- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Nem derült ki semmi, nyilván nem azért kerül 2x annyiba a turbora megírás mint a szívó, mert egyszerűbb, a kóklerokra értettem ezt...
Miért állítanék valótlant? Így volt, és kész. Lehet a gyári Sw kezdeti szar volt 97-es korai gyártás, nem tudom.
Már megint ez, hogy nem lehet mint egy turbosat.
És akkor mi van? Nem lehet megelégedni 5-10 + lóval és 0-5,-1l f. csökkenéssel, csak azzal ha legalább +30-40van?Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
Még mindig nem értesz.. nem azt mondtam hogy nem lehet hanem azt hogy nincs értelme.. én elhiszem nálad hozott javulást de ez egy az 1000000ból eset. Motor optimalizálásnak turbós autónál van értelme ott tényleg lehetségesek ezek a fogyi csökkenések de az se jellemző. Inkább hogy egy egyenletesebb teljesítményt kapsz, jobb dinamikával. Ami mérhető és érezhető. Szívónál ez max csak placebo.
-
kaszaking
tag
Köszönöm srácok. Akkor az ioncserélt víz marad másra és nem hűtőfolyadékra
-
Declare
őstag
A placebo sokszor nagyon sokat szamit Lasd az e46 316i ben jampizo embereket, akiknek a propelleres emblemara van merevedesük, vagy az iphone juzert, aki az alma logo miatt erzi magat egy kivalasztott kaszt reszesenek, vagy a TC n tesztelt "tuningboxnak", ami kb azt csinalja, hogy jobban benyomja helyetted a gazt es ezelatal azt erzed, hogy az eddigiekehez kepest jobban gyorsulsz
ez meg a végsö elkeseredes
-
pocokxx
Közösségépítő
Hol érdemes még hirdetni egy eladó használt autót? hasznaltauto.hu-n meg jofogas.hu-n van fenn.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31560 üzenetére
Nem placebo, jó az értékítéletem, mérnökként szar lenne, ha nem lenne az.
Egyébként a 2.3 v5-ről van video előtte utána állapotról. Estefelé feltöltöm.
1500-s fordulatról padló 2-esbe 70-ig, helyszín ugyanaz...pocokxx: Ha ezeken nem viszik el akkor sehol, tehát felesleges foglalkozni a témával.
[ Módosította: Qru ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz nyogo83 #31564 üzenetére
Mi ebben a sacc.? Van idő tényező is. Mennyi idő alatt érte el a 70et előtte utána.
Mi a millió más tényező? 15km/h-s szél helyett 20volt? 70-ig nagyon nagy befolyásoló erővel bír. Vagy a hőmérséklet? Volt vagy 2-3 fok difi. Benya ugyanúgy OMV 100 volt benne kb. 1/3 szinten mindkét esetben.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #31567 üzenetére
Talaj/gumihő hogy jön ide? +15-20 fok környékén. Nem egy dragsterről írok.
Egy 2.3 szívó benzin szerinted leforgat 1500-s fordulaton 2-be egy kereket? Ha innen indulok egyenletesen kezd el húzni, és semmilyen tartományban nem forog le. Mi a meres? Padlózástól eltelt idő 70ig.nyogo83: nyilván nem tudom pontosan lemérni, de ha már +-0,1s a hibatényező, az már elfogadható nemde?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Skillet
addikt
nem veszedelmesen hosszú a váltód, de az enyémnél azért kellemesebb.
nálam a 3e rpm=112km/h
nincs fedélzeti comp, úgyhogy "rendes" adatok:
igazi városi dugó felejtős... de városban 11 literrel elvagyok, akkor nem egyszer el is rúgom.
de összességében nem tempósan közlekedem (persze, ez nézőpont kérdése). tojáson lépkedve el lehet érni a 10-et.
pálya: ritkán megyünk. 8 körül nekem is volt már. valami 7.8,
max 100 környékén haladva.
120-nál nagyjából 9 liter.
nincs tempomat! szóval ebben azért van lábmunka.
tiéd nem tudom mekkora, de ez majd' 1.6 tonna,
2.5 V6 TT.
autópálya tempót még sosem néztem, de legközelebb meglesem.múltkor kérdeztem a rugalmassági adatokról.
galant vr4 sajna nincsen a zeperfs.com-on.
mit érdemes nézni, 80-120 5-ösben (meg 4-esben, 3-asban)?
régen az 50-80-at hallottam, hogy szokás mérni, de az itt a zeperfs-en nincsen...
akkor mondjuk 60-90?
az 1km is érdekes lehet.gondolom az androidos programok eléggé pontatlanok a mindenféle gyorsulási mérésekben...
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomiii.
aktív tag
4000-es fordulattól levándorolt a nyomaték 2000-re? 3800-ról 2500-re a fordnak egy komplett új motort kellett tervezni, úgy hogy a még egy vákuum cső se egyezett meg a két motorban, hogy ezt elérje és neked egy chippel megoldották? Nekünk is ilyen trükköket kéne tanulni egyetemen, nem a különböző alakú/irányú szívócsatornák, meg a négyzetes égéstér kialakításának hatásait, ahhoz, hogy a nyomaték azonos ccm-es autónál alacsonyabban jelentkezzen. Biztos éreztél valamit, de hogy a motorhoz magához nem volt köze az is biztos.
-
tomiii.
aktív tag
fuhh csak a drift részhez tudok hozzászólni, ezt figyelemmel követtük, elég érdekes volt. TOP 12-vel kezdődött a drift pl. ez mi?? jó, lehet majd a drifting.hu-s rendezvényre készülnek az emberek, nem tudom.
A másik meg az exxplosion... 10+ millióból összelapátoltak egy autót elöl wisefab, hátul wisefab és megveri őket egy sima bmw, amit kompletten annyiból raktak össze, mint a fent említett futómű ára. Meg 500+-os s14 és nincs füst?na, mindegy érdekes. Ebből is látszik, hogy tavaly miért csak egy futamra mentem el, akkor sem a futam miatt, hanem amiket versenyen kívül csináltunk.
-
Qru
MODERÁTOR
A VÉDA működés közben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Ez korrekt egyebken, hogy ennyit beszelnek rola, meg ilyen videokat tesznek fel stb....mondjuk hogy valaki olyan hülye legyen, hogy a fel Magyarorszag fel eve a kapuktol meg a VEDA rol zeng es erre egy ilyen kapu alatt megfordul a zarovonalon.......hat erre mit lehet mondani? meg az a vw polos is megerdemli vastagon a csekket, amelyik kb 10 masodperccel a piros utan ment at a lampanal......
-
w333
félisten
válasz Declare #31590 üzenetére
Hogy sülne le a pofájukról a bőr ... pénzéhes kutyák !
Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni és a zártvonalakat is újra festeni mert ez így nagyon gáz, haladási irányról pedig nem is beszélve, 1-2 helyen nem is látszik hogy melyik a haladási irány aztán csak jön a csekk, a zártvonalnál ugyan ez, most jól megsz*patják a népet tiszta vicc az egész, hogy rohadjanak meg !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
addikt
Sziasztok,
Tudnatok ajanlani egy megbizhato szerelot budapesten?
Auto vasarlas elott allok es kellene valaki aki atnezi majd a kiszemelt kocsit/kocsikat.
Koszi. -
Skillet
addikt
Nem futottunk össze. Kár. Megnéztem volna a vasat.
Jó fostos idő volt.
Több ilyen rendezvény kellene szezononként. Április, június, szeptember. 3-mal már ki lennék békülve.
Az augusztusi red sun eléggé gyenge szokott lenni.
A nippon weekend passz, nem voltam még, de nem hiszen, hogy nagy eresztés lenne.
Sajnos csak ez az egy normális autós megmozdulás van az évben[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Nem nevezném sornak. Az egyik budi mellé tereltek minket mert későn érkeztünk... dél körül. Így a micusok között már nem igazán volt hely.
Amennyire néztük, volt még hely, át lehetett volna állni, de azért annyira nem érdekelt a dolog
Így egyik hondás és egyik micus haverral egymás mellé álltunk, együtt érkeztünk.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban