 üzenetére
Nem biztos hogy tökéletes lenne, de nagy lenne a különbség, az biztos.
Sokan járnak hozzám szar gátlókkal, nem is tudják, hogy szar, csere után meg kapkodják az állukat a földről, hogy hú, meg há, meg hogy tart kanyarban, meg ilyen stabil sosem volt....de vizsgán még nem szóltak érte. Kopik az rendesen, akkor is ha nincs kifolyva a szeme.
Ha lenyomod a verda elejét, és nem áll vissza azonos magasságba,miután elengedted, hanem hintázik 1-et(picit fejjebb libben majd vissza), az szar, akárhogy is fényezed.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Evil Snowman #60489 üzenetére
Hozzá tartozik a témához, hogy nem mindegy, hogy új gátlókhoz megy a rugó szett, vagy valami 10 éves a vizsgán még faszán átment mert 65%-os...de szerintem már fos gátlóra.
Tsebacsi Videó, vagy ha lesz időpont felmegyek én is melegedni mellette.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #60459 üzenetére
Diag, anélkül felesleges találgatni is. Ha gyertyák, szűrők voltak cserélve rendesen a bele valókra, akkor marad a diag.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #60447 üzenetére
Babetta, zűrhajó, motorcsónak, mi a lópéló ez?
Kornel: De bőven van rugó út így is, gáz így? Nekem nem.
De nem véletlenül adták hozzá a rövidebbet. Nagy huplikon ütni fog és szétverheti a felső toronycsapágyat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #60438 üzenetére
Mi az hogy előre nem lehet???
Gyárilag is elől van benne ilyen, csak az hosszabb. Az ültetés miatt most rövidebb kell oda. A harmonika csövet lefejted a régiről, ráhúzod az újra. Szélén a peremét beülteted a harmonikán a horonyba és belecsavarod, mintha menet lenne rajta. Erős kéz kell hozzá, semmi más.
A rövidebb(kúpos) fele nézzen lefelé, az megy a harmonikába.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
z123456789 #60407 üzenetére
Vállas a tárcsa. Kicsi hang normális, de ez már sok. Görbe is, vállas is, szóval betétekkel együtt csere. A hang 80%-a el fog tűnni, egy halk suhogás marad csak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
roberto211 #60368 üzenetére
Átlag júzernek is kevés, mert ha az abs vagy a légzsák lámpa világít, akkor a torque nem jó semmire. Még hibakódolvasásra sem!!!
Hiába olvas élő adatot a motorvezérlőből, ha nem tud időben összefűzni három szükséges adatot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
z123456789 #60360 üzenetére
Delphi DS 150.
Hogy ne ragadj le a motorvezérlők hibatárolójának olvasásánál.
Ez az összes autóban található vezérlőt olvassa több mint 4000 típuson. Óracsoportot, klímát, központi vezérlőt, CAN-kaput, komfort vezérlőt... mindent.
roberto211 Az majdnem a 0-val egyen értékű diagnosztikai program, de inkább kevesebb, fogalmazgatnék úgy, ha kicsit jobb lenne, akkor 0.
Mutass légyszi egy fék légtelenítést, vagy serviz regenerációt, a híres torque programmal. A hibakód olvasás nem egyenlő a diagnosztikával.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
roberto211 #60300 üzenetére
A8-ba be se ülj, mert az fog kelleni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #60109 üzenetére
De ha nem találod a megfelelő szerszámot, nincs helyed a műhelyemben.
Mit szereltetek?
Ettől a szinttől még messze vagytok.
a fehéren fűtőradiátor csere 3 óra alatt. a kékből kijött az automata 5 óra alatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #59668 üzenetére
Három liter. Mindegy, hogy dízel, vagy benzin, csak ne ez a pöcsköszörű legyen benne.
Amikor látom az A6-okat szenvedni a 2.0TDI-vel vagy a 2.0TFSI-vel, a röhögőgörcs kerülget. Két tonna üresen az a szar. És azt hiszik, majd a 170-200 ló jól mozgatja, közben meg a HTP fabia szintjén van emelkedőn.
A3.0 is olyan, hogy nincs az a hűbazmegmennyiremegy érzésed. Kényelmesen utazza a 200-at. De lustácska azért.
-
Mágus2
Közösségépítő
Alacsonya fordulat de a terhelés sem annyira nagy. Nem visz át annyira nagy nyomatékot ilyenkor. Akkor van baj, amikor 40-el gurul valaki 4.-ben és még gyorsítani is szeretne, de nem vált vissza. Ilyenkor tölt a turbó, nyomaték lesz faszig, meg terhelés is. Egyesben és hátramenetben van limit, a turbó nem tölt teljes nyomást, ezzel védi a lendkereket...meg a gumikat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest