- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BITBOYS
addikt
Tudja valaki, hogy pontosan mit jelent az Élettartam garancia?
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
tomcsi23
veterán
Hali!
Hogy működik a garanciális javítás/új készülék kérdése? Telefonról van szó (iphone), előzetesen azt mondták, hogy nem fogják javítani (trémobil), hanem egy újat kapok, csak előtte elküldik valahova (appe szerviz?). Na, a következő "randin" egy leharcolt készüléket akartak rámsózni, amit nem vettem át. Azt visszaküldték még egy körre, most jelezték, hogy mehetek érte - fődarabot cseréltek. Szal, esélyem sincs új készülékre?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
BITBOYS
addikt
ott a pont.
Gyuri27: Általánosságban érdekelt...de főleg a flash memóriák miatt. Köszi[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Hétfőn lesz 1 hónapja, hogy elvittem szervízbe a garanciás (LG) monitoromat. Hetente keresem őket, hogy hogy állnak, mikor lesz kész. Holnap megint hívom őket, de arra számítok, hogy megint a "nem tudják, hét közepére biztos kész lesz" választ fogom kapni.
Nincs időkorlát a javításra? Milyen lehetőségeim vannak ilyen helyzetben?
-
net84
őstag
válasz _stick_ #3257 üzenetére
ha visszábbolvasol, akkor kapsz részletes leírást arról, hogy mit tehetsz...
egyébként törekednie kell a szervíznek a 15 napra
annyit tehetsz, hogy jelzed feléjük, hogy ez neked már túlzott kellemetlenséget okoz, ezért elállsz a szerződéstől és kéred a pénz visszafizetésést
ha a monitor szervízben és nem az eladónál van javításon, akkor a szervíz maximum egy csereigazolást tud adni (LG szervízből kiindulva, ezt nem szívesen teszik), amivel te a kereskedőnél vagy a cserét vagy a vételár visszafizetését kéred....Read only...
-
őstag
Sziasztok!
Vettem egy komplett gépet amiben egy 160Gbos seagate van. Vásárlás előtt megkérdeztem az eladót hogy teljesen hibátlan-e a gép és tud-e adni 3 nap próbagarit. Erre a válasz az volt hogy tud adni akár egy hónapot is mert ő tudja hogy hibátlan a gép. Találkoztunk, átvettem a gépet, kipróbálni nem tudtam. Hazajöttem, bekapcsoltam, a vinyója megy a gépnek rendesen, de HD Sentinel szerint 42 bad sector van rajta, kondíció 58%.
Azonnal jeleztem a problémát mire ő azt mondta hogy működési garit vállalt, és működik. Azt mondta ő neki 90%ig terhelve volt a vinyó, azaz kb 120gb adat volt rajta és semmi baja nem volt. Nagy nehezen azt mondta ad egy másik vinyót.
Ma felhív hogy nincs vinyója szori, vissza tud adni 4k-t, küldjem a számlaszámom. Ok, megadom neki.
Most kapok egy ilyen E-mailt: (szó szerint idézem)
Na akor maradjunk inkáb a személyes találkozonál mikor jársz megint az Árpád hid fele,me le elenörzném ,személyes találkozonak joban örűlnék,,Én saját magam viszem el a pénzt könyen meg lehet majd ismerni,,,űdv karesz,,bocsi de basza a csörömet hogy ojanért válajak garit amiröl nem is tudtam,te tölem működési garit kértél ,és működik a gép ,,,Winyo be butol,adatokat lejátsza,tehát az hogy bad akármi az szerintem melékes,,,,mivel 90% kal megvolt teherlve és akor is működöt ,,elöte kelet volna meg kérdezni hogy az e,akor én meg kérdeztem volna miaz és utána néztem volna,,,,,,,Tehát idr meg mikor tudunk ösze futni,,,,,,,,,,,,
Mit tudok tenni? Mit mondjak neki? Előre is köszi a segítséget
-
net84
őstag
ha jól értelmeztem magányszemélyek közti adás-vételről volt szó...gondolom írásos nyoma nincs a dolognak (mail és egyebeke nem játszanak, elsősorban az adásvételi szerződésre gondolok), tehát helytálló kijelentés: szó elszáll, írás megmarad...mondhat kb. bármit, csapkodhatsz bármit...
jogilag, törvényileg lehetőséged gyakorlatilag nulla...Read only...
-
etnies
senior tag
Srácok!
Régen foglalkoztam garanciális ügyintézéssel, feltennék pár kérdést.
Van egy szoftverhibás Nokia N82 telefon, ami nem javítható . Beadtam szervizbe, egy hét után visszaadták, hogy megcsinálták. Persze nem csinálták meg.
Ma visszavittem és kértem a javítás elvégzését vagy a telefon cseréjét.Milyen határidők vannak ilyenkor?
Emlékeim szerint 30 napon belül vagy meg kell csinálniuk vagy
1, cserélni a telefont
2, visszaadni a pénzem.Ezek még így vannak?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
sasa311
veterán
Nem.
15 nap van, de :
- Nem kötelező jelleggel, hanem törekednie kell az eladónak rá.
15 nap után reklamálhatsz, hogy neked ez súlyos károkat és kellemetlenséget okoz, hogy nincs telefonod, kérnél egy újat vagy a végelárat vissza. Ha nem akarják egyiket se, akkor panaszkönyv és kezdődhet a móka.
Amúgy ami SOFTWARE hibás az hogy a túróba nem javíthatÓ?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
pereces
tag
Sziasztok
Meghibásodott a vid.karim mivel garanciás volt még hát szépen vissza csomagoltam az eredeti dobozába a tartozékaival (6pólusú kábel,vga átalakító,hdmi átalakító) együtt és visszavittem.
Sajnos elég sokáig kellett nyaggatnom a boltot mire hajlandóak voltak kicserélni, ez kb. két hónapig húzódott, már én éreztem kínosnak a rengeteg telefon hívást. Meg is kértek rá hogy ne hívjam őket majd ők hívnak, na persze b***sztak rám.Ma végre kezembe nyomták a csere darabot, íme:
a lenyűgöző csomagolás gyönyőrű mondhatom, ez még belefért volna ... ha a kártya jó.
Sötés elszíneződés látszik a gpu túloldalán,sajnos a boltban lányos zavaromban nem vettem észre hogy ez meg van sütve
kartya1 - kartya2
Igaz a nyák is el van csavarodva de még ez is beleférne a tűrésbe, de sajnos a kártya már a bios képnél teljesen hibás, fura szines karakterek mindenfele. Ez a kártya nagyobb selejt mint amit eredetileg leadtam garanciális cserére, legalább a másik még éppen használható volt 2D-ben nagyobb terhelés nélkül. Ez meg egy lestrapált használt hulladék.Az lenne a kérdésem hogy elállhatok-e a vásárlástól vagy erre semmi esélyem ?
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz pereces #3266 üzenetére
már az előzőnél elálhattál volna, a két hónap nagyon húzós...
ez a kártya egy un. gyári javított, amit a gyártó garcserére küld vissza a nagykernek, az pedig rásózza a kiskerre. át sem kellett volna venned, mivel te egy teljes értékű kártyát adtál le, dobozával és minden tartozékával...első körben vedd fel a kapcsolatot a kereskedővel, hogy ez így ahogyan van, nem okés, nem elfogadható, hogy OEM kivitelbe cserélték az általad dobozosként leadott garos kártyát, azonkívül ez is rossz és láthatóan erősen lestrapált. mennyi idő telt el azóta, mióta elhoztad? a vásárlók könyvébe mindenképpen megér egy beírást, amikor leadod a kártyát (hacsak élből nem adnak egy újat tokkal vonóval)...Read only...
-
pereces
tag
Egy debreceni bolt, de már nem árul számtech. termékeket, mert saját elmondása szerint túl sok probléma volt a garanciával (érdekes) ezért a tulaj beszüntette ezt a tevékenységet, pár hónapja még láttam a honlapján hogy árult laptopokat de ma már csak iroda kellékeket. Elkértem a telefonszámát a nagykerrel kapcsolatban lévő Ú.T. nevű emberkének mert állítólag ő intézi a garanciát. Azt gondoltam hogy ettől gyorsabban megy majd az ügyintézés, na hát én ennyit linkelni még senkit nem hallottam. Csodálkozok hogy egyáltalán még szóba álltak velem a legelején.
-
(Darkwood)
őstag
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha nincs gari papírom, akkor ezeket lehet-e széria vagy bármi más alapján gariztatni:
- EVGA 970i Ultra SLI,
- XFX 9800 GX2,
- E8600,
- FSP Everest 800W,
- Samsung 500 GB,
- Corsair 2GB DDR3,
- Silverstone LC13B
Sajnos úgy néz ki, hogy csalás áldozata lettem és nincsenek meg a gari papírok!
A válaszokat előre is köszönöm!Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
(Darkwood)
őstag
válasz (Darkwood) #3270 üzenetére
UP, mert nagyon fontos volna!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
tlac
nagyúr
válasz (Darkwood) #3270 üzenetére
ez most mind elromlott?
egy boltból vannak? -
(Darkwood)
őstag
Nem! Mind tökéletesen működik, de ha valamelyik tönkremegy, akkor csak nézek! Nem tudom, hogy mely boltokból valók!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
tlac
nagyúr
válasz (Darkwood) #3273 üzenetére
akkor reménykedj, hogy nem romoljon el semmi, mert garipapír nélkül nem lesz egyszerű
mindegyikek van egy azonosító, amivel a gyártóhoz még fordulhatsz
de jó lenne, ha legalább azt megtudnád, hogy honnan vannak, ha kiskerből, akkor lehet, hogy elnéző lesz a bolt és pl. ad neked egy új garanciajegyet -
(Darkwood)
őstag
Sajnos az illető nem válaszol semmire, így nem tudom honnan vannak! Így most a remény rabja vagyok!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
Ariadne
őstag
válasz (Darkwood) #3275 üzenetére
Sajnos az ilyen esetekkel mindig számolni kell, ha nem üzletből vásárolsz. Mérlegelni kell, hogy az alacsonyabb ár ellensúlyozza-e azt a kockázatot, hogy nem hivatalos üzletből számlával vásárolsz.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
(Darkwood)
őstag
válasz Ariadne #3276 üzenetére
Szörnyű, hogy ennyire nem lehet bízni egyes emberekbe! Sajnos egyre több van itt PH!-n!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
veterán
Sziasztok!
Február 12-e óta van garanciába a kártyám (8800GTS).
Várható elkészülés március 5. volt, természetesen azóta sincs semmi hír a kártyáról. Március 4-én telefonáltam, azt mondták a nagyker ül rajta, és majd értesítenek. Holnap szeretnék már rájuk telefonálni, hogy ugyan mit ülnek eddig a kártyámon. Ha jól tudom 15 nap van hogy kicseréljék a kártyát. Mivel ilyen kártyát már nem lehet kapni, gondolom másikat kell adniuk. Ebben a topikban olvastam, hogy ilyenkor a teljes vételárat is kérhetem vissza, vagy pedig levásárolhatom, ez igaz?
Előre is köszönöm a segítséget!Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
harry
veterán
Sziasztok, tudtok javasolni olyan oldalt, ahol az általános garanciális feltételekről lehet olvasni? Mármint pl. mikor kérhető a vételár, csere feltételei, (javítási)határidők, stb. Fogy. védelem honlapján nézegettem, de ott nem láttam erről infókat, pedig régebben mintha lett volna.
Illetve egy konkrét kérdés: egy aránylag komoly túracipőnk szétment, visszavittük, majd szóltak, hogy az árát levásárolhatjuk (egyelőre ennyit tudok). Ez gondolom a számlán szereplő vételár (talán 25e). Ha nem tudnak ugyanilyet adni (gondolom, ezért mondtak levásárlást), és nem is találok megfelelő cipőt (avagy bármit, ami onnan érdekelne), úgy kérhetem a termék teljes árát, igaz? Ha a vételárnál kevesebbért akarok vásárolni (tehát 25-e helyett pl. 20e-ért), akkor ugye a fennmaradó összeget kötelesek kifizetni (tehát 5e-t)?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Ariadne
őstag
www.nfh.hu a fogyasztóvédelem honlapja most, rengeteg információ fent van, balra a Hasznos tudnivalók alatt nézd végig az oldalakat.
És a kérdésekre a válasz: igen és igen. A cipőkre 6 hónap szavatossági idő van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
harry
veterán
válasz Ariadne #3280 üzenetére
Köszönöm, én ezt az oldalt találtam, de itt nem volt sok minden... [link]
Amúgy mi is fél évre emlékeztünk, de erre 1 év volt (az enyémre meg 2, túracipőknél többet szoktak vállalni, jobb helyeken) - de a lényeg úgyis az, hogy elfogadták (mint hibás terméket), de cserélni/javítani nem lehetett, így marad a levásárlás/kifizetés.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #3280 üzenetére
Ha azt mondom, hogy cipőnél nem a 6 hónap a jellemzőbb, hanem a 2 év akkor ahhoz mit szólsz? Meglátásom szerint cipőt az emberek végső felhasználási célzattal vásárolnak. Persze vannak továbbértékesítők, de itt nem ilyen módon került képbe a cipő(egy darabról volt szó és túracipőről, ami szétment). Így fogyasztói szerződésről van szó, aminél 2 év a szavatossági idő. PTK 308.§ (4)
Persze a bizonyítási teher az első hat hónapban van csak a forgalmazón. Épp ezt kihasználva szokták a boltban a 6 hónapot mondani, mint szavatosság. Utána menj bíróságra, kend a hajadra, amit csak akarsz... -
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #3282 üzenetére
Egyszerűen azért szoktam a 6 hónapot mondani, mert cipőnél gyakorlatilag sosem éri meg belemenni abba, hogy bizonyítom, hogy gyártási hibás. nincs értelme feleslegesen hergelni az embereket, hogy mennyi lenne...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Tomexk
csendes tag
Hi ! Nekem elég kis szemét kérdésem lenne. CSupán annyi hogy, hogy öljek meg egy mobiltelefont úgy hogy kapjak helyette másikat. Szal , hogy a hiba beletartozzon a garis javítások körébe, és garantáltan cseréljék. Szörnyen le van strapálva a külseje mert nagyon érzékeny a kis telo. Ami azt illeti csúnyán megbántam hogy megvettem. SE W910i ... és gondoltam szegény szolgáltatónak ez az egy telefon nem fog fájni. Szal várom az ötleteket. THX !
Volt egyszer egy kecském, tudod-e ?
-
Ariadne
őstag
Nem, mert ez nem jótállás! Csak a szavatossági idő első 6 hónapja, kedvezményes bizonyítási teherrel, pont olyannal, mint a jótállásnál. De ettől még nem jótállás. Nincs benne ugyanis a 151/2003. korm. rendeletben felsorolt termékek között, amelyekre az egy éves kötelező jótállás jár, és hacsak a gyártó nem vállal jótállást (pl. Sketchers, CAT stb. szokott), akkor csak a szavatosság van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát, ebben a topikban nem nagyon fogsz olyan választ kapni, amilyet vársz...
Megjegyzem ezt kedvelem a kedves fórumozótársakban, hogy egyhangúan nem vagyunk hajlandóak kifejezetten becsapás jellegű dolgokban segíteni. Ez biztosan szélmalomharc, de akkor is jól van így.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #3285 üzenetére
Ezek alapján számítógép alkatrésznél mondjuk azt, amit a vehemens eladók: Akkor van garancia, ha a nagyker is úgy gondolja, egyébként pedig kenje mindenki hajára. Így legalább nem hergeljük az embereket azzal, hogy mi jár valójában....ehh ...a cipőkre is 2 év szavatosság van fogyasztói szerződések esetén, de csak az első 6 hónapban van a forgalmazón a bizonyítási teher és ezt nagyon jól tudják is az eladók.
-
-
Geza26
senior tag
Hello!
Ha egy olyan monitor pixelhibás amelyikre nincs pixelgarancia (ASUS) akkor él az, hogy 3 napon belül becserélhetem, mint bármilyen más terméket?
Nincs még meg a monitor de szeretnék előre tisztában lenni a lehetőségekkel.
Köszönöm!
Géza
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...