- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz bitpork #31750 üzenetére
Ennek ellenere ugye mindig ez az ajanlas, pl a "Milyen kocsit vegyek?" topik elejen linkelt cikkekben is.
Azt meg megertem, hogy az elado nem akar minden egyes vevovel elrohangalni, de hogy egy szerelonek miert faj ha egyszer kifizetik az idejet, azt nem teljesen ertem. -
-
Nekem mondod, én írtam
Viszont az elmúlt évek tapasztalatai nekem azt mutatták, hogy sokkal többet keres egy kereskedő ha nem hagyja el a közegét mintha egy vevő ad neki 10-20-30k forintot egy óra szervizben ülésért (ami alatt , lássuk be. igen nehéz jól megismerhetővé tenni az autót). Nekem a végén -utolsó pár év- már csak akkor voltak hajlandóak megmozdulni, ja leraktam valamennyit előre a szándékom komolyságát jelezendően. Ez van. Valahol érthető, hiszen ha minden érdeklődő elviszi a kocsit, akkor
1- szíjjelopják ha nincs ott a tulaj/kereskedő
2- annyi km beleugrik ami miatt a magyar hülye vásárló nem akarja megvenni, még ha tudja is hogy ez csak szervizlátogatás volt
3- ha nem a tulajdonos az eladó, akkor tartson egy embert aki semmi mást nem csinzáik mint ezt?Ezért szoktam javasolni, hogy először találd meg ami tetszik, kezd el megismerni legalább a tipikus hibáit - ezzel első körben már Te magad is tudsz szűrni. És ha már megvan a kiszemelt típus 2-3 példánya, akkor kell szerelőt keresni, méghozzá a típushoz értőt, és leszervezni az ottani megvizslatást.
Tudom hogy ez elég hülyén hangzik: miért is kellene elvárni autós ismereteket és nem automatikus hanem nehezen megszerezhető tudást, mi több affinitást is egy leendő tulajtól? A válasz nehéz és bonyolult. Idehaza a nyomor örök. Nincs fiskálisan erős középréteg, aki megteheti hogy megfizeti kérdés nélkül az autózás luxusát -még ha ez a luxus sok esetben inkább kényszer (rossz tömegközlekedés, nagyobb távolságok, betegség stb). Ettől a ponttól nem várható el (annak ellenére, hogy sokan erre alapoznak) az, hogy egy szaki ne a megélhetésére koncentráljon, a tisztességes munkavégzés helyett. Ha biztos akarsz lenni, akkor tenni kell érte, sajnos. (Csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy a másik legalább ilyen fontos ok, aminek a tünete a sok diagkábel megvétel, meg a net 1-2%-kal olcsóbb beszerzési forrás utáni napok-hetek túrása: a magyar hülye (még mielőtt bárki besértődik, sajnos én is ) egyszerűen nem boldog ha nem zsidóskodhat és dicsekedhet el vele)(#31752) trassher : nincs két hete h a Kecskeméti utamon egy fekete civil suzukiból trafiztak. Szegeden egy jel nélküli zöld transporter is van, meg gastra is sok más mellett és csak a hátsó ülésről lőnek kizárólag. Ezért kérdezem a szabályt, mert ha létezik akkor mindenkinek jó alap lehet a hivatkozás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kephamos
addikt
Ez egy Octavi volt vagy valami olyasmi. FEhér, villiogóval a tetjén, feliratta meg mindennel, ami kell. Utána útközben elég sok rendőrt láttam. Remélem, hogy nem mértek csak kerestek valakit. Ha mértek, akkor tutira 50 ezer környéke lesz, amit szivesen be is fizetnék, ha indokolt lenne ott a negyvenes korlátozás...
-
r.levente75
addikt
Sziasztok!
Tudnátok e abban segíteni, hogy alu felniről a rákövült bitumen pöttyöket és fékport mivel lehet eltávolítani?
Szintetikus higító, lakkbenzin,és felnitisztító folyadék nem jött be. Hallottam sósavról, brigéciolról,,véleményetek? Köszi. -
veterán
válasz r.levente75 #31757 üzenetére
Szia!
"Házi praktika vonalon": hagyományos, fényezett alufelni esetén sósav+kefe leszedi a retket, utána slaggal öblíteni kell.
Bitumenre sebbezint használok a fényezésen (gyógyszertár 400 Ft), nem várom meg, hogy rákövüljön.Szerk: Háztartási sósav, nem hígítva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz r.levente75 #31760 üzenetére
A gumit nem bántja ha rövid ideig (5-10 perc) van rajta a sósav. A kefe az optimális esetben hosszú nyelű legyen, vagy húzz vmi gumikesztyűt.
Rbálint88 írja a disznózsírt próbáld meg, én étolajról hallottam hasonlót.
Dörzsiszivaccsal ne menj neki, 100%, hogy összekaristolod a felnit (személyes tanulság).
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Én amúgy a keréksúlyok ragasztó maradványaival küzdöttem meg rendesen, a kátrány könnyen lejött, félpor nem volt bele égve. Before kép nem készült. [link]
focvis: Azért úgy savazzanak az emberek otthon hogy nekem maradandó heget hagyott az egyik ujjamon.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
BMW melegeknek egy kis vid M2 vs M4
Give them hell Ukraine!
-
Beköszöntött a 20 milliós Passat kora is. Nem kéne, ellenben a VW digitális műszerfala sokkal szebb, mint az audié, érdekes pont.
-
HoaryFox
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz bitpork #31753 üzenetére
Ebben teljesen egyetértek veled. Ahhoz, hogy minimalizálja az ember az esélyét annak, hogy átvágják, az adott típushoz lényegében értenie kell és sok mindennel képben kell lennie. Gyakorlatilag "félig" lakatos/fényezőnek is ki kell képeznie magát, figyelni a nyúlványokat, a tömítőanyagot, hogy hol nem gyári, hol hiányzik stb...
Senkiben sem bízhat és kevés ember akad, aki segít a vásárlásnál és ez elszomorító. Mondjuk az internet világában pár perc alatt olyan mennyiségű és részletességű infót be tud szerezni az ember arról, hogy mit kell megnézni egy autón, hogy elképesztő. Persze nem árt hozzá egy kis műszaki érzék is.Viszont a legtöbben ahhoz lusták, vagy csak el sem jut az agyukig, hogy rendesen átnézzék az autót. A legtöbben még arra sem veszik a fáradtságot, hogy az alját megnézzék, igen ha nincs más lehetőség akkor a földön fetrengve.
Én eddig kb 6-7 autó eladásánál voltam jelen, egyetlen ember kivételével senki nem kereste a rozsdát/sérülést az autó alatt, csak körbejárták, meg némelyik nyomkodta az ajtóra a rétegvastagság mérőt. Az egyetlen ember is csak azért volt kivétel, mert márkafanatikus volt, akinek a megvett példány volt az 5. ugyanolyan autó a garázsában. -
Declare
őstag
Nalam az M4 minden visz es meg tartalek is van benne
(#31769) aero. nem ertem egyebkent, hogy dizellel miert nem tudjak kombinalni a villany hajtast? Nyilvan, ennek a hibrid dolognak a fogyi csökkenteshez erösen köze van....egy passat (plane kombi) tsi motorral meg minden lesz csak nem takarekos....a GTE nel megertem a tsi motort, az kiraly lehet nagyon ....de az ilyen autok, mint egy passat kombi, vagy mondeo kombi....abba nem valo a tsi motor szerintem
-
z123456789
addikt
válasz tomcsi23 #31740 üzenetére
(#31740) tomcsi23
Száraz, fénytől védett helyen tárolom. A gumivédő folyadékot pedig megvárom még megszárad. Csak utána csomagolom be. Nem akarom bedunsztolni. Annyira nem zárja le a gumit, hogy ne levegőzne. Másrészről pedig így védem valamelyest a mechanikai behatásoktól is...már amennyire kell egy jó tároló helyen.(#31748) trassher
Nem kötekedés, de ez teljességgel hamis állítás. Nekem is van olyan ismerős rendőröm, akivel ha beszélek úgy beszél mintha mindent tudna, én meg elhiszem, mert mégis csak rendőr...vagyis már nem hiszek el mindent. Ezzel nem bántani akarom az ismerősödet, de hogy nálunk a KPK-002 cordobából, és a "tejeskocsiból" tutira mérnek, az 100%. Mármint belülről. Egy helyen szokott kint lenni a gép, de ott azért, mert a növényzet, és az útviszonyok miatt nem tudnak máshogyan. De ott pl a rendőr kocsiból is kiszedik a gépet kivétel nélkül. 2 naponta biztosan találkozom a mérős kocsikkal, mert olyan útvonalon járok, ahol lépten-nyomon trafi törzshelyek vannak. Szóval én nagyon nem is tudok hajtani. Ezek korábbi felvételek, de ha valaki még ezek után sem hiszi, akkor szívesen megállok holnap fotózni egyet. Azért holnap, mert tegnap pont kint álltak, szóval holnap lesznek ismét.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #31778 üzenetére
Ez egyebkent jo erv! Mondjuk nehogy mar ne lehessen megoldani, hogy a hibrid motorral fütik a motorolajat is... azert a tsi motornak sem tesz jot, ha hideg es ugy van terhelve(#31780) rbalint88 valoban erröl lemaradtam....peugeot 508, volvo v40, s merci, Land rover.....miet nem jo?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nem tünik rossznak , bar baromi draga es a megadott fogyasztasi adatok....vagy nem jok, vagy egyaltalan nem nagy durranas
508 peugeot dizel hybridböl viszont dömping van mondjuk peugeot akkor sem kellene, ha ingyen van, de legalabb van
-
nagyúr
EZ az egyetlen passat amit megvennék. Ez a GTE pont jó lenne nekem De ennyiért üljenek bele és engedjék tele trágyával
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
trassher
addikt
válasz z123456789 #31777 üzenetére
Azt azért kétlem hogy vásáronamény és környékére adtak volna ki csak ilyen utasítást. Itt nem mérhetnek már civil kocsiból akkor így mondom.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Integrale #31788 üzenetére
Nem irtam egy szoval sem, hogy a peugeot sz@r ezert ki az a hülye aki megveszi....ha elolvasod, azt irtam, hogy nekem akkor sem kellene ha nekem ingyen adnák.
Azert, az hogy nekem mi tetszik es mi nem es miröl mit gondolok es magamnak mit vennek vagy mit sem, azt had irjam mar le pls. Szabad? Ha altalanositok, akkor nyugodtan szolj ram
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #31788 üzenetére
Ez valóban pofás darab. Nem voltam valami jó véleménnyel a pugrol én se, de mióta megvan a 307 kezd változni azzal az 1.4 hdi motorral meglepően jól halad. Rokon 1.4-es 90 lovas corsaja lomhábbnak tűnik ezért se szeretem én a kis szívó benzineseket agyon kell pörgetni, hogy valami történjen is, de még sokszor akkor se jön a megváltás.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #31795 üzenetére
Az az 1.4-es dízel még a Fiestában is egy tetű, pedig az kisebb és könnyebb autó.
Elővárosi ingázásra és országúti közlekedésre jó, 110, 120-al el lehet vele gurulgatni autópályán, de meg kell jegyezni, hogy a tápláléklánc legalján vagy, gyakorlatilag BÁRMI gyorsabb tud lenni nálad. Cserébe a fogyasztás nevetséges.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #31777 üzenetére
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31797 üzenetére
Ilyen ingázásra szerintem inkább kisebb benzines való.
A Te helyzeted nem rossz, mert ott még a dízel is bemelegszik, mire elérsz a célhoz, de azért sok a hidegindítás, tartósan nem biztos, hogy szeretné.Same rules apply!
-
trassher
addikt
válasz stickermajom #31796 üzenetére
Még a végén kiderül hogy szabolcs megye nem is a világ s**glyuka ha ilyen kedvesek a rendőrök.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban