- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudee
senior tag
válasz honda23 #58799 üzenetére
most már hogy nekem is van egy Hondám talán kevésbé hat trollkodásnak, de ha ennyi potenciális baja lehet neki, és mégis közben a Honda a megbízhatóság és minőség záloga, akkor a családban levő 3 Suzuki (100e km, 110e km, 155e km) 0 darab hibával az elmúlt 10 évben, akkor micsoda?
-
Shade45
senior tag
válasz Tamagocsi123 #58800 üzenetére
A modell facebook csoportjában sok hasznos fájl találsz, amiben összegyűjtötték többek között a típushibákat, és azok orvoslását is!
-
tboldi
nagyúr
Ezek csak előjöhetnek, de nem törvényszerű, hogy elő is fognak. Főleg nem mind egyszerre.
szerk.: Amúgy nálunk is van egy WagonR, új kora óta velünk van (2004), most 151k km van benne, és annyi nem várt baja volt csak, hogy az üzemanyag betöltőcsövet ki kellett cserélni, mert elkezdett rozsdásodni (a hátsó kerék pont odaveri a sarat). Ezen kívül csak olajat, szűrőket, féket, meg szélvédőt kér időnként.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #58763 üzenetére
A szükséges dokumentumokat elküldtem e-mailben a postának, úgyhogy nincs más hátra, mint várni.
És lesz 100%-ig GD-hez való LED-es féklámpám is Zsellér Tamás jóvoltából, április 5 után várható.
Ja, meg rendeltem egy "new old stock", gyári ködlámpaszettet is, de facelift előttihez való, úgyhogy találnom kell még 2 beépítőkeretet a fl utáni lökhárítóhoz, minden más szerencsére egyezik.Fel lesz villanyozva a Jazz.
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
na hagyhatom ott szervizben az autót éjszakára. Reggel meg akarják nézni. A szerelő szerint nem igazán normális/jó, hogy max felett van az olaj. Jól indul... :-/
-
Dudee
senior tag
Most hívtam fel őket időpont egyeztetés végzett. Munkfelvevő hamar megkérdezte, hogy hol vettem. Elmondtam hogy hol (nem náluk). Rögtön megkérdezte: "akkor miért nem hozzájuk viszem?" (mert sokkal közelebb vannak)
Hallottam a hangján, hogy nem tetszik neki.Tudtok ilyesmi 'korlátozásról" vagy "szokásról" hogy oda szoktuk vinni az autót szervizeltetni, ahol vettük? Nem gondolom hogy lenne ilyen megkötés. Származhat ebből valami hátrány?
Köszi!
-
JoolsNOS
veterán
válasz TaylorPro #58772 üzenetére
Én mindig egy aldisat kérek kölcsön az ellenőrzéshez. Bár anélkül is érzésre ha meghúzod általában jó lesz. Csere otthon. Miért tenne rosszat? Ki van alakítva az emelőpont...
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Graphics
Jómunkásember
válasz TaylorPro #58772 üzenetére
Én vettem kompresszort, mert amúgy is kellett, vettem Lidl-s levegős kerékkulcsot, van egy krokodil, azzal meg tudom emelni annyira, hogy egyik oldalt simán le tudom szedni.
Ha elő van készítve, akkor az előkészület több idő, mint maga a csere
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
tboldi
nagyúr
válasz Graphics #58817 üzenetére
Én is erősen gondolkodom egy kompresszor + légkulcs kombón. Meg egy ilyesmi emelő kellene, ha már a csápos nem férne el a garázsban.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dudee
senior tag
válasz nandow #58812 üzenetére
Update:
azt az infót kapták a szervizben, hogy már több más szerviz is jelezte, hogy gyárilag néhol több olajat töltöttek a motorba. Ma délután beugrom vele, és leeresztenek belőle.Szerintetek szükséges erről vmi jegyzőkönyv, vagy valami szervizkönyv beírás?
NoLF: úgy néz ki talán mégsem pattintanak le. Jó lenne jó tapasztalattal távozni onnan.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz tboldi #58823 üzenetére
Menj tovább a rendelésen.
Majd válaszd ki, hogy hova akarod rendelni. Ott számol szállítást.
Be adtam, hogy HU és Győr. Azt írja ingyenes. De nem volt pontos címem.Raktáruk Nagyvárad mellett, Fugyivásárhelyen van.
Ha akarsz személyesen is elmehetsz oda.
Határtól 25km csak.Novum Forum Siculorum
-
Dudee
senior tag
Update2:
meg is volt a szerviz. Vegyesek az érzéseim
Beálltak az autóval a garázsba, vártak vele 15-20 percet, majd megmérték az olajszintet. Hátrahívtak, hogy megmutassák mi a helyzet (ez mindenképp korrekt). A pálcán valóban a felső pontig ért az olaj. Erre megmutattam az én fotómat (ezt), amit reggel mértem, többször is.
A szerelő azt mondta, hogy ezen a fotón ő nem lát semmit. Hát nem tudom, szerintem eléggé látszik a lényeg
Aztán mikor ezzel nem jutottunk dűlőre, akkor már azt mondta, hogy nem is hidegen kell mérni a szintet, hanem motor leállítás után 15-20 perccel. Az hogy nekem hidegen még több, csak azért lehet mert a 0-20as olaj olyan mint a víz, és reggelre jobban lefolyik, ami egy sűrűbb olajnál nem fordulna így elő.
Szóval szerintük minden jól van így, ahogy. Ráadásul úgyis van az autóban szenzor a túl magas szintre is (na erről viszont még sehol sem hallottam).De végül nem erősködtem, lehet igaza van ezzel a méréssel. De azért az furcsa volt, hogy azzal hívtak fel, hogy menjek be, mert azt az infót kapták, hogy előfordult mostanában, hogy a gyárban túltöltötték.
Egyelőre ennyi, majd havonta ránézek.
-
Dudee
senior tag
válasz Graphics #58830 üzenetére
"Szerintem teljesen jogos, amit mondott, azon a képen sokat én se láttam igazából."
nem akarom igazából már én sem ezt túllihegni. Majd megnézem 1 hónap múlva milyen, azt kész.
De azért azon a képen sztem tökéletesen látszik, ami élőben is teljesen egyértelműen látszott, de itt bejelöltem: [kép] -
-cobra-
aktív tag
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ezekről a műanyag pálcákról sokkal rosszabb leolvasni a szintet, mint a jó öreg fémről. Az enyém pl így néz ki:
pálca oldal 1
pálca oldal 2
Azt se értem teljesen, hogy miért "fut fel jobban" az olaj a pálca barázdáin egyik oldalon mint a másikon. (megismételtem többször is, akkor is ilyen)
Most még relatíve könnyen olvasható, mert már 8000km van az olajban, de mikor beletöltöttük a friss 0W-20-at kb nagyítóval néztük a szintet hogy hol is lehet. -
martillo
tag
Sziasztok,
OBD-II adapter okozhat gondot, ha folyamatosan csatlakoztatva van a kocsihoz? Beszereztem egyet es kerdes, hogy maradhat-e allandora, vagy inkabb csk idoszakosan?
Ajanlott alkalmazas esetleg hozza? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Lotto73 #58834 üzenetére
Ha 0W20-ra van tervezve a motor kenési köre akkor felesleges bele 0W30-at tenni, semmi baja nem lesz még 40 fokban sem az autópályán. Viszont ha sűrűbbre cserélik az olajat benne azzal a motor élettartama rövidül (nagyobb hideg üzemes kopás).
Szóval összegezve: ne akarjunk okosabbak lenni a gyártónál, nem véletlenül az az előírás az adott típushoz amit meghatároznak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
flegga92
senior tag
válasz Lotto73 #58834 üzenetére
13 éves civicbe is 0W20 töltök, ezt épp csak csipegeti, alig észrevehető, míg az 5W30-ból 10e km alatt elfogyasztott 7-9 decit.
Nyáron 2*300km-t töltünk le vele a pályán 140-150 között, mivel csak 5-ös váltó van benne 4500 körül forgott a motor.
Köszöni szépen jól van, pedig 280e km van benne. -
BlacKSouL
addikt
válasz Lotto73 #58834 üzenetére
Mehetne de minek.
Tud.
Sokak szerint a Föld is lapos.Bővebben most nem esik jól kifejteni, de biztos sokan felhördülnek ha azt mondom, hogy a viszkozitás, a hths viszkozitás és a kenőképesség/alkatrészvédelem nem minden esetben egyenesen arányos.
És [link]
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
TaylorPro
addikt
Újra nyomaték kulcs. Most volt időm átnézni a kerekeket. 110NM amivel meghúztam. Elég kevésnek tűnik. Azt hittem a kis csenevész gyári kulcsal nem lehet jól meghúzni. A legtöbb túl is lett húzva. Viszont a nyomaték kulcs után teszteltem a gyárival és csak minimálisat és csak nagy erővel lehetett utána húzni. Az is kiderült számomra hogy egyenletesen az összes csavart nyomaték kulcs nélkül lehetetlen meghúzni. Tetszik a dolog, 6 ropit megért. Csak kevésnek érzem ezt a 110Nm-t. Majd azért még pár naponta ránézegetek. Arra is rájöttem hogy felesleges a kocsiban tartani.
Pixel 9 Wintergreen 256
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #58843 üzenetére
Kérdés hogy valóban ez neki a legjobb, vagy inkább az a fontosabb hogy minél zöldebbek legyünk?
btw a 320 lovas typer motor erősen kokszolódik, és elég könnyen legatyásodik, gyakori a motorhibás. (illetve az egész autó annyira "törékeny" amit a tulajok nagy része néhány év alatt teljesen lelaknak, nem lepne meg ha a motor se lenne sokkal különb)
Egy magyar K20C1, 80 ezer után:
de a legjobb amikor valaki egy sportkipufogótól azt hiszi hogy versenyautója van és 20w60-at tankol bele
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #58845 üzenetére
Nem a 0w20 olajtól kokszosodik, ebben biztos vagyok. De még mindig jobban hiszem hogy a hülye japánok úgy tervezik a motort, hogy a megadott olaj legyen az ideális, mint azt, hogy ha 10w40et locsolnak bele attól viszont örökéletű lesz.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58846 üzenetére
Erről az a párhuzam jut eszembe, amikor magyarázzák hogy 100as hiperszuperplusz benzinnel mennyivel több lovat lehet kicsiholni a motorból, erre a lenti videóban nem más, mint az 1.5 turbó motor fő tervezője simán elmondja, hogy semmi előny nem származik a magasabb oktánszámból.
Mondjuk valószínű inkább annak hiszek a kérdésben, aki letett egy ilyen motort az asztalra
5:10től. Most látom rögtön utána mondja is, hogy 0-20ra tervezték. -
bmwsan
senior tag
válasz honda23 #58799 üzenetére
köszi szépen az infókat, közben annyit változott a dolog, hogy kicsit fentebb kezdtem el nézelodni és a 2.4 Type-S modellek felé kacsintgatok. A Tuorer itt már nem játszik és gondolom a motor leszámítva problémák ugyanazok lehetnek, de mi a helyzet a motorral?
Halottam olajfogyasztásról esetleg más amire igényes? Elméletileg 238e km van a kocsiban, mi az amire ilyen kilométer mellett számítani lehet? -
flegga92
senior tag
válasz TaylorPro #58844 üzenetére
Nem kevés az a 110 Nm. Én olyan 50-100 km után szoktam átmenni mégegyszer a nyomatékkulccsal, pár csavaron lehet picit húzni még. Első alkalommal 2 hét után ránéztem még, semmit nem lazult le.
Majd következő cserekor meglepődsz milyen könnyű leszedni akár a gyári rövid kulccsal is.Tavaly nyáron a céges kocsival kaptam egy defektet, persze gumistól és a saját szerszámomtól jó távol, így kénytelen voltam a hozzáadott szerszámokat használni. Egy szerencsém volt, hogy egy 110 kilós kollégám velem volt, én hiába ugráltam a 80 kilós súlyommal a kerékkulcs végén, nem lazult le. Persze a kerékcsere a gumisnál légkulccsal zajlik amivel legalább fél percig kell egy csavar digicselni. Én elhiszem, hogy lehet azon nyomatékot állítani, de hogy az nem az előírt érték közelébe van beállítva az tuti biztos. Haver CR-V-jének kerekenként 2-3 db tőcsavarját vágták haza ezzel.
Mikor a téli szettet tették fel volt egy kis sértődés a gumisnál, mert én vittem az Aldis nyomatékkulcsom, és mondtam neki, hogy csak tegye fel a kereket majd én meghúzom, vagy meghúzhatja ő is, de akkor személyesen jön majd ki a kereket lecserélni. Ekkor előkerült a nyomatékkulcs, de azért segíteni kellett mennyire is állítsa be. És ez nem egy kis maszek gumis, országos hálózata van. Van egy sejtésem, hogy azért tépik így meg, mert a legtöbb ember nem húzza utána a csavarokat és vissza sem viszi, pedig ingyen meghúznák, de ha kéri az ember legalább ne legyen belőle hiszti.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest