- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz pocokxx #31613 üzenetére
Tanács, szubjektív: én valószínűleg nem néznék meg egy autót, ha a fotón kormányvédővel és üléshuzattal takarta el az eladó a kopásnyomokat - amik aztán lehet, hogy nincsenek, de én abból a feltételezésből indulok ki, hogy vannak és szándékosan eltakarja őket az eladó.
-
AMD Power
titán
Jézus ez nagyon durva story.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #31655 üzenetére
egészen megdöbbentő, hogy ennyire silányak ezek a kocsik. 10 motorcsere? 8 év alatt elporladó kasztni? ez még valami kínai csodától is szánalmas és vállalhatatlan lenne, nem hogy a szakma csúcsát jelentő mercedestől... mondjuk az is hülye, aki ezek után még mindig mercit akar venni.
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #31658 üzenetére
Egyébként, hogy védjem kicsit a Mercit: tegnap utaztam egy E7 A6 meg egy W212 jobb hátsó ülésén.
A Merciben 295 volt, az Audiban 285.És bizony a Merci sokkal-sokkal jobban egyben volt. Szép volt az amúgy gyárilag is minőségibb bőr, nem nyekergett, nem nyöszörgött, érezhetően egyben volt az autó.
Az Audi közel sem volt ennyire egyben sem beltérre, sem érzésre, amúgy is világított CE, meg valami kipufogógázra utaló figyelmeztetés is.
Same rules apply!
-
zack
nagyúr
válasz szőröscica #31660 üzenetére
Az az.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31661 üzenetére
személyautóban nem tartom ennyire gáznak a helyzetet náluk, sőt, de azért ott is volt egy csúnya mélyrepülés 90-től 2005-ig kb főleg rozsda tekintetében, a motorokat olyan nagyon nem sikerült elcseszni akkor se.
amúgy ha egy kocsiról lenne szó, azt mondanám van ilyen, beszopta, buksisimi. de az, hogy egyértelműen általános problémáról van szó és a gyár így lepöcköl mindenkit, az vérciki. és akkor ez még csak a rozsda, ott vannak a 200ezrenként cserére szoruló motorok... vicc, csak a rosszabbik fajtából.
prémium trióban szerintem is a merci a legjobb, bmw-ben néhol nagyon tróger anyagokat használnak eleve, audik pedig nagyon fáradnak az idő múlásával. -
Declare
őstag
válasz EQMontoya #31661 üzenetére
Azert ez csak akkor relevans, ha ugyan az az ember, ugyan olyan körülmenyek között tete bele a km eket szerintem.
Multkor nezegettem mennyiert mennek hasonlo astrak, mint ami nekem van...hat megdöbbentö mik vannak....egy csomo olyan lerugott, szetharcolt....bah...össze nem lehet hasonlitani az enyemmel....es ezt most nem ilyen villogas, vagy menözesböl irom
-
nagyúr
válasz szőröscica #31660 üzenetére
Akart valaki a másik topicban E500-at, ezek szerint te voltál másik nick-el
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
Az E osztály egy szinten van az A6-tal és az 5-össel, aktuális ártól függetlenül (amiben itthon újonnan most nem olyan kedvező a csillagos márka, de a kedvezményeiket nem ismerem). De nagy eltérések lehetnek a felszereltségekben, ami itt már simán kiterjedhet a bőr minőségére is. Ettől függetlenül nekem a mai Merci belterek nagyon gagyik.
(#31661) EQMontoya: Melyik az E7? Nem C7-re gondoltál?
(#31668) Skillet: Elvileg igen, 45 alatt nincs objektív felelősség, 30-as táblánál. Ettől függetlenül helyszínen elkaphatnak és az is lehet max 30k.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #31670 üzenetére
Hamar odalenne az a 17-es szett Az ötlet jó, a sleeperezés meg vicces Ha még összkerekes lenne, akkor lenne csúcs a buli
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz pocokxx #31659 üzenetére
Nem kell leszedni a komplett üléshuzatot, csinálj 2 fotót:
1. a műszerfalról úgy, hogy nincs rajta a kormányon a huzat.
2. a vezetőülésről úgy, hogy a kormányon nincs huzat (ez sose látszodjon, egyik képen se) ÉS felhajtod az üléshuzatot, hogy látszódjon a sértetlen, eredeti ülés és az is, hogy te vigyázol rá, mert huzattal véded.Nagyon jó ötlet volt, hogy kérted a HD képeket.
-
-
TaaT
veterán
válasz AMD Power #31655 üzenetére
Én ezeken döbbentem meg igazán
"Tamás már rendelt két újabb Sprintert a vállalkozásnak, ezek nem a rohadó példányokkal azonos, második generációs modellek, hanem az újabb, harmadik generáció tagjai. A cég szereti a Mercedeseket, mert bár drága a szerviz, és a 220-as common rail dízelmotorok letérdelnek kevesebb mint 200 ezer kilométeren belül, egész Európában a Mercedesnek van a legtöbb szervize."
"a minimum tíz motorcseréből csak kettőt kellett zsebből fizetniük (nettó 2,2 millió forint), a többi a garancia lejárta előtt adta fel."
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
Én is ezen akadtam ki. A pörgős kis szar szívóbenzineseink ennek többszörösét bírják ki. Pedig ezeknek a nagy dízeleknek tényleg az lenne a lényege, hogy keveset forognak és emiatt tartósak.
Ahogy elnézem az IS-t, ha megbontás nélkül 200e fölött jár, ez még el fog menni egy darabig.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
A céges Pözsó Boxerek 500k-nál is többet szaladtak, és semmi bajuk nem volt, az Opel Movano már problémásabb volt, alig tudták megjavítani, a Ford Transit Custom meg garanciaidőn belül váltóhibás lett. Szóval Pözsó Boxer a csúcs Ja és 90% pályán vannak használva!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31678 üzenetére
mondjuk így belegondolva ebben a sok motorcserében az is benne lehet, hogy egy e- mercit még éppen elfogadhatóan mozgató motorral trélereznek napi szinten, szóval egy e-mercihez képest dupla tömegű szekeret mozgatni már valószínűleg sok annak a motornak, azért is kotlik meg ilyen gyorsan.
-
mdani01
aktív tag
válasz Tsebacsi #31679 üzenetére
Nálunk a céges Transporterek dögleknek meg (T5 platós) pedig csak 164-5e van bennük és minden bajuk van, mondjuk sok rövid autózás van benne. Néha alapjáraton remeg rendesen az egész autó, nem tudom miért. T4-nek a tolóajtó akar leesni, motorilag az sincs a csúcson..
iPhone 6S SpaceGray
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #31679 üzenetére
Nekünk volt Transitunk 800k km-rel is, a motorjának kutya baja nem volt. A mostaniban is van már legalább 400, de lehet, hogy 500, rég ültem benne.
Nincsenek széthajtva, 25 ezrenként kapnak olajcserét, egyébként max. 110-el gurulnak autópályán.
Ezekkel az új kishaszongépekkel az a baj szerintem, hogy nagyon mennek, igazából simán tartják a 150-160-at is, de úgy tűnik, hogy így széthullanak.
Az első Transit Customunkat meg eladtuk 130 ezer km után, de hibátlan volt.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Felbukkant a tulajdonos Facsén
"Sziasztok!
A kocsi az enyem ,bárkinek válaszolok itt rengeteg a félre értés nálatok...
Van olyan kocsink amiben 2 millió kilométer van,es 8 éves...
Közel 15 motor volt benne,a mostani 2016/01/29 es azóta 60.000 km ment.
Bírja meg par hónapig.."Ebben amúgy mi a biznisz a mercinek?
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
egyszerű így: megveszik a 220-as kismotorral, tolják a szemét 130-cal felmálházva 3,5 tonnára és ezt a motor nem bírja. ha nagy motorral vennék, akkor szerintem 400-500körül elfutna egy motor és akkor se a blokk lenne kuka, hanem a kiszolgálóegységei fáradnának el.
MunezXBK: ne legyél elvakult Audis azért ha végignézed a kínálatot, akkor valahogy az látszik, hogy nagy átlagban az Audik öregszenek a legcsúnyábban a nagy német prémium trióból. nyilván mindegyikből extrém lerúgott és extrém megkímélt darab is, de nem azokból kell kiindulni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #31690 üzenetére
Igen, de akkor kifutnak a 2 éves gariból amiben cserélik a motort. Nem látok más rációt, csak ezt. Arra hivatkozott még, hogy más márkának van km korlátozás is, felépítménnyel van Ducato/Boxer is, csak lehet azok nem rohadnának így pl.
Így is ha jól vettem ki azt a 10 motort egy autóban cserélték nekik. 150 ló, autóval a hátán, gondolom küldik is neki a munkások, egy hónap alatt 20-30 ezret beleraknak. Csapágyas lesz állítása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #31692 üzenetére
Gondos gazdaja vagy az autoidnak, most ha peldat akarnek, akkor a folyton szidott olasz, 320e km-rel patyolat belulrol, meg a velur is (minimalis bolyhosodas van csak). Mobile-t vegignezve vannak "200e-rel" olyanok, mint amiben egy gnu csorda dagonyazott volna.
Szoval nem csak a belso minosegerol arulkodik a hasznalt autok allapota."Bad reklám is reklám too"
-
Qtya123
őstag
válasz Integrale #31695 üzenetére
Így van, az autó állapotának megőrzéséhez kell egy minimális ész és igényesség és akkor sok km után sem lefingott.
Számomra hitetetlen, hogy sok ember úgy le tudja lakni az autóját már 50.000 km után is, hogy hihetetlen. Széttépett kárpitok, bezsírosodott szövet a könyöklőn, letépett kapcsolók, mély karcolások mindenütt a műszerfalon. Sokszor csak nézek és gondolkodom, hogy ezt hogyan hozta össze.
Az emberek autómosási kultúrája is megérne egy misét. Mikor odaáll az 1-2 éves autójával és elkezdi a habkefével végigsikálni a koszt rajta, meg a kerékjáratok, alváz mosása az emberek legnagyobb részének ismeretlen fogalom. Nehéz lehajolni, meg amúgy is minek mosni, az a rész úgyse látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban