- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Google Pixel topik
- Nem lett arányos a fogyókúra
-
Mobilarena
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shiku
aktív tag
válasz
ubyegon2 #3262 üzenetére
Sajnos nagyon kezdő vagyok, szóval ha nem fogtam fel a kérdést, és sületlenséget válaszolok, elnézést.
A géptől függetlenül magán a készüléken minden művelet megy; PC-ről semmilyen módosítást nem tudok végezni sem a készüléken, sem az sd kártyán lévő fájlokon (megnyitni sem tudom őket). A műveletekhez nem használtam semmilyen plusz programot, az eredeti ablakkezelővel futottam neki (reményeim szerint ezt tényleg így hívják) (tettem egy próbát a krusaderrel, de azzal még másolni sem tudtam a mobilra). Emelt jogosultságot nem kért, nem tudom hogy kell; szintén nem tudom, hogy hogy kell leellenőrizni, hogy a függőségek rendben vannak-e. A libmtp-runtime fent van A jmtpfs-t még nem, de akkor most megpróbálkozom azzal is. -
Shiku
aktív tag
Üdv!
Mint 17, samsung note 4 csatlakoztatásakor kiírja, hogy "A(z) SAMSUNG Android nem csatolható Az MTP eszkösz ("[usb:001,005]") nem nyitható meg", ellenben látja a készüléket, és másolni is tudok rá dolgokat,
viszont, ha a mobilon belül akarok áthelyezni, vagy másolni valamit, azt nem engedi, azt írja ki, hogy a művelet nem támogatott
mtpfs-t és mtp-tools-t telepítettem -
Shiku
aktív tag
Szép napot!
Extrém kezdő vagyok Linux téren, és attól tarok, hogy már a telepítésbe beletört a bicskám.