- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz se4ever2 #50949 üzenetére
Én nem szeretnék vitát nyitni abból hogy kinek mennyit ér az autója de annyit mégis megjegyeznék, hogy amit írtál tól-ig árakat azok szerintem azok az árak amennyit szeretnének kapni az autóért azok az eladók akiket megcsapott az elmúlt 2-3év áremelkedésének a szele és hirdetik néha tavalyi nyári fotókkal
Szerintem egy 2015-ös focus soha nem fog elkelni 3.4M-ért 200+ ezres futással, 2019-es mk4 van néha-néha ennyiért [ez] pl. 2019-es 3.6-ért hetek óta fent van.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Kollégám nézeget egy 2003-as, 2300ccm-es benzines Galaxyt. Ritka, hosszabb utakra használná.
Mennyire vállalható, megbízható ez a motor?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz dellfanboy #50953 üzenetére
Valami alkalmi vétel...
Egyébként én azt mondtam neki: "Leeszi a fejed. Nagy tömeg, nagy benzines motor."Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
10-11-et eszik autópályán. Viszont nincs DPF, DMF, EGR bajok, mérlegelni kell, mi éri meg. Egyetlen hátránya, hogy régi konstrukció, ezért nem tud annyira takarékos lenni.
Ennyit esznek a mai V8 Full-size SUV-ok manapság (5.3 szívó, 3 tonna):
Bolond lennék nem ilyet vezetni, ha lenne rá pénzem újonnan, Európában is -
válasz Mazs1drazs1 #50957 üzenetére
Chevy Suburban, városban jelentősen rosszabb, maradjunk a hosszútávnál.
De itt egy Expedition 3.5 Ecobost, nyugiban 90-nel
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #50955 üzenetére
Én nem akarom semmiről meggyőzni. Nézegeti, töpreng rajta.
aero.: Rágódik egy kicsit rajta.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
#214
tag
Sziasztok!
Távolról elkezdtem szemezgetni MK7 ST Fiestákkal (2013-2014) és a HaHus, utána olvasós kör után érdekelne a ti véleményetek, tapasztalatotok a típusról. Motorikusan úgy látom nem problémás (1.6 EcoBoost, 182 Le), váltóra érdemes odafigyelni, de ez próbaúton szűrhető. Felszereltségre mivel tud többet az, aminek a multikormány jobb oldalán is vannak gombok? Konszernhez hasonló utólagos infotainment retrofit mennyire járható itthon (Apple Carplay upgrade érdekelne főleg)?
Köszi előre is segítséget.
-
#214
tag
válasz molnarpeter #50962 üzenetére
Wow, te minden típusról tudsz valamit!? (irónia nélkül)
Ez minden peremfeltétel nélkül igaz? X-nél több km, elmulasztott olajcserék, hidegen rugdosás. Ha igen, akkor innentől elengedős. -
molnarpeter
nagyúr
Ez is egy hobbi
Minden 1.6 EB, illetve a 4 hengeres 1.5 EB, újabb 2.0 EB (2015-17 talán a váltás, előtte "closed deck, utána"open deck" ami reped), illetve 2.3 is azt hiszem, de az itthon nem jellemző. Ha találsz ilyen javítottat, azt szvsz egész nyugodtan meg lehet venni, Hlinka Garage foglalkozik ilyen javítással pl. -
#214
tag
válasz molnarpeter #50964 üzenetére
A releváns HaHu és Willhaben hirdetések egyikében sem említenek motorgenerált (ellenben van bulllshit a kedvező fogyasztásról ). Én viszont megcsináltatni nem akarom, annyit nem ér az egész.
-
#214
tag
válasz dellfanboy #50967 üzenetére
De miért kellene frissen generálozottnak lennie? 10 év körüli autókról beszélünk, 100 és 200 ezer futott kilométer között. molnarpeter erősebb hüvelyekről írt, ez generál után évekkel is említésre méltó dolog.
Lásd: első szériás MX-5 NC, szintén Ford motor, 10+ éves autók, főtengely, csapágy gondok. Van hozzá utólagos, jobb alkatrész, sokan cseréltették. Ezeket rendre meg is említik az eladók.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #50967 üzenetére
Akinek megreped, de nem akarja átverni a vevőt, viszont nagyot csalódott az autóban. Nem azt mondom, hogy azonnal felújítás után legyen hirdetve, lehet több éves sztori is, csak legyen megcsinálva. Nekünk mondjuk gépek vannak jópár darab, magunknak jó ahogy van, de eladás előtt minden fel van újítva kb, csak panasz ne legyen Pl. ezredforduló körüli Porsche-k esetén is kifejezetten szeretik úgy hirdetni őket, hogy IMS csapágy cserélve vagy átalakítva, szóval nem egyedi a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
TommyX_
őstag
Nekem 2.5 évig volt kettő darab MK7-es Fiesta ST, jó mondjuk én csak összesen 12 000 km-t raktam bele mindegyikbe.
Narancssárga (2013-as) az svájci volt, fullos felszereltséggel, ebbe raktam bele 10 000 km-t, 62 000 kmrel vettem, majd 72 000 km-rel adtam el. Itt a gyári visszahívást megcsináltattam rajta.
Mondjuk rendesen mentem vele, nem hajtottam szét, aki megvette neki sem volt vele gondja.
Amiért eladtam, Toyota GT86-ot akartam volna, de abból még sem lett semmi, így következett egy 2014-es 48 000 km-t futott kék ST1-es, vagyis puritán felszereltségű st.Én azt mondom, olyat kell keresni belőle, ami digi klímás, kulcs nélküli, indítás és ajtónyitásos, navis és van benne tolató kamera, meg ugye szövet-bőr ülés.
Amúgy ST200-t vennék én személy szerint, igaz ezt most kivételesen hosszabb távra gondolnám
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Sziasztok. Valaki hátha járt már így, mert tanácstalan vagyok. Ford Fiesta 2006-os az alany, 1.3 benzin. Lett termosztát cserélve, mert a másik nyitott állapotban döglött meg.
Nos azóta a műszerfalon a hőfokmérő 15-20 perc alapjárat után kiakad, hogy 120 fokos a víz. A motor nem forr, lézerrel megmérve a hengerfej, a blokk, 80-85 fokos, a kiegyenlítőben a víz 85 fokos, alsó felső cső meleg. Termosztátban cseréltük, a szenzort, akkor is csinálja. Élő adatban is magas hőmérsékletet ír... -
#214
tag
válasz TommyX_ #50970 üzenetére
Bár nem 12k km-re, de én sem terveznék vele 3-4 évnél többre, azért sportos hatchbacket nem nagyon vesznek emberek egy életre. Viszont az azért hozzátartozik, hogy jelenleg a piacon MK7-ből nem nagyon van már 100k km alatti.
molnarpeter: Tudsz nekem kérlek linkelni erről a hüvelyrepedésről cikket, fórumtémát (angol is jöhet)? Mindenhol csak azt hajtogatják, hogy melegedik és leég az EcoBoost, de no para, volt rá visszahívás.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kovbandi82 #50971 üzenetére
Pedig a hőmérő lesz a ludas. Ha maga a szenzor jó akkor a kábel.
⭐ Stella
-
#214
tag
válasz molnarpeter #50974 üzenetére
Mindjárt mások a találatok, köszönöm.
-
RazoR
veterán
MK3 FL Focus-nak ilyen nyűgjei vannak?
1.6 Ti-VTC motorral nézegetek 5-6 éveseket. -
zoger
tag
válasz molnarpeter #50981 üzenetére
Kormányműben nem csak a villanyszervós a macerás? Vagy már mind az?
-
siddis
őstag
-
Sys85
veterán
Fejlemények.
Végre szervizben az autó.
1. szerviz fullra le van terhelve,nem tudtak időpontot adni.
2. szerviz olyan hogy oda max műszakiztatni viszem az autókat és a motort, nincsenek vele jó tapasztalataim.
3. szerviz meg ezen hét szerdájára tudott behívni,mert előtte táppénzen volt a szerelőinek nagyrésze.
Mindegy, utóbbiban már lekapták az önindítót, elvileg már a felújító szakinál van, remélhetőleg nem kell cserélni az egészet.
De még jó hogy elvittem, kiderült hogy a termosztátházamból is szivárog a víz, az is cserés.
Azért 371000km-nél lehetett számítani haldokló dolgokra, biztos lesz is még.
Kértem még egy alapos átnézést és egy listát az eredményről, plusz egy fékfolyadékcserét, hamarosan műszaki is lesz.Elviszem valamikor egy “előműszakira”, ráállíttatom rázópadra és fékpadra is, nehogy műszakin derüljön ki valami.Ja és egy kis Contitech vélemény:
Csalódás!
Alig olyan 16000km-rel ezelőtt cseréltem a vezérlés, de már szivárog a tömítésnél.
Le volt pucolva a tömítőfelület, nem is volt sérült (a tömítés sem), az összes új csavart a megfelelő sorrendben és a megfelelő nyomatékkal húztam le, mégis elkezdett szivárogni nemrég…
Rohadtul nincs kedvem újra szétkapni a vezérlést egy tömítéscsere (esetleg vízpumpacsere) miatt…
Egyelőre pótolgatok a vizet, aztán ha lesz hozzá lelkierőm lekapom amikor már kellemes melegek lesznek a nappalok.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
Termosztátház fedél nekem MK1-en olyan 250e-nél volt cserés.
Szombat délelőtt durrant el Mátészalka mellett.
Az volt a rohadt nagy mázli hogy van Mátészalkán Ford képviselet és volt nekik raktáron 1 db.
Rokon (autószerelő) kicserélte nekem grátiszban.Mondjuk nem volt előjel mentes, mert már volt rajta vízkő kiválás, és a Ford szerviz is mondta hogy cserélni kéne - de nem cserélték ki mondván nem kértem. Én meg ugye hagytam a dolgot még 1 évig.
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz radi8tor #50987 üzenetére
Amikor alatta feküdtem nem is néztem, a szerelő hívott fel önindító leszerelésnél, hogy tudom-e hogy ereszt.
Mondom igazából nem is néztem, de ha cserés, akkor cseréljék, nem akarom beszopni.
Azt mondta, hogy nagyon meglepő hogy eddig bírta, mert ezeket már 250-280körül cserélni szokták, az enyémben meg van ~371k és még a gyári van fent.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
-
Sys85
veterán
válasz radi8tor #50992 üzenetére
Ez az autó szerintem életében nem látott garázst, max szerelésnél.
Egy osztrák generálkivitelező cégnél volt 282k km-ig céges, ott nem hiszem hogy garázsban állt volna, nálam meg féltető alatt áll.
Én inkább a használat módjára tippelek.
Ez az autó jobbára nagyobb távokat ment és megy, városban ez édeskeveset volt és van használva.
Valószínűleg ezért is bírja még mindig a kuplung és a kéttömegű is (ezek is még a gyáriak), bár már vannak jelek arra hogy előbb-utóbb ezzel is foglalkozni kell.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz troll81 #50993 üzenetére
Majd cserélem a tömítést, aztán kap egy kis pasztát is biztos ami biztos.
Hiába mondják, hogy nem kell ha egyszer enélkül szivárog.
Az előző vízpumpán is volt, igaz nem éppen spórolósan dolgoztak vele az osztrák szakszervizben…#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz robertka #50997 üzenetére
Gumiszerű anyaggal bevont fémlap a tömítése, bár inkább tűnt festésnek mintsem guminak.
Nem mondanám előjelnek.
Egyszerűen nem indult.Se erölködés, se semmi csak jó nagy csend.
Előtte sem volt semmi, pöccre és könnyen indult amíg indult.
Ugye az a legnagyobb baj, hogy amikor a szolenoid csavarjáról le akartam venni a saru leszórító anyáját, akkor elforgott a műanyagban a csavar.Se ki, se be, szóval szolenoid pápá.
Nem baj, 371k km-nél ráfér egy felújítás, vagy rosszabb esetben komplett csere (ezt kihagynám ha lehetséges).
Inkább most adja meg magát mintsem mondjuk a horvát tengerparton.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
Lidl-ben hétfőn autós téma
⭐ Stella
-
robertka
tag
Ilyen tárcsa fogót használt már valaki? Nem tudom képről eldönteni, hogy elég masszív-e.