- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- A kompaktok között a Honor8 Mini lehet a király
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
nem_tom
őstag
Annak idején én is tanítgattam pár embert. Mindenki feladta hamar, így már annyira nem motivál a dolog. Pedig türelmes tanár vagyok.
Amúgy látom elég lelkes vagy a témában. Haverral utoljára tavaly télen jöttünk össze táncolni, annak ez lett a végeredménye: [link] Tervezünk még, csak sajnos eléggé elfoglalt meg vidéki, de ha sikerül összehozni csatlakozhatsz Te is. Társaságban a legjobb.
-
nem_tom
őstag
Inkább ez. Zenében és táncban is mérföldekkel jobb.
-
nem_tom
őstag
Látom PH!-s körökben nem valami népszerű a stílus.
-
nem_tom
őstag
-
nem_tom
őstag
Kicsit csiszoltam az 1. hozzászóláson. Na gyerekek, pörögjünk fel!
-
nem_tom
őstag
Látom itt a péhán nagyon nem megy a Hardstyle és Shuffle téma. Nem gond, én azért még próbálkozom.
-
nem_tom
őstag
-
nem_tom
őstag
L4S -[Live 4 Shuffle]- Attack from Hungary
Kis csapatom legújabb videója. Lehet feliratkozni a YouTube csatornámra. Enjoy!
-
nem_tom
őstag
-
nem_tom
őstag
2012.09.15. Budapest Shuffle meet up @ Puskás Ferenc Stadion udvara Én szervezem! Akit érdekel, jöjjön el!
-
nem_tom
őstag
Számításaim szerint ~63.000Ft az alapköltség. Ez takarja a jegyet és az utazást. A szállásról és további költekezésről nem is beszélve. (kaja, pia, stb) Szóval kell legalább ~100.000Ft ahhoz, hogy kimehess és jól is érezd magad. Persze ez attól is függ, hogy a szállás mibe fáj és meddig maradsz. Akár még többe is kerülhet.