- Netfone
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #50545 üzenetére
Lehet csak berendelek egyet, 20€ szállítással, ennyit megér próbaképp. Legfeljebb az elsőnél kitekerem majd a csavart is, megnézni mennyi maradt benne.
Nekünk lent vannak a szűrők, így mindenképpen bujkálni kell..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #50561 üzenetére
Nem tudom sajnos. Ideges, így még nehezebb elmondani neki, mit próbáljon. Valamelyik délután, megnézem én is.
Megnézem majd, ha sebességben van, indítózásra egyáltalán megmozdul-e az autó.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem egyszerű, az olaj viszonylag sűrű, a cső vékony és hosszú, elég nagy erővel kell szívni, hogy jöjjön is valami, fecskendőből meg 100 ml-est is nehéz találni azzal is sok húzás mire végzel.
Plusz mivel az olaj ken, ezért könnyen szétcsúszik az egész miskulancia (lecsúszik a cső a fecskendőről, kiszalad a fecskendő húzható része) ami miatt maszatolás van rendszeresen. Vészmegoldásnak megfelel, de szakmányban nem csinálnám, max. géppel.
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem tudom, nagyon sokat kellene a fecskendővel szipákolni, amíg az a 3-4l olajat kirántja az ember. De itt tényleg az a kérdés, ami legjobban foglalkoztat, mekkora az a mennyiség, amit nem lehet kiszivattyúzni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Alyx01
csendes tag
Sziasztok!
Nem rég lettem tulajdonosa egy 2011-es, 1,6 benzines Focusnak.
Alapjáraton, kis gázadásra szisszenő, fújó hang hallatszik a motortérből egy pillanatra, a fordulatszám, csak közvetlen ez után emelkedik. A másik dolog, hogy hátramenetbe nem mindig sikerül betenni. Látszólag beveszi a sebességet, de ha felengedem a kuplungot csak köszörül. Szerencsére nem gyakran fordul elő.
Ezek valami hibára utaló jelek, vagy az autó sajátosságai?
Előre is köszi. -
válasz Alyx01 #50567 üzenetére
Váltó az ilyen volt az én 2002-es 1.4 Focusomban is. Mármint a régi váltó bizos ilyen volt benne, annak a nyelestengely csapágya meghalt. De úgy emlékszem a cserélt "új" bontott váltóval is ilyen. A hátramenetben nincs szinkron, nem feltétlenül állnak úgy a fogaskerekek, hogy bemenjen, általában érezhető is egy plusz kattanás amikor berakod, akár kicsit reccsenhet is ilyenkor.
Ugyanaz az IB5 váltó van a tiedben is, mint a régi Focusokban, csak kisebb módosításokkal, az újakon pl elvileg van leeresztő. Ha sok a km (200e+) az autóban akkor érdemes lehet mintát venni és annak függvényében cserélni a váltóolajat. Az enyémben lehet elfolyt, mert találtam egy 10+ éves szervizes papírt, hogy szivárgott a váltóolaj a féltengelyeknél, aztán 10 év alatt olajhiányban megmakkant, tavaly nyáron kellett cserélni, mert már olyan hangon vonyított, mint a régi Ikarus buszok.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
gabor9991
őstag
Nem kell vele foglalkozni, mielőtt hátramenetbe kapcsolsz be kell rakni 4.-be és onnan hátramenetbe.Igy nem recseg.
A szisszenés is normális a fojtószeleptől jön a hang amikor majdnem teljesen zárt állapotból nyit valamennyit.De Franco: a 3. is jó tényleg, de nekem a 4->R kényelmesebb
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #50574 üzenetére
Ha nem áll jól, s erőből betolod, nagyot reccsenhet. Nyilván ez nem jó. Legjobb szerintem felengedni a féket s gurulni pár millimétert, s aközben rakod rüvercbe. Nekem már az oktatóm is így tanította anno.
Egyszer volt egy olyan esetem, hogy Budakeszin az emelkedőn a lámpánál az istenért nem vette be a váltó az 1-est. Sosem volt ilyen és azóta sem, néztem is hogy akkor most wtf, kicsit gurultam hátra, aztán sikerült, a mögöttem lévő biztos beszart, mondjuk én is.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50569 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem ezt a leengedőt. Mindenesetre utána fogok nézni. Köszi a tippet
sparta2: nem gond, azért köszi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50579 üzenetére
Sajnos nem elérhető, lent van. De akkor is sokkal könnyebb lenne, mert a múltkor is alig tudtam kitekerni az olajleeresztő csavart
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50581 üzenetére
Árok lenne, de ha én egy árokparton kezdek hozzá olajat cserélni, szerintem még a rendőröket is kihívják. De a garázsban azt csinálok amit akarok…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Alyx01
csendes tag
Akkor megnyugodtam, hogy nincs gond. A váltóra lassan ráérez az ember. Én is harmadikba, negyedikbe rakom ha elsőre nem sikerülne a hátramenet.
Egy vasaló swiftet váltott, ami egy szuper járgány szerintem. Nyilván más kategória az MK3 Focus, így nem is érdemes hasonlítgatni, de már most nagyon szeretem. Erre mondják, hogy a jót könnyű megszokni.Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha lesz még kérdés jövök. Addig meg olvasom a rengeteg hozzászólást.
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok,
S-Max 2006, az alábbiakhoz kérnék tanácsot, ha tudnátok vmit javasolni:
1. Váltószoknya, váltógomb - kinél ? Bejáratott fórumtag, stb.. (gyári).
2. Tetô elején tükörtôl visszább a kiforduló napszemüvegtartó mechanikája elromlott. Ezt a részt lehet cserélni ?
3. Középkonzol alsó része (kézifék körül + pohártartó) karcos. Köröm, kulcs, stb. Lehet ezzel kezdeni vmit, vagy újat venni bele ?
Bp. & Pest megye.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Mazs1drazs1
kezdő
Sziasztok,
Az első esztétikai hibát összehoztam a Mondeo-n... egy hónap se kellett hozzá
Jobb hátsó ajtót meghúztam parkolóba bemenetkor.Beszéltem egy karosszériással 2 opciót mondott.
1. Festék lecsiszol fémig, ajtó kihúz, glett, festés. -- ez az olcsó, de hosszú távon a kocsi értékéhez nem tesz hozzá
2. Ajtó csere. annyi it még, hogy magas a casco önrésze, szóval lehet hogy a biztosító nem fog fogalalkozni vele. Viszont, hosszú távon az autó értéke nem romlik annyira.Mit javasolnátok?
Feleségemmel azt beszéltük, ha arányaiban hasonlóan jönnénk ki az ajtóval (pl. nem 250E-rel drágább ), akkor lehet cserélném az egészet a fszba..[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Mazs1drazs1 #50585 üzenetére
Részvétem.
Mit jelent hogy magas a CASCO önrésze? 100e, 120e? Ennyiért kb már semmit nem kapsz a kocsihoz, egy ajtócsere fényezéssel akár a duplája is lehet - még akár több is.⭐ Stella
-
dellfanboy
senior tag
válasz Mazs1drazs1 #50585 üzenetére
tenyleg csak az ajtot huztad meg? altalaban ilyenkor kap a sarvedo is.
en fel millatt tippelnek az ajto uj arara. ha megvan mennyi tedd mar kozze legyszi.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Mazs1drazs1
kezdő
válasz radi8tor #50586 üzenetére
250 a CASCO önrész.
#50587
Pont hívott a kasztnis, 418 ezer lenne az ajtócsere... hát átmentem bagolyba és csak huhogtam . Faszi nyugtatott, hogy BMW-n drágább lenne... mondom kösz, de ez nem segít momentán..A sárvédő nem kapott semmit, csak az ajtó.
Szerintem ebből kihúzás plusz fényezés lesz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Mazs1drazs1 #50585 üzenetére
Milyen a sérülés, fényezés nélkül horpadásjavító nem tudná megoldani? Esetleg színhelyes bontott ajtót néznék még, azokra kicsi a kereslet, akkor fényezés rétegvastagság és szín teljesen pontos lenne.
-
Mazs1drazs1
kezdő
válasz molnarpeter #50589 üzenetére
Ilyen, talán látszik valamennyire. - nem ment fel a kép, zseniális
Bontott ajtóra én is gondoltam bontó Plázán (kollégáknak köszönet a tippért). Egyenlőre olyan ami kéne nem volt.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz Mazs1drazs1 #50588 üzenetére
Fóka MK3-n jobbos első és hátsó ajtó csere fényezéssel (fehér) szakszervizben:
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
A Zéé
addikt
Kuga-ba épített 150 lovas, 1.6 Ecoboost motorról mi a közvélemény?
Ez az autó van nézegetveJust a simple Lineman...
-
Mazs1drazs1
kezdő
válasz Mazs1drazs1 #50590 üzenetére
Na most!
-
ReFleXx
addikt
válasz Mazs1drazs1 #50593 üzenetére
Most se jott kep, nezz egy bontott ajtot, fenyeztesd le azt kesz, ez ki kell jojjon a casco onresz felebol.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
A Zéé
addikt
válasz radi8tor #50595 üzenetére
nekem is úgy rémlik, hogy ha már EB, akkor az első generációs 1.6-os jó választás, de annyira nem vagyok képben velük, hogy nagyon.
Fater volt megnézni ezt a kocsit, és alapvetően pozitív benyomásai voltak vele, csak nem tudom, hogy a motor az mennyire lenne jó választás évi 8-10k km-re, jobbára városi használatra.Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz Mazs1drazs1 #50597 üzenetére
Inkább méretezd át a képet és úgy csatold, mert így hozzáféréskéréssel együtt khm... nem elegáns finoman fogalmazva sem