- DIGI Mobil
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Könyvelő9892
csendes tag
Sziasztok!
Interneten rendeltem egy controllert, személyes átvétellel. Hétfőn átvettem a terméket, csütörtökön visszavittem, mert hibás a termék. ( Controller analóg karok nyikorognak) Jeleztem az eladó felé, h elállnék a vásárlástól, nem akarom garanciáztatni a terméket. 3 napon belül vittem vissza a hibás terméket. Erre az eladó közli velem, h elküldi szervízbe, mert be kell vizsgaltatniuk. Ilyenkor jogosan jártak el?
Jeleztem a vásárlástól való elállási szandekomat, ha szervizben tartják a terméket 1 hónapig, akkor vissza se követelhetem a vételárat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Crypto Trade
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Napelem
- További aktív témák...