Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
masterful87
senior tag
válasz masterful87 #8034 üzenetére
Ma kértem telefonon tanácsot egyik fogyasztóvédelmi hivataltól, azt mondták első körben javításra vagy cserére van lehetőségem, ha a javítás túl költséges, vagy cserekészüléket nem tudnak biztosítani, akkor kérhetek árleszállítást vagy pénzt vissza!
Az idő korlátról meg annyi van, hogy törekedni kell a 15 napra, de így hogy Lengyelbe kell kiküldeni, így még csak törekedniük se kell rá, mivel ez érthetően több időt vesz igénybe, mintha a szomszédos szervizbe kéne átdobniuk. :-\
Azt tanácsolták hogy próbáljunk közös nevezőre jutni, ami mind két félnek előnyös, nem sok értelme van a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, mivel ők is ismerik a szabályokat, egy ilyen asztalcsapkodás után meg lehet a levásárlást se ajánlják fel, és amúgy is csak pereskedni lehetne velük. :S
Viszont lehet kérni a vásárlók könyvét, hogy nyoma legyen annak az igényünknek, hogy élni akartunk az elállás jogával, és kértük volna vissza a vételárat. Ez a későbbi pereskedéshez mindenképpen hasznos lehet, de lehet maga a gesztus is elég ahhoz, hogy engedékenyebbek legyenek.Szóval vagy várok pár hónapot, és akkor viszem el, bízva abban, hogy nem fognak találni több ilyen cserekészüléknek való hulladékot, vagy most elviszem, és jelzem hogy szívesen levásárolnám, a lényeg hogy többé ne lássam ezt a szutykot!
[ Szerkesztve ]