Hirdetés
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Gyorsulást hoz az MSI Claw új szoftverfrissítése
ph Az MSI a későbbi frissítéseket is egyszerűbbé teszi az új BIOS által.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #21694 üzenetére
Nincs ezzel semmi probléma, hogy neked nem jönnek be a francia autók, ne értsd félre, csak azt akartam kifejezni, hogy nehány típus gyengeségéből szerinten még nem utalhatunk arra, hogy egy adott nemzet autóipara rossz. Ha így lenne valszeg a piacon se lennének.
Xsara-m volt, van saját. Ph1 3 és fél év alatt egy gyújtótrafó, alapjárati motor és lambda probléma volt vele kopókon kívül. Ph2 2008 óta van, termosztát csere, felső motortartó bak csere és hátsó híd felújítás kopókon kívül. Tudom, a xsara akkor az egyetlen jó francia.
Amiért szeretem, az a jó úttartás és vezethetőség, jók a visszajelzések, jól felszerelt.
Amit gyengének látok, kissé hangos futómű és hidegen karcos váltó.
Két utóbbi negatívum pl nincs se g-hastra-ban, se golf4-ben, se passatban.
De viszont nekem (!) jobb vezethetőségben és úttartasban náluk a xsara és ez nekem fontos. Francia de korántsem hintó érzés, sőt! Anyagminőségben, jobb egy golf, gastra viszont nem. Nekem összecsapottnak tűnik belül. Említett ismerősöm a gastrával motorrángatás problémája van. Volt Fastrával szintén, valamint hengerfejes volt, kartertömítés sokadjára és kormánymű felújítás, ezt már nem csinalta meg, eladta. 2001 1.6/8v volt. Apuja kormánykapcsoló elektronikával küzd, valszeg csere lesz, de ez 2002-től xsara-kon is előfordul.
Én nem negatív irányba minősítettem a német technikát abban a hsz-ban! Olvasd el mégegyszer.
Na akkor kiveséztük?😊 -
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #21697 üzenetére
Ez nem váltó tervezés kérdése, pont ezt írom. Elektronika adhat magától visszaváltáskor (pl 370z) vagy nem (polgári autók) de maga gyártó egy jól tervezett pedálrenddel meg tudja könnyíteni a dolgot. Nálam pl ha a lábfejem balfelével lépek a fékre, akkor a jobb szélével elérem a gázpedált - ami tekintve hogy csiga lassú a gázreakció - pont jó mert egyszerre tudok fékezni meg tartani a fordulatszámot miközben a ballal kuplungolok.
Nyilván nem így vezetek de a lehetőség megvan ami sosem baj.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Declare #21694 üzenetére
Értelme sincs belekezdeni... Vannak márkák, típusok, szériák/felszereltségek. Nemzetek? Komolytalan ilyenről beszélni. Mi német, vw konszern, opel, ford? Szerintem ezeket sem lehet azzal vádolni hogy milyen fasza megbízható autókat gyártottak az elmúlt 15 évben. Persze, renault meg psa-nak is van sara.
De sok példával meg ellenpéldával nem megyünk messzire, max flame esélyes lehet. Nekem épp franciám van, ami más nemzetek előtt szokott végezni a -fenntartásokkal kezelendő- adac hiba statisztikában meg anno jdpower szerint a briteknél asszem top10ben volt vevőelégedettségi felméréskor; akkor ez most jó vagy rossz autó? Ha egyszerű megoldások vannak benne akkor igénytelen vagy megbízható? Melyik országban, milyen szervizhátérrel nézzük? Vagy mennyire fillérbaszós, gányolós tulajokét? Sajna az itthoni autók nagyja súlyosan elhanyagolt... Ezer féle kép lehet nézni, mindenből vannak jobban és kevésbé problémás változatok, és mindenhez vannak értő/nem értő szerelők, és persze, van amiből több a problémás, sőt, itthon még több (japán, olasz, francia nem éppen szokott a szerelők nagyjának kisujjában lenni pl a környékünkön).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
trassher
addikt
Jó már nektek. Olyan kicsi a lábatok hogy nem akad bele semmibe. 46-os lábbal még elképzelni sem tudom hogy tudnék 2 pedált nyomni egyszerre. Fizikailag nincs hely.
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
Fura volt megszoknom a Honda után hogy a buban taposni kell a féket. Honda harap de aztán felpuhul itt meg sokkal jobban adagolható de érdemi fékezéshez bizony taposni kell. Fog ez is, az is csak más a karakterisztika.
De nem így használom, egyszer elszállt az alapjárat akkor volt szükségem erre a fékezek és gázt is adok mutatványra mert különben lefulladtam volna mikor gurultam rá a lámpára.
EQMontoya: Neem, a bubu. A kis fűnyírót eszembe sem jutna kínozni ilyenekkel még véletlenül sem. Ez egy polgári változat amivel a nálunk gazdagabb országokban anyu bevásárolni megy a mall-ba.
Sportolásra WRX vagy STi kell. Ez full polgári változat.#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz MC Pite #21703 üzenetére
itt a pont!
(#21701) kalmanchris: Nincs ebben több, kiveseztük
"Én nem negatív irányba minősítettem a német technikát abban a hsz-ban! Olvasd el mégegyszer." egy szoval sem irtam ilyet
(#21706) trassher 46 os labbal, pont, hogy mind a 3 at nyomhatod egyszerre wazze
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Új Volvo S90 igen ütős lesz.
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #21712 üzenetére
Kb olyan, mint a száz évvel ezelőtti galant koncepció. Mindenki ezt kezdi koppintani. Nem is baj, ha már a micu volt olyan balek, hogy nem csinálta meg.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
hroberto
veterán
5W-30-as ACEA C2- es olaj kell előírás szerint az autómba. Elég sokat kell hidegen indítanom, ezért gondolkodom, hogy 0W-30-at teszek bele, mert ez elvileg hígabb hidegen. Nem gond ez? Vagy az, hogy ezek már inkább ACEA C3 minősítésűek?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #21724 üzenetére
Nem gond, előfordulhat, hogy többet csipeget belőle majd attól függ milyen motor és mennyire kopott már.
C2 vs C3: a HTHS viszkozitásban van különbség C2 < 2,9mPa*s VS C3 > 3,5 mPa*s
Szóval nézd meg az adott olajra vonatkozó HTHS értéket (a gyári dokumentációban benne szokott lenni).Pl ez jó lenne a gépedbe mert ez tuti C2-es: [link]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #21712 üzenetére
Tudja franc, kb. hasonló érzéseim vannak elsőre, mint az XC90-nél. Nem rossz, de nem üt szíven.
Az 5 ajtós manapság divatos arányokkal megrajzolt hatchback vonalért amúgy sem rajongom. Sokkal közelebb áll hozzám egy S80, hagyományos szedán forma, egyenlőbb arányokkal.
Aztán élőben, más színben (pl. XC90 fehérben) lehet ütősebb lesz, de a hátulja tényleg furcsa, emészteni kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
válasz hroberto #21724 üzenetére
Vagy 5W30 A5/B5-öset is nézhetsz bele, ilyen körülményekhez azt tennék.
Sajna az hogy 0W30-as, nem jelenti feltétlen azt hogy hígabb, hisz függ a többi minősítéstől is(C2-nél még esetleg, de pl A5/B5nél valószínű sűrűbb), minden esetben a konkrét olajak adatlapját is meg kell nézni.Pl:
Castrol EDGE 0W-30 C3
15°: 0.842 (g/ml)
100°:12.3 (kin.)
40°: 72 (kin.)Castrol EDGE 5W-30 C3 SN
15°: 0.852 (g/ml)
100°:12.1 (kin.)
40°: 70 (kin.)Castrol Magnatec 5W-30 C2
15°: 0.852 (g/ml)
100°:10.4 (kin.)
40°: 60 (kin.)Castrol Magnatec 5W-30 A5
15°: 0.84 (g/ml)
100°:9.6 (kin.)
40°: 54 (kin.)Azaz a 0W30 C3 (nem láttam mást) sűrűbb mint az 5W30 C2, és ezeknél az A5-ös 5W30 bőven hígabb. A C3-as 5W30nál picivel hígabb a 0W30, de sok gyártó 0W30asaival még picit rontasz a helyzeten. De pl a linkelt oldalon van A5-ös 0W30is, de össze kell nézni az adatokat, neked a hamut sem árt figyelni.
Ezért pofázom mindig, hogy nem csak a legnagyobb betűket nézzük az olajos kannán, a lényeg utána van.
Enni meg ennyivel hígabb olajat 99% hogy nem fogja még a motor, sőt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
válasz tomiii. #21733 üzenetére
Ha meg kell állni, akkor motor leállít, sebesség 1.-be, majd indulásnál kis gázzal önindítózás és már suhansz is.
Nekem egyszer a pedálomnál akadt szét egy mechanikus rész és Bánkútról - Miskolcra jöttem be kuplung nélkül. Annyi szerencsém volt, hogy ez már este volt, így lámpák nem működtek, meg forgalom sem volt és szerencsére nem kellett megállni sehol.
Egyébként kuplung nélkül, menet közben sem tudtam 1.-be rakni.
A többi sebesség olyan szépen megy, hogy mellettem észre sem veszik, hogy kuplung nélkül váltok. 1800-nál kell megtartani nálam a fordulatot és akkor szépen lehet váltogatni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz tomiii. #21733 üzenetére
Az 1-est azt még akkor kell váltani, mikor nem jár a motor, aztán kis/közepes gázt adsz és elkezdesz indítózni, ilyenkor az autó elindul, mint a bakkecske (biztos jót tesz neki ). Utána a 2-3-4 nem gond, visszaváltás már inkább, na meg, ha pirosat kapsz és üresbe kell rakni, akkor indul újra a móka Volt mikor mindig arra mentem amerre zöld volt
Most látom, hogy már írták, igen azt ki kell tapasztalni, hogy milyen fordulaton, nagyon pörgetni nem szabad, mert akkor nem veszi be és megáll a kocsi indulhat újra a móka[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
nagyúr
válasz kalmanchris #21741 üzenetére
Egyebkent minden ilyen 500Ft-os tuning rajta, a lokost is maganak "gittelte", most valami uj lampakat farag bele stb. Szal penzt nem sokat koltott ra, de az auto erteke mondjuk vesztett egy 50%-ot
-
j.bravo
addikt
Urak, tudtok német/osztrák/más EU-n belüli autóalkatrész webáruházat?
Itthoniaknál úgy tűnik nincs a cucc ami kell.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Declare
őstag
muszaj bedobnom, annak ellenere, hogy nem az en felfedezesem bmw illatosito hat ez nekem baromira tetszik ....azok a bizonyos aprosagok ugye.....
(#21712) SzlobiG haaat....azert ez velemenyes....az xc90 nek nekem az eleje nagyon bejön, de a hatulja annak is ronda elöben.....ennek meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Yettel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Honda topik
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen