- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Poco X6 Pro - ötös alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
válasz
jaddz90 #1125 üzenetére
Na most ettől egy picikét eltérő a téma, de haveri körben már tízen éve az megy, hogy nem tudunk egy jó kis háló partyn megegyezni. Mindig megbeszéljük, hogy lesz, mindig előhozunk helyszíneket, időpontokat, aztán 15 emberből 5-nek ez nem jó, 5-nek az, 5-nek meg amaz, szóval soha még nem volt egy értelmes hálópartyzásunk sem. De alapvetően az a baj mindig, hogy a 15 emberből 13 tökéletesen belesz@rik mindenbe, mert annyira nem is érdekli a dolog.
Bocs az elkalandozásért, csak jelezni akartam, hogy megértelek, hogy kifejtetted nemtetszésed. -
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #1100 üzenetére
Ezek a DLCk beleépülnek a kampányba is? Hogyan? Bekerülnek a "csempionship"be, de akkor sokkal hamarabb be lehet fejezni a játékot, mint, hogy végigmenj az összes versenyen. Meg csak a CAR PACK-oknál, azok gondolom nem fognak bekerülni a versenyekbe, mert hát adott kocsival lehet menni bennük csak. Szóval érdekes lesz az biztos.
-
wolfman
veterán
válasz
mrterminator #863 üzenetére
Azért a TC is rendesen visszavesz a kanyarokból való kigyorsításokkor. Ha bekapcsolom hallani lehet, hogy túl óvatos a gázadással, miközben értékes tizedmásodpercekkel kerülök hátrébb.
Én meg a tegnapi játszásomkor rájöttem, hogy a Shelby Cobra Daytona Coupet kifejezetten ok.d.s vezetni, annyira csúszik. ha ehhez hozzáteszem azt, hogy a 4. körre jelentősen meg fognak kopni a gumik (ameddig még nem sikerült eljussak vele a jelenlegi versenyben), akkor már előre félek, hogy ebben a versenyben bizony utolsó leszek DNF-el! (DUKE NUKEM FOREVER-el!
)
-
wolfman
veterán
ha eventben megcsinálok 3 versenyt, majd kilépek, akkor kezdhetem elölről?
-
wolfman
veterán
Azt szoktam, hogy pumpálom a gázt, értelem szerűen sok választás nincs is, ez válik be csak, csak ezen kell még finomítani, csak ugye Endurance-ban még hozzájön az is, hogy kopnak a gumik és a végére már már szürreálisan csúszik a kocsi 40kmph sebességnél is, pedig csak annyinak kéne történjen, hogy kevésbé kanyarodik és nagy sebességnél csúszik, de itt kis sebességnél is.
Érdekesség, hogy van olyan pálya amelyiken simán tudok első lenni, ha van qualifikáció, akkor főleg, de bizonyos pályákon elvérzek. Ide gondolom erősebbre vannak írva a scriptek.
-
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #792 üzenetére
Mediumon nyomom. Ennél nincs pofám lejjebb menni.
De ahogy nézem mindenkinek a mezőnyben összkerekes verdája van (Audik) csak nekem van SLS Mercim hátsó kerékkel. Ha meg bekapcsolok a TC-t annyira visszaveszi a gép a sebességet kigyorsuláskor, hogy mindenki otthagy a fenébe. Billentyűs játékhoz kellene TC, de nem túl jól lőtték be hozzá a tulajdonságokat.
Az előző posztom előtt nyomtam a sokadik próbálkozásra egy olyan versenyt, hogy végig szenvedtem, de sikerült elérni az utolsó 30mp-et harmadikként, és az utólsó előttu kanyarban az eggyik opponent nekem koccant ami elég volt hogy kipördüljek, természetesen addigra már a visszajátszás elfogyott.
Anyám meg is jegyezte, hogy ez valszeg nem nekem való, inkább igyunk meg egy sört. -
wolfman
veterán
Márpedig hátsó kerekes autóval endurance-ban kopó kerekekkel menni k..va sz@r! 30x kezdtem neki egy futamnak, meguntam, majdnem belebasztam a monitorba. Ez így nem élvezetes!
-
wolfman
veterán
Van nekem egy i3 4330-as CPUm a benne lévő Intel HD4600-as IGP-vel mellettük 4Gb memória. Szerintetek max grafikán 1280x1024-es felbontáson hogy menne(HD textúra nélkül)?
-
wolfman
veterán
Nekem is egyre jobban tetszik, csak az a bajom vele, hogy kezdem is egyre jobban unni. Az első résszel is ez a bajom, hogy egy idő után rettenetesen rá tudok unni, picikét monotonok a versenyek, sokszor ismétlődnek a pályák (bár ebben még egyelőre nem). Szóval amennyire bekattanok néha, hogy játszak vele, annyira rá is tudok unni egyik pillanatról a másikra.
-
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #700 üzenetére
Azt azért lássuk be, hogy a kanyart nem úgy kellene bevenni normál esetben, hogy nem nyomod a gázt, hanem ahogy pedállal is lehet, óvatosan adagolni. Ha már nincs pedál, marad az billentyű, de csak ha a kipörgésgátló be van kapcsolva, de ekkor meg nagyon visszaveszi a gyorsulást a játék. Ebben az összeállításban nem sikerült ez túl jóra. Más játékokban annyi van ha bekapcsolod a kipörgésgátlót, akkor nem csúszik ki a kocsid, de nem gyorsul lassabban, nem játszik a váltóval, hogy úgy alakítsa, hogy jó legyen, egyszerűen megszűnik a driftelés. Itt nem.
Te (meg még sokan mások) megszoktad, de ez így nem a legfelhasználóbarátabb. -
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #691 üzenetére
Rondának nem mondanám a játékot, összességében elmegy, de elég sok olyan dolog van, amiben még az első rész is túltesz rajta. Autók pofásak, de egy két karosszéria elem felületes, nem látni rajta, hogy kidomborodik aminek ki kell, meg most is ha törik a verda, akkor a csomagtartó egyben hajlik a hátsó lökhárítóval (vagy a motorháztető az elsővel) nem pedig felnyílik (kivéve az ellenfelek ajtajai, na azok nyílnak). A motor az viszont hányás minőségű.
Az irányítás valóban kinek hogy, de azért legyen meg az arany középút. Ha nem szimulátor, azért lehessen azt mondani, hogy nagyjából így reagálhat egy kocsi a megfelelő helyzetekre, kanyarodásra stb. De még inkább pontosítanék. Fizikára jó a játék, menet tulajdonságokra is, csak a billentyűt nem tökéletesen hozták össze az arcade irányítással. Ha például bill.-el játszom és kanyarodok, akkor megoldhatták volna, hogy a kerék nem b@szódik ki rögtön valamelyik irányba, hanem azért lenne picike átmenet, mert driftnél rettenetesen ki lehet csúszni emiatt(gázadás dettó). Ez utóbbi az első részben szerintem a tökéletes volt eddig, amit játékba tettek, most meg túlságosan éreztetik, hogy csak a végletekkel tudod irányítani.
Ezen esetlegesen egy patch-el tudnak még segíteni, akkor egy szavam nem lesz. -
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #683 üzenetére
Sokan az a bajom vele, hogy ez arcade játék lenne, de billentyűvel kifinomultan nem lehet irányítani, csak kormánnyal. Ha bekapcsolom a menetstabilizátort, kipörgésgátlót, akkor a verdák érezhetően lassabban gyorsulnak, robbannak ki a kanyarból, szemtelenül nagy előnyt adva ezzel az ellenfeleknek. Ha kikapcsolom, akkor máris 10-20%-al gyorsabban tudom csapatni a sebességet, de ekkor meg a 0-1 (azaz nem nyomom a gázt vagy jobb lábam a gázon, bal lábam a jobbon) végállások miatt rettenetesen csúszik kanyarokban némelyik, pl. izomautók a hátsókerék meghajtás miatt. Az első részben szerintem pont eltalálták a menettulajdonságokat, itt arcadenál reálisabb, szimulátornál sokkal fapadosabb.
A grafikát sem teljesen értem, mert bár ne legyünk grafika huszárok, de sokszor azt kell mondjam kifejezetten ocsmány. Törjétek össze a kocsitok elejét és nézzétek meg alatta a motort. Most mondjam azt, hogy a CMR2.0-ban lehetséges, hogy szebb volt? Természetesen örülök neki, hogy FULLHDban, mindent maxra állítva elfut rezzenéstelenül (néha a célegyenesben picikét belassul), de így az ULTRA beállításnak semmi értelme, ha azt jelenti, mint máshol a medium.
-
wolfman
veterán
Azt hittem felrobbanok és letörlöm az egészet a p.cs@ba, mert 7. helyezésnél sosem tudtam jobb eredményt elérni, aztán észrevettem, hogy van kvalifikáció és nem kell utolsó helyről induljak!
-
wolfman
veterán
Úgy érzem a játékban úgy oldották meg a hibázáskori dolgokat, hogy mindenképen visszább kerülj. Értem itt azt, hogy ha picikét megcsúszok vagy nagyobbat fékezek stb., de az előttem lévő is, akkor is jobban fog kiekrülni a kanyarból, mert én hibáztam. Eddig minden kategóriában megfigyeltem ezt.
Az sem teljesen szerethető dolog, hogy ha kanyardok vagy előtte fékezem picit, akkor elkezdi pumpálni a gázt meg/vagy váltogatni ide oda, nem pedig csak visszaesik a fordulat. Ettől olyan gagyi érzésem lesz az egésszel kapcsolatban
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Óvodások homokozója
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Konteó topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- IPhone 16 Pro max 256GB gyári független 2026.02.18. Apple jótállás
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Felújított Dell Vostro 15 3568 (7. gen. i5, 16GB RAM, SSD+HDD, jó akku, videokártya)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS LG 24" full HD LED IPS monitor (HDMI, DSUB, jack) eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged