- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz WasabiTrsr #50201 üzenetére
Forgalomból kivehet, de helyszínen ilyen miatt szerintem nem veszi le a rendszámot. Elküld szigorított vizsgára.
Rendszámot akkor szokták levenni, ha biztonságos közlekedésre alkalmatlan.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz Brandynew #50203 üzenetére
A sima Osram +100% (Night Breaker Silver) állítólag jó kompromisszum.
Nekem volt +150% és +200% is, hamar meghalt mindkettő, természetesen minden esetben későn derült hogy meghalt, egyikkel ráadásul autópályán. Azóta meguntam és spúr Ultra Life van.
Fontos adalék, hogy a Focus MK1 generátora extra feszültséggel kínál meg mindent, így az izzó még kevésbé bírja (cserébe persze jobban világít), az MK2 talán már nem ilyen.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz molnarpeter #50204 üzenetére
Pfúj, azt inkább ne. Az egy fostos Microsoft webframework, szerencsére megbukott.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz lezso6 #50205 üzenetére
En is ketszer vettem 150% OSRAM-ot, kb napra pontosan 1 evig birta mindketszer.
Most WÜRTEMBERG H7 12V 55W EXTRA.izzó +150% -et vettem. Szerintem kb ugyanaz lesz, cserebe olcsobb.
Szerencsere egyszer sem menet kozben haltak meg, de napokon belul egymashoz meghalt mindket oldal egyszer - ami eleg gaz volt mert nem jutottam el a csereig.
-
A Zéé
addikt
válasz lezso6 #50205 üzenetére
Night Breaker Silver volt nekem is utoljára, nekem sem bírtak 1 évet, és ahogy írtam is, a vetítés képe sem volt az igazi. 2x vettem ki megigazítani... Én amúgy szerettem azt is, hogy hidegebb fehér volt a fénye. Aztán amikor kimentek, akkor én is beraktam az olcsó Neolux-ot, mert az volt a Praktikerben egy random szombat délután....
Amúgy ha már első izzók...
Azt vettem észre, hogy ha megállok pirosnál és elindulok, akkor felvillannak az izzók, nagyjából akkor, amikor összezár a kuplung. Azt nem tudtam még kifigyelni pontosan, de mintha előtte elhalványulnának, aztán jön a villanás. Ez a generátor, vagy az akksi gyengeségére utalhat?
Izzitógyertya csere után szóltak, hogy szar az akku, cseréljem ki. Akksi boltos kimérte, nem volt cellazárlatos, feltöltöttem, megint rámért, és azt mondta, hogy "nem jó, de nem is tragikus", olyan 60-70% körül van. Az autót indítja amúgy szépen, és menet közben nem veszek észre semmi hasonlót. Szerintetek?Just a simple Lineman...
-
molnarpeter
nagyúr
-szerintem az okos töltés akciózik - álló helyben gyakorlatilag nem tölt, aztán amint van sebesség, rákapcsolja, és ezt a fezsültség változást veszed észre (nem gond, csak zsonglőrködik az autó a különböző paramáterekkel)
-okos töltés miatt nehéz megállapítani ezt is, igazából fel kéne tenni töltőre, aztán kapacitás teszter, illetve terhelő villa, én hagynám benne amíg indít, vagy ha már benne van a korban, akkor csere és használtan jóként még eladni a régit is matematikailag kiadhatja -
molnarpeter
nagyúr
válasz WasabiTrsr #50208 üzenetére
Na ezt még nem ismertem, kíváncsi leszek, hogy válik be Philips emelt fényű izzóinak is jó híre van, ha szeretnéd cserélni
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #50200 üzenetére
Most szombaton mennék el az utódért, ami egy BMW 530i lenne, vagy 330e.
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50210 üzenetére
Csak az a fura, hogy eddig nem tűnt fel, hogy ezt csinálná. Most meg nagyon látványos.
62Ah/540A-os indítóáramú az akksi, abból 460-at mért a boltos. Terhelő villával 10V felett egy kicsivel állt meg, és 15-20 mp alatt visszament 12V fölé, alapból meg 12,6V volt rajta. Erre mondta a boltos ember, hogy még nem cserélné amíg indít.
Persze ilyenkor van az OBD olvasó a másik autóban, tőlem 250km-re...Just a simple Lineman...
-
Biqci
aktív tag
Szerintetek itt vajon mi lehet a gebasz, hogy ennyibe kerül? [link]
szerk... Ja, megtaláltam. A motor kakás....
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
troll81
addikt
A nagy futásteljesítmény miatt ezt a jó állapotú járművet szívesebben adjuk el kereskedőknek vagy exportra.
el kell memmi megnezni ha baja lesz barmi letoljak a felelosseget magukrol ezzel az arral es a kijelentessel.
illetve ha bator vagy ra lehet akudni. ha enged ebbol akkor aggodalomra ad okot
megvan csapagyas. alkudj belole igy lehet nem neztem at
[ Szerkesztve ]
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2002es 1.8tdci focus. Üzemanyag szűrőhöz honnan tudnák szerezni csatlakozókat? Előző tulaj gondosan eltörte az összeset.. [erre gondolok]
Köszi a segítséget!"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #50216 üzenetére
Végülis rutin feladat, ezek is blokkot repesztenek Közelben árultak egy hibás 1.6-ot pont, mármint csere után a megmaradt blokkot ha ez nagyon szét van menve és másik kéne... Kompletten drága és bizonytalan a bontott úgyis, ilyen hajtani való autóba meg főleg megéri tartósra építeni gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz lezso6 #50215 üzenetére
Igen, közben meglett. Gyanús is volt, hogy még a hasonló évjáratú kismotoros társainál is olcsóbb...
De ha ecoboost, akkor nem játszik, ezzel az erővel inkább az orosz rulett...troll81: ezen először én is átfutottam, persze, hogy az utolsó sorban írja le a gondot. De tudom mit jelent a Händler oder Gewerbe bevorzugt, a mostani off autóm is így vettem, sőt a nepper azt is ráírta, hogy ausdrücklich basteln, kizárólag barkácsolási célra. De megbarkácsoltam, azóta használom...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
radi8tor
MODERÁTOR
Egy jó tanács: ha szervizben volt a kocsi és levették a kerekeit, mikor haza érsz menj végig a kerékcsavarokon nyomatékkulccsal.
Volt mit húzni MINDEGYIKEN.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Mondott ma egy érdekes dolgot a munkafelvételnél az ember.
Ha az új autót nem regisztrálod FordPass-ban akkor ők sem láthatják a telemetriát meg a hibakódokat távolról.
Tehát ha valaki nem szeretné az adatait továbbítani Ford felé annak van erre lehetősége: ne párosítsa az autóját FordPass-al.⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50226 üzenetére
Egyszer nekem is volt ilyen sztorim offos autóval: arra lettem figyelmes, hogy kopog a kerék. Tök laza volt a csavar...
⭐ Stella
-
A Zéé
addikt
válasz molnarpeter #50221 üzenetére
Mimimi?
Akksis boltban mérték ki az akkum.
Közben hazajöttünk, már közel van az OBD, hogy meg tudjam nézni a generátor feszültségét, de most még terv szerint nem menne 2 hétig a kocsi.Just a simple Lineman...
-
molnarpeter
nagyúr
Pár év után biztosan gyengébb, lehet már jobban leesik a feszültség adott idő alatt, és így nagyobb az ugrás, feltűnőbb a fényerő különbség Terhelő villa ha stabilan tartotta az értéket, akkor jó még az akku alapvetően, mért indító áram sem kéne gáz legyen. Ha gyakran van ilyen hosszabb parkolás, lehet most akkor érdemes békén hagyni, és ha 2 hét múlva (vagy előző nap, ha nincs bikázás lehetőség) jól indul, akkor még bírni kell neki. Illetve most hosszabb út után még lehetne egy rövid kört tenni vele, ne tudjon annyira feltöltődni az akku, kicsit legyen provokálva hogy egyértelmű eredményt kapj 2 hét múlva. Ha sok neki a 2 hét, akkor nyilván csere. Meg szubjektív faktorok, teszem azt nem bízol benne, akkor add el - hiszen jó, frissen bemért, szóval benzines kocsiban évekig jó lehet akár), magadnak meg egy új akku nyugalmat adna.
-
Grave_444
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy 2002-es évjáratú Fiesta, amivel az alábbi problémám van.
Hidegben, értsd télen a hajnali mínusz fokoknál egyszerűen szinte lehetetlen elindítani.
Önindító működik, felpörög a motor, de szinte azonnal lefullad. Ezt megismétli párszor, mire gázpedál nyomása közben nagy neheten beindul.
Nyáron is fennáll a jelenség, hogy alapjárati fordulaton rántag a kocsi. Menet közben egyik esetben sem érezni, teljesítménye rendben van.Amit érdemes tudni. Üzemanyagcső lett cserélve, önindító működik, izzitó gyertyák újak, volt már nálam hengerfejes. Vezérműtengely kopott, cserélve lett. Maga a motor is baromi kopott, belátni a motorblokk és a dugattyú közé szinte. Eszi az olajat kicsit, a hűtővíz is sötétes lesz, nem érdekes. Kb fél évente kell pár decit hozzáönteni, de akár következő olajcseréig is kibírja, nem esik a minimum szintre. Szóval nem tökéletes, de amúgy rendbe lenne, mert sok minden ezeken kívül is javítva, cserélve lett rajta.
Na mos a lefulladásos dolog szerintetek miből adódhat?
Kiolvasóval 2 éve meg lett állapítva az egyik porlasztó sokkal rosszabb a többinél, bontottat vettem 25-ért, azt a telet kibírta. Most viszont megint kéne valamit cserélni, hogy biztonságosan használható legyen napi szinten. Lehetséges a többi porlasztó is rossz?
Órán ~275.000km van benne, de amúgy kb 110.000-el több. Visszatekerték.Ja igen, kicsit kormol, hidegen szürkés füst, gyorsuláskor mondjuk városon belül 2-3-as sebességig felgyorsítva 50-re kicsit feketés. 1.4 TDCI (1.4 HDI francia motor)
Porlasztónál elég a motorkód alapján keresni (F6JA) vagy a porlasztón lévő Siemens számnak is egyeznie kell? Baromi nehéz hozzá találni, ma 10 bontót hívtam végig.
Legolcsóbb 22/db, ami bemért és tuti jó 35/db.
Okos műszaki + biztosítás, kötelező szerviz most vitt el 140-et úgy, hogy barátommal szereljük, munjadíj tehát nincs, maga az autó ér talán 600-at. Új alkatrész jelen esetben esélytelen, 70/db kedvezményesen.Nagynyomású szivattyú lehet még szerintem, de akkor mehet közben is gond lenne.
Várom az ötleteket, javaslatokat, remélem tudtok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz WasabiTrsr #50201 üzenetére
[kép] Arra szerintem lehet várni hogy ezt legálisá tegyek itthon. Amikor fordítva ülnek még mindíg a lovon. Én ilyet szereltem be az MK5 Mondeo H7 gyergyaláng helyére. Ezzel ment el műszakira és rendőr is állított meg és nem volt semmi gond vele. Az autóban azóta is ez van beszerelve mert szoktam látni a városban. Amúgy nagyon jó lett véleményem szerint. És soha senki nem villogott hogy vakítana. Most a Galaxy Ledes lámpáival jobban kell figyelni hogy kitakar időben vahy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz troll81 #50236 üzenetére
Én speciel nem néztem meg, hanem olvastam a csoportjában hogy sokan beszerelték annak ellenére hogy itthon valószínűleg nem fogják engedelyezni, mert b@zik ilyen tekintetben. Amúgy a csoportban senki nem írt semmi atrocitasról sem a közeggel sem a vizsgáztatókkal. De persze ezt mindenkinek maga kell eldönteni hogy bevállalja vagy sem. Én nem bántam meg az biztos. Meg nem is mutatott semmi feltűnőséget hogy esetleg felkeltette volna a rend éber őreinek a figyelmét. Amúgy a gyári H7-eket én szószerint balesetveszélyesnek tartottam. Főleg ősszel esős időbenalig világított valamit.
-
Brandynew
őstag
válasz lezso6 #50205 üzenetére
Köszi a válaszokat Én is attól félek, hogy az autópályán hal meg. Naponta vezetek közel 200 km-t autópályákon és világítás nélküli főutakon, nagyon kellemetlen lenne, főleg ilyen esős időben, amikor amúgy sem sokat látok. Ilyenkor mi amúgy a jó módszert, menjek tovább távolságival, a többiek nagy örömére?
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, 2019-es Galaxyban az akksi kezd megmakkanni. Kell bármire odafigyelni akksicserénél? Mondjuk valószínűleg nem magamnak fogom, hanem szerviz, de azért jó tudni.
-
Red_Bull
aktív tag
Üdv
Hozzávetőlegesen milyen a különbségekre lehet számítani fenntartási, üzemeltetési költségekben ha veszünk egy Fiestát, Focust, és egy Mondeot amik 2010-es gyártásúak. Legyen mindegyik a benzines, az alap leggyakoribb motorokkal.
Kérdésem hogy mekkorák a különbségek fenntartási költségekben, nagyságrendekkel ugranak az alkatrészárak ahogy haladunk feljebb ezen a három kategórián belül? Vagy annyira nem durván nagyok a különbségek, és amúgy is a szerelő munkadíja minden autónál ugyan az? Vagy akár olyan felmerülhet hogy hogy egy mondeóban több minden elromolhat mint egy Fiestában?
Szóval minden érdekel a témában, köszi előre is a válaszokat mindenkinek! -
patomi
őstag
Tök kivan. 1 éves bosch ablaktörlő csíkoz. (Magyar beszerzés) visszatettem a régit, még jó, h nem dobtam ki. Az is jobb, pedig tuti öregebb.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Red_Bull #50245 üzenetére
Alkatrész árakra nem igen fogsz választ kapni, mert itt nincs senkinek mindhárom verdából 1-1 példány.
Én azt mondanám ne ez alapján válassz autót, hanem az alapján mire van szükséged!
Kis városi rohangálósra? (Fiesta)
Legyen hely benne belföldi utazások alatt a csomagoknak? (Focus)
Kényelmes legyen hosszabb utakon is? (Mondeo)És akkor ott vannak az extrák kérdései. Fiestát nem fogsz kapni olyan JÓL felszerelt változatot, mint amilyen Mondeot vagy Focust kapni.
Audio rendszer sem olyan jó Fiestában, mint a Mondeo esetén a drágább hifivel szerelt kiadásban.⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 8 / 8.1
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- TP-LINK routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mazda topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...