- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Gyuri27 #17473 üzenetére
Persze de fogalmam sem volt erről hogy ez esetben ha cégre vettem akkor nem lehet elállni a vásárlástól..
Minden esetre nem is ez az egyetlen vagy a legnagyobb gondom az egésszel hanem az a szívatás ami a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos.. meg hogy ha kerreg egy táp az nem hiba..Ha egy ventilátort veszek 8E ft ért és kerreg akkor az hiba? igen és cserélik akkor egy táp esetében is így kéne legyen és nem egy harmadik személy szubjektív véleménye döntse már el azt hogy ez garanciális hiba e vagy sem.. és mégis ez a helyzet..
Ha azt mondják hogy ez nem hiba (már pedig az) akkor ez esetben mit tudok csinálni ? elkezdek ott vitatkozni ? vagy mi.. ?Nem ismerem ennyire a szabályokat, törvényeket így azt mondtam rá rendben.. így gariba át vették mostmár késő ezzel foglalkoznom gondolom értem ezt arra hogy a 14 napos elállásos dolog
[ Szerkesztve ]
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/