- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2261 üzenetére
Mindazonáltal hangsúlyozom, hogy alapvetően egyetértek veled a dolgok lényegét illetően.
A vevő a bolttal áll kapcsolatban.De!
"Illetve azt is nehezen hiszem, hogy nevezett bót a gyártótol rendel. Ha meg nem akkor ott van a nagyker öt-tíz percre tőlük és ugyan vigyékmá vissza. Természetesen hozzák is a csere kártyát."
Ez olyan felfogás amellyel még sötétben vagy teliholdkor sem tudnék azonosulni.Rövid érveim, az ha ebből megérted jó, ha meg nem, hát nem magyarázom.
(1) Már miért ne rendelhetne a gyártótól a bolt?
(2) Ez a úgyis ott van 10 percre abszolute nem biztos, sőt lehet, hogy a város másik végén
(3) Egy komolyabb (-nak tűnő) üzlet akár 20-25 nagykerrel és még 20-25 kisebb-nagyobb alkalmi partnerrel ál kapcsolatban... MAJD HA ARRA MEGY A KOCSINK, akkor elviszem a vevőtől átvett kártyát és a legrövidebb időn belül kicseréltetem. De hogy most elugorjak egy cseréért? HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2264 üzenetére
Sajnálom, hogy nem tudtad megérteni, mit értettem gyakorlatiasság címszó alatt:
Jeleztem: 20-25 nagyker és 20-25 egyéb beszállító! Nos mindegyik 10 percre volna a tizenharmadik kerből? Egyet mondok ellenpéldának, csak egyetlenegyet: példakéntA gyakorlatiasság ott hiányoltatik még, hogy például szerinted mindig ül benn a cégnél egy szabad ember, hopp, ugorj, azonnalra budaörsre? Nem kérem ez az ember éppen úton van 5-6 nagykert látogat éppen most is sorban. Azt mondtam a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legröbidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Csaba_20_ #2269 üzenetére
Üzlet, nem raktár.
"Ha nincs, akkor szól a futárnak, aki épp 5-6 nagykert látogat, hogy ilyet is hozzon. " - hát ez nem így működik a gyakorlatban, csak a vágyálmokban vagy így!
Ám felettébb érdekes, hogy nekemszaladtok, amikor azt mondtam, alapvetően a vevőnek van igaza, csak nem kell elrugaszkodni a valós lehetőségektől. Innen már csak egy hajszál, azt mondani a vevőnek: Üljön le beülök a kocsiba elszaladok a nagykerbe egy fél óra mólva leszek.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Szerintem így : "A gyakorlatiasság ott hiányoltatik még, hogy például szerinted mindig ül benn a cégnél egy szabad ember, hopp, ugorj, azonnalra budaörsre? Nem kérem ez az ember éppen úton van 5-6 nagykert látogat éppen most is sorban. Azt mondtam a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legröbidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon!"¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2281 üzenetére
Gyuri27.
Én ezt gondolom komolyan: olvasd el tüzetesen még egyszer kérem:
"Azt mondtam, a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legrövidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több, mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon!"Mond ennél korrektebbül hogyan fejezzem ki magamat?
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2283 üzenetére
[Szolgálati közlemény]
Nem dolgozom a nevezett (hivatkozott cégnél) még vásásrolni sem voltam náluk és semmilyen jogi vagy egyéb viszonyban nem állok ezidáig velük.
A Magánvéleményemet hangoztattam
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Jelzem, hányingerem van! Álljunk meg egy kicsit vagy legalább lassítsunk, mert másként összerókázok mindent!
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Ariadne #3684 üzenetére
Másrészről csak e-maicímmel nem szokás vadidegentől rendelést elfogadni. Nem szokás, nem ajánlott, nem érdemes és nem kifizetődő.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Én meg nem tudok válaszolni a fel sem tett kérdésedre...
Kezdjük előlről, a garanciajegy AHHOZ A CÉGHEZ szól, akiknél vásároltál? Elköltöztek, vagy csak a Te szemed elől tűntek el, vagy tudomásod szerint "felszívódtak" ? Kérünk cégnevet és segítünk kinyomozni őket....
Javaslom a téma folytatását , bővebb információk ismeretében...
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Mondd, hogy legalább annyit megtettél, hogy a garancialevélen levő címre írtál e-mailt és felhívtad a rajta szereplő telefonszámot!
Ariadne #3704 Szép munka, ügyes!
------------------------------------
ELÉRHETŐSÉGÜNK
Ferenc utca 62.
1162 BudapestFax: +36-1-405-6305
Mobil: +36-20-459-5300E-mail: info@itprofit.hu
Web: www.itprofit.hu[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Nem biztos, hogy el kell utaznod Budapestre! Beszélj velük! Kérd, hogy Fehérváron adhasd át! Vagy küldhesd futárcéggel.... BESZÉLJ velük!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
válasz -NOKIA- #4096 üzenetére
Ha javítható, akkor nem kérheted.... De gondolj bele, van a kereskedő szervizében minden egérhez alkatrész, görgő? Nem hinném -> Tehát nem javítható
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
"ez egyébként a számtech. boltosoknál gyakori probléma"
Maradjunk abban, hogy pontosan akkora probléma, mint az okoskodó és tudálékos vásárló.
Ezt nem speciel rád(!) értettem, csak jeleztem, hogy a hatás - ellenhatás elve alapján 1:1-re áll a szervizesek - Userek meccs.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Timocicu #4121 üzenetére
Nincs az az Isten (törvény!) ami alapján téged kötelezhetnének az átvételre!
A kódszó : hibás teljesítés.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz sasa311 #4117 üzenetére
Amit a bolt jogosan tartana meg az nem az "ELŐLEG" címen, hanem a "FOGLALÓ" címne átvett összeg. Az előleg visszajár, a foglaló nem! (sőt, ha az üzlet időre az eladó hibájából nem jött volna létre akkor a foglaló duplája jár vissza!) Nos mi van arra a papírra írva?
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Ariadne #4125 üzenetére
Igen, késedelmes:
PTK:
A jogosult - függetlenül a késedelem felróhatóságától - követelheti a teljesítést vagy, ha érdekmúlás következett be, elállhat a szerződéstől. Még érdékmúlást sem kell bizonyítani, ha fix időpont volt a teljesítésre megszabva.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Nem tudod a paragrafussal hasbaakasztani, mert olyan, hogy három napon belüli csere nincs - és ami nem létezik, arra nincs paragrafus!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Ariadne #4605 üzenetére
Bocsánat én is így értettem!
Nincs olyan, hogy bárki visszavihet bármit 3 napon belül! - és erre nincs is paragrafus!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Mondd utánam szépen: nincs olyan, hogy 3 napon belüli csere, azért mert nem tetszik... ismételgesd, nincs olyan, nincs olyan.
És ez a minimum![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Csak és kizárólag annyit szeretnék kérni: a mi boltunkba sose gyere ilyen mentalitással: vásárló fuck off!
De szíved joga a pénteken vásárolt marhahúst hétfőn visszavinni, hogy nem ízlett a marhapörkölt, ami belőle készült! Kezdj nagydarab hentesekkel! Előbb-utóbb eléred a kívánt hatást![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz sanzi89 #5205 üzenetére
(a) Mennyi az a javítási idő ami után már lehet valamilyen jogalapom arra, hogy ne a javítást kérjem? Pl úgy noti, vagy a vételárban új, vagy pénz vissza, stb.
Nincs.
(b) lIletve ha mondjuk megjavítják de a hiba továbbra is fent áll akkor mit tehetek?
Akkor nem javították meg! - ismétel javíttatod, vagy ha módodban áll, át sem veszed.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz sanzi89 #5208 üzenetére
Nagyon "bonyolult vagy"
Azonos típusú notebookot kell, hogy kapj, szó nincs winchester vagy ram-márkákról, sebességről.
Ha nem javítható akkor sorrend:(1) azonos típusúra csere = ebbe köteles vagy beleegyezni
(2) más típusúra jobbra/rosszabbra csere értékegyeztetéssel (ehhez a Te IGEN-ed kell!), mert "NEM"-ed esetén GOTO3
(3) pénz vissza*************************
Hibás termék esetén a vásárlót a kötelező jótállás alapján az alábbi jogok illetik meg: - Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik választható igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
- Ha a vásárló kijavítást vagy kicserélést kér, a kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
- A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A javítást a vásárló érdeksérelme nélkül úgy kell elvégezni, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan termékhez képest nem csökkent.
- Javítás esetén a termékbe új alkatrészt kell beépíteni.
- Ha a jótállásra kötelezett a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a vásárló a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.
-Ha a vásárlónak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fentiekben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - a vásárló választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
- Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó ez esetben nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
- A terméknek vagy jelentős részének kicserélése (kijavítása) esetén a jótállás időtartama a kicserélt (kijavított) termék (annak kicserélt, kijavított része) tekintetében újra kezdődik. Ez a rendelkezés érvényes az esetben is, ha modulokból összeállt termék hibás moduljának cseréjére kerül sor.
- Hibás termék esetén a vásárlót 1 éven túl az alábbi gyártó által meghatározott jogok illetik meg.
- A gyártó csak javítást vállal.
- Ha a termék nem javítható, a vásárló a meghibásodás időpontjában érvényes, aktuális eladási árra tarthat igényt.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz ZozzHUN #7456 üzenetére
Lassan mondom: Ha valami elromlik, a vevő utazgat, cipel, várakozik, sorban áll, érdeklődik (*)
EZ ÍGY VAN RENDJÉN! - mindig és mindenhol kivéve: (*) Autó, mosógép, ilyesmi...
TE SEM VAGY KIVÉTEL és én kikérem magamnak, hogy ELŐNYT AKARJ szerezni, kérni, kikövetelni, elvárni.
ELÉG!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
1. azonosra csere
2. értékegyeztetéssel bármire csere
3. KP vissza. (Gondolom pénzt nem adnak vissza.) De!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Turbolada II #7532 üzenetére
Légyszíves idézd ide az időkorlátról szóló rendeletet...
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #7534 üzenetére
De a törekednie kell 15 nap nem egyenlő azzal hogy ez valamiféle határidő vagy korlát vagy kötelesség lenne!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7608 üzenetére
Amennyiben a jótállásra kötelezett a hibás terméket kijavítja, a jótállás időtartama a Ptk. 308. § (3) bekezdése alapján meghosszabbodik a hiba közlésétől – és nem jelentkezésétől/felfedezésétől - számított annyi idővel, amíg a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem használhatta.
___¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7610 üzenetére
Átvették javításra: A-napon
Visszakaptad: B-napon
A és B különbözete a növekmény a C-nap, mint garancia lejárta után¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
Nem.
A sorrend.
1. javítja, ha tudja.
2. cseréli ugyanolyanra vagy felajánl helyette jobbat ráfizetés nélkül.
3. cseréli értékegyeztetéssel bármire... olcsóbbra - drágábbra .... de ebbe neked is bele kell egyezned
4. pénz vissza, ha a fentiek egyike sem teljesül!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
A reklamációd ott jogos, hogy webáruházból vásárlás után indoklás nélkül visszaküldheted. 8 napig. Aztán küldik a pénzt 30 napon belül. Ez az elállás.
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz zsámoly #7669 üzenetére
Az üzlet jogosan kínálta fel a kütyü AKKORI vételárát, ha olcsóbb lett volna akkor is, ha drágább. akkor is.
És a "ha garanciális cserét kérek," ott sántít, hogy nem kérheted....¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz zsámoly #7671 üzenetére
Ha pontosan ugyanolyan (!) van raktáron, egyszerűen kérdezd meg, miért nem áll módjukban kicserélni, ne kötözködj, hanem egyezkedj.
Főleg, hogy a 3 napon belül visszavitt terméket azonnal cserélniük kellett volna.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Turbolada II #7675 üzenetére
Igen, én is azt írtam, ha valóban van raktáron ugyanolyan...
Köszönöm, hogy megerősítetted az álláspontomat, minden tekintetben egyet kell értsek veled.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz werszomjas #7680 üzenetére
A legfontosabb, hogy innentől minden e-mailben beszéljetek meg, hogy nyoma legyen és az e-mailt másolatban küldd ide is biztonsag(kukac)vatera(pont)com
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz werszomjas #7682 üzenetére
"Másolatot kap" ....
Próbálkozhatsz a fogyasztóvédelemmel de itt elvben két magánszemély áll egymással üzleti kapcsolatban... ELADÓ és TE.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1