- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
Egy 6os vátót el tudnék bele képzelni pedig Amúgy fura, de tök nyomatékosnak érzem már 2000-3000 között is az előző 1,4 nissan után, abszolut élhető, nem kell szénné forgatni, ha dinamikusan akar haladni vele az ember. Ez valami eco VTEC motor, nincs olyan ugrás és váltás hangban mint a sima vtec motoroknál, ebben egyenletesen jön az erő érzetre.
[ Szerkesztve ]
-
uriember
aktív tag
Srácok, már kitárgyaltuk itt a kálváriámat a 7gen Civic 2004 1,6i 5d-vel (magas olajfogyasztás, 550km 0,5-1liter), az lenne a kérdésem, mivel perelni akarom az eladót, hogy 1./ a Civic, ha egy bizonyos olajszint alá megy a nívó, akkor nem kéne kijelezni valahogy a műszerfalon, hogy ácsi, baj van, minimum rá kell tölteni? 2./ a kompjúterből ki lehet olvastatni hogy mikor (dátum vagy km) történt a meghibásodás, vagyis mikortól nincs rendes olajozás? Elég nehezen tudom elképzelni, hogy semmi jelzés nincs a problémáról, bármilyen autóm volt eddig, ha kevés olaj volt benne, akkor villogott az olajnyomás jelző, most semmi...Esetleg valami érzékelő, amit megmókoltak, de leginkább tárolt adatokban bízok. Elviszem hétfőn szervizbe hibakód olvasásra, de kíváncsi vagyok, hogy tud-e valaki infókat erről. Köszi.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
flegga92
senior tag
Nincs visszajelző, az olaj nyomás lámpa világít, ha már nincs elég olajnyomás, de akkor már nagyon kevés olaj van benne. Első körben a VTEC szelep nem nyit, arra dob hibát, de ha nem forgatod 4000 felé akkor ez sem jön elő.
-
uriember
aktív tag
válasz flegga92 #59805 üzenetére
Egzakt adatok kellenének nekem (dátum vagy km), hogy sikerrel pereljek, ilyen kinyerhető a komputerből? Az meg elég bájos, hogy kismillió bizbasz érzékelő van, de ami a motor szempontjából a legfontosabb, a motor+olajozás kombó meg ennyire védtelen .
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
válasz yodamester10 #59807 üzenetére
Az a baj, hogy a kereskedőnél csak bizományban volt a kocsi, az eladóval nem is találkoztam, a kereskedő hozta be az eladónak, tehát a kereskedő mossa kezeit, és a telefonját sem veszi fel. Ráadásul Debrecen, tehát Pest környékéről még csak az sincs, hogy "leugrom beszélgetni". Ráadásul nekem kell ilyenkor bizonyítani, hogy az eladáskor már fennállt ez a hiba, hiába tudja mindenki - vevő, eladó, kereskedő -, ezt bizonyítani kell, tehát elég bonyolult a helyzet.
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
batai15
félisten
Sziasztok 2010 körüli accord dízelek milyenek mennyire jók a ezek a dízelek ?azt olvastam hogy talán az egyik legjobb dízel ami létezik ,talán a turbó mivel olasz a gyenge pont .
-
dgyuri0123
nagyúr
Hi!
Ma voltam Jazz Comfort 1.3 első éves szervizén M&M-ben. Számla vége 56 pénz lett. 0W20 olaj, olaj, pollen és levegőszűrő cserével. Nem mondom hogy nem fájt, de ennyit megér a nyugalom. Nyiszogó kuplungra annyit mondtak, hogy használjam így nyugodtan, ha rosszabb lesz, akkor munkahenger csere. No olajozás... ??
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
uriember
aktív tag
válasz uriember #59808 üzenetére
Fejlemények: lent voltam Debrecenben, megegyeztem a kereskedővel és a volt tulajjal, hogy kapok 120e-t és nincs pereskedés. A lehető legjobb fejlemény, persze nem ismerte el a volt tulaj, de rá lett beszélve. A kereskedő megkérdezte a szerelőjét, hogy megfelelő olajat raktam-e a motorba (Motul x-clean fe 5w30), megerősítette, hogy talán a legjobbat, tehát nem én rontottam el a motort, a szerelő haveri alapon vállalta volna 1 hónap múlva 150e-ért...Közben kiderült, hogy a régi tulajnak a szerelője, hogy kicserélte az olajat meg a szűrőt is (persze, Ártándon talált Mann szűrőt...), de nem ellenőrizte a tulaj, és a szintet se nézegette...csak járt vele a zasszony. Kérdeztem mit tett bele, mondta valami 10w40-t. Télen 4-5km-ek, hidegindítás és nő...
Na mindegy, hepiend szerencsémre... Jöhet a motorfelújítás (kompressziógyűrűket nem cseréltetek, csak az olajlehúzókat, ha kell szelepszár szimmeringeket, ránéz a hajtókarcsapágyakra, bár azok életben maradtak szerintem, hengerfej síkolás, ha kell, hengerfej tömítés és meglesz a vezérlés csere is egyben feszítőstől, vízpumpástól), kompressziógyűrűk jók, mert 5,2 literrel jártam meg Debrecent oda-vissza és ugrik, mint nyúl a kocsi. Viszont az olajam megint a nívópálca alján, alsó alatt (450km).Pffffffff.....
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
honda23
aktív tag
válasz uriember #59804 üzenetére
3 csavar. Kiszeded az óra egységet. Kb 5 perc.
Videóval csinálva. Mondjuk ez a 3 ajtós sport volt.
Valszeg ki van szedve az izzó belőle.
Ez itt Fehérváron 15 éve bevett szokás sok kereskedésnél...
9 izzó volt az ep3 civicemben azt hiszem. Nekem meg volt mind.
Ha nincs benne az izzó, nem fog világítani.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
uriember
aktív tag
Ez azért elég meggyőző... [link]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
válasz honda23 #59819 üzenetére
A dugók javítása és a szimmeringek 150e (hengerfej, karter le-fel, tömítések, lehúzó gyűrűk, szimmeringek+síkolás ha kell) + a vezérlés. Az meg fix 10-max 15e + anyagot én viszem. Plusz újabb szűrő+olajcsere, de akkor van egy felújított motorom. Egyszer jó lesz...Már csak az automata klíma van hátra, kondenzátor csövei lógnak - ergó lyukasak is, hűtő hullámlamellák kihullva az első pár sor cső közül, szárító-szűrő már kicserélve, remélem kondenzátor csere után már tömített lesz és mehet bele a gáz - jön a nyár...Majd ha kicseréltem a kondenzátort, teszek fel elrettentő képeket róla...
Kicsit sok volt belőlem így egymás után, bocsi.
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
Qru
MODERÁTOR
-
zolynet
addikt
Még mielőtt a helyére menne egy kicsit felpolíroztam.
Kösz nandow a kipuffanókat!
Ha esetleg sok lenne (nem hiszem) kapnak hangtompítókat.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz flegga92 #59827 üzenetére
Ajánlásra vettem egy ilyet és tényleg bevállt: hobbi polír szett
Biztos van ennél jobb, olcsóbb vagy éppen drágább, ez alkalommal nem néztem utána neten órákat, megvettem és nekiestem.Life is too short to stay stock!
-
-cobra-
aktív tag
válasz flegga92 #59827 üzenetére
Nekem a nagyon finom szövésű (0000) acélgyapjú + krómtisztító szinte újjá varázsolta.
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Insight gyári gumi mérete 185/55 R16. Télire a váltója 175/65 R15. Kérdés, hogy a 175-ös szélességű gumit fel lehet tenni 6" széles Jazz felnire, vagy inkább 5,5"-osat keressek?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
tboldi
nagyúr
válasz Zsombe #59842 üzenetére
Alapvetően nem is a szélességkülönbséggel van a baj, mert a gumi ugyanúgy 175-ös lenne, vagyis annyi történne csupán, hogy kevésbé lenne dundi a gumi oldalfala, inkább egyenes, egyvonalban a felni síkjával.
Na, de nem mindegy, hogy az ET mekkora, mert pl. ha a keskenyebb és a szélesebb felni is ET45, akkor az a belső felén, a futóműnél már jelenthet gondot.Bár ezek nem nagy eltérések, és nagy valószínűséggel nem is lesz gond, de azért nem árt résen lenni, nehogy csalódás legyen a vége.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
No, jon a nyár, bejelentkeztem egy hatso ablak foliazasra juni29-re, vegul Llumar kerul fel, valami combosabb bababarát verzió. Meg azt nem dontottem el egyedül, hogy fullos fekete legyen vagy eggyel kevesbe durva.
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #59845 üzenetére
Nekem a fekete type s-en van fólia, szintén Llumar. Még újkorában tették fel az autóra. Mivel nem kaptam hozzá műbizonylatot az eladótól, utólag kértem meg a Llumartól, amit meg is kaptam. A műbizonylat szerint a fólia 18% fényáteresztésű. Sötétített autóval még nem volt dolgom, szóval összehasonlítási alapom nincs, de ezzel én elégedett vagyok. Ha gondolod, pár képet megpróbálhatok csinálni a fóliáról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Filmvilág
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs