- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
localhost
Közösségépítő
Én meg nem tudok válaszolni a fel sem tett kérdésedre...
Kezdjük előlről, a garanciajegy AHHOZ A CÉGHEZ szól, akiknél vásároltál? Elköltöztek, vagy csak a Te szemed elől tűntek el, vagy tudomásod szerint "felszívódtak" ? Kérünk cégnevet és segítünk kinyomozni őket....
Javaslom a téma folytatását , bővebb információk ismeretében...
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
VOid
tag
válasz localhost #3701 üzenetére
Na szóval akkor bővebben, Székesfehérváron vettem a gépet a User's ( userscrew kft - nincs köze a Bp-i Usershez), olyan 2 hónappal ezelőtt, akkor már rajta volt a "kiadó" tábla az üzleten rákérdeztem h mivan, azt mondták csak költöznek úgy látszik náluk a költözés annyit jelent hogy szépen bezárják az üzletet, mert pár napja amikor vittem a gépet az üzletbe vissza teljesen üres volt, se telefonszám se másik cím semmi, a honlapjukon se elérhető már a mobilszám ami fent, a vele párhuzamos utcában lévő számtech üzletben is megerősítették h az az üzlet bizony megszűnt.
És igen hozzájuk szól a garancia is, amit ebben az esetben ha esetleg vmi rossz a gépben márpedig vmi rossz akkor nem tudok érvényesíteni, és ezért kérdeztem azt hogyha mondjuk pl a memória rossz, akkor a gyártón keresztül jelen esetben corsair, tudom e érvényesíteni valahogy a garanciát.. vagy buktam az egészet? -
Ariadne
őstag
Az e-cegjegyzek-ben meg lehet keresni egy-egy céget. Ez a cég létezik, él és virul, legalábbis az adatok alapján, székhelye viszont áprilistól: 1162 Budapest, Ferenc utca 62., tehát valóban csak költöztek.
Közösségi adószámot kértek, új bankszámlák, ez mind most júniusban, szóval valamit csak csinálnak még. Szemlátomást továbbra is számtech kereskedés a fő profiljuk.
Szóval ezen a címen kellene felkutatni őket.
mod: Ehhez képest persze hmm "véletlen", hogy ugyanaz a tulajdonosa egy ugyanezen a címen bejegyzett bt-nek is, klikk, mely szintén számtech kereskedelemmel foglalkozik. Na ilyentől érdemes vásárolni, mert a bt beltag minden vagyonával felel, bár persze általában szegényeknek semmi, de semmi vagyonuk nincs a nevükön...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #3703 üzenetére
Kicsúsztam a mod időből: ezt a mobil számot meg másik számot hívnám a helyedben, azzal, hogy az ő másik cégétől, a userscrewtól vettél cuccot, és akkor most gariztassunk már. Először szépen udvariasan érdemes, hátha összejön...
mod: Éééés itt a magyarázat, klikkide mindenképp - idézet a honlapról:
Tisztelt Partnereink!Fehérvár Kégl György utca 10. szám alatti üzletünk a válság miatt Budapestre költözött! Cégünk az oldalon található címen érhető el. Minden kedves vásárlónk megértését köszönjük.
A kiszolgálás természetesen zavartalan, a rendelt termékeket kiszállítjuk. Reméljük, hogy mihamarabb újra találkozhatunk fehérvári ügyfeleinkkel. Lojális partnereinknek külön kedvezményekkel kedveskedünk.
Tisztelettel
User's Crew Kft.Mondjuk ezt kitehették volna egy darab A/4-es papíron a régi üzlet ajtajára... Őket kell zaklatni, IT-profit néven megy az üzlet, de a cég mögötte ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
localhost
Közösségépítő
Mondd, hogy legalább annyit megtettél, hogy a garancialevélen levő címre írtál e-mailt és felhívtad a rajta szereplő telefonszámot!
Ariadne #3704 Szép munka, ügyes!
------------------------------------
ELÉRHETŐSÉGÜNK
Ferenc utca 62.
1162 BudapestFax: +36-1-405-6305
Mobil: +36-20-459-5300E-mail: info@itprofit.hu
Web: www.itprofit.hu[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
VOid
tag
válasz Ariadne #3704 üzenetére
huh köszönöm szépen, ezt magamtól nem találtam volna meg, bár igen azt én se értem h egy papírt miért nem tudtak kirakni, vagy vmi telefonszámot amin lehet érdeklődni..., de innen akkor már megoldom, nem gondoltam h pestre kell mászkálnom gariztatni de még mindig jobb mintha sehova se mehetnék
-
localhost
Közösségépítő
Nem biztos, hogy el kell utaznod Budapestre! Beszélj velük! Kérd, hogy Fehérváron adhasd át! Vagy küldhesd futárcéggel.... BESZÉLJ velük!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #3709 üzenetére
Csak gugli barátom segített, meg ez az e-cegjegyzek, érdemes használni, adott hét hétfőjére vonatkozóan teljesen pontos adatokat ad. Aztán meg csak a cég új címe gugliba, abból kiderül, ha van másik cég is azonos címen, és hát ha van ilyen, annak szinte tuti, hogy azonos a tulaja, ez megtudható a cégjegyzékben visszakeresve ezt a céget is. Ennyi az egész.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
PowerBuldog
veterán
...
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Quan-Chi
őstag
üdv mindenkinek!
vettem tavaj 1 év garival egy MSI 9600GT OC videókarit ! ami teljesen új bontatlan darab volt! namármost az 1 év gari szűk 1 hónapja lejárt és bedöglött ez a szar teljes mértékben! az lenne a kérdésem hogy az MSI által vállalt 3év garanciát (amiből közel 2 év még aktív) hogy és milyen módon tudnám érvényesíteni, és legfőképpen hol ? (számla nincs róla, meg semmilyen papír , csak a doboz+kellékek és egy S/N )
kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
Quan-Chi
őstag
sajnos kicsúsztam az 5perc szerk.-ből , aki tud érdemleges infót adni az kérem PÜ-ben tegye!
kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
Ariadne
őstag
válasz Quan-Chi #3713 üzenetére
Ha nincs számla, akkor sehol. Ha lenne, akkor mehetnél asztalt verni a kiskerhez, már ha egyáltalán kiskernél vetted. Nagykert kellene még megpróbálni, ha ki tudod deríteni, melyiktől van, vagy pedig a gyártót.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Daemon09
őstag
Sziasztok!
EVGA gyártói gariztatásban jártas valaki?
-
Quan-Chi
őstag
válasz Gyuri27 #3717 üzenetére
üdv.
pont ez az, innen vettem PH-ról egy elég jó hírű tagtól! aki maga 1 év garit vállalt rá, de az már lejárt viszont közel 2 év gyártói gari még van ! Ő elmondása szerinte USA-ból hozta/hozatta !
mi a teendő ezek után? kuka vagy posta? elvileg Ausztriában van VGA szervíz! oda ellehetne postázni?kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
Ariadne
őstag
válasz Quan-Chi #3719 üzenetére
Bocs az oktatásért, de épp ez az, amire gondolni kellene, amikor nem üzletben, hanem ilyen-olyan "kereskedőktől" vásárolsz, mert hűdeolcsó. Innentől ugyanis a nulla garancia miatt már nem biztos, hogy olcsóbb lesz a dolog, mint valódi kereskedőtől, üzletben, 3 év garanciával.
De azért a gyártót ámerikában érdemes megpróbálni (kereskedők itt majd megmondják talán, mennyi eséllyel), mailt írni nekik, h mi a helyzet, hátha menni fog a dolog, egy próbát mindenképp megér.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Quan-Chi #3719 üzenetére
MSI ,szintén a Ramiris vagy Expert ,szervizbe bemegy ,szépen ránéz ,átvevő bácsira vagy nénire ,és elmesélni a story-t, ha siker akkor öröm ,de nem kötelességük elintézni neked ,de ők eltudják azt tudom ,viszont átfutási idő arra számíts hogy 2-3hónap is lehet.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!!
Következő gondom lenne.
Egyik ismerősöm vett a Gubó computersnél egy 8600gt videókarit.Na most garilevelet nem adtak, csak számlát, de azon nincsen feltüntetve, hogy mennyi gari van rá.Az 1 év az lejárt most 30-án júliusban, de ha jól tudom a gigabyte termékekre 3 évet adnak.
Ahogy láttam a cég megszünt, és a telefonjuk is ki van kapcsolva.
Mit lehet ilyen helyzetben tenni?A kártya memóhibás, csikozza a képet.Húzva, piszkálva sosem volt.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #3722 üzenetére
Bíp-bíp, pH! magánnyomozó szolgálat jelentkezik.
Február óta DANKÓ Computers Kft. a nevük, székhely 1148 Budapest, Örs vezér tere (Sugár üzl. közp.) 24. A szlovákiai lakhelyű ügyvezető teljesen nyilvános elérhetőségeként dano.ivan@dankocomputers.hu (gondolom danko, csak elgépelték) szerepel. Úgy néz ki, mintha eladták volna a céget egy az egyben, de ez tényeg csak találgatás.
Ezen a címen és mailcímen (e-cegjegyzek.hu kiadja) elérhetőnek kell lenniük, és mivel jogilag ugyanarról a cégről van szó, ezért a korábbi cég kötelezettségeit is teljesíteniük kell, elvileg nem bújhatnak ki alóla. Valamilyen néven feltételezem most is van számtech üzlete ennek a cégnek, sajnos guglival nem tudtam kideríteni, melyik. Mindenesetre kicsit fura nekem ez az egész, mivel ahogy nézem, a Sugárban nincs számtech üzlet most legalábbis.mod: Az adatok forrása a bárki által szabadon és ingyen elérhető www.e-cegjegyzek.hu oldal és a barátom, gugli. Plusz csináltam egy whois keresést, de dankocomputers.hu néven nincs domain. Azt nem vágom mondjuk, hogy ez azt is jelenti, h létező mailcím sem lehet ilyen végződésű vagy sem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #3720 üzenetére
ha jó a gyártói garancia, megérheti megvenni olcsóbban a cuccot
ha nem romlik, akkor kijöttél olcsóbban
ha meg elromlik, akkor a küldözgetéssel kb ott leszel, mintha megvetted volna rendes boltban, viszont a kiskeres, nagykeres szerencsétlenkedést kikerülöd ezzel
(pl. a crucial ahogy megkapta a rossz cuccot, már azonnal küldte is az újat, ami kevesebb, mint 1 nap alatt megérkezett Angliából) -
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #3725 üzenetére
Hát ha jogszabály alapján lehetne, szerintem lenne ráció abban, h ha valaki akarja, olcsóbban 1 évvel veheti, de akkor az tényleg csak 1 év garancia, meg lehet drágábban három évvel.
Viszont no offense, de az is tény, hogy sajnos még ha tényleg 3 évvel veszi is meg, és tényleg magától hal meg 2 év 11 hónap múlva, akkor is nehéz érvényt szerezni annak, ami jogszabály által jár. Sokan sokat gondolkodtunk, vitatkoztunk már ezen, itt is. Ha ilyenkor romlik el a termék, a kereskedőnek gyakorlatilag nincs más választása, mint a teljes vételárat visszaadni. Mert tuti nincs már ugyanolyan új, javítani lapokat nem lehet, és ha a a vásárló nem olyan jó fej, hogy azt mondja, levásárolom, akkor nincs több opció. Fogyasztói szempontból jogos, h kapjon újat/pénzt vissza, de a kereskedőknek ez komoly gond, tudom. Megoldás nincs szerintem... Illetve de, mert megint oda jutunk vissza, hogy a kiskereknek össze kellene kanalazniuk magukat és a nagykereket megregulázni kicsit.
tlac: Látom egyre gondoltunk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jookomak
őstag
üdv mindenkinek
vettem darabokban egy gépet, egy számlára, névre, garira. mindezt kiskerbe, full legálisan. ezekből el szeretném adni a vga-mat, akkor hogy írjam, mennyi gari van rá, vagy hogy lehet érvényesíteni? vagy meg kell dumálni a vevővel, hogy ha gáz van, hozzám hozza? legegyszerűbb, ha azt mondom nincs gari, csak az meg lejjebb nyom az áron. szóval? -
mephi666
nagyúr
válasz jookomak #3728 üzenetére
én garis alaplapot úgy adtam el, hogy másoltam a vevőnek a számlából 1 példányt (nekem egy vga+1lap volt a számlán és a vga-t még használom), emellett meghagytam neki, hogy ha gond lenne és szórakoznának a boltban, akkor keressen engem... de szerintem biztos nem lehet baj, mert az alapján a papír alapján simán be tudják azonosítani, hogy náluk lett vásárolva és egyébként sem kukacoskodók... szerintem te is másolj egy példányt a részére...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
TomiLi
addikt
Sziasztok!
Van egy razer Lachesis Banshee Blue egerem, aminek tulajdonképen funkciónális hibája nincs.... De viszont kopik le az oldalsó gombról , és a tetejéről a gumi bevonat.... Nem tudjátok erre kiterjed a garancia, vagy ez ilyen és ha zavar vegyek újat.. .(azt a f......)
A jótállási jegyen nincs semmi, hogy mire vonatkozik a garancia....Köszi előre is!
Bogyóka
-
madface
csendes tag
Vettem egy monitort kb. 1 hete, be is lett állítva 4 napja, de most meghalt. Nem ad képet, csak kattog (crt). Elvileg egy legális helyen vettem (használt pc-kre szakosodott üzlet), használtan, csak nem adtak semmi papírt. Nem is ez a lényeg. Hanem, hogy kötelező neki rá garanciát vállalni? Mármint törvényileg.
"Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint birkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi."
-
TomiLi
addikt
válasz sasa311 #3733 üzenetére
Ettől féltem én is..... Azért köszönöm!!!!
Razert - soha többet! Bár nem hiszem, hogy a mai világban egyáltalán még használatban van a minőség szó.... már csak emlék.....PL: csillió dollárért vehetsz egy Bentley-t... Egyik autós műsorban be akarták mutatni, ahol kétszer adta meg magát, a második alkalommal tréleren vitték el..... - Ennyi
Bogyóka
-
smore09
csendes tag
Mélyen tisztelt fórumozók!
nagy problémám van.
Van egy palit geforce 9600 gt 512mb vidikarim.
Furcsa dolgokat produkál.Néha bootoláskor sárga led tájékoztat h a monitor nem kap jelet.
A Játékokat változo idoközönként "xyz hibát észlelt" szöveggel bezárja.
a vista problémamegoldo programja hardverhibának titulálja de frissitsek illesztoprogramot-.- lightsmark felfedné mi a probléma vagy hogy van-e egyáltalán?nem vagyok biztos benne hogy hibás
2009 jan 1. körül lett véve,keresztapám vette talán ausztriában.
MAgyarországon a garancia valahol érvényes?
Elore is nagyon köszönöm a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
warrior28
aktív tag
Sziasztok!
Van rá vmennyi esély, hogy érvényesíteni tudjak egy 3 éves Asus gyári garit (még van 1 év), mint magánszemély?[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz madface #3734 üzenetére
Ha nem továbbértékesítési céllal vetted, mint számítástechnikai kereskedő, vagy úgy, de nem zárták ki a PTK szavatosságra vonatkozó részeit, akkor van rá szavatosság. Ha fogyasztónak minősülsz - gyakorlatilag a végfelhasználók minősülnek annak -, akkor nem tud lemondatni a szavatossági jogaidról és fogyasztói szerződésről beszélünk. Tehát az első hat hónapban vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában benne volt a termékben. A számlával tudod érvényesíteni a szavatossági igényed. Ami lehet kijavítás, vagy kicserélés. Ha egyik sem lehetséges, vagy nem vállalják, akkor árleszállítást kérhetsz, kijavíttathatod mással, vagy ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, akkor elállhatsz a szerződéstől. Ez esetben te visszaadod a monitort, ők meg a vételárát. A szavatossági igényed bejelentéséről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amit ha elmulaszt az NFH bírságolhat érte. Ha nem hajlandó felvenni jegyzőkönyvet, akkor írd le a történteket a vásárlók könyvébe. Ha nincs vásárlók könyve, akkor a falon elvileg kifüggesztett felügyeleti szervek közül hívd a jegyzőt és tájékoztasd a szabálysértésről. Verd az asztalt, hogy adják vissza a pénzed, vagy adjanak működőképes példányt!
-
Szajbee
tag
Sziasztok fórumozók!
Szeretnék feltenni egy kérdést a nagytudású garancia gurukhoz
LCD televízió esetén, ha az egész panelt cserélik garancia alatt, akkor a garancia mennyivel hosszabbodik? A kárbejelentés és a javítás között eltelt idővel, vagy mivel teljesen új alkatrész, akkor teljes egy évvel esetleg?
Köszönöm a választ, örök hála
-
Ariadne
őstag
-
Szajbee
tag
válasz Ariadne #3742 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Most nézem a jótállási jegyen lévő ellenőrző szelvényt. Azt mondja, hogy (elég olvashatatlan) a "meghibásodás bejelentése", a "javításra átvétel időpontja" és a "megjavítva átadva" rovatokban ugyanaz a dátum szerepel. Érdekes, mert 3 hétig állt itt meghibásodva a tv, pont tv adást nem lehetett nézni rajta, és azonnal bejelentettük a szervíz telefonján. Jól ki van ez találva, és rosszul érzem, vagy tényleg kicsit átvertek?
-
sasa311
veterán
Nekifutásos kérdés:
Szélesvásznú tft monitorunkat kb 3 hete garanciáztattuk, mivel kihalt benne egy teljes sor pixel.
A garanciáztatással nem is volt gond, kicserélték benne a teljes panelt.Viszont azt most vettük észre, hogy a monitor menüje hiányos. Ez annyit tesz, hogy amíg eddig 5 menüpontból állt a menü ( színállítás, fényerő, automatabeállítás, mittudoménmi és SZÉLESVÁSZNÚ / NORMÁL üzemmód), addig most a szélesvásznú / normál üzemmód menüpont egyszerűen nincs ott.
Biztos, hogy így van / volt a dolog: egyrészt mivel kettő teljesen egyforma ilyen monitorunk van, másik pedig, hogy barátnőm gépére való monitorról van szó és ő eddig is gyakran használta a "nem szélesvásznú" üzemmódot, mivel fotós és ha épp olyan fotókat csinál akkor a szélesvásznú monitoron széthúzódik a kép.
Annyira nem értek hozzá, tippre valami másnak a paneljét szerelték bele. Miként tudnék reklamálni ez ügyben a Fujitsu Siemensnél? Ugyanis a garanciális problémát ugyan megoldották, de egyúttal egy funkciót kivontak a monitorból, amit amúgy használnánk.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
HUN]Repa
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care