Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tom14621

    csendes tag

    Sziasztok!

    A történetemet szeretném megosztani veletek illetve ez ügyben tudtok e tanácsot adni nekem?

    08.11- én Samsung oldaláról rendeltem pár terméket (hűtő, mosógép, mikró, porszívó). Megjött szuper volt. Viszont rá egy nappal már kint volt a plusz 25% akció így a termékek kb. 85 ezer forinttal lettek olcsóbbak. Írtam a Samsungnak, hogy lenne e arra lehetőség hogy ezt az eltérést kompenzálják. Értem itt levásárolnám náluk vagy valami, mivel jelen helyzetben 85 ezer nem kevés összeg és nem akartam veszni hagyni.
    Természetesen több levélváltás és telefon után a válasz NEM volt. Küldjem vissza a termékeket és rendeljem meg az újakat.
    Rendben ha ennyire elzárkóznak a megoldástól legyen 08.25 meg is történt. Akkor kértem hogy egy napon hozzák és vigyék a termékeket. A hölgy mondta volt már rá precedens rá kérdez.
    A válasz ismételt NEM, mivel ezt két külön cég intézi így ők nem tudnak segíteni.
    Korrekt cég úgy intéztem és beszéltem le a szállítókkal hogy ez megtörténjen egy nap.
    08.30 A futár csak a porszívót hozta. Délután hívom a Samsungot, hogy ez mégis hogy történt? Illetve látom, hogy még el sem kezdték összekészíteni a rendelést (hűtő, mosógép) és már nincs is raktáron ez a két termék így szerintem elfogyott.
    Nem nem biztos van raktáron meg lett rendelve akkor a rendszer félre rak egyet és tuti van.
    08.31 Itt már feszült voltam írtam levelet a Samsung panaszkezelésnek, hogy oldjuk meg ha nincs készleten a termék akkor a kompenzációt válasszák és nálam marad a hűtő és mosógép.
    Természetesen nem kaptam választ és elvitték a gépeket. Mondták hogy addig ne adjam oda amíg nem kapok újat, Persze csak közben használatban van a termék így a 14 napos elállás is veszélybe kerül és a folyamatos használat miatt nő az esélye hogy valami olyan történik ami miatt nem veszik vissza, mivel már le volt adva és kifizetve a rendelés így nem kockáztattam.
    Délután a Samsung oldalán már nem tudtam megnézni a rendeléseimet 404 hibakód.
    09.05 Lassan gyors hívón a Samsung annyit beszéltem velük de semmit nem tudtak mondani újfent. Délután hívott egy ügyfélszolgálatos, hogy most kapták az információt, hogy Szeptember 19. héten fog beérkezni a hűtő és mosógép.
    Mondom tessék? nekem azt mondták hogy biztos van és én még egy héttel ezelőtt jeleztem hogy nincs raktáron akkor oldjuk meg kompenzációval a dolgot. Jaj nagyon sajnáljuk és ilyen esetekben a cég kompenzálja a vevőt. Rendben mondom a panaszkezelés írjon választ a levelemre, hogyan gondolják ezt megtéríteni.
    09.07 Kb. 2 naponta hívom a Samsungot hogy van e valamilyen fejlemény mert nem pálya ha (már majdnem 2 hete) nincs hűtőd és nem tudsz mosni sem. Viszont most nem tudtam őket elérni mert mint kiderült letiltották a számomat így a hívott számon előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható!
    Testvérem és barátnőm ugyan akkor tudta hívni őket. Újabb levelet írtam nekik semmi válasz.
    09.09. Barátnőm beszélt a Samsunggal semmi infó nem is értik hogy vagyok letiltva. Ők nem látnak fejleményt sem a panaszkezelés részéről se az arúk részéről újabb hétvége hűtő és mosógép nélkül.
    09.12. Ma fogok újra telefonálni nekik így kérem aki tud segíteni valami tanácsot adni hogy ez a nagyon egyoldalú helyzet amit a Samsung tereléssel és hazugsággal, letiltásokkal próbál elkendőzni hamar megoldódjon.

    Mindenkinek aki bárhogy tud segíteni előre is hálásan köszönöm és amint van új fejlemény frissítem a postot.

Új hozzászólás Aktív témák