Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz ML320 #2812 üzenetére

    Igen, ez egy örök probléma, hogy akkor mennyi az annyi. :) De jelen esetben, mivel ti hibátlannak találtátok a terméket, akkor gyakorlatilag az imént felvezetett logikával akár azt is mondhatnátok, hogy semmivel nem hosszabbodik meg a jótállás, hiszen mindvégig tudta volna rendeltetésszerűen használni, csak nektek adta egy időre. Jogilag legjobb tudomásom szerint - Ariadne majd kijavít, ha nem jól mondom - annyi nappal tolódik a jótállás vége, amennyit a termék nem volt a tulajdonos tulajdonában. Tehát ha a forgalmazóhoz bevitte a terméket és az 1 hét múlva juttatta csak el a szervizbe, ahol eltöltött 2 napot, majd 1 hét múlva visszajött tőle a forgalmazóhoz, ahol másnap átvette a tulajdonos, akkor az összes előbb felsorolt idővel eltolódik a jótállás vége. Nem pedig csak 2 nappal, amennyit a szervizben töltött. Ugyebár az utóbbi gondolkozásmódot hivatott kivédeni a jogszabályi rendelkezés. A ti esetetekben egyébként a PTK. 277.§ (4) lehet a megoldás kulcsa. Aszerint ugyanis a felek a szerződés teljesítésében együttműködésre kötelesek. Tehát ezen kötelezettségét mulasztja el a fogyasztó azzal, ha nem jön záros határidőn belül nem viszi el a terméket. Ebből kiindulva lehetne valamit kitalálni. De nekem nincs rá ötletem.

Új hozzászólás Aktív témák