Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz TaylorPro #58844 üzenetére

    Nem kevés az a 110 Nm. Én olyan 50-100 km után szoktam átmenni mégegyszer a nyomatékkulccsal, pár csavaron lehet picit húzni még. Első alkalommal 2 hét után ránéztem még, semmit nem lazult le.
    Majd következő cserekor meglepődsz milyen könnyű leszedni akár a gyári rövid kulccsal is.

    Tavaly nyáron a céges kocsival kaptam egy defektet, persze gumistól és a saját szerszámomtól jó távol, így kénytelen voltam a hozzáadott szerszámokat használni. Egy szerencsém volt, hogy egy 110 kilós kollégám velem volt, én hiába ugráltam a 80 kilós súlyommal a kerékkulcs végén, nem lazult le. Persze a kerékcsere a gumisnál légkulccsal zajlik amivel legalább fél percig kell egy csavar digicselni. Én elhiszem, hogy lehet azon nyomatékot állítani, de hogy az nem az előírt érték közelébe van beállítva az tuti biztos. Haver CR-V-jének kerekenként 2-3 db tőcsavarját vágták haza ezzel.
    Mikor a téli szettet tették fel volt egy kis sértődés a gumisnál, mert én vittem az Aldis nyomatékkulcsom, és mondtam neki, hogy csak tegye fel a kereket majd én meghúzom, vagy meghúzhatja ő is, de akkor személyesen jön majd ki a kereket lecserélni. Ekkor előkerült a nyomatékkulcs, de azért segíteni kellett mennyire is állítsa be. És ez nem egy kis maszek gumis, országos hálózata van. Van egy sejtésem, hogy azért tépik így meg, mert a legtöbb ember nem húzza utána a csavarokat és vissza sem viszi, pedig ingyen meghúznák, de ha kéri az ember legalább ne legyen belőle hiszti.

Új hozzászólás Aktív témák