Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Csaba_20_ #2811 üzenetére

    Akkor nem baszogatásként, de eddig mindig is nagy figyelmet kaptak a határidők, napok, egyebek. Ha jogilag nézem a szervizben (rövid i) töltött időt, akkor az a beadás és az átvétel napja közötti x időt takarja, nem? Azt az időt, amíg az adott terméket nem tudta rendeltetésének megfelelően használni.
    Tehát ha hétfőn adom át neki, akkor az én értelmezésemben 2 nappal kitolódik a garija. Ha a következő hétfőn veszi át, akkor 9 nappal.
    A kérdésem erre vonatkozott.

    mod: Tárolás szempontjából - miután fizető jelleggel átvesszük, bevizsgáljuk, és kiértesítjük az ügyfelet, mindig jön a válasz: oké-oké, megyünk érte. Ha ezen beszélgetés után fél évvel kivágjuk a francba, év végén a leltárnál kibukik, hogy hiányzik. Magánszemélyeknél meg a nyári viharnál jön a nagy ötlet, ha már rossz, fizessen a biztosító. És ilyenkor jön a lelkes keresgetés, és a felháborodás, hogy mire fel nem őrizzük meg 8-10 hónapig a cuccot. :F

    [ Szerkesztve ]

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák