- Android szakmai topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Szada85 #287303 üzenetére
Hamar leszoktathatóak... ahogy a sportmotoros közeg egy bizonyos része is szépen megtanulta a blipperes tábla konzol nem jó buli.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz radi8tor #287293 üzenetére
Ezzel nincs baj, csinálják csak.
Azt várom már mikor terjed el az a CO2 csökkentés célzatú fejlesztésük, hogy összehangolják a lámpák működését. Ha jobb ritmusban lehet haladni, kevésbé kell cipőzni. Igaz erre nem mindenhol fogékony a közönség.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
Általában a köbe meg groupama olcsóbb, és unionnál van már 7 termékem. Gondoltam asszonynak is jó lesz, pár levélváltás mindegyikkel volt, soha egyetlen autósbiztim nem ment csont nélkül egyetlen biztosítónál sem. (Egyszerugyan az otp volt ludas, mikor még papíron kellett beadni a díjlehívós papírt, fél év után derült ki -kéthavi levelezés- hogy otpben szarul fénymásolták le és lelógott az aláírásom. Összes többi esetben adatok, összeg, díjlehívás, valami mindig akadozott. De szerintem itthon ez átlagos/normális. Ezért nem kötöm már át pár ezer ft miatt évente.)
Nektek?
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Rénszarvas teszt + BMW X5, 275 és 315 ös P Zero papucsok 21es keréken, légrugó, nincs több mázsa akku.
Na, mennyire penge lehet? [link]Egy hasonló (bel) méretű, hangsúlyozottan (és valójában) komfortos suv eredménye mellé: [link]
Vesd össze X5 Comfort módjának eredményével.Ki tippelt hasonló eredményre?
Érdemes megnézni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #287306 üzenetére
Nekem mindenhol csont nelkul ment minden (kgfb). Kiveve az Union-nal, mert utolag vmi mondvacsinalt urugyon 3k-t emeltek a a dijon. Nem vt kedvem ennyiert harcba szallni veluk igy befizettem de tobbet nem leszek az ugyfeluk az tuti.
Casco az mas, az mindig Uniqa-s volt, mert kaptam a dolgozoi 50%-os kedvezmenyt.
#nincsbennetarcsi
-
mycso
veterán
válasz macilaci78 #287261 üzenetére
Sajnos már a napszemüvegeik lencséi sem képviselik a régi minőséget.
Általában 3-5 év után elkezdenek hámlani (természetesen használat függő), itt egy durva példa: [link]
Általában a lencse széleinél kezdődik a lencse felső rétegének vedlése.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sutszi
veterán
válasz radi8tor #287293 üzenetére
A Bécsi útiak és a Vörösvári fájhat... Ott majd figyelni kell. Arról van infó, hogy mikortól?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #287313 üzenetére
Uccsó előtti X3ban ültem, az érezhetően kisebb min a C5AC. X5ből (meg X1ből) meg még regebbiben ültem, az nem mérvadó, de külméreteikhez képest csalódást keltett a belméret
Az utolsó X3/X5 ben nem ültem.A dísz középső ülés, és a széleken fejhez közel lévő tető és a baromi magas csomagtérpadló gondolom nem sokat változott a képek alapján.
A német prémiumok a nagy suvjai (régi Q7 kivételével) messze nem olyan nagy mint gondolná az ember mellette állva, inkább luxiban tömték meg jobban őket, meg vontathatóságban, ember és csomagszállításban is valami nagyot várna az ember, de nem mindegyik lép le egy octaviát sem.
Bringákat, csomagot, gyerekülést, embereket szállítok, nekem ezek azok a dimenziók amiket nézek.De ha hasonlóban ültél (és valamelyik cmp2-es buflákban is) és az X3 a hasonló, megkövetem magam.
Gondoltam, hogy a lényegre haraptok
rbalint88: Igen, a comfortnál picikét lassan szedte vissza, de valószínűtlenül sodródik az autó, a gumik ismeretében meg pláne. Ha azt mondja valaki tippeljek 3 lehetőségből, és 235ös Ecocontactok is vannak a listában, oda húznám az ikszet.
Mit csinál egy full akksis, meg sima rugós adaptív csillapítás nélkül? (Nem kerestem rá, de gyanítom abból is fullosat küldtek.)
Igaz, hasonlóan nehéz(?) RX400ban fostam, mert mindene, főleg kerék iszonyú nehéz volt, Dobogókő fele a szar úton semmiben nem féltem még úgy. Ha ott megcsúszik, sok játéktér nincs összeszedni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #287315 üzenetére
Lejárt a szerkidő: A puha buflákot összenéztem nem puha Golf (hatchback 69 vagy Ceed kombikkal (73, szinrén gigafelnivel), és bár a pattogás sem szimpi, irányíthatóságban 84ig szódával oké.
Adacnál az enyém (C5 AC sima csillapítóvalmés alacsonyabban) elég jó értéket kapott kikerülésre (nagy nyom és tengelytáv, sarkokon a kerék, pici motor), de sajna olyan oldalon mint a km77 nem találtam tesztet, kíváncsi lennék (65-70 közé tippelem, tréningen még az 5 éves nyárikkal voltam, azzal érezhetően szarabbul teljesített mint szoktak az autóim, de előtte is éreztem hogy abszolútban ez már foscsi gumi).
Ja, rénszarvas: Duplán casco, mert már mindenütt fizethetjük a szarvast is
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287316 üzenetére
F15 volt egy 4 évig a családban, G01-et próbáltam, iX van aktuálisan.
Egyik sem kompakt méret:
De a jávorszarvas tesztnél nem is ez a leginkább befolyásoló, közel 1 tonnával nehezebbek, mint a C5, azért azt nehéz eltüntetni. Illetve a BMW eleve szeret kicsit játékosabb karaktert adni a DSC-inek, pusztán az eredményt nézve az M4 is rosszabb, de sokkal szebb a mozgása.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #287316 üzenetére
Kiegészítés átlag autósoknak:
Ha már valami 4,5 méter felett van, vagy 5höz közel: családi/haveri körben nem ritka a nagy egyterűek meg a (nyújtott) dobozosok. Azokban van hely (akár kényelem is, bár ebből is van olyan, ahol fel van stócolva a lábam és neki ér a hajam oldalt a tetőnek) meg akár erő is.
Nettóban kb másfélszeres csomi magassággal meg 7 külön, teljes értékű üléssel. Tudom, mára szinte kihaltak (dobozos meg kisteherből készült verziók maradtak), meg más igényekre vannak. Bár a legtöbb (igazi, nem álcázott egyterű) suvnál sosem értem mi az igazi igény amire ez a válasz, ha nem kell vontatni.brumi1024: Elektromosok jellemzően új paltform, sokkal jobb helykihasználás. De 4,3 tized személlyel ez most nagy utastér? Van láb és gondolom fejtér, oké.
Avagy tuti hogy X5 ettől biztosan nagyobb? [link]
Lehet hogy az új nőtt annyit (X1 is szépen hízott), de láttatlanba nagy összeget nem tennék egyik mellett sem.Azt meg nem mondom hogy mindkettő melyik sorban van fater volt C8asa vagy rokon Grand Escpace-e mellett, de több ismi S-Maxa is idefér utánuk, pedig az a csapott/rövid verzió. De az akkora autók valóban rétegigény, amikor tényleg kell ekkora autó. Sógornőm Grand Scenicet cserélné, sokadik nagybsuvra csorgatja a nyálát, de mindig kiderül hogy a 6 felnőtt és nagy csomagok biza azokba a dögökbe nem férnek be.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #287319 üzenetére
Mi az igeny? Ez tetszik az embereknek Te is tudod, hogy nem a hideg racionalotas vezeti az emberek kezet autovalasztaskor, foleg ha a szukseges minimumnal tobb manna van a projektre. Gyarlo vagyok, en is vennek suvot, de azon mondjuk Porsche logo van De ha azt nem lehet valasztani, X3 tobb valtozata is kalapban lenne (iX3, X3 30e, X3M), sot napi jarkalosnak meg Tesla Y vagy Skoda Enyaq is.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287319 üzenetére
Avagy tuti hogy X5 ettől biztosan nagyobb?
650 liter alaphelyzetben + alsó rakodórekesz, lehajtott ülésekkel 1870.
De ezek alapvetően 4 személyre vannak, nem 5-re. Mondjuk én egyterűben sem ültem még hátul kényelmesen, 5 személlyel, egyszerűen nem elég széles.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #287320 üzenetére
Tesla Y mondjuk kéne , az Enyaq crossover is tetszik, de nem feltétlen elég nagy belül nekem . Remek példa enk3t autó mennyire eltérő bennük a hely, papíron
semegy katória.Egyszerre pakoltunk ki a volvossal, tök hasonló külméretek: [link]
Ott is sík a padló ülésdöntés után, de kb a p*csöm magasságában.
A legtöbb embernek tudom nem számítanak, de a hobbim, a családi melók és programok miatt nekem egy bő közepes méret kell (anyám 90+kg, lányom gyerekülésben (ez egy 120-130kg ember helyigényével ér fel), nejem is bő 180cm (szerencsére hugom nincs 170).Offos magánvélemény/szempontok:
Úgyhogy pontleszarom a marketinget mi a szabadidő autó meg mi 7 személyes papíron (azaz 4+0,3+2*0,5 személyes) mégha sokszor meg is kapom miért nem olyat nézek (mindenki suvot meg kompakt grand vagy nagy egyterűeket akar rámbeszélni aki tudja miket/kiket viszek).
Megnézem (adac, ridc, carbuyer stb) mekkora, hogy variálható, és ami már elég, azt a legkisebb, legkönnyebb testbe kérem.
És tudom hogy ezzel ufó vagyok.
Majdnem vettem amúgy C5 AC-t, mert nem szeretem a Grand C4 Picasso/Grand C4 Spacetourert, és bár imádom a Berlingot, rühellem az egyenes hátfalat - nehezen is nagyon tudnám kinyitni a garázsban.
De csak találtam olyan (ritka) változatot amit kerestem (jó közepes stadírung tonnányi vez.támogató szenzor meg bentimotoros fixfaxok megy nehéz nagy dízelmotor nélkül, de jobban variálható ülésekkel, gyerekcsomaggal, kanyarkövető xenonnan, seggfűtéssel, AA-val és fontos, hogy legyen valami színe is!) végül, Németország legtávolabbi felén .<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #287321 üzenetére
Litekeret fentartással kezelem, mert nettóban sokazor eltér. De valóban, adac kockáival az X3 ad hasonló csomit.
Jah, egyterűben sem mindig kényelmes a hely, amit pedig művészet elkúrni, de van ahol sikerül (sharannak pl többször is).
De pl fater C8ában is 7 baromi nagy (és baromi nehéz) külön ülés esetén is a 2.-3. sor hiába volt széles, fejtér felfelé és oldalra, a lábaim magasan voltak, nem az ülőlapon volt a combom. Engem zavart, sokakat egyáltalán nem.
Akkori Pikacsumban sokkal mélyebben volt a szintén sík padló (és még alatta rekesz!) és faszán kényelmesen elfértem én is, combom az ülőlapon pihent. De hátul középen szeretet utazni pl 195 centis barátom is (nagy lábhelye volt, egész a középkonzolig, és elég magasról jött neki a biztonsági öv).
Mondjuk most a 190 plusszosok nem jártak olyan jól az üvegtetővel, nem ér neki a fejük, de aludni fejtámlán már nem nagyon lehet, mert kicsit útban a perem.Hja, hátul 3 személy/ülésnek is úgy van értelme, ha tologathatók az ülések (ehhez van fej és lábtér is). Pl ezért is csak a 3.(-4.) felszereltségi szint játszott a C4 ST esetén, mert alatta fixek, csak a támlák dönthetőek, ami kevés hogy a vállak/gyerekülések ne legyenek egy síkban.
De arra véletlenül se szóljon senki semmit, hogy ilyen feláras varázsfutóművel és úthengernyi gumikkal ez milyen eredmény/mozgás az X5-től?
Abszulútban nem szar, de látszik hogy ezt a súlyt ezek sem tudják rendesen kordában tartani! Ezt tessék magyar szar utakra átültetni, plusz pár éveskínaigumival elképzelni...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #287321 üzenetére
A 492 centis G05 650 litere:
Unter der Kofferraumabdeckung fasst der Gepäckraum
400 Liter. Entfernt man die Abdeckung, erweitert sich der
Stauraum auf 660 Liter. Alternativ kann man im Kofferraum bis
zu 14 Getränkekisten unterbringen. Klappt man die Rückbank
um und beschränkt sich auf den Stauraum bis zur
Fensterunterkante (aus Sicherheitsgründen empfehlenswert),
lassen sich bis 805 Liter verstauen. Unter Ausnutzung des
kompletten Raums hinter den Vordersitzen sind bis zu 1.585
Liter Volumen verfügbar.C5 AC:
Das Kofferraum-Volumen fällt für ein Fahrzeug dieser
Klasse ordentlich aus. Üblicherweise fasst das Ladeabteil bis
zur Kofferraumabdeckung 405 Liter. Baut man diese aus,
lassen sich bis unters Dach 595 Liter verstauen. Dann passen bis
zu zehn handelsübliche Getränkekisten hinein. Nach dem
Umlegen der Rücksitzlehne kann man bis zur
Fensterunterkante 820 Liter verstauen. Belädt man das
Ladeabteil bis unters Dach, finden 1.370 Liter Platz.Az én 4,44méteres (nem grand, hanem csapott) C4ST-em 425/575/925/1525 és jobb helykínálatot ír az utasoknak is mint a 'suv' C5AC-nél.
Ergo az egyenesebb csomi ajtóval több szint az X5.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #287324 üzenetére
A korábbi 4,27m-es Xsara Picassom meg 470 liter, még nagyobb fejtérrel.
Ok, cserébe egyszer prevenciós jelleggel a lengőkarcsapágyat cseréltem, ami a helytakarékos futóműés a lusta/tróger szerelőkhátránya.
Imádom az ilyen méricskélések miatt az adac-ot, a katalógus adatok szart sem érnek, szemre jobban becsülök.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Nem tudja valaki van-e közlekedésfigyelő kamera a 17-ben a Mömaxnál?
Fasz voltam reggel, tötyögött előttem egy furgon már a meki óta, gondoltam a lámpánál átmegyek a buszsávba és mikor vált a lámpa gyorsan megelőzöm.
Igenám, csak arra nem számoltam, hogy ez a lámpa direkt arra van intelligensen kitalálva, hogy a 40-nel közlekedő busz beelőzze az autókat akik 60-nal szeretnének besuhanni a városba.
A sima lámpa piros maradt, a busz lámpa meg nem, és jött a busz mögöttem, úgyhogy át kellett menjek a piroson.https://tinyurl.com/rasoapro
-
szőröscica
addikt
válasz rasotamas #287326 üzenetére
Igen, az voltal. Az a tavolsag, amin totyogott elotted, kb. 300 meter. Ha a ket savban ezen a tavon nem tudtad megelozni, akkor suru volt a forgalom, tehat akar nehany masodpercet is vesztettel a totyoges miatt, esetleg 1 percet, ha a Tesconal miatta kaptal pirosat. Tokre megeri izmozni a buszsavban, hogy utana a vegig 50-es jaszberenyin zuzhassal immar furgon nelkul.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287324 üzenetére
Mondjuk azt továbbra sem látom ez miben befolyásolja a jávorszarvastesztet.
Nem hiszem hogy bárki cross-shoppolna kompakt egyterűt 4-6x annyiba kerülő midsize sor6/V8 SUV-val, szóval mi célja is van a hasonlítgatásnak? Több X5-öt adnak el, szóval a BMW valószínűleg eltalálta az igényeket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kulturg #287334 üzenetére
Nincs időlimit csak km de VW topikban megmondják hogy a DSG-nél mi a szitu pontosan. Azért ha nagyon régi az olaj benne akkor érdemes lehet lecserélni (5-6+ éves).
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Új Forrester bejelentésnél most nézem hogy 2025-től jön hybrid. Partnerűnktől toyotától... Kíváncsi leszek hogy oldják meg az összkereket. Megtartják sajátjukat és a remélhetőleg 2.5-es hybrid toyota "csak" meghajtja (+ 1 liter fogyasztás gondolom, de nekem ez lenne a szimpatikusabb, lenne tényleges különbség) vagy egy az egyben toyota és megy hátra az elektromotor.
-
kisza25
félisten
válasz Tom1939 #287339 üzenetére
Vannak olyan konstrukciók, hogy könnyen sérül, ugye műanyag, kapja a hőt és már hideg is van, ilyenkor ridegebb. Nálunk opelnél volt ez(2016) gyertya csere majd trafó sor csere, mert egyben van az egész és letört az egyik trafó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
grizlisandor
addikt
válasz kulturg #287334 üzenetére
Az autógyártók kilométer megkötést vagy nemes egyszerűséggel élettartamnak nevezik az automata váltóolajcserét.
Aisin, mint váltógyártó 2 év vagy 20 ezer kilométert ad meg.
Itt összehasonlítja a gyártó ajánlásokat.
Én DSG/DCT váltónál 60 ezrenként vagy 6 évente cserélném.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #287336 üzenetére
Nem csak sima partner, a Toyota bevásárolta magát a Subaruba. Már az enyémben is vannak Toyota cuccok (pl a VVT rendszer ugyanaz mint ami a Corollában is van).
Megy hátra az elektromotor, ugyanaz a felállás mint a bZ4X/Solterra vagy a GT86/BRZ-nél, csak az embléma más.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz 6030D #287337 üzenetére
Nagy egyterűt (mpv) újonnan szerintem már csak a citroennél lehet kapni (c4 grand picasso)
Az összes tőbbi gyártása (zafira, alhambra, sharan, galaxy, s-max, touran) asszem már befejeződött.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Villa7
tag
Panel környezetre van valakinek akksi tölési megoldása?
Ezek a külső akksis autó indítok töltik is az akksit vagy csak beindításra jók? -
6030D
Ármester
válasz Tom1939 #287339 üzenetére
Várom a hívásukat, a megoldást, meg hogy ennek mi lesz a költsége. Februárig garis az autó (4 év). Első körben ők is azt mondták, hogy a trafó érintkező is oxidálódhat, de gondolom azért is cserélgették fel, hogy vándorol-e a hiba. A tegnapi infó alapján maradt a kettesen. Gondolom ha csere van, ki akarják fizettetni, csak ugye előtte jó volt, amíg nem nyúltak hozzá, szóval lehet szerelési hiba is. 60e-nél kellett volna gyertyát cserélni, 53e van benne, rákérdezett, mondtam, hogy akkor csinálja, minek hozzuk vissza pár hónap múlva.
brumi1024: cserébe nem érdekli őket egy f*sz* Octavia?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!