- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic V2 - origami
- Drágább lett a Pixel 8a
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Mobil flották
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- VoLTE/VoWiFi
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megkezdődött az Intel aktuális csúcsgyorsítójának hattyúdala
ph A vállalat új rendszerbe már nem fog szállítani Ponte Vecchio dizájnt.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Szotyi0 #50496 üzenetére
Ha eltört a rugó akkor ott pillanatok alatt megszűnt az az erőhatás amitől zárva volt a rendszer, a vízhőfokmérő mutató pedig nagyjából 45-120 °C között középen áll, hogy ne zavarja a sofőrt
De újra azt mondom, ha a gyári kupakkal jól működik akkor csak a régi kupak volt a hiba oka. -
zoger
tag
válasz gabor9991 #50502 üzenetére
Azért az akkori fiestában még valódi hőfokmérő volt. Az enyémen mutatóról kifigyeltem, hogy rosszalkodik a termosztát s már csak 80-85 fokra melegszik a víz.
De bezzeg mk3 focuson csak véletlenül tűnt fel, hogy teljesen elszaródott a termosztát, 45 fokig azért fel tudott melegedni a víz s a mutató beállt középre mintha minden rendbe lenne.
Ha faterom 2018-ban nincs tüdőszanatóriumban a mátrába akkor lehet ma is rossz termosztáttal járok. Ugyanis hazafelé ereszkedve Gyöngyös felé mindig visszahűlt az autó s középről, lefeküdt a mutató és ez beindította a gyanút. -
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, mennyi az 1.6 tivct vezérlés gyári \ célszerű csereintervalluma? Nagyon eltérő adatokat találok csak guglizgatva. Illetve az okoskerék cseréjéről sem egyértelmű amit találtam. Kell? Nem kell, csak ha gond van vele?
Mennyi a hosszbordás szíj csereintervalluma?
Lassan 100ezerhez közelít a szekér, és feltörnék egy perselyt a szervizeléshez...Vérboci
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #50508 üzenetére
Én nem cserélném ha egyébként nem csattog így a malacperselyt se kell összetörni
Ha gyári alkatrészekkel csinálnád nézz rá a petrányi webshopra, néha olcsóbb a gyári alkatrész mint az utángyártott, ja és szerencsére ennél a motornál nem egy egész napos munka a csere.[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
A 2.5 PHEV kocsikban 10e km-ként kell olajat cserélni????
Legalábbis az intelligens rendszer számaiból arra következtetek. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz merqree #50515 üzenetére
A garanciális csereperiódus és az "intelligens olajcserejelző" nincs szinkronban.
PHEV/FHEV-ekben (legalábbis Kugánál) 30000 km / 2 év a garanciális csereperiódus.
Én lecseréltettem benne 4000 km-nél a bejáratós olajat, aztán cseréltem 15000-nél és majd 30000-nél a márkaszervizben.
Úgy nézem S-Max-nál is detto:
Szóval ha még távoli a 30000 akkor cseréltess olajat+olajszűrőt. (ezt megteheted bármelyik szakinál - gyári alkatrészt felhasználva)
Ha pedig közeli a 30000, akkor azt szokta mondani a szerviz, hogy majd beszámítják az árát a 30000-es szervizbe és akkor nem cserélnek olajat.
⭐ Stella
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Évente kb. 40 ezer km-t megyek, Focus mk2. Szerintetek milyen gyakran kéne olajat cseréljek? Elég az évi 1 vagy tartsam be a 30 ezret (azt hiszem, annyi az ajánlott)? Esetleg gyakrabban.
-
Brandynew
őstag
válasz molnarpeter #50530 üzenetére
Ez jó ötlet, köszi
-
gabor9991
őstag
válasz Brandynew #50529 üzenetére
De szerintem még a 20 is túl optimista, ezért írtam hogy 40, de legkésőbb 45ezer km alatt én 3x cserélném az olajat.
Egyébként így hogy ennyire sokat mentél egy olajjal nem kezdte el durván fogyasztani a ciklus közepétől kezdve?molnarpeter:
15 ezer forint 5 liter olaj+ a szűrő
Biztos megéri a laborozás?[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
-
A Zéé
addikt
válasz Brandynew #50539 üzenetére
Szerintem sokat ne is gondolkozz ezen, egy Fóka mk2-vel évi 40k km futás mellett más miatt is fogsz szervizbe járni, nem csak az olaj csere miatt. Akkor még már belefér az olajcsere is.
De ez igazából kb. bármilyen autóra igaz, hogy ennyi idősen, ilyen intenzív igénybevétel mellett nem csak olajcserétől olajcseréig megy, hanem bizony ott élő fog jönni más is...Just a simple Lineman...
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #50538 üzenetére
És ez mennyire lehet jó? Mert van 3 autó és két motor a családban és ezzel azért radikálisan meg lehetne könnyíteni az olajcserét. Főleg ha télen kell a kocsi alatt gubbasztani emelő híján...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
DeFranco
nagyúr
Köztes olajcserére használnám, de a rendes leeresztést szerintem nem tudja teljes mértékben helyettesíteni.
Egyrészt a leeresztéssel remélhetőleg távozik az olajteknőben leülepedett hordalék nagyja is, amit ez nem nagyon tud felszívni, másrészt nem is tudja annyira üresre szívni a rendszert, mint a leeresztéssel elérhető, ezek biztosan problémák.
80-90%-os eredményt feltételezem el lehet vele érni de hosszú távon nem gondolom igazinak.
(Én csináltam ilyet magáncélra óriás fecskendőből és gumicsőből, amikor Gödön túltöltötték az olajat kicsit, működik amúgy a dolog)
-
Biqci
aktív tag
válasz DeFranco #50542 üzenetére
Értem, valami ilyesmit sejtettem én is. Kár, mert a motornál nem nagy kihívás a dolog, de az autónál csak alá kell bújni. Bár az olajszűrő miatt mindenképpen alá kell... Akkor marad a régi módszer...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #50536 üzenetére
Elf sxr 5w30, mk2-be nem kell 0w16
-
petymek
senior tag
Sziasztok!
Focus 1, 1.4 benzines, a kuplung bovdenes, vagy hidraulikus?
Pedál benmaradt. Befagyott, esetleg elszakadt a bovden, vagy elfojt az olaj?
Köszi.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz petymek #50548 üzenetére
Hidraulikus. Ha lefekszel a pedálokhoz láthatod hogy mi van a pedál túlsó végén.
Fékfolyadékkal azonos körön van, nézd meg a fékfolyadék tartályt.
Ha a pedálnál elfolyt az olaj az elég látványos.
Nálam eresztett kicsit a kuplung főhenger a pedálnál és emiatt folyton nedves volt a gumiszőnyeg.⭐ Stella
-
petymek
senior tag
válasz radi8tor #50549 üzenetére
Köszi. Ez nem jó hír. Bovdenes jobb lett volna. Páromé az autó, és most nincs a közelben.
Fékolaj ráadásul a fényezést is oldhatja.Ha az olaj folyik, fékolaj lámpa ennél még nem gyullad ki? Vagy annyi nem tud elfojni?
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- War Thunder - MMO Combat Game
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen