- Mobil flották
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #32144 üzenetére
A mostani szakinál nem nézeti át a Swiftet, rossz országban készül, és az embléma sem passzol a lehetséges 3-4-hez.
w333: Delták nekem is tetszenek, műszakilag teljesen azonos a Bravoval, a motorkínálat szűkös (1.6, 1.8, 2.0 16v/16vT és 1.9 TDs) Bravo esetében 1.2 -2.0 között minden 0,2 literes lépcsővel (1.4-et kerülni kell) és van benne 1.9 JTD.
4 légzsák stb, modernebb autó minden téren, egyedül a műszerfalával nem tudok megbarátkozni, a Deltáéról pedig hiányzik a fa, így a Dedrához képest csak egy műanyagtenger, de legalább jó minőségű."Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #32151 üzenetére
Igaz ... a Dedra kicsit komolyabb !
De milyen jó kis autók ezek, nem nagyon halottam még róluk rosszat !
Illetve a 156,166 és 147 örök favorit marad, na meg ugye a GT
És akkor ha már olasz ott a Libra is ami külsőleg nem jön be ... de a belsőtér vetekszik szinte egy Maserati -al hasonló minőségi anyagokból van
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
roberto211
őstag
Ígértem pár darab képet.
Ahogy varakoztam eszembe jutott így csináltam párat,igaz sötétedéskor
Tudom tudom 1db disztarcsat elhagytam de amúgy is ilyen filléres disztarcsa,a kereskedés tette rá
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
Faterom a második Dedráját koptatja, az első 2 literes benzines volt, bő 300e km volt benne, összetört.
Aztán most fut egy utolsó szériás 1.9 TDs, 318e km van benne, turbó és a kuplung cserés mind a kettő gyári még.
Jó vétel volt 10 évvel ezelőtt, szervizkönyv, a megrendelő lapja is benne van, extrák melletti pipákkal, aláírásokkal stb.
Közepesen felszerelt, 4x el.ablak, automata klíma, automata lámpamagasság állítás, teljes velúr belső, légzsák, övfeszítő, elektromos fűthető tükrök, szélvédőbe integrált antenna,3 légrostély hátra is, könyöklők, ülés és kormánymagasság állítás, fényszórómosó jelenleg nincs rajta, mert az előző tulaj lökhárítót cserélt (alacsony az orra, könnyen meg lehet szakítani az alját).
Ülésfűtés, tükörbehajtás, bőr kormány (vicc, hogy az ülés az 1500 márkáért, de a kormány nem), tetőablak, és az állítható futómű nincs benne.2-400e körül szerintem jó vétel, ezért a pénzért rengeteg extrát ad, kényelmes és tágas, de nem lehet már jót találni belőle.
Az a baj mint a legtöbb olasszal, értéktartása a béka segge alatt, így azokat vonzza többnyire, főleg ennyi idősen, akik autóvásárláskor kevesebből gazdálkodhatnak, ami még nem is probléma, csak ez a karbantartáson is meglátszik.Lybra! csak kombiban valamelyik 5 hengeressel.
Az a Stilo pedig a vicc kategória, így elbaszni szerencsétlen autót. Talál egy patika állapotú autót, amin már gyárilag is ott az optikai nagyzolás, és jól körbefossa kötényekkel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
-
válasz EQMontoya #32163 üzenetére
Nem fapad az , de sport futómű van alatta. Az első ív és a kerék közé szó szerint nem fér bé az ujjam... Igazi kecskexar a fapallón érzés amikor minden fűszálat meg lehet számolni az ülésből a futóművön keresztül. Meg hát egy trabant olyan árnyékot vet Munez avantjára a magassága miatt, hogy halálfélelmem van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TheProb
veterán
Kezdem lassan úgy érezni, hogy ellenem fordul a topic...
Nem nagyon tudok már mit mondani... Hiába magyarázzátok nekem, hogy ez meg az volt a jele, hogy ne vegyem meg a kocsit, ha egyszer nem értek hozzá... Megpróbálom idézni a szervizes szóbeli összefoglalóját a kocsiról: "16éves korához képest jó állapotban van, hibakód sincs benne. Az aljával kell kezdeni valamit, ami kb 80-100e megcsinálni." Most ebből nem jött le, hogy pénztemető. A szervizben meg csak annyit mondtam, hogy szarakszik a váltó, gondoltam, hogy az olaj az első amit ilyenkor megnéznek. +ne én mondjam már meg a szakinak, hogy mit csináljon. Nálunk se a user mondja meg, hogy mi a baja a gépnek (jelen esetben PC-nek)...
De ezen már tényleg értelmetlen pörögni. Attól, hogy lassan engem flameltek, hogy milyen hülye voltam, hogy megvettem nem lesz jobb semmivel senkinek. Plusz bűntudatom se lesz, mert abban a hiszemben voltam, hogy a szaki megbízható, most már tudom hogy nem. Ismét a tanulópénz esete.
(#32141) kornelka: szúrkálódásod okát nem nagyon értem.
Lényeg a lényeg, pénteken elviszem az Érd melletti szakihoz, hogy nézze meg a kocsit és ne csak a motort, hanem az egészet, mert én se akarom, hogy kövi hónapban megint többet legyen szerelőnél, mint nálam... Ha további javítandó dolgokat talál akkor megy fel hahu-ra, mert kezd már elegem lenni. Inkább járok rollerral győrbe majd...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
EQMontoya
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #32167 üzenetére
Minden rosszindulat nélkül:
most van az, hogy a rózsaszín álmokból jó keményen a seggedre esve érkeztél meg a valóságba és látod, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása. A rozsda az egy dolog, de ahogy néztem, eddig komoly baja nem volt. Most van ez a vizes-gőzös beszopódás, de alapvetően eddig úgy érzem, hogy részben a pékek áldozata vagy.
Én is átéltem ezt az első autómmal, utána találtam rendes szerelőt, plusz tényleg kicsit, de beleástam magam a témába (csak annyira, hogy ne verjenek át). Ezt neked is ajánlom, kevesebb nem leszel tőle. A gumi és társai pedig csak az autó vételárához képest tűnnek soknak, de ezek ennyibe kerülnek. Ezek azok a dolgok, amivel a legtöbb első autós nem számol, hogy bizony bizony a jóságos neppergecibácsi nem vadiúj téli-nyári gumival adja az autót, ami ráadásul soha se kopik el. Meg igen, vétel után kötelező egy vezérlés-olajak-szűrők-fagyálló cseréje is. Nekem ez a köröm 150+ volt most az Alfára, mert gyári alkatrésszel csináltattam és volt benne pár extra tétel (váltóolaj, izzítógyertyák). Szóval a helyet inkább az, hogy akinek 400ezre van kocsira, annak nincs igazán pénze fenntartani... -
TheProb
veterán
válasz rbalint88 #32169 üzenetére
Ez oké és jogos, de erre már rájöttünk. Csak azt nem értem, hogy mért mentek át a hsz-ek abba, hogy mért voltam hülye h megvettem. Mikor ezzel már nem lehet mit kezdeni. Evvan.
De szerintem zárjuk le a témát ilyen téren. Pénteken remélhetőleg kiderül mivan, utána megosztom, ha még érdekel valakit a téma és nem kell dedalont bekapnia a téma/topic olvasása előtt. Mert őszintén már ezt is megértem, mai nap kb csak az én témámmal volt tele a topic, elhiszem ha egyesek már besok(k)altak.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz EQMontoya #32168 üzenetére
ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
zack
nagyúr
válasz TheProb #32167 üzenetére
Csináltasd meg, az az első. Ne mindent, csak hogy járóképes legyen. Aztán nézesd át rendesen, érdemes e megtartani. Ha mindig előjön valami, akkor nem szabad megtartani, mert pénztemető lesz, a mellett, hogy nem lesz üzembiztos, és bármikor ott hagyhat, ami nem jó.
Ha járóképes, akkor azonnal be kell tolni valami kereskedésbe, és ráfizetni (ha más nem hitelből) valami másra, mert még így is jobban jársz. 3-500e hitel nem a világ, és az autód árát hozzádobva abból azért már kijönne egy normális 1.6-os IV Golf, Astra, Focus, bármi ami üzembiztosabb.
Az elsődleges, hogy időben meg tudd ítélni mi a jobb megoldás, a megtartás, vagy az eladás. A hiteles variáció is jobb, mint egy pénztemető, ami úton útfélen otthagy.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #32181 üzenetére
Mi a gyári előírás az autódhoz, tankfedélben ált. benne van. Nekem pl. premium 95/ sima 98 szívó 2.3.
Lehet 100ast tankolni, ami egyébként sokak szerint itthon kb. 98as nak felel meg.
Ha motor computere nem tud mit kezdeni a 100as-al, az enyém észrevehetően tud, akkor felesleges azt tankolnod, max időnként a tisztító hatás miatt. Én folyamatosan OMV 100at tolok. 1x próbáltam agip 98-at, semmi változást nem tapasztaltam premium 95 után még akkor, csak hogy többet kajál fél literrel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz z123456789 #32181 üzenetére
Felesleges.. komolyabb technikánál van értelme ezzel foglalkozni. Normál autónál ártani nem ártasz vele lehet közelebb leszel a normál nem pancsolt benyához, de kevesebbet nem fog fogyasztani és gyorsabb se lesz
-
z123456789
addikt
(#32182) lenko
Sima 95.
Azt sejtettem hogy gyorsabb nem lesz, max a tisztítás miatt. Illetve ha már tisztítás. Ezek a STP csodalötyik használhatnak? Mert arról is hallottam hideget, meleget.
Általában Agip-on tankolok, és láttam tegnap hogy van 98-as. Ezért is kérdeztem meg.(#32183) tresh
Mondjuk én nem hiszek ebben a "ZOSZTRÁKBENZINSOKKALJOBB" dologban. Ti hogy vélekedtek? -
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #32184 üzenetére
Megpróbálhatod éppen az agip 98-at, nekem az nem vált be, más is számolt be fogy. növekedésről tőle.
STP-Wynns. Ártani nem árt, petroleum származék. Évi 1-2 alkalommal lehet bele önteni. Nem lesz probléma.Az embereknek fáj az igazság!
-
LógaGéza
addikt
Hogyha már feljött ez a téma - ugyebár EGR járatokat tisztítottam fizikálisan nemrég, gondoltam kéne valami lötyi, amivel a maradékot is ki lehetne szedni. Van ilyenre ajánlott valami, vagy nem is lenne értelme?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
Erröl mit gondoltok? [Mivue 698 Dual]
Dual dashcam, van egy szelvedö kamera, meg egy kis hatso kamera is. Nagy felbontasban rögzit, nagy latoszögben. Van parkolasi funkcioja, ha mozgast erzekel beindul. Ez külön nagyon tetszik
Vagy ez mar egy picit tulzott paranoiara vall? Annyi a barom az utakon, amit ugye tegnap is itt beszeltünk.....soha ne kelljen, de csak egyszer jöjjön jol
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #32181 üzenetére
Kárt okozni biztos nem fog, hasznot meg talán... Hétköznapi autónál nem érdemes, ha vmi komolyabb géped van ami fel is van erre készítve akkor igen.
Pl egy csomó pengébb verda nem is tudja a gyári teljesítményét csak 95-nél nagyobb oktánszámú benzinnel (Impreza WRX, Golf GTI, stb). De ezek sport verdák.A lényeg, hogy a minimum oktánszámot teljesítsd. Inkább a biotartalmát csekkold annak amit tankolsz. Van ahol már 5% fölötti azt meg nem minden motor szereti.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz z123456789 #32190 üzenetére
Kötelező bioetanol tartalma van a benzinnek. Kútfüggő, hogy ki mennyit tesz bele. Az újabb autók már a 10%-osat is szeretik, a régiek a 0-5% körülit még elviselik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #32190 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Szerencsére egyelőre altatják az E10 bevezetését.
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
Szerencsétlen [link]
-
tresh
addikt
válasz z123456789 #32184 üzenetére
Benzint nem tudom rég tankoltam olyat Ellenben a gázolajba igen csak van különbség főleg az osztrák OMW-s nyál messze jobb nincs hígítva,jobb az égése és már a szaga is másabb.
-
TheProb
veterán
Elvileg járóképesnek kéne lennie, érdi szerelő szerint 2000-2500as fordulattal azért el kéne tudjak vele mászkálni (nevezetesen hozzá Tatabányáról). Hiteles mókákba nem verném magam, már csak azért se mert nem kapnék. Inkább akkor megint MÁV/Volánozok...
Nemtom jelen állás szerint mi a legjobb megoldás, de talán az, hogy elviszem pénteken az érdi sráchoz, hogy nézze meg alaposan mi a tököm baja van. Hengerfejes-e egyáltalán, valamint a többi alkatrész milyen állapotú. Ha "csak" a motort kell rendbe rakni (hengerfejesség esetén mondott rá 60at), ha nem akkor még jobb. Ellenben ha talál egyebet is akkor lesz igazán kérdés, hogy mit csináljak vele. Mert ha eladom az se kisebb bukás szerintem, mint ha megjavítgatom időközben. Mert ha tényleg csak a műszaki részét nézem akkor arra még nem költöttem sokat váratlanul.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W