Hirdetés

Aktív témák

  • Nowhereman

    őstag

    válasz #70869248 #10404 üzenetére

    Legyünk rövidebbek: ha a keskenyebb gumi kapja ugyan azt a terhelést, erőteljesebben melegszik. A követéskor túlmelegszik, és veszít a tapadásából, emiatt az autó tolja az elejét, kevésbé reagál a kormányzott kerekek állására, ami miatt alulkormányzotta és lassan reagálóvá válik a járgány...
    Röviden a szabályalkotók megint kizárólag 20C-os 1bar nomású teljesen nyugalomban lévő vegytiszta 78%N2,21%O2,1%Ar közegben, biliárdasztal simaságú pormentes DINxxxx szabványnak tökéletesen megfelelő aszfalton tökéletesen egyedül egyenes volnalú egyenletes sebességű mozgást végző járműben gondolkodtak.

    [ Szerkesztve ]

    Utánam a kondenzcsik!

Aktív témák