Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hramon94

    tag

    Sziasztok.

    Szeptember 22-én vásároltam egy motoros csizmát egy webshopból 70.000Ft értékben, melyet a vásárlás után 4 nappal meg reklamáltam mert a 3 napos motoros tura 2. második napján az egyik csizma talp ragasztása szétjött a hajlatban több helyen is a másik viszont hibátlan. A webshoptól akkor ezt a választ kaptam:

    "Kedves Ramón,A képeket továbbítjuk a Forma gyárnak, ők tudják megmondani, hogy ez garanciális-e.Nagyon ritkán szokott ilyen hiba előfordulni, főleg ilyen rövid idő alatt, ezért is kis türelmét kérjük, amíg a gyártó válaszol. "

    Azóta számtalanszor (5-8x) próbáltam velük felvenni a kapcsolatot, számtalan e-mailt küldtem már és egyszerűen nem válaszolnak. Mit tudok tenni ilyen esetben? Egyébként a csizma javítható egy cipész megtudja oldani. Viszont nagyon bosszant hogy egyszerűen kihátrálnak probléma elől.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák