Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
Csak mivel átlagot mér, eddig ezek a számok nem voltak meg.
(#31501) Tsebacsi
Jó a T(F)SI, de V8-ból.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
tresh
addikt
Szivo motorba is van ero csak ott nem az ecu irasaval kezdodik a mutet ezt a megirjuk az 1.6 szivot 45 ert foleg pl egy passat bodeba penz kidobas. Kapsz max 5% -ot es akkor mar nagyon jo progit irtak ra. Tehat maradjunk abba lehet szivot irni csak elotte cm3-t kell venni belole. Aztan kap egy egyedi veztengelyt,konnyitett lendkerek,nagyobb injektor uj leomlo+kipuff na ennek van ertelme es ehhez igazitani a progit. Embert nem tudok neked mutatni aki ir 1.6ot max a hulladek gazreakciojat javitotta mert az tenyleg sokat dob hogy nem gondolkodik de ettol egy fikaval se lesz erosebb.
-
zack
nagyúr
+1
Szívó 2.5 V6-nál sem hozna sokat. Nem is csináltatom meg. A TDCi-k viszont megtáltosodnak tőle.
Nem is beszélnek rá, mondják már az elején, hogy nem lesz sokkal jobb, pedig ez nagy ccm.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
mqm
senior tag
Automobilba milyen telefono tartót ajánlotok? Jöhetnek kifejezett márkák típussal egybe kötve!
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
brumi1024
veterán
Kenu Airframe-et használtam egy jó másfél évig (már nem megy rá a fúvókákra), nagyon bejött, messze a legjobb megoldás volt nálam. Megkérik az árát, de másfél év után is olyan mintha új lenne, stabilan tartja a telefont és nem bántja a fúvókák lapátjait. Ha jól tudom van Belkin változata is, azt is érdemes megnézni, hátha kedvezőbb árú.
(#31506) zack: Sokkal inkább egy 1.6i. Sokat eszik és még el is romlik.
(#31497) Qru: Tök mindegy mit ajánl Focvis, én fölélövök 10%-kal! Nehogy megelőzzön!
(#31517) [rvilike]: Már megy a biznisz jó kis TSI-kre.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Fagyálló helyett a hűtőrendszert teljesen feltölteni ioncserélt vízzel mennyire jó ötlet? Csak nyár végéig vagy őszig lenne benne, a hidegek előtt menne bele a fagyálló.
-
z123456789
addikt
2009-es Skoda Octavia-ra tud valaki ajánlani üléshuzatot? Vagy egyáltalán hogy a francba keressek üléshuzatot? Mindegyik univerzális. Azért abból olyan szép dolog nem sülhet ki.
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
TaaT
veterán
-
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #31522 üzenetére
Rákerestem jofogason arra, akivel annó én csináltattam, de sajnos már nincs aktív elérhetősége, pedig lassan 2 évesek, 25.000km nem látszik meg rajtuk, szóval úgy néz ki korrekt vétel volt a maga 11-12 ezer ft-jáért, mindenesetre a "méretpontos üléshuzat" kulcsszóra elég sok találatot hoz most is, de konkrétan találtam Octavia-ra hirdetettet is: 01, 02. Többi: 03, 04, 05
Írj nekik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
-
tomiii.
aktív tag
Na vége a hétvégének, szerda reggel óta 20 óránál nem aludtam többet, sőt...
Szombaton sikerült Ádámnak a legdurvább körét mennie egy legendás versenyzővel, meg is volt a hétvége egyetlen újrahívása, annyira egyformát mentek, de sajnos a svájci jutott tovább, nagyon szoros volt, de így nem lett meg a top8. Viszont ez az egy autó volt, amit mindenki fotózni akart és 1,5 órára megkaptuk a pályát, hogy csináljunk képeket, videókat. Ez azért elég megtisztelő.
Vasárnap ismét bejutott a top16-ba, de az edzés végén, bár nem tartottam jó ötletnek, de feltetette az új test gumikat...nagy hiba volt. 0,6bar nyomáson, olyat tapadt esőben, hogy elszakította a féltengelyt, 20 perc alatt csere, majd a top8-as csatára is hagyta a gumikat, már 1,2bar-os nyomáson, de mivel picit száradta pálya, ez is kevés volt és az új féltengely is eltört. pedig top8 meglett volna, de sajna csak volna. Vegyetek Zestino-t
Pár kép:
Gyorskötöző nélkül nincs autó
Amikor már túl sok a nyomaték és szétreped a kaszni
Miután beengedték a nézőket a gépparkba, hirtelen elárasztották az autót, nem volt másik autó, ami ennyi embert vonzott volna Imádták.
2 Cappys üveg is segítette az autó működését Ezen a szinten azért kicsit mókás, de ez van.
És ugye hazafelé ismét az öveket hívtuk segítségül az irgalmatlanul szar renaultban...
És egy videó, amit telóval veszegettem fel, szóval semmi különös, csak pár momentum: [link]
Azt hiszem lepihenek, mert amint hazaértünk, mentem inézkedni havernak, holnap egy 80.000ft-os felső-középkategóriás(?) autóval jelentkezem.
szerk.: basszus, jól lebutítottam a képeket, pedig pont azok tetszenek iszonyatosan.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Egyetértek ... ezek a TSI és TFSI motorok nem 10-20 évre vannak tervezve mint a régi szívó benzinesek , max. 5-6 év és cseréld az autót ez csak erről szól !
Nyugati országokban ez teljesen megszokott, ott úgy cserélgetik az emberek a 2-3 éves autóikat mint itthon a felhasználók a mobiltelefonjaikat !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TaaT
veterán
"ezek a TSI és TFSI motorok nem 10-20 évre vannak tervezve mint a régi szívó benzinesek"
Mint a régi ecotec-ek
Az tény hogy jobb helyeken úgy cserélgetik az emberek az új autókat mint én a mobiljaimat, de ez nem jelenti azt hogy az a 4-5éves autó szar.
Vannak páran a Skoda VW topikban akik hasonló korú kettes oktáviákat és hatos golfokat üzemeltetnek és valahogy ők nem sírnak hogy mekkora tragacsokat vettek.
Give them hell Ukraine!
-
-
lenko
aktív tag
Lehet, hogy csak 5% lehet 7%, mind1 is. A pénzkidobás állítását megcáfolom 2. autómmal, hogy van ez?
A Passat pont használható lett, már 2e-s fordulaton jobban megindult(picivel) mint előtte 3 v 4e fordulaton. Tehát teljesen használhatóvá vált, nem kellett szétpörgetni, és akkor sem történt semmi előtte magas fordulaton. Gondolom az is mellékes, hogy a 9l átlagfogyasztásból lett 8l. Ja, és attól , hogy te nem tudsz mutatni, nem is létezik?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mondja az aki nem tudja megírni?! Turbosnál nagy kunszt fellőni a nyomást, vidd el te is a V6-odat nehogy meglepődj, de szeretem ezeket az embereket akik TAPASZTALATBÓL beszélnek, és úgy tekintenek 45-50e ft-ra mintha 450-500lenne az írás. Téma részemről zárva.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Fotelszaki az összes, lassan nem éri meg sehol sem elolvasni a kommenteket, mert a magyar mindig mindenben szakértő, mindent jobban tud, neki mindene volt vagy van ismerőse akinek van.
Innen jön a kínai vicc: "Maguk hányan laknak itt? 10 millióan. A városban? Nem, összesen. Csak? Akkor mindenki ismer mindenkit. "
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #31500 üzenetére
Nem, de csörgess meg és egy kávé mellett megbeszéljük mennyit fizess hogy megszabadítsalak a TSi-től.
tomcsi23: Egyikben sincs tartalék szóval egy ligában játszottunk.
Amúgy egymás mögül indultunk lámpánál.
kornelka: Nem szívó ellenesség én is azt vettem látod. De az 1,6i kevés egy kb 1300kg-os autóba szerintem.
rvilike: Arra ott van Kormi.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
A rózsaszín malacot látta valaki mostanság?
Same rules apply!
-
tresh
addikt
Tehát +5le és 12Nm annyit dobott a 102 lóerős autódon hogy egy literrel kevesebbet evet és 2000től "húzott". Magyarázd már el nekem kérlek ha előtte 3-4 ezernél indult meg az a motor ami max nyomatékot 140 Nm 3800-tól adja le neked hogy indult meg jobban 2000-től...virtuális turbót írta az ecu-ba? De akkor hogy újra és érthető legyek szívó benzint főleg alapmotoros autókat nem írnak meg mert nincs értelme szó szerint pénzkidobás, nem lehet úgy optimalizálni mint egy turbósat. Ezt nem én találom ki hanem aki látott már ilyet Nem hiába mondtam értelmes szívó motornál a tuning fizikailag kezdődik nem sw-sen.
lenko
Mondja az aki nem tudja megírni?! Turbosnál nagy kunszt fellőni a nyomást,
Na most derült ki hogy nem értesz hozzá.. vagy aki neked is írta a programot mesedélutánt tartott. Ne vedd személyeskedésnek de egy program írás nem itt kezdődik.. a töltőnyomás egy dolog a sok közül, van ott még levegő üzemanyag arány adott fordulaton és társai...
[ Szerkesztve ]