- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sunny84
senior tag
-
őstag
válasz Shade45 #59953 üzenetére
Szerintem a Würth-től is megrendelheted, mert ahogy látom sok helyen van kirendeltségük, de pl. itt is találtam náluk, viszont helyedben maradnék a Würth-nél, mert ott több opciód van az átvételi helyszin szempontjából. Egyébként a cikkszáma 089305540 amire ha ráguglizol hozza is szépen, viszont ahogy te is írtad a Würth oldala a legérdembelibb találat az orosz, görög meg mindenféle zagyvaság mellett...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
dgyuri0123
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
thommyfolia hirdette úgy magát évekig, hogy kiszerelve fóliáznak, aztán beszüntették, és ha most 120 km-ről hozzájuk akarom vinni, akkor amellett, hogy velük kell időpontot egyeztetni, még a velük szemben lévő autóüvegesekkel is kell ugyanaznapra, mert ha a kezükbe adom a kiszerelt üveget, akkor már persze lefóliázzák asztalon, de ők nem szerelnek ki már.
Ezen persze tavaly is sírtam már, de a szituáció nem javult, időm nem lett több. Távolság nem csökkent.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
i-sti
senior tag
válasz tboldi #59966 üzenetére
Első dolgom az volt, hogy végig bogarásztam a kárpitott és megráncigáltam az ajtókat. Mind rendben volt.
Utána ablak le-fel párszor, minden tökéletesen működött.Srácok Lambokat, Ferrárikat, Bentley-ket fóliáznak ablakokat és telibe.
Új BMW és Merci SUV-okat nem is említem. Nem a legolcsóbbak de látszik, hogy ilyen autókat is bevállalnak.Úgy voltam vele, hogy ha a Bentley tulajnak megfelel, akkor nekem is.
Novum Forum Siculorum
-
Cazerius
újonc
Sziasztok szeretnék vásárolni egy honda civicet 1.4s Family-t (1998) és igazából első autóm lenne azt szeretném kérdezni hogy mire kell figyelni amikor megnézem az autót? Típus hibák rozsdásodási pontok stb. Nem értek hozzá úgyhogy minden alapvető tanácsnak nagyon örülnék. előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Shade45
senior tag
válasz dgyuri0123 #59955 üzenetére
Berendeltem egyet belőle, teszünk egy próbát vele!
Köszi az ajánlást!
-
nagyúr
válasz Cazerius #59970 üzenetére
Szia! Én lebeszéllek a típusról. Anno ezek nagyon jó autók voltak, viszont ma már az olcsóbbak 98%-a szana széjjel van berhelve, rohadva, törve, tákolva. Ami nem ilyen, az viszont indokolatlanul drága. Értsd, pár éve 700-ért nem kaptam belőle normálisat. Nem tudom neked mennyi a kereted, de ehhez mérten állj hozzá. A legfontosabb egy gondos gazdi lenne, km-re ne figyelj, 3-400e-nél is lehet rendben az autó. Rohadni tud kb mindenhol, hátsó ívek, küszöbök főként. Osztrák példányokat élből elvetném, mert nagyjából a legalattomosabb és legdrágább probléma a rozsda tud lenni. Ha rúgták, illetve rossz minőségű olaj került bele, akkor enni is tudja rendesen, de amúgy nem szokott baj lenni a motorral. A legjobb tanács amit adni tudok, hogy vigyél magaddal valakit aki ért hozzá.
-
wierra
senior tag
válasz Cazerius #59970 üzenetére
Gyűjts még hozzá és frissebb generációt nézzél, ha nem akarsz első autó helyett egy nagy rakat problémát vásárolni.
Ne akarj 20 éves autót birtokolni, mert
- rohad és a lakatolás/fényezési munka hamar meg tudja haladni az autó értékét
- uszkve 20+ éves autónál, még ha rendszeresen karban is volt tartva, benne van a pakliban, hogy amint végzel egy hiba elhárításával, jön a következő
- rettenetes töréstesztje van, kevés eséllyel szállsz ki belőle élve, ha nagy a puff (ha szerkezetsérült autót veszel, akkor még rosszabb a helyzet).
Jazz, EP2 buszcivic - ezek alá én nem mennék évjáratban."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Cazerius #59975 üzenetére
Ha kompromisszumot kell kötnöd, akkor ebben a költségkeretbe inkább az esztétikából engedj, mintsem az évjáratból és a műszaki állapotból.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Wmwinters01
tag
válasz wierra #59976 üzenetére
Az előző hsz-ed és a mostani is a lehető legkorrektebb volt!
Mi is autóvétel előtt vagyunk párommal, Mazda3-UfóCivic a célkereszt és már azon vagyunk, h hozzárakjuk azt a kb félmilliót amibe az ufoCivic kerül, minthogy egy porrárohadó Mazda3at vegyünk az első generációból...
Igaz, hogy első autó, de nekem már jó ideje van jogsim, elég sokat is vezettem és kb 1 éve heti rendszerrel kell is mennem cégen belül kisebb-nagyobb távokat. Családok is távolabb vannak tőlünk -nagyjából 300km- sok az autópálya, nem akarunk kockáztatni egy öregebb autóval... tempomatról nem is beszélve
A folyamatos szívásról nem is beszélve kihagyom inkább és fizetek évente egyszer nagyobb összeget, minthogy állandóan azon menjen a remegés, h megint mi megy tönkre elég volt szívni szüleim autóival...#59975
Kérdés, hogy mire kellene neked az autó? Ha jobbára városi használatra, akkor valami kicsi benzinest vegyél, Yaris-Mazda2 vagy bármilyen csöppséget alacsony szervizköltséggel -itt befigyelhet egy suzuki is, ha ténylegesen nem mész pályára de csak akkor-
[ Szerkesztve ]
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
tboldi
nagyúr
válasz Wmwinters01 #59977 üzenetére
Semmivel nem rosszabb egy gombóc Swift pályán, mint az említett Yaris vagy Mazda 2.
szerk.: WagonR-rel is pályáztam már nem egyszer, még élek.
[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
válasz Wmwinters01 #59977 üzenetére
CL Accord nem fér bele a keretbe?
Az legalább made in Japan.
Azon kívül, hogy kevesebb gyári gyíkja van, mint az ufonak, igényesebb a belseje és megbízhatóbb.
Volt olyan év, amikor kb. nulla forintot költöttem rá {kopó ill. olajcserén felül).[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
yodamester10
őstag
válasz Wmwinters01 #59977 üzenetére
Én egy évben ha 2x megyek pályán és dízelt vettem
-
i-sti
senior tag
válasz yodamester10 #59980 üzenetére
Mert te fura vagy
Én November óta bele nyomtam egy újabb 10ezret a benzines Jazzbe. És kb 5x voltam pályán. 5x 11 km
Novum Forum Siculorum
-
Shade45
senior tag
válasz dgyuri0123 #59955 üzenetére
Tökéletes, pici fújás a rugókhoz és a műanyag perselyekhez, és semmi hangja sincs!!!
-
Micsurin
nagyúr
válasz wierra #59976 üzenetére
Ennyiért úgyis költeni kell rá. Akkor meg vegyen valamit amire szívesen költ esetleg rendbe teszi és használja húzamosabb ideig.
Szerintem.Bármit vesz az első félévben a vételár felét még ráborítja.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Manitou
addikt
Autóriasztós témában valaki tudna segíteni?
Már egy jó ideje kulccsal zárom az autót. Egy utólag beszerelt riasztó van az autóban ami a központizárat is vezérli (még az első tulaj szereltette be) . Egyik nap azzal kezdődött a hiba, hogy csak úgy elkezdett riasztani, otthon állt a beállóban. Nem is igazán tudtam leállítani. Végül a kulcsos elzárójával inaktív állapotba helyeztem a leírás alapján végzett módon. Aztán utána újra kativáltam, pár napig jó volt, majd újra kezdte a hibát. Utána kikapcsoltam az előző módon és azóta is úgy van.
Hétvégén lebontottam a műanyag burkolatot a vezető oldali műszerfal aljánál, és ott elém tárult a kábelzsungel, közte a riasztónak az egyik elemével, és nagyon úgy tünik, mintha egy kábel kihúzódott volna ebből az egységből. Lehet ez anno meglazult, (és később teljesen ki is jött a helyéről) és emiatt kezdett el riasztani. Készítettem fotót, majd feltöltöm.
Már kicsit elegem van a kulcsos zárásból, jó lenne újra távirányítóval zárni, meg a riasztó is most így inaktív jelenleg benne. Viszont ha szerelőhöz kéne menni ot egy teljes napra ot kéne hagyni, ezt szeretném első körben elkerülni, főleg hogy lehet csak egy ilyen banális dolog okozhatja a hibát. Viszont nem mertem kipróbálni, hogy azt a kábelt a "helyére" dugom, nehogy valami gubancot okozzon véletlen.
(2003-as 7 gen civic sedan a gép )[ Szerkesztve ]
-
kispal87
aktív tag
-
Wmwinters01
tag
válasz tboldi #59978 üzenetére
A lapos swiftre gondoltam első körben... a gombóc lényegesen jobb, mint a Yaris/Mazda2... bár a Mazda2 meglepően stabil nagy sebességnél is, ami elsőre elég meglepő volt
#59979
Bele, beleférne, de nincs akkora autóra szükségünk, ketten vagyunk, gyerek a láthatáron se még jó pár évig. Ha nem kéne havonta letekerni 300-300km-t akkor valszeg Mazda2 lenne, így viszont marad az ufó.. márcsak az állapotot kell megtalálni.
[ Szerkesztve ]
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
tboldi
nagyúr
válasz Wmwinters01 #59987 üzenetére
A lapos Swift nem összehasonlítható ezekkel, vagy 10 évvel korábbi fejlesztés, persze, hogy rosszabb.
De hogy ON is legyek: A Jazz is teljesen jól viselkedik pályán, stabil, magabiztosan irányítható. Igaz, az enyém alatt H&R progresszív rugók vannak, meg a gyárinál egy kicsit szélesebb és kisebb ET-jű felnik.
Csak menni nem megy. Nem bánnám, ha ~20 lóval erősebb lenne, de ezeken kívűl már nem tudok többet tenni, még az ECU sem írható.[ Szerkesztve ]
-
Wmwinters01
tag
-
nagyúr
válasz tboldi #59991 üzenetére
Amikor cibálgatom a cl7 bajszát picit motoszkál a kisördög bennem, hogy jó lenne egy Eibach pro kit mint a civicbe anno, de aztán eszembe jut hogy mennyit coptam a kátyúkkal, fekvőrendőrökkel, meg otthon nem tudnék leállni a garázsba, úgyhogy mindig el van vetve a dolog.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #59992 üzenetére
Én sem raknám már lejjebb ennél a 3 centinél. Még nem akadtam fent egyszer sem, csak a koptatót súroltam egyszer-kétszer.
De egy kicsit kevesebb body roll-t el tudnék viselni.[ Szerkesztve ]
-
Wmwinters01
tag
válasz tboldi #59996 üzenetére
Plusz francia-olasz autó.. Nincs bajom az új renaultokkal meg alfákkal, fiatokkal... de a 10 év körüliek annyira igénytelenül tudnak kinézni... na meg az olasz... nővérem futkozó autója 2000 környéki punto... hetente van valami szar vele vagy zörög, vagy lötyög, vagy kopog ..
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
wierra
senior tag
Egy közel 12 éves autóról beszélünk, 230k körüli futásteljesítménnyel...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
tboldi
nagyúr
válasz Wmwinters01 #59997 üzenetére
Mondjuk itt-ott a Jazz is tud zörögni. Nem múlt el nyomtalanul az a 13 év, főleg a műanyagok esetében.
-
tboldi
nagyúr
Ééééés 60000!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- EAFC 24
- Torrent meghívó kunyeráló
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPad topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen széket vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen