Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Dhampir #67962 üzenetére

    Jha igen rákérdeztem a helyszíni garira is, alkatrészt berendelik ha tudják mi a hiba, ha megjött akkor pedig kimennek és cserélik. Szóval akkor NBD still better, fél gépet kivisznek aztán cső.

    A gari akkor zsír ha egy jó termékbe mégis becsúszik valami. Ha nagyon soknál csúszik be akkor ez mentőöv ami a víz tetején tart, de ettől még nem tudsz úszni. Erősen kétlem, hogy valaki 1-2-3 hétre úgy adja le a gépét, hogy hát majd lesz valami, úgyis van még otthon 2-3. Ahogy tettem én, itt rohad az i7-es 3k-s Inspiron teteje és 2-szer kapcsoltam be kb. Tipikusan a business class lenne az, ahol a garinak nem azért kéne lennie, hogy talicskával hordják vissza a gépet és a cégnél csapágyasra forgassa a rendszergazda a fejét a sok ember miatt akik a hulladék gépeket hozzák vissza cserére. Szerintem. A statisztikával 3/3 rossz T530-al én is be tudok szállni, ami király arány :B

Új hozzászólás Aktív témák