- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dreta
tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérem az alábbi problémámban:
2016.09.02-n készüléket (Vodafone Smart Platinum 7) és új előfizetést vásároltam a Vodafone-nál.
2017.06.06-n a boltban, ahol vásároltam a készüléket, leadtam jótállásos javításra.
2017.06.09-n a reggeli órákban meg is érkezett a telefonom a Telemax szervizébe, majd onnan még aznap este távozott is a készülékem javítva a munkalapjuk szerint. Itt kiemelem, hogy a szerviz munkájával maximálisan elégedett vagyok.
Érintőképernyőt+LCD-t, kamerát, mikrofont, coax kábel csatlakozót, akkufedelet cseréltek rajta a munkalap szerint. plusz körben a fém "keret" is új, de annak a cseréje nincs feltüntetve sehol sem.2017.06.15-n történt meg a boltban a a készülék visszaadása a részemre.
Na és itt kezdődik a problémám. Kérdezem a boltban dolgozó nőnemű lényt, (elnézést a kifejezésért, de a hozzáállása, a segítőkészség teljes hiánya és ráadásként arroganciája miatt nem tudom máshogy szebben illetni) hogy akkor pontosan mennyivel is hosszabbodik meg a jótállásom, mely alkatrészekre vonatkozóan és hogy ez miért nincs sehova sem feltüntetve? Valami 2015. novemberi központi utasításra hivatkozott, hogy azóta nekik nem kell feltüntetni ezzel kapcsolatban semmit sem, sehova se. Ok, ott is hagytam őt, mert éreztem, hogy csak mélyebbre süllyednénk, ha folytatnánk a kommunikációt.
Még aznap jött egy sms a Vodafonetól: Az üzletben legutóbb tapasztaltak alapján mennyire valószínű egy 0-tól 10-ig terjedő skálán, hogy ajánlaná a Vodafone szerviz szolgáltatását barátainak, ismerőseinek ...
Erre egy kettes számmal reagáltam. Majd 07.05-n hívnak a Vodafonetól, hogy miért ez az értékelés? Elmondom részletesen a kagyló túlsó végén levő nőnek, hogy a szervizzel maximálisan elégedett vagyok, a boltban tapasztaltak rontották le ennyire erősen az értékelésem.
Neki is feltettem a kérdéseim, egyre sem tudott válaszolni, hisz ő ott csak úgy van (:
Abban egyeztünk meg, hogy a Voda küld nekem egy levelet, amiben részletesen tájékoztatnak, hogy a készülékemre meddig van jótállás.
Nos tegnap megjött a levél:
"Tájékoztatjuk, hogy a 1234567890 IMEI-számú készülékre vonatkozóan a készülék megvásárlását követő két évig, azaz 2018. szeptember 2-ig biztosítunk garanciát."És ennyi!
Jól érzem, hogy itt valami nem stimmel és félre akarnak vezetni a jótállási idő végével kapcsolatban?
Kérem a segítségeteket abban, hogy ha valóban nem stimmel valami, akkor a boltban milyen jogszabályokra hivatkozzak majd, amikor a Vásárlók könyvébe megteszem a bejegyzésem (ha egyáltalán szükséges és célravezető).
Köszönöm szépen előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...