- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Újra előjött a 7 gen Civicemen a vibráló világítás, össze vissza töltött főleg többet mint kellene. Elpucoltam a testkábeleket a töltés megoldódott, de vibráló világítás még mindig megvan, és csak akkor amikor motorfékezek, vagy benyomom a kuplungot és leesik a fordulat. Olyankor a kormánymű is elég érdekesen működik, finoman elkezd húzni valamelyik irányba, illetve nehezebb tekerni, gyújtás is fura, másabb hangja van motorfék utáni gyorsításkor.
Legutóbbi generátor felújítás 25k-ba fájt (szénkefe+csapágy) most viszont találtam egy új Nipparts generátort 35-ért. Minden része új, nem a visszavitt darab felújítva általuk.
Vegyem meg ezt vagy inkább legyen felújítva megint a gyári szerintetek? -
Shade45
senior tag
Honda szerviz:
"Gen8-as Civicnél nem kell szelephézagot állítani, mert változó szelepvezérlésű a motor."
Ez így mennyire valid infó?
-
i-sti
senior tag
Valaki használta már ezeket az emelési pontokat?Novum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59205 üzenetére
civinfo.hu-n volt olyan akinek 40ezernél megnézték, és állítani kellett kicsit, nekem kb. 116 ezernél vették le először a szelepfedelet, rámértek kétszer is, többen is nézték, de minden hézagérték tökéletes volt.
Vagyis ellenőrizni érdemes, de hogy állítani kell-e az több dologtól is függ. Pontosabban ha nem jók a hézagok akkor kell, de hogy mitől megy el, az függ többmindentől.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Shade45
senior tag
válasz tboy93 #59214 üzenetére
Az első szervizesem nem volt hajlandó kicserélni az üzemanyagszűrőt, mert az a tankban van és macerás, meg amúgy sem kell, nincs azon ami elkoszolódna...
Gondoltam rendben van, keresünk mást. Ma el is vittem a helyi márkaszervizbe, itt a szelephézagra nem hajlandóak ránézni, legalább az üzemanyagszűrőt kicserélik.
Kereshetem a 3-dik műhelyt, aki kompetens lehet a témában (Tatabánya és környéke). -
z123456789
addikt
válasz Shade45 #59215 üzenetére
Az első szerelőmmel én is küzdöttem. Aztán végül kicserélte, mire én kiderítettem az itteniek segítségével, hogy hol a benzinszűrő.
A szelepfedelet a mostani 360 000-es szerviznél vették le először..."Szervo olajat nem kell cserélni, mert abból csak úgy nem megy el a szint" Nem is lett cserélve. Nem emlékeztem rá, de 240-nál pedig azt is cseréltettem ...Illetve ma mondja itt a kolléga, hogy kuplung olajat is kell cserélni. Az is elmaradt. Szervizkönyvben nekem sincs (ahogy BlackSoul írta egy korábbi bejegyzésben), és ha nem mondom, nem is lesz. Honda márkaszerviről beszélünk itt is szintén. Győr Honda Flick.
Esküszöm tényleg elgondolkodom azon, hogy eljárok én is Imihez innen Pestre...
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59215 üzenetére
Elméletileg, de szerintem szigorúan tájékoztató jelleggel, a HDT (Honda Diagnostic Tool) bizonyos mértékű eltérést a szelephézagban ki tud mutatni. Pontosan hogy azt nem tudom, de több Honda márkaszervizben mondták, hogy ha el van menve, akkor azt a műszer jelzi. Nekem is rádugták, azt írta OK. Kb. 2 szervizeléssel később mondtam már másik szerviznek, hogy azért így 100000 fölött már illene valóban rámérni, nem hagyatkozni csak a műszerre, de esetemben végül megfelelt a műszernek a valóság.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #59217 üzenetére
Adom! Imihez kell menni, lehet 1nap szabit rá kell hagyni, de akkor minden meg van csinálva, időpontot ad, stb ... mérhetetlenül precíz! Nekem a szervízkönyvembe is pecsétel, hisz az Ő neve Hondás berkekben egy magas szinvonalat képvisel.
Life is too short to stay stock!
-
nandow
aktív tag
válasz z123456789 #59222 üzenetére
Imire tőlem is egy +1!
Nagyon korrekt, hozzáértő ember. Nekem az is tetszik, hogy nem beszél félre, megmondja őszintén a dolgokat. -
i-sti
senior tag
válasz z123456789 #59228 üzenetére
Nyisson mindenhol IS egy műhelyt. Nekünk is jó lenne és neki is dőlne a lóvé.
Boldi lehet már titokban neki dolgozik, csak titkolja hogy ne keljen velünk vesződnieNovum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
kozlo
tag
Esetleg érdekel itt valakit az ,hogy ,hogyan zajlik pl egy kuplung folyadék csere , és mire kell, érdemes odafigyelni?
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59232 üzenetére
(#59233) i-sti: Emlékeztetnélek, hogy te is Hondát vezetsz, szóval a kép mondandója rád is vonatkozik.
(#59234) kozlo: Hajrá! Bár írottan nekem megvan, de még sosem csináltam ilyet, szívesen látnám "életszerűbb" formában is.
-
kozlo
tag
Na jól van nem tartom magamban..... .
Érdemes a fék-kuplung szerelés előtt 0,5-1 nappal a légtelenítő csavarokat csavarlazítóval befújni, könnyebben fog kinyílni,( dobfékes régi Hondáknál még így is lehet,hogy kell kell melegíteni a 8-as csavart).
1, Kuplug tartályból fecskendővel le kell szívni a retkes olajat,pontosan a tartály aljáig,ne tovább !
- könnyen levegős lehet a kuplung rendszer-2, Nem foszló szövettel ki kell takarítani a tartályt szép tisztára.
3, Friss dot4-es fékfolyadék be kell önteni tartályba.
4, Kuplung munkahengeren a légtelenítő csavarra (továbbiakban csöcs ) a porvédő gumi levétele után egy átlátszó csövet kell dugni /pl ablakmosó cső/.
10-es csillag kulcsot át kell "fűzni" a csövön, (vagy spec "vágott" 10-es) a cső vége meg mehet egy üvegbe, vagy ki hova, mibe akarja......mert ide folyik bele a retkes fékfolyadék.5, Kell egy segítő is (lehetőleg szexi legyen ) aki lenyomja a kuplung pedált ütközésig,és úgy tartja!!
6, Meg kell lazítani a légtelenítőt ,"csöcs-t", 10-es kulccsal ->nyitva hagyni -> üvegbe folyik a fékfolyadék, egy adag kifolyt ---> "csöcs" elzár!
Kuplung pedált a segítő lábbal visszahúzza mert ilyenkor lent marad, be esik!
Párszor meg kell ismételni az 5 -ös,6-os pontot egymás után,ameddig szép tiszta nem lesz a fékfolyadék..
Pumpa, pumpa, pumpa...a pedál lenyomva tart, a "csöcs" (légtelenitő) megnyitása alatt,és a lezárásáig!!
Arra ügyelni kell,hogy a tartály ne ürüljön ki, (levegős lesz) mindig utána kell tölteni!
Kuplung folyadékot a fékfolyadékkal együtt 2-3 évente cserélni kell.
A művelet befejezése után, porvédő gumi vissza,a menetre egy kis rézbázisú zsír spray -legközelebb, könnyű lesz a nyitása...Ha van rá igény akkor majd egyszer a Hondában hűtőfolyadékot is cseréni fogunk...mert a sok szaki elfelejti, hogy a Hondáéknál a blokkon is van egy szép nagy leeresztő csavar!
[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz z123456789 #59240 üzenetére
Ne csináld már, hát akkor hiába téptem a számat !
-
kozlo
tag
válasz tboldi #59242 üzenetére
Jah....hirtelen csak ezt tudtam összedobni .
Azért az is észrevehető,hogy Mo-n, nem igazán szokás bemutatni a részletes szerelési folyamatot pontról-pontra, sem írásban,sem videoformátumban.....
A fórumokban a szerelők nem fognak részletesen prezentálni, nem azért mert nincs idejük (akármilyen elfoglalt egy ember arra szakít, szán időt amire akar), hanem azért mert mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti! -
kozlo
tag
válasz z123456789 #59243 üzenetére
Nem bonyolultabb mint egy olajcsere...azt már csináltad.
10-es légtelenítő meglazul, onnantól már nyert ügyed van! -
Graphics
Jómunkásember
Picit javítottunk a külső megjelenésen.
( nyugi, kis képek )
Skyfol fóliázás, bal hátsó ködlámpa bekötve piros izzóval megoldva.
A szürke dekorcsík nem mai, és sajnos más okból került fel
Már csak egy hátsó lökös csere, illetve a csomagtartó festése van hátra.[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 93999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
Először idegenkedtem tőle, de a másik autóm fóliázva volt, és nyáron roppant kellemes, hogy nem égeti szét a kezemet - karomat a nap.
Emiatt került erre is fólia, így a klíma is hatékonyabb, és UV fényt is szűri, így talán a belseje sem pusztul úgy a napon.
De nekem is tetszik, kicsit sportosabb is a megjelenése, mégha a 83 paripa nem fog aszfaltot szaggatni ( habár képesek elrúgni a kuplungot)[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 93999 FT - ingyen szállítással
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest