- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50899 üzenetére
És milyen az autó összebarátkoztatok már? Nyomkodtad a Sync-et?
Én tegnap ücsörögtem fél órát mert vártam valamire és felfedeztem új dolgokat benne
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50901 üzenetére
Ma sem volt több időm foglalkozni vele, telefonálni már tudok rajta, illetve ma beálláskor a wifi jelszavam beírtam, valami sync frissítést írt, leokéztam és betoltam a garázsba. Kicsit finomítottam a hátsó távtartón, így kb 3 centire állok meg a mögöttem lévő polcoktól, így elől még kb 8 centi van az ajtó és a rendszám között, így az örömöm kb olyan mintha nyertem volna a lottón(egy hármas találattal)
Illetve ma felkerültek a téli gumik rá, ezekkel higanyabb lett az autó mozgása, kicsit lágyult, a nyárival kissé keményebb volt érzetre.
Ja meg átolvastam a papírokat amiket adtak hozzá, az 5 év gariról, a hulladék újrahasznosításról, ilyesmi, rájöttem, hogy a szervízkönyben nem kell majd semmit pecsételni, így raktam mindent be a szekrénybe, nem hordom magammal.
Kezdem a kulcs nélküli használatot megszokni, könnyű a jót megszokni.
A sync rendszerre majd talán hétvégén lesz időm, egyenlőre a telefonálást is szokni kell, nem esik még kézre, a gumisok is eltekergették a klímát, 18 fok klíma bekapcsal(nem tudom mit akartak vele, de ártani nem ártottak), tetszett nekik is az autó.
Még mindig azt mondom, hogy piszok csendes a verda, ha leállítja a motort a start-stop, azt sem lehet észrevenni és gyorsan reagáll, ha indulni is kell.
Ami számomra nem illik a beltér képében anyagminőségre, az a szálcsiszolt műanyag berakás az ablaklehúzók körül, az a focusban is alu vagy arra hajazó volt(télen az fémszerűen hideg volt), ezen is dobott volna egy szálcsiszolt alu betét oda.
De nem zörög, nem csörög, a központi kijelző bár nem tűnik tűélesnek(lehet az alap háttér miatt, nem tudom), de szerintem teljesen jó minőségű eddig amit láttam, tapasztaltam belőle.
U.i: első lámpák párásodnak, de még a küszöb mögött is víz volt, nem tudom, hogy átadás előtt a Tiszában moshatrák-e le, de majd nyáron kiszárad.
U. I. 2: a ledes lámpa még mindig királyság, hátul is a tolatólámpa(azt nem tudom, hogy ledes-e, nem néztem) hatékony, szokatlanul jól lehet látni hátrafele is, a focus 1 oldali c oszlopban lévő lámpájához képest, ahol csak tippeltem, hogy betonon megyek, vagy már füvön, mert kb semmit nem láttam vele.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50902 üzenetére
Hátul az index és a tolatólámpa sima izzó. Gondolkoztam a LED-esítésén de mivel úgysem én látom nem költök rá. Arról nem beszélve hogy szabálytalan.
A fényszóró tud párásodni, no para ki megy belőle amint fagypont feletti lesz a hőmérséklet.
A hátsó is tud párásodni (nekem főleg az szokott) de ez nem hibajelenség hanem feature.
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50903 üzenetére
Lehet sima izzó, de hatékony, illetve a féken állva az is durván pirosra fest mögöttem mindent.
A tolatókamerát szoknom kell még, tükörből tolatok mindig(szűk garázsomban főleg, de ahogy tapasztalom hihető amit mutat, vicces a 2 kipuff gőze ahogy gázadáskor látható rajta, de mindenképp pozitívum a 2 kipuffvég hogy nem csak dísz(bár nem is gondoltam sosem) és nem csak fél oldalas.
Amit sajnálok, hogy a sima ecoboostnál a féknyereg csak szürke, el bírtam volna viselni pirosan a szép 18"-os felni mögött, de ez legyen a legnagyobb hibája
Igen sejtettem, hogy a párásodás évszak függő, nyáron majd nem lesz ilyen gond.[ Szerkesztve ]
-
siddis
őstag
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
https://www.fusionshop.hu/foliatec-feknyereg-festekek/
-- Aux armes, citoyens --
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
Nekem piros a féknyergem is. Ez már ST-line x négyzet lesz a végén
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
Nem motorfüggő a piros fêknyereg hanem a stílus csomag része (feláras extra).
Félre értetted az előző kommentem. Helyzetjelző/féklámpa LED. Indexek, tolatólámpa, ködzárófény nem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50909 üzenetére
Hmm, azt hittem az st line x-ben ez lesz már alapból, de nem. Sebaj gyorsan megszokom, el tudom viselni így is.
Még arra sem volt időm, hogy benézzek a búra alá, hogy hol van izzó alatta. Azt is hibásan gondoltam, hogy ha körben full led lámpákat mondanak, akkor elől(bár arról sem győződtem még meg) a ködlámpa és a fényszóró mellett a hátsó tudást is lednek gondoltam, de még a rendszámvilágítás is csak rémlik, hogy led lehet, sőt biztos(párszor már lecsuktam a csomagtér ajtót).
Ja és a kéz nélküli csomagtér nyitás is kamu volt, hiába cseleztem az autó mögött, nem nyílt, majd az értékesítő megnézte, nincs szenzor, ne várjam, hogy nyílik(jobb is így, tartottam tőlr, hogy a macska nyitogatná, annak is szokása a kocsikat szeretgetni, ne nyitogasson)
diegho: üvegtetős a tied jól látom? Mert akkor lehet ahhoz a szinthez járhat, az enyém lemez.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #50910 üzenetére
Üvegtetőm is van. Igazából minden is van, kivéve adaptív tempomat. Nem értem miért kaptam meg 9,99M-ért, de nem reklamáltam miatta.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50912 üzenetére
Ezek mind extrák (üvegtető, stílus csomag).
A motoros csomagtartót hallottam hogy már csak láblendítés nélkül elérhető "chiphiány" miatt. Távirányítóról megy de kéz nélkül nem.Nekem szerencsére az még benne van, használom is gyakran mert egyedül pakolok.
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
-
dellfanboy
senior tag
nezegetem a sprintmonitort es ott azt latom, hogy az mk2 1.6 benzin kb 1l-el tobbet eszik mint az mk3 1.6b sima nem ti-vct.
van infotok arrol, hogy az mk3-ban milyen okosítások vannak ami 1l-el kedvezőbb fogyit eredményez??eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
albiosz
őstag
válasz albiosz #7506 üzenetére
Majdnem 7 év után úgy tűnik feladta az Exide Premium akksi, amit itt ajánlottatok. Ez szerintem szép teljesítmény. Még mindig ajánlott a márka?
Ez kell nekem, ugye? Anno végül személyes vásárlás volt és a papírjait már nem találom. EA472 akkumulátor, 12V 47Ah 450A J+ EU, alacsony [link]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50926 üzenetére
Én eskü nem fogom már tovább győzködni.
Más: ma hallottam a rádióban régóta először Ford hirdetést.
Készletkisöprés modellváltás előtt. A készleten levő Kuga, Puma modellek milliós kedvezménnyel és 3,9% THM-el. (Ford Credit)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
RazoR
veterán
MK2.5 csak 1.6 Ti-VTC vagy bevállalható egy 1.8 FFV vagy 2.0 is?
-
Biqci
aktív tag
Nekem MK 2 1,8 volt. A hivatalos olajcsere periódus 20k km vagy 1 év volt, ha jól emlékszem. De én mindig 10k után cseréltem és amíg megvolt, nem is ette. Szóval nem egy Mission Impossible, de alaposan utána kell járni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Fiesta 1.4 TDCi autóban melyik gyártótól ajánlott jó minőségű vezérműszíj készlet + vízpumpa? Szerelőm mondott néhány nevet, majd válasszak belőle.... SKF...Gates...INA...Dayco ...ezek jutottak hirtelen eszembe. Van még a gyári Ford készlet is csak elég húzós áron van. Tudtok javasolni - ha már rám bízta a döntést - melyiket válasszam?
Köszönöm előre is.
Ford szerviz szerint egyik sem éri el a gyári minőséget, sem minőségben sem időben. Értem ez alatt, hogy amíg a gyári készlet elmegy hiba nélkül 8/10 év vagy 160000/200000 km, addig ezek közel sem tudnak ennyit. A Ford munkafelvételes ügyintéző szerint, mert Ő mondta ezeket.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
dellfanboy
senior tag
SKF...Gates...INA...Dayco
ezek kozul a legolcsobbat, bar en beprobalkoznek vmi noname markavalford munkafelvevo hazabeszel (ford amugy se gyart ilyen alkatreszt, hanem megbiz egy alkatresz gyartot) , en a szerelodtol majd elkernem a regi szijat. idaig akarhany vezerlest csereltem, full felesleges volt. marmint jo allapotu volt a szij siman elment volna meg 3-4-5evet...
sot legkozelebb vezerlest cserelek eskuszom a legolcsobb noname-t veszem[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #50935 üzenetére
Haverom beszerelt valami hitvány vizpumpát az offos passatba, 25 km múlva már szivárgott a hűtőfolyadék így lehetett 2x szerelni mindent.
Én úgy tudom a dayco a gyári beszállítója a fordnak azzal nem gondolnám hogy nagyobb baj lenne mint a gyárival amit ilyen idős autóknál már motorcraft néven árulnak és nyilván a minősége sem olyan mint egy ford logósnak így lehet hogy motorcraft néven valami harmadvonalas beszállító alkatrésze van a dobozban. -
sparta2
tag
válasz dellfanboy #50935 üzenetére
Én régebben kinyomócsapágyon és a hosszbordás szíj feszítőjén próbáltam spórolni. Mindkettőt cserélhettem 5e km-en belül. Sok alkatrész esetében sajna a gyári méretpontos(abb) és tartósabb. Persze én sem vagyok a gyári híve.
-
ptesza
senior tag
válasz robertka #50940 üzenetére
Probléma nem de a szerelők szeretik mert az a legdrágább.
Ugyanis van pár autóalkatrész kereskedő aki leszerződik a szerelőkkel és ha kell még terminált is tesz le nekik. Jó mert néhány órán belül kézben van az alkatrész a saját futárjukkal kiszálítva.
Viszont ezért csak a legdrágább alkatrésszel hajlandó dolgozni és még egy csavart sem vihetsz oda.
Midez felett még saját hitvallásként is adják elő ezt.
" Én csak a contival szerelek mert abban bízom" -
Huanito555
csendes tag
Üdv!
Ajánlana valaki egy ford szervizt, ahol hozzáértő emberek dolgoznak és csak ésszerű kereteken közt gombolnak le?
Pest, Szolnok, Békés megye elonyben -
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #50946 üzenetére
65ezret pontosan. A dayco meg megadott a gyárira 160ezres csereperiódust, így ez még annak a felét sem futotta és látszik hogy nem ma kezdtek leválni a bordák.
Volt valami hasonló flymi focusával is így szerintem ez nem egyedi eset pedig ez német gyártmányú nem is román.[ Szerkesztve ]
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2015 2. havi Ford Focus 1.6 TDCi kombi. A közeljövőben el szeretném majd adni, de a piacot nézegetve elég nagy a szórás, 2,6M és 3,4M között is vannak hasonló paraméterekkel autók, nehezen tudom belőni a reális árát. Amit tudni kell az autóról:
- 2. tulajdonosa vagyok, saját cégtől vettem 178.000 km-rel 2,5 éve
- jelenleg 216.000 van benne
- végig vezetett szervizkönyv, 15.000-ként olajcsere
- lett benne 2 éve cserélve vezérlés+vízpumpa, kuplung+kettőstömegű, akksi, generátor, klímahűtő+klímakompresszor
- kizárólag márkaszervizben szervizelt, gyári alkatrészekkel
- kétszer volt elől törve koccanásos balesetben, itt is márkaszerviz végezte a javítást
- tipikus fehér cégautó, alapkivitel, ami plusz van benne az a kétzónás digitklíma, ülés és kormányfűtés, illetve utólagos Bluetooth kihangosító és váltózárMi a reális ár szerintetek amiért meghirdethetném? Előre is köszi!
-
Jenne
senior tag
válasz Huanito555 #50944 üzenetére
Szia!
Ford szervizek listás árakon dolgoznak. Érteni értenek az autókhoz (gondolom) de szabott áron dolgoznak minden szervizben. Értem ez alatt, hogy és csak egy példa: egy olajcsere és szűrő csere norma ideje Fiestanal 40 perc és erre számolják a 22900 Ft/óra díjat. Még akkor is 40 perc rezsi óradíjat számolnak fel ha fele idő alatt elvégzik ezt a munkát. 22900 Ft óradíj 2/3-a = 15270 Ft munkadíj. Én itt intézem az olaj + szűrő cserét [link] 20 perc alatt bőven készen vagyunk, még beszélgetünk is közben és amíg lefolyik a fáradt olaj, átnézi a szerelő az autót alul, hogy van-e valami gond esetleg. Mindezt potom 4500 Ft-ért, bár az olajcsere utáni üres olajos flakonokat nekem kell elhoznom. Ez legyen a legkevesebb...
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Yettel topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék