- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Yettel topik
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Honor 50 - apám nevében
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Crucial RAM gyártó gariztatásához kellene segítség.
A honlapon van egy ilyen célt szolgáló szekció, azonban van pár számomra értelmezhetetlen rész:
Qty
Material no
Lehet másnak egyértelmű, de nem tudom mik ezek
Ha tudja valaki segítsen pls.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Itt mutatja, hogy a material number hol van rajta, a qty pedig quantity, azaz mennyiség.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
_ATi_1
senior tag
Még lenne pár kérdés:
Ha dobozos verzió a RAM, akkor a dobozt is vissza kell küldeni?? És ha sérült a dobozon az adatokat tartalmazó matrica, az garanciavesztéssel jár? A RAM-on rajta van minden adat. A visszafele utat a gyártó cég fizeti?? -
tlac
nagyúr
egy kis olvasnivaló
-
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2247 üzenetére
Az fvf oldaláról "Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."
Remélem mindjárt jön valami megélhetési/kényszer pályán lévő csávó és elmagyarázza itt az usereknek, hogy amit a tesco és társai megtesznek, jelesül 3 napon belül cserélnek az a magyar kiskernek miért nem megy.
Amd - Radeon - Ryzen
-
net84
őstag
válasz Gyuri27 #2258 üzenetére
"Remélem mindjárt jön valami megélhetési/kényszer pályán lévő csávó és elmagyarázza itt az usereknek, hogy amit a tesco és társai megtesznek, jelesül 3 napon belül cserélnek az a magyar kiskernek miért nem megy." - tessék külömbséget tenni megélhetési és megélhetési "csávó" között!
az óccsó és gazdagságost meg ne nagyon keverjük ide, mert megnézném, hogy mennyire lesznek hajlandóak kijönni pl egy hűtőért, amit ott vettél náluk és ugyebár helyszíni gar vonatkozik rá...várhatnád, hogy jöjjön valaki és szerelje meg
egyébként a hét végén még én voltam a bunkó és szabálysértő, mert mertem reklamálás elött bebiztosítani magam, és "archiváltam" a termék polccimkéjét
halkan megjegyezném, hogy igaz, hogy tiltva van a fényképezés és a videózás a tacskó egész területén, de az ezt tiltó marica csak akkor látszik, ha a fotocellás ajtó zárva vanRead only...
-
Gyuri27
félisten
Akinek nem inge nem veszi magára. Ha vissza olvasol láthatodd honnan indult.
Nem azt mondtam, hogy a tesco a kánaán. De ott müködik a 3 nap és nem arra hivatkoznak, hogy kiküldik tajvanba.
Mert egy az usernek ehhez semmi köze, mert ugye a bóttal van jogviszonyba nem szentszékkel vagy a pápával magával. Illetve azt is nehezen hiszem, hogy nevezett bót a gyártótol rendel. Ha meg nem akkor ott van a nagyker öt-tíz percre tőlük és ugyan vigyékmá vissza. Természetesen hozzák is a csere kártyát.Amd - Radeon - Ryzen
-
horvathkrisz
addikt
Egy kis fejlemény:
ma felhívtam ipont, emlékeztek rám és arra hivatkoztak hogy a beszállítónál vagy hol a f*sz*mba torlódnak a garis termékek, ezért várható egy "kis" csúszás a kártyámmal kapcsolatban. Szegényeknek biztos tök sok dolguk van. Azt ígérték hogy Pünkösd hétfő miatt a hét közepén hívnak, hát... nekem kellett szólnom, ugyan már srácok, merre járhat most a gyári selejtem...
Hét vége felé vagy jövő hét elejére ígérték.Kezdek kicsit mérges lenni.
Akkor hogy is van ez kéremszépen magyarországon?
Veszel egy gyári selejtet.
Pofátlan módon vissza mersz menni reklamálni.
Aztán két hét múlva talán látsz is valamit a pénzedért?Ebben az a k*rv* idegesítő, hogy az én pénzem áll benne, azért, mert egy mocskos cég nem akarja hogy az övé álljon benne.
Ha esetleg tudja valaki a választ hogy miért váratnak ennyit erre a szarra (lassan kezdem megutálni ezt a rohadt kártyát), szívesen fogadnám a válaszát.Üdv!
Ja, és mivan akkor ha a nagyker vagy beszállító azt mondja nekik hogy ez pl. úgy lett tönkretéve? Akkor menjek haza lógó orral és ugrott 34 rugóm?
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2261 üzenetére
Mindazonáltal hangsúlyozom, hogy alapvetően egyetértek veled a dolgok lényegét illetően.
A vevő a bolttal áll kapcsolatban.De!
"Illetve azt is nehezen hiszem, hogy nevezett bót a gyártótol rendel. Ha meg nem akkor ott van a nagyker öt-tíz percre tőlük és ugyan vigyékmá vissza. Természetesen hozzák is a csere kártyát."
Ez olyan felfogás amellyel még sötétben vagy teliholdkor sem tudnék azonosulni.Rövid érveim, az ha ebből megérted jó, ha meg nem, hát nem magyarázom.
(1) Már miért ne rendelhetne a gyártótól a bolt?
(2) Ez a úgyis ott van 10 percre abszolute nem biztos, sőt lehet, hogy a város másik végén
(3) Egy komolyabb (-nak tűnő) üzlet akár 20-25 nagykerrel és még 20-25 kisebb-nagyobb alkalmi partnerrel ál kapcsolatban... MAJD HA ARRA MEGY A KOCSINK, akkor elviszem a vevőtől átvett kártyát és a legrövidebb időn belül kicseréltetem. De hogy most elugorjak egy cseréért? HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #2263 üzenetére
1 rendelhet, de ez nem érdekel. Nem is érdekes. Az user nem tajvannal áll kapcsolatban.
2 az ipon tudjuk hol van. A nagykerek nagyobb része a XIII-kerben van ill a IV-ben. Lássuk be az nincs messze. Rendelés náluk úgy müködik, hogy reggel 9.ig ha leadod délután kettőre ott a cucc. Tehát ha ilyen gyorsak mikor a pénzed elveszik akkor legalább a 3 -napos ügyintézésnél is lehetnének ilyen gyorsak."HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle."
Miért is? Lenteb olvashatod mióta szivatják az embert ezzel a kedves boltosok. Pedig 3 napon belül vissza vitte.
Gyakorlatiasság? Tehát amikor a szerencsétlen user pénze kell (én is ide tartozom) akkor ő a király. Amint kitette a lábát vissza se nézzen. Ez gyakorlatias a kisker részéről? Mert szerintem sajnos igen. Ugyanis mikor fizetni kell akkor nem 3, 15 és egyébb határidőkön belül fizetek hanem azonnal! természetesen ésszerű határidőket elfogadok, de lássuk be az esetek 90% a szopatásról szól."Ami talán a legfontosabb, bár talán mindenki által ismert szabály: ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Gondolom krisz története egyszerü és gyakorlatias. Továbbá gondolom ennek fényében az iponreakciója is egyértelmű.
Az a baj, hogy ithon mindenki eladni akar és pénzt keresni. De szolgáltatni és esetleg dolgozni, kártalanitani nem akar senki.horvathkrisz: nem marad más mint bemenni elkérni a panaszkönyvet és leírni az egész sztorit. Illetve annak megküldése az fvf-hez.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
horvathkrisz
addikt
válasz Gyuri27 #2264 üzenetére
Hát igen, ez magyarország.
Sajnos több ismerősöm is így járt, valaki elektroniakai cikkel, valaki autóval.
A lényeg (mint ahogy Te is mondtad), fizetni, majd pofát befogni.
Ha nincs haszon belőled, nem mosolyognak rád...Egyelőre nem megyek fogyasztóvédelemhez, ha legkésőbb pénteken itt az új.
Tovább tényleg nem várok.[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2265 üzenetére
Mennyire laksz az ipontól? Nem tudsz a héten bemenni hozzájuk és személyesen megmondani, hogy 3 napon belül nem jelezték, hogy most mi a frász lesz, azonnali kártérítést követelsz. Vagy kicserélik ugyanolyanra, vagy visszaadják a pénzt azonnal. Milyen, hogy 3 napon belül hibás, utána szó nélkül ülnek az kártyán heteket.
Ha szép (határozottabb) hangnemben erre nem hajlandóak rendesen cselekedni, akkor jöhet a hivatalos cucc, panaszkönyv, jegyzőkönyv, stb..
Ja és ha a pultos hárítja a felelősséget, hogy ő nem tehet róla, akkor mondd neki, hogy hívja a főnökét, aki kompetens az ügyben. Ne hagyd magad lerázatni úgy, hogy "nem tudunk segíteni sajnos". Ha az üzletben senki nem tud segítnei, akkor, mondd hogy előtted hívják fel a főnököt, aki majd dönt. -
tlac
nagyúr
türelem!
ez egy viszonylag egyszerű eset, az ipon is elismerte, hogy gyári hibás a kártya
(persze az csúnya dolog volt ahogy próbálták "javítani") -
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2264 üzenetére
Sajnálom, hogy nem tudtad megérteni, mit értettem gyakorlatiasság címszó alatt:
Jeleztem: 20-25 nagyker és 20-25 egyéb beszállító! Nos mindegyik 10 percre volna a tizenharmadik kerből? Egyet mondok ellenpéldának, csak egyetlenegyet: példakéntA gyakorlatiasság ott hiányoltatik még, hogy például szerinted mindig ül benn a cégnél egy szabad ember, hopp, ugorj, azonnalra budaörsre? Nem kérem ez az ember éppen úton van 5-6 nagykert látogat éppen most is sorban. Azt mondtam a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legröbidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Csaba_20_
őstag
válasz localhost #2268 üzenetére
Tudod, ha a fogyasztó beviszi az Iponhoz(vagy bármely más kiskerhez) 3 munkanapon belül a hibás videokártyáját és kicserélést kér, akkor következzen az a lépés, hogy a forgalmazó megnézi a raktárat, hogy van-e olyan videokártyája, vagy se. Ha nincs, akkor szól a futárnak, aki épp 5-6 nagykert látogat, hogy ilyet is hozzon. A fogyasztónak pedig megmondja, hogy legfeljebb 3 munkanapon belül nyilatkozik, hogy ki tudja-e cserélni(esély nem sok van rá, de lehet, hogy már nincs egyik nagykerben se). Ha pedig van a készletében, akkor leemeli a polcról és teljesíti a fogyasztó kicserélésre vonatkozó igényét. Nem pedig arra vár, hogy a futár mikor ér újra a telephelyre, aztán vissza az érintett nagykerbe, aki majd eldönti, hogy jótállás keretein belül cseréli-e stb és a kisker pedig ennek fényében vagy teljesíti a jótállási kötelezettségét a fogyasztó felé, vagy nem...Előbbi fogyasztóbarát viselkedés, utóbbi balkáni...hogy klasszikust idézzek - remélem most is figyel Speed(R) - tipikusan a dögöljön meg a szomszéd tehene is hozzáállás. Mert ha nekem nem cserélnek, akkor én se fogok, hiszen akkor buknám a pénzemet, úgyhogy inkább bukja a pénzét a fogyasztó. Ez egy az egyben az üzleti kockázat áttolása a fogyasztókra. NA ez az, amit nem fogok sose kultiválni.
Egyébként a kicserélésre is 15 napot biztosít a jogszabály a forgalmazónak, tehát a 3. munkanapon ha úgy gondolja, hogy teljesíteni tudja a kicserélést, akkor nyilatkozhat úgy, hogy a fogyasztói kicserélésre vonatkozó igényét teljesíti legfeljebb 12 napon belül. Ha pedig ez nem sikerül, akkor visszafizeti a fogyasztó pénzét.
Ahhoz, hogy ne balkáni állapotok uralkodjanak idehaza, tisztázni kéne egy-két dolgot a nagykerekkel is. De ez nem a fogyasztók dolga, hanem a kiskerreké.
A CHS miért ellenpélda? A váci úti üzletük nem a XIII. kerületben van?
[ Szerkesztve ]
-
localhost
Közösségépítő
válasz Csaba_20_ #2269 üzenetére
Üzlet, nem raktár.
"Ha nincs, akkor szól a futárnak, aki épp 5-6 nagykert látogat, hogy ilyet is hozzon. " - hát ez nem így működik a gyakorlatban, csak a vágyálmokban vagy így!
Ám felettébb érdekes, hogy nekemszaladtok, amikor azt mondtam, alapvetően a vevőnek van igaza, csak nem kell elrugaszkodni a valós lehetőségektől. Innen már csak egy hajszál, azt mondani a vevőnek: Üljön le beülök a kocsiba elszaladok a nagykerbe egy fél óra mólva leszek.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Csaba_20_
őstag
válasz localhost #2270 üzenetére
Ja, hogy most akkor a szavakon akarsz lovagolni? Mert mindegy minek hívod, arról a készletről van szó, amivel rendelkezik. Valamint a futár dologon is kár agonizálni, a lényeg, hogy a forgalmazó utána tud nézni, hogy melyik nagykernél van olyan kártya, amilyet keres és pont. Amúgy felettébb érdekes, hogy személyes támadásnak véled, ha nem értenek veled egyet mindenben. Három munkanap alatt meg lehet mondani a fogyasztónak, hogy a jótállási igénye teljesíthető-e. Legfeljebb 15 nap alatt pedig ki lehet cserélni a terméket. De idehaza nem erről van szó, hanem az üzleti kockázat fogyasztókra történő áthárításáról.
A CHS-re valami?
[ Szerkesztve ]
-
localhost
Közösségépítő
Szerintem így : "A gyakorlatiasság ott hiányoltatik még, hogy például szerinted mindig ül benn a cégnél egy szabad ember, hopp, ugorj, azonnalra budaörsre? Nem kérem ez az ember éppen úton van 5-6 nagykert látogat éppen most is sorban. Azt mondtam a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legröbidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon!"¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #2268 üzenetére
Telephelyeink:
H-2040 Budaörs Vasút utca 15. Megközelítés
H-1138 Budapest, Váci út 117-119. MegközelítésÉrtem én, hogy gőzgép.De mi hajtja?
Az azonnalt én is 3 napon belül értettem. Ill utaltam arra, hogy a beszerzés nagyon gyors. Tehát gondolom, vissza is lehetne vinni.
De láthatod az ipn több szabályt is megszegett. Nem csak kris esetében, hanem mostanában a garis ügyek intézésekor. Nem vettek fel jegyzőkönyvet. 3 napon belül nem közölték, hogy javitanak vagy ujjat adnak. Szerintem.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2281 üzenetére
Gyuri27.
Én ezt gondolom komolyan: olvasd el tüzetesen még egyszer kérem:
"Azt mondtam, a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legrövidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több, mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon!"Mond ennél korrektebbül hogyan fejezzem ki magamat?
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2283 üzenetére
[Szolgálati közlemény]
Nem dolgozom a nevezett (hivatkozott cégnél) még vásásrolni sem voltam náluk és semmilyen jogi vagy egyéb viszonyban nem állok ezidáig velük.
A Magánvéleményemet hangoztattam
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2285 üzenetére
És jelenleg miben is maradtatok az üzlettel?
-
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2287 üzenetére
Szóval azt mondták hétfőn lesz új kártyád?
-
horvathkrisz
addikt
Iponos fejlemények:
ma felhívtam őket telefonon, hétfőn vagy kedden kapok új kártyát, de azt mondta a srác hogy csak a kártyát cserélik ki, doboza, tartozékai marad az eredeti.
Most kicsit attól félek hogy rámsóznak egy valaki által visszavitt nem új kártyát, rá is kérdeztem erre, azt mondta hogy de ez pedig új lesz.
Tényleg nem értem kinek van itt magyarországon új oemes giga 96gt kártyája.Talán a disztribútor kap direkt hasonló esetekre cserekártyákat? -
Gyuri27
félisten
válasz horvathkrisz #2291 üzenetére
LOL mindegy a garit inditasd attól a naptól az "új" vga-ra.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz horvathkrisz #2291 üzenetére
Igen, mindenképp fontos, hogy kapj papírt arról, hogy újra van elejétől kezdve jótállás rá. Kötelező.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nygma
addikt
Holnap reggel 8-kor indulok az Aquaba a vizesblokkal...
Kiváncsi leszek mi lesz...
Majd jövök a fejleményekkel...
-
tlac
nagyúr
válasz horvathkrisz #2291 üzenetére
érdekes csere...
ha a boltban személyesen veszed át, akkor figyeld a kártyának az érintkezőit, ami a pci-e slotba megy bele, ezen látszódhat, ha már volt használva
(persze, azt fogják mondani, hogy csak kipróbálták) -
horvathkrisz
addikt
Mondtam srácnak telefonba hogy ne küldjék ki futárral (kárpótlásul ezt akarták), mert meg akarom nézni, ÚJ kártyát akarok átvenni helyette NEM HASZNÁLTAT.
Azt mondtam ha egyszer is volt gépben a kártya az meglátszik az érintkezőkön és ha látok rajta ilyet nem leszek hajlandó átvenni.
Remélem nem kerül erre soor mert akkor tényleg ügyet csinálok a dologból! -
Tomate
veterán
Valami nagy gebasz történt. Be is szartam. Eldurrant valami a gépemben
bekapcsoltam, ment 15mp-ig, leállt és szikrák közepedte a a képen látható kaputt következett be. A gép megy. (Hála az égnek) Azt vettem észre, hogy nem megy a 4 házventi csatlakozó. A CPU és a PWR fan megy. Ez csak a PCI-E 1x-eset érintette? Miért lehetett? Kell még paráznom?Szóval ez történt. A lap 1 éves. Van még rá gari, csak aztnemtudom a bolt megvan-e még ahol vettem. Valaki már vásárolt itt? Silver Crow BT BP. 1132 Katona józsef utca 2/e
2007 év elején nagyon jó áraik voltak. Ha esetleg már nincs meg a bolt mitcsináljak? -
Csaba_20_
őstag
A cégjegyzék szerint még működik a Bt., a cím is stimmel. A 4 házventi valószínűleg az elrobbant FET miatt nem megy. Milyen ventilátorokat csatlakoztattál az alaplapra? Fogyasztásügyileg mi van rájuk írva?
The fan connectors support cooling fans of 350mA ~ 2000 mA (24 W max.) or a total of 1 A ~ 7 A (84 W max.) at +12V.
Ez olvasható a használati útmutatóban.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fallout 4
- Politika
- Otthonfelújítási program (2024.)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- További aktív témák...
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke